eitaa logo
سیاست و فرهنگ. شعبانی سارویی
1.2هزار دنبال‌کننده
9.1هزار عکس
5.8هزار ویدیو
717 فایل
کانال سیاست و فرهنگ به ارائه چالش ها و ظرفیت های دو حوزه سیاست و فرهنگ می پردازد. ارتباط با ادمین: @Shabaniesaroui
مشاهده در ایتا
دانلود
هیتلر در آمریکا یکی از وظایف امپریالیسم رسانه ای، دگرگون سازی یا قلب واقعیت ها است. نمونه بارز جاری آن, انعکاس نادرست و یا فانتزی رخدادهای دهشتناک غزه بوده است. مثلا شمار کشته های مردم غزه حدود ۳۹ هزار اعلام می شود. این دروغی بیش نیست. یدالله کریمی پور در همین جا اعلام می کند، شمار جانباختگان واقعی غزه، از ۱۸۰ هزار بیشتر بوده و بلکه نزدیک به ۲۰۰ هزار تن است.‌ در غیر این صورت تا ابد دست از نوشتن برخواهد داشت. سیاهه بسیار کلی دیگر پیامدهای دهشتناک فاشیستی به نام بنیامین نتانیاهو، چنین است: حدود ۲ میلیون تن آواره، دهها هزار تن زخمی و معلول، ۳۵ بیمارستان ویرانه و همه سکونتگاه های شهری مخروبه. زمان لازم تنها برای جمع آوری نخاله های ساختمانی بمباران های غزه، 5500 شبانه روز خواهد بود. در چنین شرایطی، عامل این جنایت تاریخی در کنگره امریکا تشویق شده، برایش هورا کشیده و حتی رئیس جمهوری خواه کنگره، او را عالیجناب خطاب می کند. لقبی که بی‌بی را همدوش جرج واشنگتن کرده و حتی فراتر از رئیس جمهور بایدن قرار می دهد. تا کنون در تاریخ آمریکا غیر از جرج واشنگتن احدی به این لقب خوانده نشده بود. آن هم فردی که افزون بر برپا کردن هولوکاست غزه، رسما جنایتکار جنگی شناخته شده و تحت پیگرد جهانی است. کسی که به وضوح قطعنامه شورای امنیت، مبنی بر تشکیل کشور فلسطینی را نادیده گرفته و اساسا منکر وجود مردم و ملت فلسطینی است. کریمی پور نمرد و هیتلر را در ینگه دنیا و مهد دموکراسی جهان دید. اگر نیمی از دموکرات ها حضورشان را در کنگره تحریم نمی کردند، باید همین دیروز، مرگ همیشگی دموکراسی اعلام می شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 جواد قارایی ایرانگرد با انتشار این فیلم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: 🍃🌹🍃 🔻تا زمانی که از شهر ماکوی آذربایجان غربی در ایران جانمان به این چشم انداز نگاه نکنیم، نمی توانیم باور کنیم که رضاشاه چه حماقت بزرگی انجام داد. آنچه تماشا می کنید بخشی بسیار با ارزش از ایران جان است که توسط رضاشاه به ترکیه بخشیده شد. بسیار باارزشِ بزرگ و آرارات کوچک. 🔸بزرگترین ننگ تاریخی دوران حکومت رضاخان و جداییِ بخش اعظمی از ایران و دادن مناطق استراتژیک به همسایه های ایران در پیمان سعد آباد. 🔹رضاشاه پهلوی ارتفاعات آرارات در غرب ایران را به ترکیه، قسمت‌هائی از شرق ایران را به افغانستان و منطقه سوق الجیشی اروند رود (شط العرب) را به عراق بخشید. 🔺او به سرلشگر ارفع که با توضیحات و دلایل فراوان میخواست رضا شاه را از این اشتباه بزرگ منع کند گفت: این کوه با آن کوه و این تپه و آن تپه با هم چه فرق دارند. مهم نیست این کوهها مال کدام کشور باشد. مهم دوستی بین ما و ترکیه است. بدهید برود. افسوس. سرفراز ایران و ایرانی. |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 اگر خدا عادل است، چرا این‌همه بلا و تلخی در دنیاست؟ 🔸سخنان شیرین استاد قرائتی.
ایلان ماسک و نتانیاهو
عقب‌نشینیِ کاخ سفید از ادعای نتانیاهو دربارهٔ ایران 🔹کربی، سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید ضمن تکرار برخی از ادعاهای نتانیاهو دربارهٔ «حمایت مالی ایران از معترضان در آمریکا برای تظاهرات علیه اسرائیل» از بخش‌های دیگری از این ادعا عقب‌نشینی کرد. 🔹کربی دراین‌باره گفت: ما معتقد نیستیم که همهٔ فعالیت‌های اعتراضی که روزانه در اینجا اتفاق می‌افتد، کاملاً توسط ایران تأمین مالی می‌شود. 🔹نتانیاهو در سخنرانیِ خود راجع‌به متعرضان ضداسرائیلی در آمریکا گفته بود آن‌ها «احمق‌های مفید برای ایران» هستند. 🔹کربی از این عبارت نتانیاهو عقب‌نشینی کرد و گفت: ما از چنین عبارتی برای توصیف تظاهرات‌ استفاده نخواهیم کرد.
روزنامۀ صهیونیستی هاآرتص: طرح غرق‌کردن تونل‎‌های حماس شکست مفتضحانه‌ای خورد 🔹هیچ‌کس در ارتش اسرائیل نمی‌تواند بگوید که فایدۀ این پروژۀ بسیار پرهزینه چه بوده است. 🔹کارشناسان تأکید دارند که حماس برای چنین سناریویی آماده‌شده و مجراهایی برای جذب آب در نظر گرفته که باعث می‌شود غرق کردن این تونل‌ها محال باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ ساخت 10 طبقه در کمتر از 29 ساعت از عجایب ساخت و ساز مسکن در چین است
🟡دوست عزیز و دانشمندم جناب حجت‌الاسلام استاد احمد اولیائی، مطلب بسیار ارزشمندی تحت عنوان «اشتباهی که باید جبران شود» منتشر کرده است که مطالعه و دقت در آن و مطالبه بیشتر آن از اولیای تبلیغ دینی می‌تواند فصل جدیدی از فعالیت‌های تبلیغی را شکل دهد: 🔹ما یک خطای راهبردی در تبلیغ داشتیم؛ «تبلیغ خطابی» به جای «زیست مشترک». یعنی گزاره‌های دینی را دائما از شبکه‌های تلویزیون و منبر و ... مستقیماً و مکرراً بیان کردیم؛ اما «زیست مشترک» یعنی همزیستی اخلاقی بلند مدت در زندگی روزمره در کنار مردم را فراموش کردیم. شما الان تلویزیون را ببین ... سمت خدا، محفل، معلی، عمو‌روحانی، سخنرانی‌های صبحگاهی، شبکه قرآن در کنار اعزام مبلغ رادیو معارف تریبون‌های نماز جمعه و... (همه بیان دین به صورت لخت و مستقیم) اما قدم زدن روزمره یک روحانی در محله و سلام کردن به کسبه و ...، اثر دیگری دارد. 🔸سفری که به روسیه داشتم، یک امام جماعت در بزرگترین مسجد سن پترزبورگ توجه ما را به خود جلب کرد. اصالتا تاجیکی بود. دو ساعت با او بودیم. یک گزاره دینی بیان نکرد! فقط ادب و متانت و تواضع و پذیرائی و ... نهایتاً او را به حرف آوردیم. گفت ایران با این شکل و شیوه تبلیغی به سمت سکولاریسم می‌رود! گفتیم: چرا؟ گفت: «شما گزاره‌های دینی را دائماً به مردم می‌گویید. در حالی که پیامبر فقط روز جمعه خطبه‌ای داشت؛ اما در طول هفته با مردم زندگی می‌کرد.» 🖌 احمد حسین شریفی (ریاست دانشگاه قم)
شیعیان نمی میرند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌حالا معلوم می شود چرا نماینده شجاع، باسواد و حافظ منافع کشور در برابر وحوشِ دیکتاتور غربی و مذاکره کنندگان ذلت پذیر ایرانی ،افراطی، پایداری چی! و...خوانده می شود.تأسف اینکه اینها بجای بازخواست ملت و‌محاکمه قضایی دوباره در انتخابات برای فریب و تطمیع به میان ملت گسیل شدند و از قضاموفق هم شدند.
📌اصلاح طلبها می گویند مردم به جناح مقابل نه گفتند. اولا فقط۲۶.۶٪از مردم به گزینه شما رأی دادند یعنی ۷۳.۴٪ از مردم به شما رای ندادند.۲۳.۰۳٪ هم در انتخابات شرکت کرده و به گزینه شما نه گفتند.‌پس اینقدر مردم‌مردم نکنیدو حدخودتان را نگه دارید. ثانیا رای اول انتخابات ۵۰.۳۲٪ بود که به هر دو گزینه، نه گفتند. پس هر دو‌جناح بجای پریدن به هم هریک بروند در اتاق بنشینند و فکر کنند ببینند چرا در انتخابات، اول نشدند؟
🔴دفاع رشیدپور از قالیباف: عامل اصلی آبروداری جبهه انقلاب قالیباف است
❗️در هوای گرم این وسایل را در خودرو رها نکنید!
✅ به شایعات درباره اشعه فرابنفش توجه نکنید/ تکذیب شکستن رکورد دمایی پایتخت 🔹 رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: گرچه طی دو روز آینده دمای تهران بین یک تا ۲ درجه افزایش می‌یابد، چنین گرمایی در گذشته نیز سابقه داشته و مردم به شایعات در خصوص اشعه فرابنفش توجه نکنند.
سطح حفاظت امنیتی " عباس عراقچی " افزایش پیدا کرده . گویا انتخاب ایشان بعنوان به قطعیت رسیده است. وزارت خارجه از وزارت خانه هایی است که وزیر آن باید به تائید رهبری هم برسد. باید دید با وجود ترکیب فعلی مجلس آیا ایشان رأی می آورد یا خیر...
📵 مراقب هک حساب کاربری‌تان در ایتا باشید 🛑به‌تازگی برخی افراد کلاهبردار با تغییر نام و تصویر، حساب کاربری خودشان را شبیه حساب رسمی ایتا می‌کنند و با هشدار اینکه «با ۲ دستگاه از یک حساب کاربری استفاده می‌کنید...» از شما می‌خواهند کد ۵ رقمی که از ایتا دریافت کردید را اعلام کنید. 🔹در واقع این روشی برای هک حساب کاربری شماست. این کلاهبرداران شمارۀ موبایل شما را می‌دانند و به‌وسیلۀ آن برای دریافت کد ورود به ایتا اقدام می‌کنند اما چون سیم‌کارت شما در اختیار آن‌ها نیست با این روش می‌خواهند کد ورود را از خودتان بگیرند. 🔸اگر شما هم چنین پیامی دریافت کردید بدون دستپاچگی و ارسال اطلاعات، بررسی کنید که حسابی که به شما پیام فرستاده تیک آبی دارد و تایید شده است یا خیر. اگر نداشت مطمئن باشید که پیام از سوی ایتا نیست و کار یک کلاهبردار است.
📣فردا؛ پخش زنده تنفیذ چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری 🔸مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری آقای مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب از جانب رهبر انقلاب اسلامی، فردا ساعت ۱۰ صبح (۷ مرداد)، در حسینیه امام خمینی(ره) و با حضور مقامات کشوری و لشکری، رؤسا و اساتید حوزه و دانشگاه، نمایندگان اصناف مختلف، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و سفرای مقیم در تهران برگزار خواهد شد. 🔹این مراسم به‌طور زنده از شبکه یک سیما و شبکه خبر و رادیو ایران و همچنین شبکه‌های برون‌مرزی صداوسیما پخش خواهد شد. 🔸مراسم تنفیذ حکم چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری همچنین بصورت زنده از وبسایت‌های khamenei.ir و leader.ir پخش خواهد شد.
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🖼 | وصیت نامه شهدا در مورد حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام 🍃🌹🍃 |