«يأتون بعد غياب
يُبَعثرون مشاعرنا
ثم يرحَلونّ!»
بعد از غیبتی میآیند،
احساساتمان را در هم میریزند
و سپس میروند!
- نزار قبانی
چنان به هم شبیه
به هم نزدیک
و به هم متصلیم
که باور دارم مرا از باقیماندهی گِلِ تو آفریدهاند.
- لاادری
تو بزنگاه های زندگی همیشه بهترین کار ، پناه آوردن به خود مزخرفم بوده ..
ـ سعیده اسدشیر
بدون تو نمیتوانم زندگی کنم.
ولی نکته اینجاست،
با تو هم نمیتوانم.
- کافکا در نامه به فلیسه