«يأتون بعد غياب
يُبَعثرون مشاعرنا
ثم يرحَلونّ!»
بعد از غیبتی میآیند،
احساساتمان را در هم میریزند
و سپس میروند!
- نزار قبانی
چنان به هم شبیه
به هم نزدیک
و به هم متصلیم
که باور دارم مرا از باقیماندهی گِلِ تو آفریدهاند.
- لاادری
تو بزنگاه های زندگی همیشه بهترین کار ، پناه آوردن به خود مزخرفم بوده ..
ـ سعیده اسدشیر
بدون تو نمیتوانم زندگی کنم.
ولی نکته اینجاست،
با تو هم نمیتوانم.
- کافکا در نامه به فلیسه
گفت عشق نه!
بیا تا همیشه دوست بمانیم
دستش را رها کردم گفتم :
ببخشید ما به کسی که برایش روزی چندبار
از درون فرو می ریزیم دوست نمی گوییم.
- فرید صارمی
من در واقع چیز زیادی ندارم به تو بدهم؛
چای هست اگر مینوشی
من هستم اگر عشق میورزی
راه هست اگر رهگذری ...!
- عاشیق ویسل