eitaa logo
تا 2030، کانال دوم/ خونخواه امام خامنه‌ای
617 دنبال‌کننده
58 عکس
4 ویدیو
0 فایل
هو‌الحق امام خامنه‌ای (۱۴۰۱/۲/۶): «سند ۲۰۳۰ آمریکایی‌ها، مظهر سلطه‌ی نواستعماری غربی در زمان ماست». کانال اصلی: @CoronaDeception این کانال، پشتیبان است. آدرس در پیام‌رسان بله: https://ble.ir/Taa2030
مشاهده در ایتا
دانلود
👇🏻این رو قبلاً نوشته بودم، حدود یک ماه پیش:
🔺این بیانیه تیر خلاصی بود بر فریادهایی که در مخالفت با می‌کشیم! مایی که جز خدا کسی را نداریم و حالا تمام امیدهای‌مان ناامید شده؛ 〰️ما که به لب دریای بلا رسیده‌ایم و از هر سو در محاصره‌ایم: از بیرون، اسرائیل و آمریکا با سپاه کفر؛ از درون، کودتاچیان، خائنان، گران‌سازان و گروگان‌گیران نان مردم؛ و خدایا ببین که فریاد عجز و استغاثه‌مان به درگاهت بلند است! ▪️شاید این بیانیه برای آن بود که برسیم به «الهی هَبْ لِی کَمالَ الْانْقِطاعَ الَیْکَ!» ▫️و ما مردمِ رنج‌دیده و مظلوم، دیگر احدی را جز تو رب‌العالمین نداریم! پروردگارا شاهد باش که ما هرگز، سر تسلیم بر آستان ظلم فرود نمی‌آوریم! 📌و امروز همان فریاد خمینی کبیر را سر می‌دهیم که: «ما‌‌ ‌‌مظلومین همیشۀ تاریخ، محرومان و پابرهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم. و اگر هزار‌‌ ‌‌بار قطعه قطعه شویم، دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم!» ▪️حالا شاید معنی کودتا برای‌مان روشن‌تر می‌شود؛ امام شهید در دو سخنرانی آخرشان از کودتا گفتند و شاید همین بود که این‌طور به شهادت رسیدند تا مبادا در سخنرانی بعدی، چیزهای بیشتری از کودتا به مردم بگویند! پ.ن: 🔺ما که یقین داریم «اِن مَعی رَبی، سَیَهدین»، حالا باز هم مذاکره را به ما مردم حقنه کنید! ❇️بدانید که شعیب‌ابن صالح خواهد آمد! آن سردار موعود آخرالزمان که با چهارهزار مرد آهنین، فاتح تمامی نبردهاست؛ و ما تا طلوع او، چشم به افق دوخته‌ایم! (توضیح: شعیب‌ابن صالح یک فرد نظامی است، کسی که قبل از ظهور قیام می‌کند و فرماندهی سپاه خراسانی را به دست می‌گیرد) 🆔@CoronaDeception
و حالا، با بیانیۀ جدید سپاه...👇🏻
♨️وقتی به مرور وقایع یک سال گذشته می‌پردازم بیشتر به این نتیجه می‌رسم که «ظاهراً این بار مالک، خودش دوست دارد که از پشت خیمۀ معاویه برگردد...» ▪️پ.ن: این‌که اینان مرتب می‌گویند: آماده‌ایم تا با کوچک‌ترین اشارۀ رهبری، چنین و چنان کنیم، اما نه به اشاره‌ها و نه به بیانات صریح اهمیت می‌دهند و نه کم‌ترین تکانی می‌خورند، نشان از آن است که این قسم جمله‌ها هم صرفاً برای خالی نبودن عریضه و شاید فریب توده‌هاست! 🆔@Taa2030