eitaa logo
طـافِح؛
73 دنبال‌کننده
19 عکس
0 ویدیو
0 فایل
. غمگینم آن‌چنان که چو من هیچ‌کس مباد سودا به سر، مراد به دل، آرزو به گور . طافـح:مست که پر شده باشد از شراب!
مشاهده در ایتا
دانلود
بله، می‌دانم، نسبتی با واقعیت ندارد. که به افسانه می‌ماند. اما آدم دلش می‌خواهد هنوز یک نفر باشد که آدم به خاطرش، به خاطرِ خاطرخواهی اش، بتواند همه چیز را رها کند تا به او برسد. بله، می‌دانم مثل عشقِ توی کتاب ها. مثل قصه ها. - حسین وحدانی
جایگزین کردن آدم ها راهی برای فراموش کردن عشق نخواهد بود.هر آدمی در زندگی عطر مخصوص به خود را دارد با لبخندها نگاه ها و خاطرات منحصر به فرد.همانطور که بعضی چیزها را نمیشود بزور بدست آورد خیلی از خاطرات و آدم هایش را نمیشود با چنگ و دندان و با پناه بردن به عشقی دیگر از یاد برد.سعی کردن آدم ها در فراموشی عشق،با عشقی دیگر،آدمی دیگر،چیزی جز بی هویتی و پوچی باقی نمیگذارد.عشق چیزی نیست که بتوان در حوالی هر چشمی،کوچه و خیابانی بدنبالش گشت،باید خودش به سراغ آدم بیاید پس از درک کردن و کنار آمدن با گذشته ی خود.هیچ آدمی مسئول شکست ها و اندوه ناشی از جدایی ما نیست که بخواهیم با وجودش دردی را التیام بخشیم.جایگزین کردن آدم ها در زمانی که نباید، بجای فراموشی آسیب های بزرگ تری را به دنبال می آورد... - حاتمه ابراهيم زاده
می‌خواستم به تو بگویم که به جز تو از همه نا امید گشته‌ام و می‌ترسم از همه ؛ اما پیش از آن‌که به تو بگویم ، تو نیز نا‌ امیدم کردی ... - محمود درویش
هیچ چیز کمرخُردکن‌تر از جشنِ اشتباهی، برای آدمِ اشتباهی نیست . ما در زندگی آدم های زیادی را جشن گرفتیم که آمده بودند بروند ! حتی داشتیم گُل روی سرشان می‌ریختیم حینی که از رویمان رد شدند . آدم هایی که چاهِ تنهایی را عمیق‌تر کردند برایمان و رفتند ... یکی که باید می‌بود و نبود ، یکی که می‌آمد ولی آمدنش هیچ چیز را عوض نمیکرد ... - احسان عبدی پور