eitaa logo
تیمار"
40 دنبال‌کننده
66 عکس
17 ویدیو
0 فایل
در اینجا ادمکی شیشه ای خوابیده است،احتیاط کنید. حرف:https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1qmy1n8&btn=نوشته.ای.به.تاتا
مشاهده در ایتا
دانلود
بله اقای داریوش،سقوط من در خودمه.🎀
اصلا به درک که خداحافظیش ناراحت کننده است،مهم این بود که وقتی دارم از جایی میروم،مطمئن باشم که که جدی جدی میروم.چون اگر حسش نکنی،حتی از خداحافظی هم دردناک تر است. "ناطور‌دشت"
هدایت شده از Revenge
یعنی چی مد کردین ادمای سمی زندگیتونو حذف کنید الان همه دارن منو حذف میکنن خوب شد؟؟
تیمار"
بله اقای داریوش،سقوط من در خودمه.🎀
بله اقای داریوش،منم کوه رو میذاشتم رو دوشم،موج رو از دریا میگرفتم،شیره ی سنگ رو دوشیدم،ماهم اوردم توی خونه ولی هیچکس نموند.🎀
انقدر کتابای جنایی خوندم میتونم روندش رو کامل حدس بزنم... هیچی سوپرایزم نمیکنه دیگه🎀
هدایت شده از  Nexus
https://eitaa.com/Timarox ما مردم، آدمهای خیالاتی‌ای هستیم. نه؟ ما بیشتر وقتها تو غمخوری و دلسوزی دست و پا میزنیم.
کاش همه یه نجلا تو زندگیشون داشتن.امن،مطمئن،راز دار و صبور.
یعنی مطمئنم اگر جلوش به قتل هم اعتراف کنم بهم میگه حتما دلیل داشتم و قضاوتم نمیکنه..
عزیزم خوشحالم بر نگشتی چون اگه به من بود بازم میبخشیدمت.
هدایت شده از UN
به این فکرمی‌کنم و یه درصد احتمال میدم که بقیه ی زندگیم رو باید توی ایتا ، بدون نت بین‌المللی بگذرونم تنم میلرزه