اصلا به درک که خداحافظیش ناراحت کننده است،مهم این بود که وقتی دارم از جایی میروم،مطمئن باشم که که جدی جدی میروم.چون اگر حسش نکنی،حتی از خداحافظی هم دردناک تر است.
"ناطوردشت"
تیمار"
بله اقای داریوش،سقوط من در خودمه.🎀
بله اقای داریوش،منم کوه رو میذاشتم رو دوشم،موج رو از دریا میگرفتم،شیره ی سنگ رو دوشیدم،ماهم اوردم توی خونه ولی هیچکس نموند.🎀
انقدر کتابای جنایی خوندم میتونم روندش رو کامل حدس بزنم...
هیچی سوپرایزم نمیکنه دیگه🎀
هدایت شده از Nexus
https://eitaa.com/Timarox
ما مردم، آدمهای خیالاتیای هستیم. نه؟ ما بیشتر وقتها تو غمخوری و دلسوزی دست و پا میزنیم.
تیمار"
https://eitaa.com/Timarox ما مردم، آدمهای خیالاتیای هستیم. نه؟ ما بیشتر وقتها تو غمخوری و دلسوزی دس
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
یعنی مطمئنم اگر جلوش به قتل هم اعتراف کنم بهم میگه حتما دلیل داشتم و قضاوتم نمیکنه..
هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
لیبرا ، اونقدر از آینده ترسیدی که الانت رو هم از دست دادی.