شکارگاهِ Zed
کاش بهم یادآوری نمیشد :)
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
شکارگاهِ Zed
از نسخهی بیحوصلهی خودم خوشم نمیاد💔
از نسخهی اهمالکارم خوشم نمیاد💔
شکارگاهِ Zed
از نسخهی اهمالکارم خوشم نمیاد💔
میدونی بعضیها فکر میکنند اهمالکاری و تنبلی یکی هستند در حالی که اصلا اینطور نیست با هم فرق دارند