شکارگاهِ Zed
از نسخهی بیحوصلهی خودم خوشم نمیاد💔
از نسخهی اهمالکارم خوشم نمیاد💔
شکارگاهِ Zed
از نسخهی اهمالکارم خوشم نمیاد💔
میدونی بعضیها فکر میکنند اهمالکاری و تنبلی یکی هستند در حالی که اصلا اینطور نیست با هم فرق دارند
من و استاد آنجل تو پیوی در حالِ مسابقهی ارسالِ گیف و استیکر تا ببینیم آخر سر کی خسته میشه :