شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
از دلایلِ اینجا بودنتون بگید
ناشناس در بیو است☝️
شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
از نسخهی بیحوصلهی خودم خوشم نمیاد💔
از نسخهی اهمالکارم خوشم نمیاد💔
شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
از نسخهی اهمالکارم خوشم نمیاد💔
میدونی بعضیها فکر میکنند اهمالکاری و تنبلی یکی هستند در حالی که اصلا اینطور نیست با هم فرق دارند
من و استاد آنجل تو پیوی در حالِ مسابقهی ارسالِ گیف و استیکر تا ببینیم آخر سر کی خسته میشه :
شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
همینطور من و HGN :
و همینطور من و zaria :
هدایت شده از ⋆Rosalina's hunting hut⋆
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨 🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨 🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس
×چون که مال توعه. و تو جذاب و بی نظیری باع آربی_
+ممنونم آربی😭❤️
شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
×چون که مال توعه. و تو جذاب و بی نظیری باع آربی_ +ممنونم آربی😭❤️
ولی خودم فکر نمیکنم بینظیر باشم
شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
یا حتی جذاب
میدونستید طبقِ علم روانشناسی ما آدمها در چشمِ بقیه تقریبا ۳۰ درصد جذابتر از اون چیزی هستیم که خودمون میبینم یا فکر میکنیم؟