شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
همینطور من و HGN :
و همینطور من و zaria :
هدایت شده از ⋆Rosalina's hunting hut⋆
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨 🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨 🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس
×چون که مال توعه. و تو جذاب و بی نظیری باع آربی_
+ممنونم آربی😭❤️
شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
×چون که مال توعه. و تو جذاب و بی نظیری باع آربی_ +ممنونم آربی😭❤️
ولی خودم فکر نمیکنم بینظیر باشم
شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
یا حتی جذاب
میدونستید طبقِ علم روانشناسی ما آدمها در چشمِ بقیه تقریبا ۳۰ درصد جذابتر از اون چیزی هستیم که خودمون میبینم یا فکر میکنیم؟
ای کاش میتونستم همهی آدمهای خوبِ ایتا رو یه جا جمع کنم و با همهشون دوست بشم
شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
ای کاش میتونستم همهی آدمهای خوبِ ایتا رو یه جا جمع کنم و با همهشون دوست بشم
اگر حضوری هم میشد که شاهکار میشد