🟢✨ یا وَدود✨🟢
💎 ای دوستدار و مهربان
💎 ای خداوندی که در دل پیروانش محبوب است
💎 ای آفریدگاری که محبت خود را در آیات قرآن به فراوانی بیان کرده است
💎 ای پروردگاری که محبت عمیقی برای مؤمنان و اولیای خود دارد و از بندگان شایسته خود خشنود است
💎 ای خداوندی که به بندگان خود به ویژه کسانی که توبه میکنند و به سوی او بازمیگردند لطف و محبت بسیار دارد
🌸 اللّهُمَ عَجِّل لِوَلیِکَ الفَرَج 🌸
امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند :
🌺فَالْمُتَّقُونَ فِيهَا... بُعْدُهُ عَمَّنْ تَبَاعَدَ عَنْهُ زُهْدٌ وَ نَزَاهَةٌ، وَ دُنُوُّهُ مِمَّنْ دَنَا مِنْهُ لِينٌ وَ رَحْمَةٌ، لَيْسَ تَبَاعُدُهُ بِكِبْرٍ وَ عَظَمَةٍ، وَ لاَ دُنُوُّهُ بِمَكْرٍ وَ خَدِيعَةٍ...
پرهیزکاران... دورى او از برخى مردم، از روى زهد و پاک دامنی، و نزديك شدنش با بعضى ديگر از روى نرمى و رحمت است، دورى او از تكبّر و خود پسندى، و نزديكى او از روى حيله و نيرنگ نيست...
نهج البلاغه، خطبه ۱۹۳ (خطبه همام)
681.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌸روزمان را
🌸با عطر نامهای خدای مهربان
آغاز می کنیم🌺💓🌷
🌼 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم ِ🌼
🍃الهی به امیدتو🍃
🌸 یا اَللهُ یا رَحْمنُ
🌸 یا رَحیمُ یا خالِقُ
🌸 یا رازِقُ یا بارِیُ
🌸 یا اَوَّلُ یا آخِرُ
🌸 یا ظاهِرُ یا باطِنُ
🌸 یا مالِکُ یا قادِرُ
🌸 یا حَکیمُ یا سَمیع
🌸 ُیا بَصیرُ یا غَفورُ
💖روزتون پر از عشـق
🌸پر از انرژی مثبت
🌸و سرشـار از الطاف خداوند 🏝️💞🌺
#امیــدواربــاش
گــاهی درانتهای
خــارهای
یــک کاکتوس
به #غنــچه ای میــرسی
کــه #زنــدگیت را #روشــن می سازد..
#حال_خوب
#امیدواری
#صبر
#آرامش
#زندگی_زیبا
#خدا
💕انسان بی شباهت به آب نیست،
اگر بخواهد
زنـده باشـد و زندگی ببخشد،
باید جـریان داشته باشد
باید باران شود و بر جهان ببـارد،
و گرنه مرداب میشود و میگندد
@aaramesh14 🏝️🎋🌴🌷🌱
🔹رسـول اكرم صلي الله عليه و آله:
اَلْقُـرآنُ اَفْضَلُ شَى ءٍ دُونَ اللّه، فَمَنْ وَقَرَّ القُرآنَ فَقَدْ وَقَرَّ اللّه َ وَ مَنْ لَمْ يُوَقِّرِ القُرآنَ فَقَدْ اِسْتَخَفَّ بِحُرْمَةِ اللّه، حُرْمَةُ الْقُرآنِ عَلَى اللّه ِكَحُـرْمَةِ الوالِدِ عَلى وَلَدِهِ.
🔷 قـرآن _جز خـدا_ بهترين و برترين چيـزهاست. كسى كه به قـرآن احـترام گذارد، به خدا احـترام كرده و كسـى كه حـرمت قـرآن را نـگه ندارد، نسبت به خدا بىحرمتى كرده. احترام قـرآن نزد خدا هـمانند احتـرام پـدر بر فـرزند اسـت.
📗جامع الاخبار و الآثار، ج۱، ص ۴۲۰