eitaa logo
✍ابوالفضل حیدری دخت 🌱
183 دنبال‌کننده
190 عکس
82 ویدیو
4 فایل
نوشته های یک دانشجو معلم یکی از راه ها برای گفتمان سازی یک موضوع، قلم زدن است... پیشنهادی،انتقادی،نظری داشتید در خدمتم... @mostafa1973
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم ✍مدتی است که درباره ،نقش و جایگاه آن و متن هایی را نگاشته ام که می‌توانید با مراجعه به متن های قبل بررسی کنید. 🌱در نظر دارم ان شاءالله و با توفیق الهی، مقداری بیشتر و عمیق تر این موضوع را باز کنم و کمی با هم روی آن تامل و فکر کنیم؛فلذا از عزیزان می‌خواهم که با صبر و حوصله و البته با تفکر روی مباحث،با بنده همراه شوند. ❇️شاید نگاهمان به که این روز ها زیاد آن را می‌شنویم و رسالت مساجد و تغییر کرد و این نگاه به اعمال و کارهایمان نیز سرایت کرد و اتفاقات زیبایی رخ داد. ان شاءالله... و من الله توفیق... ابوالفضل حیدری دخت https://eitaa.com/abolfazl_heydaridokht
هدایت شده از حجت الاسلام دومیری
بسم الله الرحمن الرحیم امیرالمؤمنین علیه السلام فرمود: اگر مردم می دانستند در قربانی ( چه آثار و برکاتی ) است، قطعاً قرض کرده و قربانی می کردند. اولین قطره ای که از خون قربانی بر زمین ریخته می شود، گناهان صاحب آن قربانی آمرزیده می شود. ثواب عظیم قربانی از یک سو، و رفع موانع و گره گشایی های آن از سوی دیگر، خصوصا در قالب عقیقه، بسیاری از مردم را ترغیب به قربانی می کند. اما وضعیت بد اقتصادی این روزها، چنین توفیقی را از بسیاری سلب کرده، و گویا این عبادت و این عمل گره گشا را صرفا مخصوص متمولان و سرمایه داران نموده است. در راستای همگانی شدن این امر و تسهیل این عبادت، دو خبر خوش داریم: ۱- مسجدالرضا علیه السلام شهرستان بشرویه، آخر هر هفته قربانی دارد. هر کس به هر میزانی که توانایی دارد، از ۱۰۰۰ تومان تا هر مقدار، می تواند شریک در قربانی شود. ۲- هر شخصی که نصف مبلغ عقیقه ( پنج میلیون تومان ) را پرداخت کند، مسجد نصف دیگر را به او اهدا کرده و به نیت او قربانی و عقیقه می کند. ✅ گوشت های حاصله نیز، صرف کار خیر و مستضعفین و نیازمندان می شود. ✅ شماره کارت واریزی 6063-7311-9360-9766 مهدی دومیری گنجی تبصره ۱: بزرگوارانی که برای عقیقه واریزی دارند، لطفا عکس فیش واریزی رو به @ganji_65 بفرستند. تبصره ۲: بزرگوارانی که توان پرداخت هزینه کامل عقیقه رو هم دارند، ما حاضر به انجام این کار هستیم. 🔰 ایتا | تلگرام @mahdi_domeiri
✍ابوالفضل حیدری دخت 🌱
بسم الله الرحمن الرحیم ✍مدتی است که درباره #مسجد،نقش و جایگاه آن و #مسجد_محوری متن هایی را نگاشته
بسم الله الرحمن الرحیم 🔰🕌 🔹 (۱) 🔸پیامبر دارای دو و انقلاب است: 1⃣ و دگرگونی در درون خود 2⃣ در بیرون از خود و در جامعه ✔️که این ، سرریز آن اول است و بدون آن،این نیز رخ نمی‌دهد. ⬅️پیامبر اسلام قبل از نبوت،محمد امین بود که توانست به خاتم انبیاء و مقام نبوت برسد( درونی و سپس بیرونی). ♨️در انقلاب اسلامی ایران نیز همین روند رخ داد و این انقلاب هم از این قاعده مستثنی نیست؛ ✅ابتدا در درون حضرت امام آن انقلاب و دگرگونی و صورت گرفت و سپس رفته‌رفته آن جوشش درونی به مردم نیز سرایت کرد و منتقل شد و در نهایت به انقلاب پرشکوه جمهوری اسلامی انجامید. ⭕️ در درون مقدمه و لازمه در بیرون... 📚طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن_جلسه ۱۵ 📚ولایت و حکومت_ص ۲۱ تا ۲۴ ابوالفضل حیدری دخت https://eitaa.com/abolfazl_heydaridokht
✍ابوالفضل حیدری دخت 🌱
بسم الله الرحمن الرحیم 🔰#مسجد_یا_مصلی🕌 🔹#بعثت (۱) 🔸پیامبر دارای دو #بعثت و انقلاب است: 1⃣ #بعثت
سلام خدمت بزرگواران همراه🌹 لطفا لطفا این مطالب رو دنبال کنید، پیگیر باشید و روش فکر کنید. ممنون میشم اگه نکته خاصی،انتقادی،پیشنهادی و...داشتین حتما منتقل کنید‌.🙏🌹
هدایت شده از علیرضا زادبر
دیوید بکام، گواردیولا و بسیاری از شهروندان غربی صدای اعتراض‌شان علیه جنایات رژیم بلند است. https://eitaa.com/Politicalhistory
✍ابوالفضل حیدری دخت 🌱
#استوری_کنید دیوید بکام، گواردیولا و بسیاری از شهروندان غربی صدای اعتراض‌شان علیه جنایات رژیم بلند
کفر ، به اسلام می‌رسد ولی ، «پدر بزرگ کفر» است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، آن‌ها را به رسول (ص) منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول (ص) بودند، آنها را به کفر پیوند زد. علی صفائی حائری(عین،صاد) https://eitaa.com/abolfazl_heydaridokht
✍ابوالفضل حیدری دخت 🌱
بسم الله الرحمن الرحیم 🔰#مسجد_یا_مصلی🕌 🔹#بعثت (۱) 🔸پیامبر دارای دو #بعثت و انقلاب است: 1⃣ #بعثت
بسم الله الرحمن الرحیم 🔰🕌 🔹 (۲) 📌و چه در زمان ما،که تحرک ملت و تحقق انقلاب اسلامی و حدوث جامعه‌یی با پایه های اسلامی،به وسیله‌ی انجام گرفت.استاد بود که پیشاهنگ بود.طلاب و فضلای بودند که در سرتاسر کشور،سربازان آن فرمانده و آن رهبر بودند. امام خامنه‌ای_۱۳۷۰/۰۶/۳۱ در جریان انقلاب اسلامی ایران،واسطه انتقال درونی مرحوم امام به جامعه، و طلاب بودند. ⬅️در واقع، امام ابتدا به حوزه سرایت کرد و سپس حوزه این انقلاب را به کف جامعه رساند که نتیجه اش شد: "انقلاب بیرونی جامعه اسلامی"! 💯و این بود که به خوبی رسالت خویش را فهمید و به بهترین نحو آن را اجرا کرد: واسطه انتقال امام جامعه به عموم جامعه. ⁉️و اما یک سوال... دقیقا چطور این انقلاب را منتقل کرد؟ از چه طریقی و بواسطه چه مجرایی این انتقال رخ داد؟ ابوالفضل حیدری دخت https://eitaa.com/abolfazl_heydaridokht
آخر شب شده... اگه یه نگاه بندازیم به طول روزی که گذروندیم و خودمون رو بررسی کنیم، به احتمال زیاد خیلیامون همین امروز حداقل یه بار زبونمون رو نتونستیم کنترل کنیم و گرفتار اشتباهش شدیم😔 لعنت به این زبونی که گاه و بی گاه ما رو بدبخت کرده...😭 https://eitaa.com/abolfazl_heydaridokht
هدایت شده از اسپیدال
♻️طرح جمع آوری کتب و مجلات غیر قابل استفاده 🔹 مرکز تبادل کتاب بشرویه زیر نظر مسجدالرضا علیه‌السلام شهرستان، در نظر دارد کتب و مجلات غیر قابل استفاده شما را جمع آوری و سود حاصل از فروش آن را در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی صرف نماید. جهت تمایل به همکاری، شماره تماس و آدرس منزل را به شماره های ذیل پیامک نمایید: 📞09305886351 📞09159293956 🔹کتابکده شهرستان بشرویه 🌲پایگاه خبری 🌲 🌲 @espidal_ir 🌲
هدایت شده از « نیما حیدری دخت »
🔰سلسله متن های مبحث «» 💠 قسمت اول| مقدمه 💠 قسمت دوم| هدف اسلام و پیامبر 💠 قسمت سوم| امکان استخراج تئوری اسلام و راه های رسیدن به آن 💠 قسمت چهارم| آیا تاکنون در حکومت اسلامی ایران، تئوری اسلام استخراج و پیاده شده است؟ 💠 قسمت چهارم۲| بررسی آموزش و پرورش و نگاه رهبری به تربیت اسلامی 💠 قسمت پنجم| وظیفه استخراج تئوری اسلام با چه کسانی ست؟ 💠 قسمت ششم| مطالبه از حوزه و خواص 💠 قسمت ششم۲| مطالبه و دردِ دل امام خمینی از خودی ها! 💠 قسمت هفتم| بررسی عملکرد فعلی حوزه علمیه و خواص 💠 قسمت هشتم|اسلام، تنها راه رسیدن به اهداف و آرمان ها «نیما حیدری دخت» @nh_nima_512
✍ابوالفضل حیدری دخت 🌱
🔰سلسله متن های مبحث «#تئوری_اسلام» 💠 قسمت اول| مقدمه 💠 قسمت دوم| هدف اسلام و پیامبر 💠 قسمت سوم| امک
سلام و عرض ادب این سلسله متن رو حتما مطالعه کنید از مباحث مبنایی و لازم هستش که هر بچه مسلمونی(و نه صرفا انقلابی)باید ازش آگاه باشه👌🌹
هدایت شده از کانال حمید کثیری
12.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نقد نظام آموزشی از زاویه چشم بچه‌ها ظاهراً ۱۳، ۱۴ ساله است اما چقدر دقیق نظام آموزشی را نقد می‌کند ... لطفاً این دو دقیقه را کامل ببینید. شما را به نگاه بچه‌ها در مورد درس و مدرسه، بسیار نزدیک می‌کند. 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2151219200Cf6cb8914a4