✍ابوالفضل حیدری دخت 🌱
بسم الله الرحمن الرحیم 🔰#مسجد_یا_مصلی🕌 🔹#بعثت (۱) 🔸پیامبر دارای دو #بعثت و انقلاب است: 1⃣ #بعثت
سلام خدمت بزرگواران همراه🌹
لطفا لطفا این مطالب رو دنبال کنید، پیگیر باشید و روش فکر کنید.
ممنون میشم اگه نکته خاصی،انتقادی،پیشنهادی و...داشتین حتما منتقل کنید.🙏🌹
هدایت شده از علیرضا زادبر
#استوری_کنید
دیوید بکام، گواردیولا و بسیاری از شهروندان غربی صدای اعتراضشان علیه جنایات رژیم بلند است.
https://eitaa.com/Politicalhistory
✍ابوالفضل حیدری دخت 🌱
#استوری_کنید دیوید بکام، گواردیولا و بسیاری از شهروندان غربی صدای اعتراضشان علیه جنایات رژیم بلند
کفر #متحرک، به اسلام میرسد ولی #اسلام_راکد، «پدر بزرگ کفر» است. سلمانها در حالی که کافر بودند، #حرکتشان آنها را به رسول (ص) منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول (ص) بودند، #رُکودشان آنها را به کفر پیوند زد.
علی صفائی حائری(عین،صاد)
https://eitaa.com/abolfazl_heydaridokht
✍ابوالفضل حیدری دخت 🌱
بسم الله الرحمن الرحیم 🔰#مسجد_یا_مصلی🕌 🔹#بعثت (۱) 🔸پیامبر دارای دو #بعثت و انقلاب است: 1⃣ #بعثت
بسم الله الرحمن الرحیم
🔰#مسجد_یا_مصلی🕌
🔹#بعثت (۲)
📌و چه در زمان ما،که تحرک ملت و تحقق انقلاب اسلامی و حدوث جامعهیی با پایه های اسلامی،به وسیلهی #حوزه_های_علمیه انجام گرفت.استاد #حوزهی_علمیه بود که پیشاهنگ بود.طلاب و فضلای #حوزهی_علمیه بودند که در سرتاسر کشور،سربازان آن فرمانده و آن رهبر بودند.
امام خامنهای_۱۳۷۰/۰۶/۳۱
در جریان انقلاب اسلامی ایران،واسطه انتقال #بعثت درونی مرحوم امام به جامعه، #حوزهی_علمیه و طلاب بودند.
⬅️در واقع، #بعثت امام ابتدا به حوزه سرایت کرد و سپس حوزه این انقلاب را به کف جامعه رساند که نتیجه اش شد: "انقلاب بیرونی جامعه اسلامی"!
💯و این #حوزهی_علمیه بود که به خوبی رسالت خویش را فهمید و به بهترین نحو آن را اجرا کرد:
واسطه انتقال #بعثت امام جامعه به عموم جامعه.
⁉️و اما یک سوال...
#حوزهی_علمیه دقیقا چطور این انقلاب را منتقل کرد؟
از چه طریقی و بواسطه چه مجرایی این انتقال رخ داد؟
#بعثت
#حوزهی_علمیه
#مسجد
#مسجد_یا_مصلی
#مسجد_محوری
#مسجد_تراز
ابوالفضل حیدری دخت
https://eitaa.com/abolfazl_heydaridokht
آخر شب شده...
اگه یه نگاه بندازیم به طول روزی که گذروندیم و خودمون رو بررسی کنیم، به احتمال زیاد خیلیامون همین امروز حداقل یه بار زبونمون رو نتونستیم کنترل کنیم و گرفتار اشتباهش شدیم😔
لعنت به این زبونی که گاه و بی گاه ما رو بدبخت کرده...😭
#محاسبه
#تقوا
#زبان
https://eitaa.com/abolfazl_heydaridokht
هدایت شده از اسپیدال
♻️طرح جمع آوری کتب و مجلات غیر قابل استفاده
🔹 مرکز تبادل کتاب بشرویه زیر نظر مسجدالرضا علیهالسلام شهرستان، در نظر دارد کتب و مجلات غیر قابل استفاده شما را جمع آوری و سود حاصل از فروش آن را در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی صرف نماید.
جهت تمایل به همکاری،
شماره تماس و آدرس منزل را به شماره های ذیل پیامک نمایید:
📞09305886351
📞09159293956
🔹کتابکده شهرستان بشرویه
🌲پایگاه خبری #اسپیدال🌲
🌲 @espidal_ir 🌲
هدایت شده از « نیما حیدری دخت »
🔰سلسله متن های مبحث «#تئوری_اسلام»
💠 قسمت اول| مقدمه
💠 قسمت دوم| هدف اسلام و پیامبر
💠 قسمت سوم| امکان استخراج تئوری اسلام و راه های رسیدن به آن
💠 قسمت چهارم| آیا تاکنون در حکومت اسلامی ایران، تئوری اسلام استخراج و پیاده شده است؟
💠 قسمت چهارم۲| بررسی آموزش و پرورش و نگاه رهبری به تربیت اسلامی
💠 قسمت پنجم| وظیفه استخراج تئوری اسلام با چه کسانی ست؟
💠 قسمت ششم| مطالبه از حوزه و خواص
💠 قسمت ششم۲| مطالبه و دردِ دل امام خمینی از خودی ها!
💠 قسمت هفتم| بررسی عملکرد فعلی حوزه علمیه و خواص
💠 قسمت هشتم|اسلام، تنها راه رسیدن به اهداف و آرمان ها
#تئوری_اسلام
«نیما حیدری دخت»
@nh_nima_512
✍ابوالفضل حیدری دخت 🌱
🔰سلسله متن های مبحث «#تئوری_اسلام» 💠 قسمت اول| مقدمه 💠 قسمت دوم| هدف اسلام و پیامبر 💠 قسمت سوم| امک
سلام و عرض ادب
این سلسله متن رو حتما مطالعه کنید
از مباحث مبنایی و لازم هستش که هر بچه مسلمونی(و نه صرفا انقلابی)باید ازش آگاه باشه👌🌹
هدایت شده از کانال حمید کثیری
12.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نقد نظام آموزشی از زاویه چشم بچهها
ظاهراً ۱۳، ۱۴ ساله است اما چقدر دقیق نظام آموزشی را نقد میکند ...
لطفاً این دو دقیقه را کامل ببینید. شما را به نگاه بچهها در مورد درس و مدرسه، بسیار نزدیک میکند.
#حمید_کثیری 👇👇
https://eitaa.com/joinchat/2151219200Cf6cb8914a4
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🖼 روایت حضرت آیتالله خامنهای بر تاکید پیامبر اعظم صلواتاللهعلیهوآله بر اقامه نماز روزهای یکشنبه ماه ذیقعده
➕نحوه خواندن این نماز
👈 حضرت آیتالله خامنهای:
✏️ «روزهای یکشنبهی ماه ذیقعده ایّام توبه و انابه است و عملی دارد که مرحوم عارف بزرگوار حاج میرزا جواد آقای ملکی در المراقبات نقل میکند از رسول مکرّم اسلام که خطاب به اصحاب خود فرمود:
✏️ کدامِ از شماها مایلید توبه کنید؟ همه گفتند ما میخواهیم توبه کنیم -ظاهراً ماه ذیقعده بوده است- طبق این نقل و این روایت حضرت فرمودند که در روزهای یکشنبهی این ماه این نماز را -یک نمازی با یک خصوصیّتی در مراقبات ایشان ذکر میکنند- انجام بدهید.
✏️ غرض، ایّام در ماه ذیقعده که اوّل ماههای حرام است در این سه ماه متوالی، ایّام و لیالی مبارک و متبرّکی است، پر از برکات است؛ باید از اینها استفاده کرد.» ۱۳۹۴/۶/۱۸
💻 Farsi.Khamenei.ir
✍ابوالفضل حیدری دخت 🌱
بسم الله الرحمن الرحیم 🔰#مسجد_یا_مصلی🕌 🔹#بعثت (۲) 📌و چه در زمان ما،که تحرک ملت و تحقق انقلاب اسل
بسم الله الرحمن الرحیم
🔰#مسجد_یا_مصلی🕌
🔹ارتباط #حوزهی_علمیه با #مسجد
🔸#حوزهی_علمیه را میتوان به دو بعد نظری و عملیاتی تقسیم کرد:
_بعد نظری آن بر میگردد به خود حوزه و مراکز آکادمیک که فضای درس و بحث و بررسی و استخراج و ابلاغ مبانی دینی و اصول اسلام است...
_و بعد عملیاتی آن را نیز میتوان #مسجد در نظر گرفت.
✔️و البته مبرهن است که این دو بعد تشکیل دهنده #هویت_حوزهی_علمیه از هم جدا نیستند و با هم مرتبط اند؛ یعنی مساجد مکان هایی برای عملیاتی کردن نتایج بعد نظری حوزه هستند.
⬅️فلذا ما میبینیم که در جریان انقلاب اسلامی،این #امامان_مساجد بودند که از #مسجد بعنوان مراکز تبیین به خوبی استفاده کرده و #بعثت مرحوم امام را به مردم منتقل کردند و آن "انفجار نور" را رقم زدند.
❇️پس مساجد و #امامان_مساجد، شدند بعد عملیاتی حوزه های علمیه که مسئول پیاده سازی #اسلام_ناب را در #جامعه بر عهده دارند.
پ.ن۱:ایجاد نظام اسلامی،ولایت فقیه،حذف طاغوت، همه جزو مبانی و اصول اسلامی است که حوزه آن را استخراج میکند.
پ.ن۲:منظور از #امامان_مساجد را در متن های بعد توضیح خواهم داد.
#حوزهی_علمیه
#هویت_حوزهی_علمیه
#مسجد
#مسجد_یا_مصلی
#مسجد_محوری
#مسجد_تراز
ابوالفضل حیدری دخت
https://eitaa.com/abolfazl_heydaridokht