#دوربین_ادبستانی 🎞
❇️ معرفی ادبستان توحید در تعامل صمیمانه بین مجموعه های فعال در حوزه کودک و نوجوان در حاشیه نشست برندهای معتبر و شاخص کشوری
✔️ #ادبستان یک مدرسه نیست یک نظام تربیتی است یک نظام بومی تربیتی است و افقی برای تعلیم و تربیت ما ؛ آموزش و آینده ما
#ادبستان_دخترانه_توحید
#ادبستان_پسرانه_توحید
#ادب_محور_استعداد_پرور
@adabestantohidd
@adabestantohid
🍃🌸ادبستان دخترانه توحید 🌸🍃
IMG_20230513_183249.jpg
13.3M
تصویر دست جمعی فعالان حوزه کودک و نوجوان
در هفدهمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان ایران
میزبان هفدهم: حوزه هنری کودک و نوجوان
تاریخ: 1402/02/21
5.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 لحظاتی از بازدید صبح امروز رهبر انقلاب از سی و چهارمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران
📚 #بهار_کتاب
💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 #تماشایی
📒 برای نوجوانها هر چی میتونید کتاب خوب تهیه کنید
✂️ بخشی از سخنان آقا در بازدید از نمایشگاه کتاب | ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
#رفاقت_ماندگار
#کتابخوانی
#کتاب
#ادبستان_دخترانه_توحید
6.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 #تماشایی
📚 چه کتابهایی رو دوست دارید و توصیه میکنید؟
✂️ پاسخ آقا به سوال خبرنگار صداوسیما در نمایشگاه کتاب | ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
#رفاقت_ماندگار
#کتابخوانی
#ادبستان_دخترانه_توحید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #تماشایی
📖 شوخی آقا با جوونایی که اهل کتاب متاب نیستن!
😍 دلم میخواد شماها واقعا کتاب بخونین
#کتابخوانی
#کتاب
#ادبستان_دخترانه_توحید
#تحول_خواهی
#گامهای_پیش_رو
#مدرسه_ای_متفاوت_و_مترقی
#فرایند_عملیاتی_کردن_مفاهیم
↙️ این مثل را از کودکی آموختهایم که 《عالم بیعمل را به چه ماند زنبور بی عسل 》اما هیچگاه نه در مدرسه نه در جای دیگر نتوانستیم فرآیند تربیتی آن را مشخص کنیم که اگر کسی خواست به دانستههایش عمل کند ، یا به گونه ای یاد بگیرد که عملیاتی باشد ، طی چه شیوه و فرآیندی باید عمل کند ؛ نه مدرسه این هنر را به ما دادند و نه والدین ، بلکه فقط این انتظار بوده، هست و خواهد بود. راهکار عملیاتی کردن دانسته ها این است که برای هر مفهوم یک پرونده شش مرحلهای ایجاد کنیم.
📖 بخش اول :
با مفهوم روبرو شویم و نسبت به آن دغدغه مند و حساس شویم.
📖 بخش دوم:
تصویر روشن و درستی از مفهوم در ذهن ایجاد کنیم.
📖 بخش سوم:
مفهوم را قبول کنیم و بپذیریم که این معنا و مفهوم درست زیبا قوی و مفید است .
📖 بخش چهارم:
برای عمل به آن مفهوم ، انگیزه پیدا کنیم .
📖 بخش پنجم:
برای عمل به آن مفهوم ،تصمیمسازی کنیم یعنی هدفگذاری فازبندی و اقدام کنیم.
📖 بخش ششم:
برای تثبیت و عادت سازی آن تکرار و تمرین داشته باشیم .
این مراحل مدیریت محتوا و مواد درسی دبستانی و ادبستانی ما را ایجاد کرده که مربی سعی میکند برای هر محتوا یک پرونده با این اجزاء و مراحل تشکیل دهد .
🌟🌟👈 روش تدریس و مدیریت محتوا میتواند ارتقاء یابد
#ادبستان_دخترانه_توحید
☔️ @adabestantohidd