eitaa logo
قطب ادبیات و علوم انسانی
2.4هزار دنبال‌کننده
614 عکس
519 ویدیو
328 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
✅نکته های نویسندگی (شماره 2) 🔰 موضوع و طرح داستان ✔️بهتر است برای نوشتن داستان، موضوع و طرحی را انتخاب کنید که خودتان یا اطرافیانتان آن را تجربه کرده اید یا چیزی که به آن تسلط کافی داشته باشید تا بتوانید به راحتی آن را تجسم و توصیف نمایید. ✔️در غیر این صورت، یا ناچارید تجسم خیالی و ذهنی داشته باشید که موفقیت در آن نیازمند مهارت بسیار است یا این که عملا خود را در آن فضا و شرایط قرار بدهید. ✔️نویسندگان مبتدی و حتی موفق سعی می کنند به همان موضوعات پیرامون خود بپردازند. ✔️برخی دیگر که شور ماجراجویی در سر می پرورانند راه دوم را انتخاب می کنند و سفر را برمی گزینند. ✔️آنها سفر می کنند و موقعیت سوژه ی دلخواه خود را علاوه بر زادگاه خویش، در مکان های تازه جستجو می کنند و اغلب هم موفق می شوند. 📝عجمی، گلستان 💢پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حسابی آزادشهر ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
رده بندی کتاب ها.pdf
207K
✅رده بندی سنی کتاب کودک 🌀آموزشی 📝علی اکبر سمیعی- گلستان 💢پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حسابی ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
✅نکته های نویسندگی (شماره3) 🔰 بهره گیری از رنگ ها در توصیف ✔️روان شناسی رنگ ها در توصیف فضا بسیار اهمیت دارد. ✔️نویسنده مانند یک نقاش زبر دست، از رنگ های مناسب بهره می گیرد و صحنه های داستان، فصل ها، خیابان ها، لباس شخصیت ها و حتی رنگ پوست آنها را رنگ آمیزی می کند. ✔️بهتر است برای توصیف رنگ ها، از چیزهای تکراری پرهیز کرد، چیزهایی که در اکثر نوشته ها، بارها و بارها به کار رفته و برای خواننده لوس شده مانند تیله آبی چشمانش، آبی آسمانی و ..‌. ✔️می توان برای توصیف رنگ ها ، چیزهای غیرتکراری را جایگزین کرد، می توانیم همیشه دفترچه ای همراه خود داشته باشیم و به تدریج با مشاهدات رنگ های متفاوت، آنها را فهرست کنیم و این گونه برای نوشته های خود یک فرهنگ نامه از رنگ ها خلق کنیم و هنگام توصیف رنگ ها از این فهرست بهره ببریم . مثلا 👇🏽👇🏽 رنگ قرمز: لب، لبو، غروب، لامپ قرمز و ..‌. رنگ سبز: خزه ، جنگل، سرو، زیتون و .‌. رنگ طلایی: موز، گل نرگس و ..‌ رنگ سیاه: قیر، قبر، شب و 📝عجمی_گلستان 💢پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حسابی آزادشهر ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
✅مطالعه 🔰 راهکار هایی برای بهبود بازدهی مطالعه 📔هنگامی که می‌خواهید کتابی را مطالعه کنید یکی از بهترین شیوه‌های مطالعه مفید و موثر، پیاده کردن روش ده مرحله‌ای مطالعه است که با انجام تک تک مراحل، کمک بسیاری در یادگیری و تثبیت مطالب در ذهن شما می‌نماید. در مواجه با یک مطلب جدید از کتاب مراحل زیر را روی آن اجرا کنید: 📑 1- تخمین و هدفگذاری: یعنی مشخص کنید که در چه بازه زمانی چه تعداد صفحاتی را مطالعه خواهید کرد. 📑 2- تخلیه ذهنی: یعنی هر آنچه از قبل در مورد آن موضوع، به خاطر دارید بر روی کاغذ منتقل کنید حتی اگر در مورد صحت آن تردید دارید. 📑 3- مطالعه اجمالی: به طور اجمالی و سریع صفحات را ورق بزنید و به فهرست، عناوین، سوالات، تصاویر و خطوط پر رنگ شده توجه کنید. 📑 4- طرح سوال: در مورد مطالبی که از نظر گذراندید، سوال طرح کنید تا با نگاهی کنجکاوانه و جستجو گرانه آماده‌ی خواندن شوید. 📑 5- خواندن فعال برای پیدا کردن جواب سوالات: در این مرحله شروع به خواندن کتاب کنید. کتاب را عمیق و دقیق بخوانید و به دنبال پیدا کردن جواب سؤالات آخر فصل یا سؤالاتی که درذهن خود دارید، باشید. 📑 6- تجزیه، تحلیل و تفهیم: سعی کنید تمام مطالب کتاب را کاملاً متوجه شده و به حافظه خود منتقل کنید بعضی از قسمت‌ها نیاز به تحلیل بیشتری دارد تا شما بتوانید مفهوم آن‌ها را درک کنید. 📑 7- یادداشت برداری: آنچه راکه یادگرفته‌اید از حافظه خود بر روی کاغذ بیاورید و خلاصه آن‌ها را مکتوب کنید. 📑 8- مرور و بازبینی: متن خلاصه‌شده و متن اصلی را مجدداً بخوانید و متن خلاصه‌شده را بازبینی و اصلاح نمایید. 📑 9- تعریف: مطالبی را که یاد گرفته‌اید حتی‌المقدور با صدای بلند برای خود یا دیگران تعریف کنید. 📑 10- تجسم: چشمتان را ببندید و مطالب خوانده شده را در ذهن خود مجسم کنید. 📝عجمی، گلستان 💢پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حسابی ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅شعر خوانی 🔰دروصف امام علی (ع) 🌀انگیزشی 📝نیوشا یوسفیان_لنگرود 💢 پژوهش سرای لنگرود خوانی ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
✅نقد 🔰 اهمیت نقد ✔️نقد یک روشی است برای سنجش کیفیت یک متن ، فیلم ،کتاب یا مجله، تعیین کننده نقاط ضعف یا مثبت اثر و همچنین نقد عاملی برای اصلاح اطلاعات و داده ها هست. ✔️نقد ساز و کاری است برای اصلاح اطلاعات و تضمین کیفیت و درستی آنها و به کمک نقد می توان کاستیهای یک اثر را به حداقل رساند. ✔️نقد علمی یک فعالیت روشمند است و به عنوان فعالیت عالمانه جایگاه معتبری دارد و باید در ساختار و نوشتار نیز روشمند باشد و در واقع یکی از نیازهای کاربردی جامعه علمی است. 🔷برای نگارش متن نقدی به دومحور بایستی توجه شود : 1- عوامل مهم و تاثیر گذار در ساختار نگارش 2- عناصر مهم در تبین محتوا و مفهوم تخصصی متن نقد دارای ابعاد تحلیلی است که با فرمتی منظم در موضوعهای گوناگون به آگاهی خواندگان منجر می شود در هر نقدی یک ظاهر نوشتاری و سطح روبنایی دارد و یک سطح عمیقتر که با معنا قابل بررسی است. 📝فخرالسادات پیلتن_فارس 💢پژوهش سرای دکتر برنا جهرم ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ فیلم 🔰 شاهنامه‌خوانی 🎙 پریا حاجی‌بنده 💢 لرستان، پژوهش سرای باقرالعلوم ازنا ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
تصویرسازی.pdf
274.1K
✅تصویرسازی 🌀آموزشی 📝سیده ملاحت حسین زاده- فارس 💢پژوهش سرای دکتر برنا جهرم ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
✅نکته های نویسندگی(شماره4) 🔰چند نکته کلی: 🔻🍃 اگر امروز نوشتن را آغاز کنید قطعاً بسیار بهتر است تا اینکه فردا یا روزی دیگر هدفتان را آغاز کنید؛ چون یک گام اساسی و بزرگ جلوترید، ذهنتان بهتر می‌پذیرد که نوشتن برایتان مهم است در نتیجه انگیزه‌تان و یادگیریتان بیشتر می‌شود. گرچه اگر امروز نوشتن را شروع نکنید احتمال دارد دیگر آغازش نکنید. 🔻🍃 تلاش کنید هر روز روزی ده دقیقه یا بیشتر اما به صورت پیوسته بنویسید، حتی اگر نمی‌دانید چه بنویسید، هر چیزی را که در آن لحظه در ذهنتان وجود دارد بنویسید؛ چون باعث می‌شود رفته‌رفته به نوشتن عادت کنید، انگیزه و جسارتتان بیشتر و قلمتان بهتر می‌شود. 🍃🔻 پیش از آنکه بخوابید و یا زمان بیداری، رؤیاپردازی کنید؛ مثلاً تصور کنید کتابی بسیار عالی را نوشته‌اید و به چاپ رسانده‌اید و همه در حال تشویق کردن شما هستند. 📝عجمی، گلستان 💢پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حسابی آزادشهر ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
مهارت های کلامی 1.pdf
274.4K
✅گرایش مهارت خواندن 🔰 توانایی ارتباط کلامی(قسمت اول) 🌀آموزشی 📝مهناز صفایی- خراسان رضوی 💢پژوهش سرای فرهنگ هنر و ادب پارسی ثابت فردوسی ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
✅نکته های نویسندگی(شماره 5) 🔰زیبایی داستان و کسب لذّت از آن زیبایی رکن گمشده عموم داستان ها است. این زیبایی برخلاف تصور فقط در محتوا نیست.برخی با این باور پیش می آیند که چون موضوع زیبایی داریم پس همین کافی است. ❇️زیبایی عنصری است که در جای جای داستان باید آن را حس و لمس نمود.از انتخاب کلمات و فرم آن ها گرفته تا چینش همان کلمات و صفحه آرایی. زیبایی فرمی و محتوایی بایست با هم گره بخورند. زیبایی در تناسب میان محتوا و فرم است، در تناسب بین صحنه و فضای صحنه، در تناسب میان شخصیت و زبان او و ...زیبایی در شناخت تفاوت میان سطح کلمات است. 🔻آنها که خشک و انشایی اند و آن ها که برعکس بیش از حد شاعرانه به نظر می رسند و نیز آن ها که به اندازه دهان شخصیت ها هستند و یا مناسب مضمون و موضوع... 🔻زیبایی در استفاده مناسب از جملات کوتاه و بلند و گاه در ترکیب آنها با هم است.زیبایی را هر آن چیزی تعریف کرده اند که باعث لذّت بشود.اثر هنری و ادبی بدون لذّت هرگز با استقبال مخاطب روبرو نخواهد شد. خواننده باید از خوانش متن لذّت ببرد. این لذّت از حس کلمه تا آهنگ آن و از فرم و آرایش صفحه تا حتی نوع قلم است. 🔻از حیث محتوایی هم درست است که متن باید محتوای زیبایی داشته باشد اما محتوای زیبا مانند آب در ظرفی کثیف است اگر نسبت به زیبایی فرم بی توجه باشیم طبیعی است کسی رغبت به نوشیدن آن نخواهد کرد. فراموش نکنیم که گاه ظرف است که رغبت و اشتیاق استفاده از آن را در ما ایجاد می کند. 📝عجمی_گلستان 💢پژوهش سرای دکتر حسابی آزادشهر ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
مهارت های کلامی 2.pdf
304.9K
✅گرایش مهارت خواندن 🔰 توانایی ارتباط کلامی(قسمت دوم) 🌀آموزشی 📝مهناز صفایی- خراسان رضوی 💢پژوهش سرای فرهنگ هنر و ادب پارسی ثابت فردوسی ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
✅نکته های نویسندگی (شماره 6) 🔰تنوع در داستان 📚 متن داستان هر اندازه کوتاه هم که باشد تنوع می خواهد. حتی داستان مینیمال و کوچک با آن اندازه و حجم اندک و کوچک خود نیازمند تنوع فرمی است. چیزی را که می شود در قالب دیالوگ گفت حتماً به آن، شکل دیالوگ بدهید تا در دل توصیفات هم تنوع فرمی داشته باشید. ✨یکنواختی، چشم را خسته می کند و ذهن را به سمت ملالت پیش می برد. هرگز فراموش نکنید که تنوع چشمی برای متن چقدر مهم است. برای همین چشم باید مدام با اشکال متنوع روبرو گردد. ✨همان طور که موسیقی با نت های مختلف برای گوش زیبا می آید متن هم با کوتاهی و بلندی جملات، یا شکستن به موقع آن ها، با داشتن آهنگ و ریتم درست (و به دور از شاعرانگی البته) می تواند تنوع داشته باشد و به چشم لذت ببخشد. 📝عجمی_گلستان 💢پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حسابی آزادشهر ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
جابه جايي اجزاي جمله در شعر.pdf
71.9K
✅گرایش شعر 🔰جا به جایی اجزای جمله در شعر 🌀آموزشی 📝نصرت اله صادقلو- گلستان 💢پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حسابی ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
✅نکته های نویسندگی (شماره7) 🔰برقراری تعامل با خواننده و قانون "نگو بلکه نشان بده " 🔺تعامل ارتباطی در مقابل تعامل اطلاعاتی قرار می گیرد. 🔺 ما معمولا به خواننده اطلاعات می دهیم در حالی که بهتر است در داستان با او ارتباط برقرار کنیم. 🔺دادن اطلاعات امری یک سویه است.خواننده با اطلاعات ما، مورد بمباران قرار می گیرد در حالی که به عنوان یک کنشگر فعال باید در متن و شکل‌گیری متن حضور داشته و دخالت کند. 🔺خواننده باید بخشی از داستان شود. او باید ناظر حاضر و فعال باشد نه شاهدی خاموش. 🔺بنابراین، برای او شرح ندهید بلکه بگذارید خودش در متن ببیند و تجربه کند. 🔺یکی از تفاوت های، گفتن و نشان دادن در همین مورد است. ✔️به جای این که بگویید نشان بدهید. 📝عجمی_گلستان 💢پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حسابی آزادشهر ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
نقد ادبی 001.pdf
135.7K
✅نقد 🔰نقد ادبی 🌀آموزشی 📝سیدعلیرضا میرعرب رضی - گلستان 💢پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حسابی ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
شعر و دستور زبان2.pdf
58.5K
✅گرایش شعر 🔰شعر و دستور زبان 2 🌀آموزشی 📝نصرت اله صادقلو- گلستان 💢پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حسابی ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
✅نکته های نویسندگی (شماره 8) 🔰مقاومت مغز مقاومت مغز، یعنی حاضر باشیم هر کاری را انجام دهیم، جز کاری که باید انجام بدهیم و آن را مدام به بعد موکول کنیم و یا از انجام آن سر باز بزنیم. نویسنده‌ای را در نظر بگیرید که هر هفته باید پنج مقاله بنویسد و در پایان هفته حتی سه مورد را هم کامل نکرده. فروشنده‌ای که قرار بوده سی ویزیت در طول هفته برای محصولش داشته باشد؛ ولی در پایان هفته به این عدد نرسید. طراحی که قرار بوده تا پایان همین هفته طرحی را کامل کند و روز چهارشنبه همچنان در نقطه شروع ماجرا قرار دارد. هر کاری که قدرت آن را دارید شروع کنید و بدانید که این شروع نبوغ، اعجاز و قدرت را به همراه دارد. پس هم‌اکنون دست به کار شوید.(استیون، پرسفیلد) 📝عجمی،گلستان 💢پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حسابی آزادشهر ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
آموزش ردیف(1).pdf
93.8K
✅گرایش شعر 🔰آموزش ردیف 🌀آموزشی 📝نصرت اله صادقلو- گلستان 💢پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حسابی ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
27.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅شعر خوانی 🔰دروصف پیامبر (ص) 🌀انگیزشی 📝نیوشا یوسفیان_لنگرود 💢 پژوهش سرای لنگرود ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
✅نکته های نویسندگی (شماره 9) ✔️داستان باید ماجرا و حادثه داشته باشد، ماجرا یا حادثه ای که فراتر از روزمرگی های عادی زندگی باشد . مثلا توصیف روزمرگی های کلاس درس بدون وقوع یک حادثه تازه و غیرعادی ، نمی تواند داستان خلق کند. ما به عنوان دانش آموز هر روز در کلاس حاضر می شویم ، معلم وارد می شود، بچه ها سر جایشان روی نیمکت ها نشسته اند، کتاب ها باز می شود ، درس ارائه می شود و ده عملکرد دیگر.‌‌. تا اینجا هیچ حادثه غیرعادی رخ نداده که بتواند داستان را خلق کند تا این که مثلا در حالی که همه ساکت و سراپا به تدریس معلم گوش می دهند ناگهان یک پرنده، محکم منقارش را به شیشه می کوبد یا یک موش وارد کلاس می شود یا صدای آژیر خطر مدرسه به گوش می رسد و صدها اتفاق تازه ی دیگر که نظم کلاس را به هم می ریزد . ✔️داستان همین است، از دل بی نظمی خلق می شود. نویسنده باید نظم عادی را به هم بریزد ، با وقوع حادثه شروع کند ، گره ایجاد کند سپس در پایان گره گشایی کند و ماجرا را به پایان برساند. در غیر این صورت یک متن ساده و عادی تلقی خواهد شد. 📝عجمی، گلستان 💢پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حسابی آزادشهر ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
✅نکته های نویسندگی(شماره 10) 🌀آموزشی ❇️یکی از نکته های مهم هنگام ویرایش و بازنویسی داستان، حذف مطالب زاید و اضافی است. ✔️هر مطلبی که نقشی در پیشبرد داستان نداشته باشد اضافه تلقی می شود. اگرچه یک قاب عکس کوچک روی دیوار باشد. ✔️توصیف این قاب عکس زمانی ضرورت دارد که به توصیف فضا و حال و هوای داستان یا شخصیت ها کمک کند وگرنه پرداختن به آن کاری عبث است و به پیکره ی داستان لطمه وارد می کند. 📝عجمی_ گلستان 💢پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حسابی آزادشهر ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯
ايجاز در شعر.doc.pdf
80.6K
✅گرایش شعر 🔰ایجاز در شعر 🌀آموزشی 📝نصرت اله صادقلو- گلستان 💢پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حسابی ╭━━━━⊰📚⊱━━━━╮             کانال رسمی قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی @ensani_src     ╰═══❁💠❁═══╯     ╭━━━━⊰🇮🇷⊱━━━━╮             کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور @pajouheshsara      ╰═══❁💠❁═══╯