🔻
🔶🔸 دختران ایرانی در اختیار سران عرب
قابل توجه هواداران #پهلوی
علیرغم شعارهای ضدعربی که از دهان گشاد #سلطنت_طلبان نمیافتد، در خاطرات اسدالله عَلَم (وزیر شاه) میخوانیم که جناب وزیر دربار برای در اختیار گذاشتن دختران ایرانی به سران دولتهای عرب کمال عنایت را داشت!
«زمانی که سلطان قابوس آمد و رفت شاه پرسید: در این دو شبه خوش گذرانی چه کرد؟ عرض کردم: هر شبی چهار پنج خانم در اختیارش بود (!) در خارج کاخ اما چه کرد نمیدانم. فرمودند: تازه داماد احیانا ناخوش نشود. عرض کردم: خیر دخترهای ایرانی تمیز شدهاند و او هم خیلی آنها را دوست دارد!»
📚 منبع: یادداشتهای اسدالله علم / جلد ششم / ص ۱۶۹-۱۷۰.
🔴تاریخ حقیقی ایران واسلام
♨ @n_bastan 👈
🔴آخرین اخبار فرق، ادیان و مذاهب
♨️ @adyannet 👈
✍«حسن بن فرحان المالکی» از محققان اهل سنت عربستان و از شاگردان «شیخ عبدالعزیز بن باز» با نگاهی به غلو اندیشی و افراط گرایی علمای معاصر عربستان در نقد آنان مینویسد:
🔥براساس غلو اندیشی و افراط گرایی علمای معاصر عربستان، در این دوره مسلمان شدن، بسیار سخت و خروج از اسلام بسیارآسان است ،
⚔چون هرکار جدیدی را بدعت میدانند و حکم ارتداد صادر میکنند اما برا ی مسلمان شدن شهادتین را کافی نمیدانند و این خلاف سیره و سنت نبی مکرم اسلام است.
📚 حسن بن فرحان المالکی، نصیحة لشباب المسلمین فی کشف غلوالعلماء المعاصرین فی المملکة العربیه السعودیه، با ترجمه(نگاهی به غلو اندیشی وافراط گرایی علمای معاصر عربستان)مترجم: معاونت پژوهشی موسسه فرهنگی وهنری آفتاب خرد، نشر موسسه آفتاب خرد، تهران 96ش، چاپ سوم، ص79
🔴ترور کور
♨ @terorkor 👈
🔴آخرین اخبار فرق، ادیان و مذاهب
♨️ @adyannet👈
🌺نقد فرقههای صوفیه🌺
✅ محمدعلی کرمانشاهی دریافت معارف و اسرار توسط #شاهد_بازی را از انحرافاتی میداند که توسط ابوعبدالله کرام، قطب فرقه #کرامیه، رایج شد.
✳️ زیرا او قائل به اباحهگری در تمام اعمال بود و میگفت: «تمام گناهان از زنا، لواط، استمنا، شهادت به دروغ و بازی با پسران، خواه آشکار و خواه پنهان بر شما رواست، الا شرب خمر چه علانیه و پنهان، زیرا آبروی مردم را میریزد، پس جمله کبائر را بر شما حلال کردم.»
[خیراتیه، ج 1، ص 27] 📚
💢بدینسبب زیبارویان زیادی به این #فرقه روی آوردند، به گمان اینکه بدون عبادت و تنها با شاهدبازی، واصلشده و صاحب معارف و اسرار میشوند! حال باید از صوفیان پرسید که این چه معارف و اسراری است که با بازی کردن با پسران زیباروی حاصل میشود؟
🔴نقد فرقههای صوفیه
♨ @n_tasavof 👈
🔴آخرین اخبار فرق، ادیان و مذاهب
♨️ @adyannet 👈
#آتئیست
#ریچارد_داوکینز، معروفترین آتئیست جهان:
«باید #ایران را با فیلمهای #پورن و #مستهجن، بمباران کنیم.»
سیل انتقادها در فضای #مجازی، داوکینز را مجبور به حذف این تویت کرد. وی همان کسی است که مشکل خاصی با #فاحشهگی_همسرش ندارد!
وی گفته بود: «چه دلیلی دارد مانع شویم از اینکه همسرمان با دیگران رابطه #جنسی داشته باشد وقتی خودش راضیست؟»
#نکته: انسانیت این بیدینان زیر سؤال است، اما قصد هدایت جوامع بشری را هم دارند.
🔴آشنایی با عرفان های نو ظهور
♨ @n_erfanha
🔴آخرین اخبار فرق، ادیان و مذاهب
♨️ @adyannet 👈
💢با شخصیت #عباس #افندی آشنا شویم💢
بخش اول✅
♨️ عباسافندی فرزند #حسینعلی#بهاء مرد شماره سوم در فرقه بهائیگری است👌
♨️ او در زیرکی و سیاست و بافندگیهای مرموزانه در نوسازی #بهائیگری بینظیر بوده است👌
♨️ وی درسال 1260 هجری در تهران متولد شد👶
♨️ عباسافندی که او را عبدالبهاء و مرکز میثاق و غصن اعظم مینامند، چنان که از نوشتههایش (مقاله شخصی سیاح و مفاوضات و الواح مختلفه) استفاده میشود در تحصیل علوم گوناگون ادبی و عقلی زحمات زیادی را متحمل شده است📖
♨️ وی که هشتسال و اندی در تهران، و دوازدهسال در بغداد، و پنجسال در ادرنه، و بقیه عمر را در عکّا و حیفا به سر برد، تمام رموز اِغفال اغنامالله (گوسفندان خدا) را یاد گرفت و در میان این کشمکشها و تبعیدها، تجربهها آموخت، و به رموز و ترفندهای نفوذ در دیگران آگاه گردید.👥
🔴نقد وبررسی بهائیت
♨️ @n_bahaiat
🔴آخرین اخبار فرق، ادیان و مذاهب
♨️ @adyannet 👈
🌺نقدفرقههای صوفیه🌺
🔹 #ملاسلطان_گنابادی قطب فرقه #سلطان_علیشاهی؛ تعریف خودساختهای به نفع خود از شیعه دارد.
🔸وی می گوید:
اسم شیعه در اول به کسانی اطلاق می شد که دست به دست امام یا مجاز (از طرف) امام می دادند به بیعت خاصه ی #ولویه و به واسطه ی این اتصال صورت ملکوتی از امام یا مجاز از امام برای آنها متصل شد.
🔹این تحریفی است که از سوی #قطب فرقه ایجاد شده و با مبانی اساسی #تشیع اثنی عشری مطابق نیست.
او بر این حرف اشتباه صحه گذاشته و عنوان می کند:
🔸اول امر، اسم شیعه را بر بیعت کنندگان با علی اطلاق می کردند و برکسانی که بیعت با مشایخ آن بزرگوار می کردند!
📚 بشاره المومنین ص ۱۸
🔹ملاسلطان با این انحراف می خواهد این مطلب را برساند که هر کس با وی بیعت نکرده از جرگه ی شیعیان خارج است!!
🔴نقد فرقههای صوفیه
♨ @n_tasavof 👈
🔴آخرین اخبار فرق، ادیان و مذاهب
♨️ @adyannet 👈
🔰 لینک کانال پایگاه جامع فرق ادیان ومذاهب در شبکه پیام رسان ایتا
👇👇👇👇👇
✅ آدرس کانال ما در پیامرسان #ایتا👇
https://eitaa.com/adyannet
ما را درشبکه پیام رسان سروش همراهی بفرمایید
#سروش
👇👇👇👇
https://sapp.ir/adyannet
🔰رهبران بهائی= #ایرانیان #شریف یا ...؟!
✍در گوشههایی از پیام نوروزی که نهاد رهبری بهائیت (موسوم به بیت العدل) صادر نمود، ضمن توصیهی #بهائیان به تلاش برای آبادانی ایران، خود را دعاگوی مردم "شریف" ایران دانست: «شما به زندگی در کشوری مفتخرید که حضرت ولیّ #عزیز #امرالله دربارهی آن میفرمایند "اهل بها چه در ایران و چه در خارج آن موطن جمال اقدس ابهی را پرستش نمایند و در احیا و تعزیز و ترقّی و ترویج مصالح حقیقیّهٴ این سرزمین منافع و راحت بلکه جان و مال خویش را فدا و ایثار کنند.
♦️اما به راستی میتوان چنین ادبیات محترمانهای را نمایانگر باطن بهائیت دانست؟! پاسخ این پرسش را میتوان با گذری کوتاه در سخنان پیشوایان بهائی دریافت:
1⃣اول: پیامبرخواندهی بهائیت در توهینی آشکار به ایرانیان، ایران را مدرسهی نادانی، دروغگویی و نفاق معرفی کرده است: «اکثر از ناس در دبستان جهل و نادانی تربیت شدهاند و در مغازه کذب و نِفاق و سائر. کجا است بینا و کجا است شنوا...».[2]
2⃣دوم: دومین پیشوای این فرقه، عبدالبهاء نیز با ابراز خوشحالی از بلاهایی که بر سر مردم ایران آمده، ایرانیان را شرور خطاب کرده است: «چقدر این ایرانیها شرورند. هنوز آرام نگرفتهاند. این قدر بلایا و رزایا (پیشآمدهای ناگوار) که بر آنها وارد آمده هنوز بر آن شرارت اولیه هستند».[3] وی همچنین در جایی دیگر، ایرانیان را غافل، بیخرد، کر و کُور و مُرده خطاب کرده است.[4]
3⃣سوم: سومین پیشوای این فرقه، شوقی افندی نیز بارها ایرانیان را مخاطب هتاکیهای تند خود قرار داده و ملّت شریف ایران را وحشی خطاب کرده است: «ملّتی جاهل، متعصب و متوحش (وحشی)».[5] وی همچنین قساوت و شقاوت ایرانیان را متحیرالعقول توصیف میکند و میگوید مشابه آن، حتی از وحشیان آفریقا نیز دیده نشده است.[6]
📚پینوشت:
[1]. نهاد رهبری بهائیت "بیت العدل"، پیام نوروزی سال 1397 ش.
[2]. عبدالحمید اشراق خاوری، مائده آسمانی، ، 129 بدیع، ج 4، ص 151.
[3]. مجلهی آهنگ بدیع، سال چهارم، 1328، شمارهی 5، ص 3.
[4]. عباس افندی، مکاتیب، ، 133 بدیع، ج 6، ص 87.
[5]. اسماعیل رائین، انشعاب در بهائیت، ص 42،
[6]. اسماعیل رائین، انشعاب در بهائیت، ص 42،
🔴نقد فرقههای صوفیه
♨ @n_tasavof 👈
🔴آخرین اخبار فرق، ادیان و مذاهب
♨️ @adyannet 👈