♦️شاداب سازي محيطي
#سند_بدانیم
🔺فرايندهاي هيجاني (احساسات، عواطف) دركنار فرايندهاي تفكر و تعقل و تعاملات اجتماعي زمينهساز يادگيري و تربيت دانش آموزان خواهد بود.
🔺طراحي و اجراي فرصتهاي آموزشي و تربيتي بايد زمينه انگيزه و شادي دانش آموزان را فراهمآورد.
🔺در عين حال جذاب كردن ابعاد فيزيكي مدرسه متناسب با نيازهاي عاطفي هريك دورههاي تحصيلي (حياط، راهرو و...) يكي از عوامل موثر در تقويت ساحت زيباشناسي و هنري دانش آموزان خواهد بود.
#سند_تحول
#الفتا
@alefta
شهادت امام جواد (ع) ، نهمین ستاره آسمان امامت به همه محبین اهل بیت (علیهم السلام) و امام عصر (عج) تسلیت باد
@alefta
#امکان_ویرایش_فعال_شد
♦️باتوجه به درخواست مخاطبان رویداد، امکان ویرایش و تکمیل تجربیات تا پایان روز پنج شنبه، ۲۴ خرداد ماه برای افرادی که در موعد مقرر موفق به تکمیل تجربه خود نشده اند، فراهم گردید.
#اطلاعیه
#الفتا
@alefta
23.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸️آشنایی با شاخصهای ارزیابی تجربیات🔸️
🔹️شاخصهای ارزیابی و داوری تجربیات ثبت شده در وبگاه رویداد الفتا، بر اساس مؤلفهها و شاخصهای مدرسه در تراز سند تحول بنیادین تدوین گردیدهاست.
در ادامه، در قالب ویدئوهای کوتاهی هریک از شاخصها توضیح داده خواهد شد.
🔹️مشاهده این ویدئوها، فرصت آشنایی با سند تحول بنیادین را برای شما فراهم میآورد.
#الفتا
#شاخص_ارزیابی
@alefta
#گزارش_تصویری
🔸️جلسه ستاد برنامهریزی دفتر هنر و ادبیات دبیرخانه دومین رویداد بینالمللی الفتا
خرداد ۱۴۰۳
#الفتا
@alefta
21.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️مستندهای رویش | قسمت یازدهم: پیوند مدرسه با بوم منطقه
🔸️استان گلستان - بندرگز
هنرستان مائده
🔺روایتی جذاب از هنرجویان فارغ التحصیل شده رشته گردشگری درباره اثرگذاری بر مخاطبین و گردشگران
#الفتا
#مستند_رویش
@alefta
32.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️مستندهای رویش | قسمت دوازدهم: آموزش مبتنی بر بوم منطقه
🔸️استان گلستان - بندرگز
هنرستان مائده
🔺روایتی از پالایش رشته در هنرستان بر مبنای نیاز منطقه و مهارتهای کاربردی
#الفتا
#مستند_رویش
@alefta
66.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 شاخصهای ارزیابی تجربیات ثبت شده در رویداد الفتا
🔸️شاخصهای عمومی (۱)
اولویت و اهمیت مسئله
#الفتا
#شاخصهای_ارزیابی
@alefta
♦️توسعه و توانمندسازی منابع انسانی
#سند_بدانیم
🔺از منظر سند تحول بنیادین مدرسه یک واحد تربیتی و آموزشی است که باید قدرت تصمیمگیری و برنامهریزی در راستای تحقق اهداف خود داشته باشد.
🔺ازاینرو باتوجه به نقش حیاتی مربی و معلم در تحقق اهداف مدرسه برنامهریزی و زمینهسازی در راستای رشد مستمر معلمان یکی از شاخصههای مهم مدرسه در تراز سند تحول بنیادین میباشد.
🔺وجود نیروی کارآمد و متخصص که همواره در حال رشد و توسعه فردی و شغلی باشد گرهگشای بسیاری از مشکلات و مسائل است.
🔺با توجه به این امر؛ مدرسه باید با تحلیل وضعیت موجود و با نگاهی به اهداف و چشماندازهای مدرسه و نياز معلمان اقدامات و برنامههای لازم را برای توانمندسازی معلمان داشته باشد.
#الفتا
#سند_تحول
@alefta