15.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ مستندهای رویش | قسمت پانزدهم: نقشآفرینی مدرسه در پیشرفت محله
🔸️استان مرکزی - شهر اراک
دبستان دکتر حسابی
🔺روایتی از شناسایی و همسوسازی ظرفیتهای درونی و بیرونی مدرسه با استفاده از ظرفیت اولیاء دانشآموزان
#الفتا
#مستند_رویش
@alefta
11.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 شاخصهای ارزیابی تجربیات ثبت شده در رویداد الفتا
🔸️شاخصهای عمومی (۴)
نگارش و بیان روان، قابل فهم و دارای انسجام
#الفتا
#شاخصهای_ارزیابی
@alefta
12.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️الفتانامه | قسمت اول:
🔸اولین قسمت از الفتانامه در بازدید تیم الفتا از مرکز آموزش استثنایی ایثار استان کرمانشاه
با مشاهده و نظر دادن درباره این کلیپ به ما کمک کنید.
#الفتانامه
#الفتا
#کرمانشاه
@alefta
26.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 شاخصهای ارزیابی تجربیات ثبت شده در رویداد الفتا
🔸️شاخصهای عمومی (۵)
توصیف دقیق و کامل گامهای اجرایی برای حلمسئله
بههمپیوستگی گامهای اجرایی برای حلمسئله
#الفتا
#شاخصهای_ارزیابی
@alefta
12.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 شاخصهای ارزیابی تجربیات ثبت شده در رویداد الفتا
🔸️شاخصهای عمومی (۶)
کیفیت ارائهی مستندات برای نشاندادن میزان تحقق و اثربخشی برنامه
#الفتا
#شاخصهای_ارزیابی
@alefta
♦️ پایش مداوم محیطی و محاطی
#سند_بدانیم
همانطور که (در قسمت قبل) بیان شد مدرسه باید به عنوان یک واحد تربیتی و آموزشی برای خود هدف و برنامهریزی مشخص داشته باشد و در راستای تحقق این اهداف اقدامات لازم را انجام دهد. بدون شک هر فعالیت مهم و حیاتی نیازمند پایش و ارزیابی مستمر و تخصصی میباشد. امر تعلیم و تربیت نیز از این قاعده مستثنی نیست.
🔺 در نتیجه پس از اجرای هر فعالیت و برنامه درسی، برای اطمینان حاصل کردن از حرکت صحیح و کارآمد آن؛ بهتر آن است که معیاری برای سنجش وجود داشته باشد که حد فاصل میان وضعیت موجود و وضعیت مطلوب را مشخص نماید. به بیان دیگر ابتدا ارزیابی انجام شود و در ادامه با توجه به تحلیل نتایج و نظرخواهی از افراد ذینفع، اصلاحات لازم صورت پذیرد.
🔺 با انجام خودارزيابي، نظرخواهی و اصلاح مستمر برنامههای اجرایی مدرسه؛ میتوان به پایش مداوم محیطی و محاطی پرداخت و در مسیر تحول مدرسه گام برداشت.
#الفتا
#سند_تحول
@alefta
16.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 شاخصهای ارزیابی تجربیات ثبت شده در رویداد الفتا
🔸️شاخصهای عمومی (۷)
خلاقانه و نوآورانهبودن برنامه
#الفتا
#شاخصهای_ارزیابی
@alefta
♦️ همآوایی تربیت بین خانواده و مدرسه
#سند_بدانیم
🔺 در مبانی دینی تربیت یکی از شئون و مسئولیتهای خانواده است، درنتیجه برای تربیت صحیح و همهجانبه باید بین خانواده و مدرسه مشارکت و همکاری ایجاد گردد. لذا همآوایی تربیت بین خانواده و مدرسه ضروری است.
🔺زمانی که خانه اول و دوم دانشآموز دارای سیستم فکری و زبان تربیتی واحد باشند؛ فرایند تعلیم و تربیت در حالت مطلوب خود قرار گرفته و نتایج آن به شرایط آرمانی نزدیکتر خواهد بود.
همبستگی خانواده با اولیای مدرسه امکان اجرای هرچه بهتر برنامه آموزشی و تربیتی را فراهم میکند که این امر نیازمند برنامهریزی ویژه از سوی مدرسه و همراهی خانواده میباشد.
🔺با برگزاری جلسات با هدف ایجاد فهم مشترک میان خانواده و مدرسه میتوان به برنامه تربیتی کاملی در جهت تکامل و رشد همهجانبه دانشآموزان دست پیدا کرد.
#الفتا
#سند_تحول
@alefta
13.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️مستندهای رویش | قسمت شانزدهم: مشارکت فعال خانواده در مدرسه
🔸️استان مرکزی - شهر اراک
دبستان دکتر حسابی
🔺روایتی از مشارکت اولیاء درجهت رفع مشکلات و بهبود فضای مدرسه
#الفتا
#مستند_رویش
@alefta
⭕️اطلاعیه⭕️
به اطلاع مخاطبان رویداد الفتا میرساند فرآیند داوری تجربیات ثبت شده در وبگاه رویداد، توسط داوران استانی در هریک از محورهای رویداد درحال انجام است
با توجه به حجم بالای تجربیات، در روزهای آتی نتایج مرحله استانی اعلام خواهد شد.
پس از اتمام داوری مرحله استانی، تجربیات برتر، مجدداً ارزیابی و تجربیات راهیافته به مرحله کشوری مشخص خواهند شد.
شایان ذکر است راهیافتگان به مرحله کشوری، برای شرکت در رویداد حضوری در نیمه دوم شهریورماه، دعوت خواهند شد.
🪩 @alefta