eitaa logo
علی صمیمی
994 دنبال‌کننده
443 عکس
268 ویدیو
15 فایل
کانال نشر سخنان و مطالب علی صمیمی. ارتباط: @Alisamimi کانال تلگرام https://t.me/ali_samimi71. پیج اینستاگرام https://instagram.com/alisamimi.ir کانال برنامه نامیرا @namyraa
مشاهده در ایتا
دانلود
عینیت اعمال و خستگی در بهشت 2.mp3
5.05M
✅ شبهه دوم! 🔶 چگونه از نعمات بهشتی خسته نمیشویم؟ 🔶 عینیت اعمال با جزاء چگونه است؟؟ 🔶 چگونه بین اعمال ظاهری مثل خوردن مال یتیم که به انحاء مختلف رخ میدهدبا آتش که هیچ سنخیتی با آن ندارد ارتباط درست کنیم؟ 🔶 چگونه قرآن برخی گناهان را در همان لحظه گناه آتش معرفی میکند؟ إِنَّ الَّذِينَ يَأْكُلُونَ أَمْوَالَ الْيَتَامَىٰ ظُلْمًا إِنَّمَا يَأْكُلُونَ فِي بُطُونِهِمْ نَارًا ✔️ جواب 🔶 عکسهایی از دنیا که قواعد آخرت را میفهماند...! 🔶 مثال زیبای منشور و رنگهای آن...! 🔶 توضیح مثال کودک ناقص الخلقه...! 🔶 چگونگی تجلیات نعمات بهشتی و خسته ناپذیری آن...! تفصیل مطلب در صوت...! لینک شبهه اول https://eitaa.com/ali_samimi71/89 ☑️ @ali_samimi71
حالات یک عدالتخواه 6_mixdown.mp3
5.76M
🔰حالات یک عدالتخواه استاد قنبریان|قسمت پایانی ✅تعادل در خوف و امن و غنا برداشتی از حکمت 108نهج امیر ع "وَ اِنْ اَفادَ مالاً  اَطْغاهُ الْغِني، وَ اِنْ اَصابَتْهُ مُصيبَةٌ فَضَحَهُ الْجَزَعُ...!" صوت کامل👇 https://eitaa.com/m_ghanbarian/2592 ☑️ @ali_samimi71 
همه قطعات صوتی ««حالات یک عدالتخواه»» رو میتونید اینجا پیگیری کنید 👇👇👇 قسمت اول https://eitaa.com/ali_samimi71/80 قسمت دوم https://eitaa.com/ali_samimi71/82 قسمت سوم https://eitaa.com/ali_samimi71/90 قسمت چهارم https://eitaa.com/ali_samimi71/97 قسمت پنجم https://eitaa.com/ali_samimi71/101 قسمت ششم https://eitaa.com/ali_samimi71/103 صوت کامل https://eitaa.com/m_ghanbarian/2592 ☑️ @ali_samimi71
⚠️با توجه به خراب بودن فایل سوم "حالات یک عدالتخواه"، فایل تصحیح شده مجدد بارگزاری می‌شود:👇
حالات یک عدالتخواه3_mixdown.mp3
4.81M
✅ حالات یک عدالتخواه استاد قنبریان قسمت سوم تعادل در غضب و رضا برداشتی از حکمت 108نهج امیر (ع): وَ اِنْ عَرَضَ لَهُ الْغَضَبُ اشْتَدَّ بِهِ الْغَيْظُ... پ.ن: صوت کامل: https://t.me/m_ghanbarian/3325 ☑️ @ali_samimi71 
🔰 آنچه گفته میشود...! آدمهای دهه شصت آرمانهای انقلاب را خالص تر تبیین میکردند هرچه از آن دهه فاصله میگیریم آرمانها در بیان آدمها منقلب میشود و گاه دچار ارتجاع درین نشست دنبال این هستیم تا پلی به دهه شصت بزنیم و آرمانها را بی پرده، شفاف و بدون روتوش ببینیم بعد مطالبه آنها در دوره کنونی آسان تر میشود هرچند گفتنش آسان و تقابلش سخت...! ☑️ @ali_samimi71
خلاصه استغاثه.mp3
26.3M
🔰 رسم مضطری در امنیت...! یک معما! 🔶 از طرفی امام اهل ایمانش خواندند و سرپا کننده مستضعفین! 🔶ازطرفی راه برون رفت از عصر غیبت را اضطرار معرفی کرده اند( یُجیبُ الْمُضْطَرَّ...وَ یَجعَلُکُم خُلَفاءَ الاَرضِ) و یاس از وضع موجود(هذا الامر لایاتیکم الا بعد ایاس) اما! 🔶 نه خود را مضطر میبینیم ونه نا امید! جنگی که نیست امنیت کلی که برقرار است حقوقمان هم که سر ماه واریز میشود بیمه هم که هستیم! استضعافی که در زندگی نمیبینیم ! پس دقیقا این اضطرار کجاست؟ 🔴 یا آن اهل ایمانِ مستضعفی نیستیم که مولی حقیقی عالم سرپامان کند(چون ظاهرا که سرپاییم) که افسوس هنوز با امام مستضعفین نسبتی نداریم! 🔴 یا اضطرار و استضعاف را درک نکرده ایم که افسوسش دوچندان است انگار هنوز خوابیم! ❓چگونه این آویختگی را درک کنیم تا با امامِ مستضعفین نسبت برقرار کنیم؟ 📢 تفصیل مطلب در صوت...! ☑️ @ali_samimi71
🖋گزیده ای از سخنرانی... 🔶 امام عصر ع امام مستضعفین و محرومین و سرپاکنندهٔ آنها به وقت ظهور است. 🔶 در آیات و روایات راه حل داده اند و راه برون رفت از غیبت کبری را " حال اضطرار " معرفی کرده اند (یُجیبُ الْمُضْطَرَّ...وَ یَجعَلُکُم خُلَفاءَ الاَرضِ) و " احساس ناامیدی از وضع موجود"(هذا الامر لایاتیکم الا بعد ایاس) 🔶 این حال اضطرار و احساس ناامیدی از جنس تشنگی ست / در امنیت در کُنج خانه نشستن و سر روال بودن زندگی ها ولو با نِق زدن ها و ناامیدی هایی سطحی، واقعا مُضْطَرّ نمی شویم و اضطرار حاصل نمی شود. 🔶 آن شیعه یمنی که در زیر بمباران و انواع تحریم ها و کمبود امکانات زندگی می کند، خیلی خوب اضطرار را می فهمد. 🔹اصل حرف این است. ما چگونه در امنیت و رفاه نسبی موجود مضطرّ و ناامید شویم؟! •| یا آن "اهل ایمانِ مستضعفی" نیستیم که قرارِ بر سرپا شدنمان است یا که مستضعف هستیم اما توجه نداریم "غافلیم" و اما با اندک توجه ای به آن اضطرار لازم می رسیم. اضطرار تحصیلی و بدست آوردنیست نه حصولی. 🔸اگر میخواهی حال اضطرار را تحصیل کنی(نه اینکه مثلا با ناامنی و موشک برایت حاصلش کنند) باید اول "آرمان گرا" و " اهداف متعال و بزرگ" داشته باشی. او که نهایت دغدغه اش رسیدن به خود و خانواده خودش است هیچگاه بی قراریِ کسی را که از فقر مردم شهرش در اضطرار است را پیدا نمی کند. •|بعد از "دیدن" ظلم ها و استضعاف مظلومان عالم، دوم اینکه باید رفت تو "کف میدان" برای رفع ظلم ها و تلاش برای برچیدن آن.وگرنه با دیدن چندتا عکس و فیلم حالت اضطرار بدست نمی آید. با صندوق صدقات اصلا مضطرّ نخواهی شد.باید این دست به دست یک آدم فقیر و مستضعف بخورد و زندگی ندارِ او را ببینی. اینها اثر گذار بر حال انسان هستند/جهادگران و گروه های جهادی بهتر درک می کنند. 🔹برای باز شدن "چشم" ها برای" دیدن" استضعاف ها باید "فهم خود از دین" را عوض کرد. _دین برای فرد و بهشت بردن یک نفر نیامده؛ برای اجتماع و به بهشت بردن اجتماع آمده است. _خدای متعال اجازه چشم بستنِ بر ظلم ها و بی تفاوتی را نداده و واجب کرده است که چشم ها باز باشند برای باخبر شدن از اطرافمان که چه می گذرد./به بیان علامه طباطبایی این تلقی از دین از "ضروریات اسلام" است. _بی اعتنایی یک فرد و تنظیم یک سیاست غلط نسبت به "یتیم" حتی تشویق نکردن دیگران به دستگیری از یتیم وقتی خود توانش را نداری هر سه مصداق" أَرَأَيْتَ الَّذِي يُكَذِّبُ بِالدِّينِ" هستند. •|"دیدِ فردی" مانع از باز شدن چشم ها در برابر مسائل اجتماع و مانع از مسئولیت پذیری در قبال جامعه می شود./ ضریب اهمیت به مسائل اجتماعی در "کارنامه آخرت" بسیار بالاست. •| خیریه ها و مومنین به جای افتخار به تحت پوشش قراردادن صد خانواده فقیرِ مستمند، به خوداکتفا کردن آن خانواده ها ببالند.به جای بسته های غذایی،اشتغال زایی کنند. 🔸امام صادق فرمود:«روابط مومنین مانند جسد است. اگر عضوی به "درد" آمد، دگر عضوها هم به "درد" می آیند.»بعد ادامه دادند که:« مومنی هرگز مومن نمی شود مگر اینکه مانند جسد باشد.» _آیت الله بهجت می فرمود:«اگر در چین مسلمانی ناله بزند و شما اهمیتی ندهید. لا اقل برایش دعا نکنید مسلمان نیستید.» •| ظهور امام عصر "درد و استغاثه" می خواهد. آمادگی برای ظهور اصلا آسان نیست./دین را باید طوری معرفی کنی تا درد و استغاثه معنا پیدا کند. اگر دین را فردی تفسیر کردی دیگر راهی برای اضطرار نخواهد بود. _امام صادق و ماجرای بنی ساعده ی سنی نشین _و چون شعله رویِ او را می سوزاند (امیرالمومنین) فرمود:«ای علی بچِش؛ این است کیفر کسی که از بیوه زنان غافل بماند.» _آیت الله جوادی آملی می فرمود:« اگر او قائم است تو هم باید قیام کنی تا به او"اقتدا" کنی ولو به یک سهم ناچیز.» •|به تعبیر شهید مطهری این انتظار "انتظار سازنده" ست. با این رویکرد، سر سجاده «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج» گفتن بهتر فهم می شود. 🔶 برآیند همه احساس مسئولیتها و اضطرارها، فرج آقا امام زمان است. طوبي لمن أدرک قائم أهل بيتي وهو مقتد به قبل قيامه باتشکر از فاضل ارجمند سید یونس فاطمی ☑️ @ali_samimi71
هدایت شده از محسن قنبریان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بی عرضه ⁉️ یادداشت حجت الاسلام قنبریان را اینجا بخوانید ⏬ ☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از محسن قنبریان
بی عرضه⁉️ اول نمایش کوتاه "بی عرضه" اثر آنتوان چخوف را ببینید یا بخوانید: https://arashshamsi.ir/chekhov/ • شیخ علی را چون از نوجوانی تاکنون کامل و از نزدیک می شناسم و هیچ زاویه پنهانی برایم ندارد، مثال می زنم؛ و الا مثل او که بخاطر نقد و سخنان اینچنین، دادگاهی شده باشند، کم نیستند. شیخ امید در تهران بخاطر یک نهی از منکر در نامه دربسته به امام جماعت شان، غیر از جریمه مالی تا دو سال حکم منع ورود به آن مسجد خورد! شیخ علی هم برای این حرفها (ویدئو پیوست) با شکایت مقام قضایی و نیرو انتظامی به نشر اکاذیب و تشویش به حکم تعلیقی محکوم شد! البته اینها شاخ اینستا نبودند که همه مطلع و برخی برایشان توئیت بزنند! • نظر من هم این است که شیخ علی نشر اکاذیب داده است! نه چون درباره اسلحه و تیراندازی مدام، زور گیری و ناامنی و تجاهر به خشونت در شهرش خلاف گفته؛ چون مسئولین مدیریتی، قضایی، انتظامی شهرش را بی عُرضه خوانده است! • هرگز آن عالیجنابان بی عرضه نیستند، برعکس ما بی عرضه ایم(مثل خانم یولیا)! آنها بی عرضه نیستند؛ دلیلش: همین شکایت و پیگیری چندماهه و این حکم شلاق یا جریمه مالی تعلیقی است که شاید به این خوبی برای اشرار آن شهر پیگیری نشود! -به یکی از شاکیان، نامه نوشتم و گفتم مقام قضایی مستحب است اول متحاکمین را دعوت به صلح کند، حالا خودت شاکی هستی و به صلح و عفو سزاوارترید! اما اصلاً محل نگذاشت و عرضه اش را با حکم گرفتن ثابت کرد. - مدیون فرمانده جدید نیروی انتظامی نمی شوم شاید رویه ایشان متفاوت باشد و جای مطالبه گران، اشرار را در اولویت تعقیب قرار دهد. • ما بی عرضه ایم! چون مثل کلفَت بی عرضه داستان چخوف از ۶۵ روبل به ۱۱ روبل راضی می شویم با این محاسبه که اگر همین را هم ندادند چه؟! مطالبه فصل حقوق ملت از قانون اساسی را بی خیال می شویم و می گوییم: جایش امنیت(!) داریم! صدای تیر اندازی دائم وتصویر شرارتها در شهر را بی خیال می شویم و می گوییم: جایش دادگاهی نشده ایم! و هنوز بخاطر استوری های محترمانه و بی خطرِ امنیت خواهی، جلب نشده ایم! • باخودم بودم از مردم عزیز بهبهان عذر خواهم! می دانم بچه های انقلاب نجابت به خرج می دهند و الا بی عرضه نیستند! در مطالبه حقوق عامه با اخلاق تر و قانونی تر پیگیر خواهند بود. محسن قنبریان ☑️ @m_ghanbarian
در حکمی اعجاب انگیز بنده بخاطر بازگویی ناامنی های بهبهان محکوم به نشر اکاذیب و تشویش اذهان شده ام. بنده تا خلع سلاح اشرار تا امنیت کامل ناموس شهرمان تا برچیده شدن مواد مخدر تا نبود خفت گیری و دزدی کماکان یک دروغگو و مشوش اذهان میمانم. به پویشمان بپیوندید من_هم_یک_دروغگو_هستم ☑️ @ali_samimi71
🖋 به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب درنظر داریم برای روشنتر شدن مبانی و ریشه های نظام ج ا ا گهگاهی مطالبی را با عنوان در کانال منعکس کنیم. 🔶 چرا مطهری...؟! رهبری به عنوان یکی از اندک بازمانده های دوران نهضت و یا شاید تنها بازمانده آن نسل طلایی و تفکر خالص انقلابی مطهری را اینگونه تعریف میکند: «آثار استاد شهید مطهری، مبنای فکری نظام جمهوری اسلامی ایران است. دیگران به مقدمات این انقلاب خیلی کمک کردند، ولی افکار آن‌ها در ساخت نظام جمهوری اسلامی ایران، نقش آن‌چنانی نداشته است.اگر ما بخواهیم این نظام در ذهن مردم عمق پیدا کند و حرکات انقلابی این مردم همچنان ادامه یابد، بایستی افکار استاد شهید مطهری در میان مردم رواج یابد.» 🔰 چند نکته مهم درین بیان است 1.مبنای فکری نظام است. یعنی شناخت ریشه ها و روح اصلی آرمانهای نهضت در گرو شناخت آثار استاد است. 2.به ساخت نظام کمک میکند. 3.حرکتهای انقلابی مردم برای ادامه مسیر محتاج شناخت چهار چوب فکری این شهید فکور است. 🔶 نامیرایی تفکراتشان و صد درصد اسلامی بودن کتابهایشان دیگر عناوینی هستند که رهبران انقلاب به آن اذعان داشته اند. انشالله دِینمان را به این مرد بزرگ ادا کنیم. ☑️ @ali_samimi71
🔰 حرفهای مفتی که بی عدالتی جدی میکند...! هر وقت عدالت اجتماعي متزلزل شود، استحقاقها رعايت نشود، حقوق مراعات نگردد، در تعويض مشاغل حسابهاي شخصي و توصيه و پارتي مؤثر باشد، فکر بخت و شانس و امثال اينها قوّت مي‌گيرد و توسعه پيدا مي‌کند، چون معني بخت اين است که هيچ چيز شرط هيچ چيز ديگر نيست. (معتقدین به شانس) در جامعه‌اي زندگي مي‌کرده‌اند که افراد و اشخاص، عمري به سعي و عمل مي‌گذرانده‌اند اما با محروميت بسر مي‌برده‌اند؛ در عوضْ بيکارها و عزيزهاي بلاجهت مي‌ديده‌اند که برخوردار و مرفه هستند هرچه ديدند اين بود که بين هنر و لياقت و کارداني با حظ و حق و نصيب و بهره تناسب نيست. چون هرچه در جامعه خودشان ديده‌اند اين طور بوده، کم‌کم اين مطلب که از مشهودات اجتماعي آنها گرفته شده است شکل يک فلسفه به خود گرفته به نام فلسفه بخت؛ نام همه اين بي‌نظمي‌ها و مظالم را ـ فهميده يا نفهميده ـ بخت گذاشته‌اند و گاهي آن را به باد ناسزا گرفته‌اند. فکر بخت و فلسفه بخت هيچ علتي ندارد جز مظالم و ناهمواريها و بي‌عدالتيهاي اجتماعي. الهام‌کننده اين فکر شيطاني، هرج و مرج‌ها و بي‌عدالتيهاي اجتماعي است .(بيست گفتار/احترام حقوق و تحقير دنيا/ريشه پيدايش انديشه بخت) ✅ پی نوشت! 👇 🔶 حضرت امیر عدل را موجب برپایی مردم دانست(العدل قواما للانام) 🔶 از طرفی عدل را موجب ازبین رفتن حق الناس و حق الله میدانست(تنزیها من المظالم و الآثام) 🔶 انگار بی عدالتی حرفهای مفت و خاله زنکی را هم تبدیل به فلسفه و ازآن بالاتر جزء پس زمینه های یک جامعه هم میکند. نمیدانم چقدر آمار شرکت کنندگان ایرانی در قرعه کشی های صدا و سیما را میدانید؟ آماری در دست نیست. اما یادم نمیرود فقط یک برنامه برای حدس تیم برنده فوتبال آمار چهار میلیونی را ثبت کرد. 🔶 این فاجعه به خرید خودرو هم رسیده مردمی که منتظرند شانس درِ خانه شان را بکوبد و در قرعه کشی ایرانخودرو برنده و از فروشش پولی به جیب بزنند. و احتمالا در گعده های دوستانه شان از خوش شانسی خود بگویند و هی این منطق تکرار و تکرار و تکرار شود تا تبدیل به یک پس زمینه پذیرفته شده اجتماعی گردد. 🔶 عدل و توزیع درست منابع که باشد، حرفهای خاله زنکی همان خاله زنکی و مفت باقی میمانند چون این جامعه آنقدر آرامش روانی دارد که دیگر دچار حاشیه نشود و آینده خود را در برنده شدن در یک مسابقه پیامکی و یا قرعه کشی نبیند. ✅ به حق گفت مولا العَدلُ يُصلِحُ البَرِيَّةَ اصلاح ذهن و قلب و عمل مردم هم کار عدل است نه منبر و کارفرهنگی و... هرچند اینها هم خوبند. ☑️ @ali_samimi71
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 🖋ادامه یادداشت...! 🔴 اما حالا برعکس بخوانید!!!! 🔥 حرفهای جدی ای که بی عدالتی مفت می کند...! 🔶 این روزها صدا سیما و منابر و استوری ها کم از دستاوردهای 43 ساله انقلاب نمیگفتند.البته همه در جای خود به عنوان یک عکس هوایی لازمند اما کافی نه! هرچقدر هم که صنایع موشکی و پیشرفتهای درمانی ما جدی باشند(که هستند)تا مردم از نزدیک عدالت را حس نکنند. 🔶 تا خود را سهیم در پیشرفتهای اقتصادی ندانند(واگذاری25 درصد اقتصاد کشور به سه دهک پایین و اختصاص۳۰درصد از درآمدهای حاصل از واگذاری ها به تعاونی‌های فراگیر ملی به منظور فقرزدایی) 🔶 تا پیشرفتهای درمانی آسان و کم هزینه به بالین آنها نرسد بگونه ای که تنها دغدغه بیمار گذر از مهنتش باشد نه هزینه درمانش کماکان پیشرفتهای جدی ما مفت تلقی میشوند. فرمود والعدل فی الاحکام ایناسا للرعیة انس مردم با گزارش های حاکمان از دستاوردها وقتی بیشتر میشود که عدالت برقرار باشد. برای تفصیل بیان و استفاده بیشتر رجوع کنید به رونوشتی از سه جلسه سخنرانی استاد قنبریان باعنوان ده کارویژه عدالت https://eitaa.com/m_ghanbarian/1831 ☑️ @ali_samimi71
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📎📎پیوست یادداشت «حرفهای مفتی که بی عدالتی جدی میکند» 🔰 قرعه یا پولپاشی کور! 🔶 نمیدانم بگوییم خدا لطف کرد که اسمشان در قرعه درآمد یا بگوییم عجب شانسی داشتند. بازی دوسر باخت است. نه اصلا شانسی وجود دارد و نه خدا اینگونه لطف میکند. 🔶 خدا به جای پولپاشی کور دستور به عدالت و پرکردن چاله ها داده حتی انفاق هم رهبری در طرح کلی اندیشه باز به همین محتوا معنا میکند که اگر گره ای میگشاید و چاله ای را پر میکند نامش انفاق است اگر نمیکند اصلا نامش انفاق به ادبیات قرآن نیست.(کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی جلسه اول /ایمان/ص 51) فضل خدا عمومیت دارد و در دایره تشریع همه را سرپا میخواهد نه فقیر و شکسته! دستور به عدالت میدهد نه پولپاشی کور! 🔶 او که در زندگی اش چاله دارد نه وقتی برای دیدن فوتبال و شرکت در قرعه کشی اش دارد نه اندازه قیمت خریدش از فروشگاه زنجیره ای، در قرعه شرکتش میدهد. خدا میداند با این حجم گردش مالی در قرعه کشی های صدا سیما(بخوانید پولپاشی کور!) چه تعداد شغل میتوان ساخت. علی صمیمی 1400.11.27 https://eitaa.com/ali_samimi71/123 ☑️ @ali_samimi71
هدایت شده از محسن قنبریان
درس اول قوام 1.mp3
1.57M
✅ مجموعه کار ویژه های عدالت 📢 فصل اول ««جعل الله سبحانه العدل قواما للأنام»» 🔰 درس یکم «جامعه سرِ پا» 🔸 وجه تسمیه جالب فقیر 🔸 قرآن از اهمیت مال و جایگاهش در برپایی و قیام جامعه سخن میگوید. 🔸 تشبیه مال به خون در بدن 🔸 اثرات کنز شدن و انحصاری شدن اموال در جامعه 🔸 اثرات چرخش مال در جامعه 🎵صوت کامل سخنرانی را اینجا بشنوید https://eitaa.com/m_ghanbarian/1824 حجت الاسلام قنبریان ☑️ @m_ghanbarian
🔥 جناب تفرشی مصادره نفرما...! از طرفی از شهامت نقدتان به سخنان رهبری خوشم آمد. از طرفی بی منطقی و کم عمقی استدلالتان مرا نا امید کرد . 🔶 شاید هیچکس درین کشور به اندازه رهبری از نرسیدن و دور ماندن از آرمانهای انقلاب سخن نگفته این ده سال حدود ده بار از قضا آخرینش همین سخنرانی چند جمله بالاتر از جمله ای که آورده اید و و مصادره کردید.(لااقل کل سخنرانی را یک بار میخواندید) ««حتّی در زمینه‌ی اقتصاد هم همین جور است. حالا خود بنده جزو کسانی هستم که در مسائل اقتصاد همیشه به خودمان انتقاد میکنم؛ در زمینه‌ی عدالت اجتماعی، در زمینه‌ی توزیع عادلانه‌ی ثروت، در زمینه‌ی نابرخورداری طبقات ضعیف و امثال اینها، بنده در گفتارهای گوناگون انتقاد دارم»» سال 92 دارد که در همه‌ی زمینه‌ها پیشرفت اتفاق افتاده اما در زمینه‌ی عدالت باید کار کنیم و باید از مردم و خدا عذرخواهی کنیم. درباره عدالت مشکل داریم. ان‌شاءالله با همت مردان و زنان کارآمد در این ناحیه هم پیشرفت خواهیم کرد دو راه باقی میماند یا رهبری را فراموشکارو خود او را در زمره کسانی بخوانیم که به انقلاب دلبستگی ندارد یا کمی تامل کنیم در جملاتشان و قیودی که بعد از جمله جنجالیشان گفتند اولی معلوم الحال است. دومی را اگر دقت میکردید میدید که مرا دشان کسانی هستند که خود در زندگی شان مطلقا بویی از انقلابی بودن نیست اما شعار از انقلاب دور افتاده ایم میدهند. حالا انسان می‌شنود که افرادی میگویند نظام از هدفهای انقلاب دور شده؛ میخواهند نشان بدهند که به انقلاب دلبسته‌اند. من قبول ندارم این حرف را؛ من دلبستگی آنها به انقلاب را هم قبول ندارم. کسی که زندگی اشرافی را دنبال میکند و اصلاً حرکتش حرکت اشرافی است، نمیتواند شعار حمایت از پابرهنه‌ها را قبول داشته باشد. شعار انقلاب شعار حمایت از مستضعفین و حمایت از پابرهنه‌ها است؛ افرادی که دنبال زندگی اشرافی هستند و حرکتشان حرکت اشراف‌منشانه است، نمیتوانند به این شعار وفادار باشند. شعار انقلاب مقابله‌ی با استکبار است، مقابله‌ی با حرکت استکباری و قدرتهای استکباری است؛ این کسانی که دم از تسلیم در مقابل استکبار میزنند، دم از تسلیم در مقابل آمریکا میزنند، نمیتوانند به این انقلاب و به این هدفها پابند باشند؛ این حرف قابل قبولی نیست. این یعنی انتقاد دور ماندگی از اهداف از کسانی قبول است که در سیره شان هم بویی از اهداف انقلاب برده باشند. علی صمیمی 1400.12.1 ☑️ @ali_samimi71
جواب آقای تفرشی قضاوت با شما
هدایت شده از محسن قنبریان
درس دوم قوام مواسات کافی نیست.mp3
4.28M
✅ مجموعه کار ویژه های عدالت 📢 فصل اول ««جعل الله سبحانه العدل قواما للأنام»» 🔰 درس دوم «مساوات کافی نیست» 🔸حکومت نبوی با یک فقر دشمن ساز شروع شد 🔸 کار اورژانسی پیامبر در ابتدای حکومت 🔸 آیا مساوات فقر را ریشه کن کرد؟؟ 🔸 مواسات، مشکل اصحاب صفه را حل نکرد. 🎵صوت کامل سخنرانی را اینجا بشنوید https://eitaa.com/m_ghanbarian/1824 حجت الاسلام قنبریان ☑️ @m_ghanbarian
🔰 چند روز پیش میزبان دعوت دوستان عزیز مسجد سیدالشهدا بودم برای گفتگو و پرسش و پاسخ با نوجوانها ولو ایام سیاسی بود اما! چون مخاطبم نوجوان بود در سخنرانی سراغ مسیر خمینی شدن رفتم و بیان اینکه راه اثرگذاری های کلان در کشور برای شما نوجوانان بسته نیست و بار انقلاب بر دوش تک تک شما سنگینی میکنه و به ذکر نمونه هایی از کارهای بزرگ همسالانشون پرداختم و قسمت سیاسی جلسه رو گذاشتم برای پرسش و پاسخ و آخر جلسه. گزارش صوتی تقدیم شما👇👇
سخنرانی.mp3
16.33M
🔰 دوران نوجوانی حضرت امام 🔰ظرفیتهای یک نوجوان برای کمک به انقلاب 🔰زندگی رباتیک نوجوانان و بی تفاوتی نسبت به جامعه ☑️ @ali_samimi71
پرسش و پاسخ.mp3
19.43M
🔶 حجاب اجباری ؟ 🔶 با مشکلات مردم بعد از انقلاب چه کنیم؟ 🔶 چرا رهبری در مشکلات ورود نمیکند؟ 🔶 آیا واقعا آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند؟ ☑️ @ali_samimi71