eitaa logo
الله اکبر
5.5هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
33هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🔴 دستگیری عامل پنچر کردن آمبولانس و جان باختن دختربچه بیمار تهرانی در کمتر از ۲۴ ساعت 🔹صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران: 🔹راننده اتوبوسی که روز سه شنبه اقدام به پنچر نمودن لاستیک های آمبولانس اورژانس کرده بود در کمتر از ۲۴ ساعت، شناسایی و دستگیر شده است. 🔹تحقیقات در خصوص این پرونده در دادسرای جنایی تهران ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد. 🔹جسد دختر بچه ۲ ساله هم جهت تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 که در بحرین خونده شده بسیار زیباست همراه مضامین عالی حتما ببینید...
🔴خبر خوب 😊 اوجی، وزیر نفت: 🔹خوشبختانه با دیپلماسی فعال انرژی و پس از چندماه مذاکره، ساعاتی قبل، ۱/۶میلیارد دلار طلب معوق سال‌های گذشته بابت صادرات گاز به عراق، وصول شد. 🔹از ابتدای سال نسبت به سال گذشته، حجم صادرات گاز کشور ۲۵ درصد و وصول درآمدهای ارزی حاصل از آن ۹۰ درصد افزایش یافته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ویدیویی که «عصای موسی» از هک شبکه برق رژیم صهیونیستی منتشر کرده است/فارس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دستگیری یکی از مرتبطین دو جاسوس فرانسوی 🔹یکی از عوامل جریان چپ مارکسیستی که مآموریتِ دامن‌زدن به فتنه و اغتشاش در محیط‌های کارگری را عهده‌دار بود، حین فرار از کشور، بازداشت شد. 🔹این فرد پیش از روز کارگر با دو جاسوس فرانسویِ بازداشت شده ملاقات کرده و برای سازماندهی اعتراضات کارگران و تلفیق هدفمند تجمعات کارگری با گردهمایی معلمین و تبدیل آنها به بی‌نظمی و اغتشاشات سراسری، برنامه‌ریزی کرده بودند.
🔴دستگیری یک سرکرده برجسته داعش در سوریه 🔹ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا امروز (پنجشنبه) ادعا کرد که یکی از سرکرده های برجسته داعش طی عملیاتی در سوریه دستگیر شد. 🔹در بیانیه ائتلاف بدون اینکه نامی از این سرکرده دستگیر شده برده شود، از وی به عنوان متخصص در ساخت مواد منفجره و یکی از سرکرده های ارشد داعش در سوریه یاد شده است.
. 🔴پایان سیاسی مقتدی صدر 🔹پس از استعفای اعضای فراکسیون صدر از پارلمان عراق، رهبر جریان 🔹صدر نیز خروج خود را از فرایند سیاسی این کشور اعلام کرد. 🔹مقتدی صدر گفته: در انتخابات آتی مشارکت نخواهم کرد؛ .
🔴اعتراف دولت بایدن به دست‌های خالی مقابل ایران 🔹شماری از سناتورهایی که شامگاه چهارشنبه در جلسه غیرعلنی مجلس سنا درباره ایران حضور داشته‌اند به دست‌های خالی دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا در قبال تهران اعتراف کرده‌اند.
🔴 روزنامه نگار عراقی: همان سپاه پاسداران ماست 🔹پیش به‌سوی ادغام با نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران در خلیج شیعی ♦️احمد عبدالساده روزنامه نگار مطرح عراقی: پس از انجام معجزات در خشکی، حشدالشعبی در حال هجوم به دریا هستند تا با اعلام قدرت غرور دریایی خود، جورچین نیروی کوبنده خود را تکمیل کنند و به عراق اعتبار بیشتری ببخشد و با نیروی دریایی سپاه پاسداران در خلیج شیعی ادغام شود. ♦️حشدالشعبی، پاسداران ما هستند که همیشه مایه نگرانی دشمنان است..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حضور رئیس‌جمهور در جمع کشاورزان شرق اصفهان
🔴کــــــلام شهــــید شهید‌ ابومهدی‌ المهندس می‌گفت: به جای این‌که عکس‌ خودتونو بذارید پروفایل‌ تا بقیه با دیدنش‌ به گناه‌ بیفتن؛ یه تلنگر قشنگ‌ بذارید که با دیدنش به خودشون‌ بیان..!. :)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴جذب در فضای مجازی 🔹سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با عبور از روش‌های سنتی، را نیز به عرصه‌ای برای جذب جاسوس تبدیل کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴روایت تولیت آستان قدس از ممانعت رهبر معظم انقلاب از قطع یک درخت
. 🔴کشتی حامل در بندر شهید رجایی، پهلو گرفت 🔹سلامی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور: 🔹 یک فروند کشتی حامل ۶۴ هزار تن ذرت وارداتی از کشور برزیل در بندر شهید رجایی پهلو گرفت 🔹عملیات تخلیه بار این کشتی آغاز شده و ذرت های وارداتی به سراسر کشور ارسال می‌شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴انتشار برای اولین بار 🔻یادآوری برای عبرت 🔻دولت خاتمی به آمریکا پیشنهاد داده بود در صورت لغو تحریم‌ها، ایران هم حزب‌الله لبنان را خلع سلاح می‌کند و رژیم صهیونیستی را به رسمیت می‌شناسد! 🔻آمریکا اعلام میکند: اینها کافی نیست! باید قدرت موشکی و هسته‌ای را هم تحویل دهید! 🔻همزمان با ایران، لیبی هم این پیشنهاد را دریافت کرد و قدرت موشکی و هسته‌ای خود را به آمریکا تحویل داد! اما اتفاقی که افتاد، حمله آمریکا به لیبی بود! 🔴✍خاتمی پرستان ببینند و دقت کنند!! تا بفهمند که: «و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تسلیم نامه محمد خاتمی به جورج بوش و جام زهر مجلس اصلاحطلب ششم به امام خامنه ای و شکست آمریکا در جنگ شبیه سازی شده با ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل: اصلاحطلبان، بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند
. 🔴رئیس کل بانک‌ مرکزی: آرامش در بازار ارز حاکم است 🔹علی صالح آبادی: ♦️با توجه به برنامه‌های دولت سیزدهم برای اصلاح نظام بانکی، با سیاست و تصمیماتی که بانک‌مرکزی اتخاذ کرد در این مدت کوتاه بازار ارز با آرامش، در حال حرکت است.👌 ♦️اینکه در گذشته دولت‌ها با کسری بودجه مواجه بودند و این کسری را از بانک مرکزی، تامین می‌کردند یکی از عوامل رشد پایه پولی و رشد نقدینگی بوده که باعث تورم می‌شود. ♦️استقراض از بانک‌مرکزی، خط قرمز دولت است.👌
🔴رهبران سه کشور اروپا در کیف اوکراین ماکرون رئیس جمهور فرانسه، شولتز مستشار اعظم آلمان و چیگی رئیس جمهور ایتالیا با قطار وارد کیف پایتخت اوکراین شدند اعتماد به غرب وحشی
🔴فروش جلیقه ضدگلوله در مدارس آمریکا! عجب امنیتی در غرب وحشی وجود داره چقدر نایس (مهربون) و متمدن و بافرهنگن😉😏😂 🔹در یکی از مدارس آمریکا، به‌منظور افزایش امنیت، جلیقه‌های ضدگلوله به بچه‌ها داده شده و در حالت‌های متفاوتی، نحوه پناه‌گرفتن دانش‌آموزان پشت این جلیقه‌ها نمایش داده شده است. آمریکا جنایتکار تمدن ندارد