1402-08-22 فواید یادگیری زبان برنامه نویسی برای طلاب.mp3
3.77M
فواید یادگیری زبان برنامه نویسی برای طلاب
(پرسش و پاسخ بعد از درس)
مطالب مرتبط با جلسه روز گذشته(٢٢/ ٨/ ١۴٠٢)
مراحل طولی انشاء حکم-روایت حفص بن غیاث
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-009-122-feqh/q-tfs-009-122-feqh-000-qwaed-emtethaal-00000.html
ارتکاز متشرعه(مبحث برده داری و حضور زنان در فصل اول ذیل انواع ارتکاز/ ارتکاز جهت گیری مطرح شده است)
https://almabahes.bahjat.ir/?p=10336
رساله عدم اعتبار رؤیة الهلال قبل الزوال وحید بهبهانی(در ص 503 و 517 روایت اسحاق بن عمار مطرح شده است)
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-009-122-feqh/q-tfs-009-122-feqh-050-sowm-100-helaal-zawaal-00012.html
مطالب مرتبط با جلسه امروز(٢٣/ ٨/ ١۴٠٢)
آیا عثمان در مصحف خود یک قرائت را اراده کرده است؟
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-000-000/q-tfs-000-010-01151.html
مصحف الجماعة عثمانی
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-000-000/q-tfs-000-010-01000.html
روند تاریخی قرائات
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-000-000/q-tfs-000-008-00510.html
تکفیر اهل عراق نسبت به اهل شام
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-000-000/q-tfs-000-010-00301.html
ابن مسعود نرم بود چگونه با خلیفه در افتاد؟
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-000-000/q-tfs-000-010-00144.html
همراهی ابن مسعود با خلفا و سپس پشیمانی
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/0001-0001-0622/0032-0032-0653-ibnmasud-00001.html
فرستادن عمر ابن مسعود را به عراق
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/0001-0001-0622/0032-0032-0653-ibnmasud-00002.html
کتاب الرد علی من خالف مصحف عثمان
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/0300-0292-0913/0328-0319-0940-ibnanbari-00010.html
ابن شنبوذ
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/0300-0292-0913/0328-0319-0940-ibnshanbuz-00000.html
النسخ للقرآن بالاجماع فیه اختلاف
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-000-000/q-tfs-000-007-00019.html
افتراء ناصر القفاری
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-000-000/q-tfs-000-011-00001.html
جردوا مصاحفکم
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-000-000/q-tfs-000-010-00306.html
سنجش انواع قرائت در قوت تعدد صدور
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-000-000/q-tfs-000-000-00010.html
بلغ ما انزل الیک من ربک ان علیا مولی المومنین-قرائت ابن مسعود
https://shamela.ws/book/639/4898
اختلاف مصاحف عثمانی
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-000-000/q-tfs-000-010-01020.html
لو کلفونی نقل جبل من الجبال- کلام زید بن ثابت در صحیح بخاری
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-050-000-bahth/q-tfs-050-000-bahth-11-motafarreq-0003-1401-hawzah-001.html#toc_263
استانداردهای دوگانه اهل سنت در برخورد با روایات موهم تحریف قرآن
https://almabahes.bahjat.ir/?p=17122
مطالب مرتبط با جلسه امروز(٢۴/ ٨/ ١۴٠٢)
اصالت وجود یا ماهیت؟ تعلیقه استاد بر شرح منظومه
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-002-269-hekmat/q-tfs-002-269-hekmat-00000.html#h10
مقاله «نفس الامر»
https://almabahes.bahjat.ir/?p=16550
سؤال و جواب در مباحث نفس الامر
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-002-269-hekmat/q-tfs-002-269-hekmat-nafsolamr-00012.html
استیناس به روایات در اوسعیت نفس الامر
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-002-269-hekmat/q-tfs-002-269-hekmat-nafsolamr-00001.html
حوزه های مختلف نفس الامر
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-002-269-hekmat/q-tfs-002-269-hekmat-nafsolamr-00014.html
لوح الواقع اوسع من لوح الوجود-کلام شهید صدر
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-002-269-hekmat/q-tfs-002-269-hekmat-nafsolamr-00009.html#nfs_1
حیثیت اطلاقیه-تعلیلیه-نفادیه از کتاب اصول و مبانی عرفان نظری و تعلیقه بر آن
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-002-269-hekmat/q-tfs-002-269-hekmat-00001.html
سه برهان تنبیهی بر مبرهن البرهان
https://almabahes.bahjat.ir/?p=12491
من عرف نفسه؛ رویکردها و معانی
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-091-009-akhlaaq/q-tfs-091-009-akhlaaq-00000.html#nafs_1
بحث تفسیر، فقه و اصول
شرح عبارت ِ وَ تَمَكَّنَ مِنْهَا لَا عَلَى الْمُمَازَجَة (توحید صدوق، ص۷۳) توضیحاتی درباره ماده «مزج
1402-08-24 توحید صدوق-46.mp3
22.02M
تا حدود 35 دقیقه اول به توضیحاتی درباره اوسعیت نفس الامر از وجود گذشت.
در ادامه توضیحاتی در ادامه بحث جلسه قبل درباره «لا بالممازجه» و برهان فرارابطه
مطالب مرتبط با جلسه امروز(27/ 8/ 1402)
جایگاه زوال شمس در استقرار احکام شرعی
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-009-122-feqh/q-tfs-009-122-feqh-050-sowm-100-helaal-00056.html
امکان تجزی صوم در روایات(یتم صومه/تتم صومها)
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-009-122-feqh/q-tfs-009-122-feqh-050-sowm-000-00002.html#tjzs_20
روایات صوم یوم الشک
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-009-122-feqh/q-tfs-009-122-feqh-050-sowm-020-yowmeshakh-00001.html#sy_1
دسته بندی روایات صوم یوم الشک
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-009-122-feqh/q-tfs-009-122-feqh-050-sowm-020-yowmeshakh-00001.html#sy_1
مطالب مرتبط با جلسه هوش مصنوعی ٧ (٢۵/ ٨/ ١۴٠٢)
علوم شناختی و جایگاه آن در مطالعات حوزوی
https://almabahes.bahjat.ir/?p=20413
حدیث لیتک تعلمت الفلسفة
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-049-006-hadith/q-tfs-049-006-hadith-id-02-falsafah-00000.html
حدیث عرفان المرء نفسه باربع طبائع
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-049-006-hadith/q-tfs-049-006-hadith-id-003-erfan-00000.html
حدیث النفس جناب کمیل بن زیاد
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-049-006-hadith/q-tfs-049-006-hadith-id-003-nafskomeil-00000.html
بحران اول ریاضیات: اعداد گنگ
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-017-012-riazi/q-tfs-017-012-riazi-00002.html
http://amafhhjm.ir/wp/almobin/Amafhhjm/q-tfs-017-012-riazi/q-tfs-017-012-riazi-00003.html
کاربرد مفاهیم ریاضی در تبیین معارف الهیّاتی: عدد پی
https://almabahes.bahjat.ir/?p=20493
تأملاتی پیرامون منطق جدید
https://almabahes.bahjat.ir/?p=20249
طبیعت و فرد
https://almabahes.bahjat.ir/?p=16429
مقاله «مثال دقیق، سؤال روان؛ ابزاری برای ارائه مجردات به همگان»(فصل دوم به بررسی کیفیت طرح سوال و انواع آن برای ارائه مفاهیم مجرد از ماده می پردازد)
https://almabahes.bahjat.ir/?p=12505