eitaa logo
این عماریون
351 دنبال‌کننده
220.8هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
، 🤔کمی درنگ لازم است .
📝 ترویج بی بند و باری 🔹«مردخای فرومار‌» خاخام یهودی، گفت: سه راه حل برای پایان درگیری میان اسرائیل با مسلمانان وجود دارد و بهترین آنها نفوذ به قلب و عقل آنهاست. 🔹وی تصریح كرد باید سازمانهای صهیونیستی در و تمام جهان، تلاش خود را برای غیر مذهبی كردن كشورهای اسلامی به كار گیرند؛ به طوری كه همه اصول آموزشها و تاریخ اسلام در این كشورها از بین برود و این اقدام را باید از طریق انتشار فرهنگ بی بند و باری در این جوامع اسلامی انجام داد. 🔹 این اقدامات باعث می‌شود تا اسلام از قلب مسلمانان برود و جامعه آنها به یك جامعه سكولاریستی محض تبدیل شود. 🔸وی افزود: ارتباط مسلمانان با غرب را باید با جدیدترین تكنولوژی جنسی و بی‌بند و باری انجام داد و در این راه، باید از و ترویج فیلمهای جنسی كه جوانان مسلمان را به غرب نزدیك‌تر و از فرهنگ اسلامی دورتر می‌كند، استفاده كنیم. 🔸وی به رژیم توصیه می‌كند كه اقدامات نظامی باعث می‌شود تا مسلمانان به هویت اسلامی خویش نزدیك‌تر شوند. 🔸وی از این راه حل خود به عنوان یك راه حل سحرآمیز نام برد و گفت: باید از طریق شبكه‌های ماهواره‌ای زنان مسلمان را به سمت آرایش كردن و پوشیدن لباسهایی خاص تحریك كرد تا با این روش، راهی برای تحریك مردان مسلمان ایجاد شود.
🔰آیه سیـــــاسی قرآن مجید 💫قرآن کریم میفرماید: وَلَا يَطَئُونَ مَوْطِئًا يَغِيظُ الْكُفَّارَ وَلَا يَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَّيْلًا إِلَّا كُتِبَ لَهُم بِهِ عَمَلٌ صَالِح (توبه 120) 👈این آیه شریفه دارد به ما امید میده و این معنا را القا میکنه که مسلمان ها در هر عرصه ای شرکت کنند که کفار رو عصبانی کنه و به هر پیروزی ای که در هر عرصه(نظامی، فرهنگی ، اقتصادی، سیاسی) از کفار برسند خداوند عمل صالح براشون ثبت میکنه. عمل صالحی که از گام های بنیادین برای رسیدن به عاقبت بخیری افراد جامعه است. 👌این آیه دقیقا در مورد اون دسته از حرکت های جمعی مسلموناست که دشمن رو به خشم میاره و دقیقا یکیش انتخاباته ✅ این آیه از سیاسی ترین های قرآنه نشون میده قرآن فقط به نماز و روزه توجه نداشته. ✍ حضور در عرصه ی سیاسی قطعا دشمنان اسلام رو عصبی میکنه. البته در عین بالابردن کمیت حضور، باید برای شناخت اصلح تلاش کرد و دیگران را نیز برای انتخاب اصلح هدایت و تواصی نمود.
هدایت شده از ثامن لنجان
رهبر معظم انقلاب: همه کسانی که مخاطبانی دارند "وظیفه‌"دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند 🇮🇷
هدایت شده از ثامن لنجان
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🖼 کارت دعوت در سراسر کشور برای حضور و شرکت تمام مردم در 🍃🌹🍃 |
هدایت شده از ثامن لنجان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗳 نه از شرایط اقتصادی راضیم 🗳نه از وضعیت اشتغال و ازدواج جوانان 🗳نه از وضعیت معیشتی مردم 🗳نه از سرعت اینترنت و فیلترینگ این روزا 🗳دلمم خیلی پره 🗳ولی اینا دلیل نمیشه رای ندم 🗳رای میدم تا حرف رهبرم زمین نمونه و دشمن شاد نشیم 🗳برای سربلندی کشورم 🇮🇷
هدایت شده از ثامن لنجان
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🖼 مجموعه | اهمیت انتخابات در کلام رهبر انقلاب اسلامی امام‌خامنه‌ای مدظله العالی
هدایت شده از ثامن لنجان
هدایت شده از ثامن لنجان
هدایت شده از ثامن لنجان
هدایت شده از ثامن لنجان
رهبر معظم انقلاب: همه کسانی که مخاطبانی دارند "وظیفه‌"دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند
🖼 رای دادیم چی شد؟ 🔸آخرین انتخاب شما باعث شد که حداقل حقوق سربازان از ۲۲۵ هزار تومان به ۶ میلیون تومان برسد.
🔻تولید مرغ رکورد زد وزیر جهادکشاورزی: ✅تولید مرغ کشور از ۱۵۱ میلیون جوجه‌ریزی در بهمن‌ماه عبور کرد. ✅حفظ این روند در اسفند ماه ضروری است. این راه بی‌بازگشت است و فروردین ۱۴۰۳ جهش تولید مرغ از رکورد بهمن امسال بیشتر خواهد بود| تسنیم 🌐
برانداز سوزترین پیرمرد ایرانی، تولدت مبارک عمار امام خامنه‌ای❤️
👤 در چند روز گذشته سلبریتی ها تایید صلاحیت شدن یک بازیگر طنز به نام ایرج ملکی رو دستاویز طنز و تمسخر قرار دادن،آقای ملکی از طنز پردازان شبکه تلویزیونی استان کرمانشاه هستن که در برنامه جوکر احسان علیخانی و فرمول یک علی ضیاء به شهرت رسیدن. 🔹در جواب این سلبریتی ها باید بگیم: اول اینکه دخالت سلبریتی جماعت در مسائل سیاسی حماقتی بیش نیست و الحمدالله شما با تحقیر و تمسخر این همکار خودتون حرف مارو تایید کردید و با حماقت و موضع گیری های سیاسی که در فتنه ززآ به خرج دادید باعث کشته و زخمی شدن صدها انسان بیگناه شدید. 🔸دوم اینکه بر عکس ۹۹ درصد شما سلبریتی ها که نهایتا یا دیپلمه و سیکل هستید یا به زور یه لیسانس از دانشگاه آزاد یا پیام نور گرفتید،آقای ایرج ملکی فوق لیسانس دانشگاه تهران رو دارن و سالها کارمند وزارت نیرو بودن،ولی باز با این وجود میگم جای سلبریتی جماعت در سیاست نیست و نباید مترسک گروه های سیاسی بشه! واقعا براتون درس عبرت نشده که یکبار با فریب مردم برای رای دادن به حسن روحانی باعث نابودی زندگی میلیون ها نفر شدید و بار دیگه با همراهی فتنه زرآ شش ماه کشور رو به آشوب کشیدید؟ شرم بر شما و استانداردهای دوگانه ای که دارید.