eitaa logo
این عماریون
356 دنبال‌کننده
220.8هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺️🔻گروسی: ایران طبق «ان پی تی» حق ذخیره اورانیوم ۶۰درصد را دارد مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: 🔹️«ایران تنها کشوری است که در حالیکه تسلیحات اتمی ندارد، اورانیوم را تا ۶۰ درصد غنی‌سازی می‌کند و ذخایر اورانیوم ۶۰ درصد دارند 🔹️البته همان‌طور که خودشان می گویند طبق ان‌پی تی‌ (پیمان منع گسترش تسلیحات اتم) حق این کار را دارند اما باید نظام بازرسی از فعالیت‌هایشان وجود داشته باشد».
🔺️🔻وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت برگزار می‌شود وحیدی: 🔹️مرحله دوم انتخابات اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت برگزار می‌شود. در حال رایزنی با شورای نگهبان هستیم. با توجه به اینکه در این ایام کنکور را پیش رو داریم، باید بررسی کنیم که همزمان با کنکور نشود. 🔹️اول مطرح بود که دور دوم در ۷ اردیبهشت برگزار شود اما در حال رایزنی با وزارت علوم و شورای نگهبان هستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مدیریت ایران‌خودرو و سایپا واگذار می‌شود مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس: 🔹️با انجام فرایند تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت ایران خودرو و سایپا، دیگر سهام این دو شرکت به بازار پایه فرابورس منتقل نخواهد شد. 🔹️پس از انجام تجدید ارزیابی، سهام تودلیِ ایران‌خودرو و سایپا به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
🌕قیمت_طلا_ارز | ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ 💰قیمت طلای ۱۸ عیار: ۳.۰۲۷.۸۰۰ تومان 🪙 قیمت سکه طرح جدید: ۳۵.۱۰۰.۰۰۰تومان قیمت سکه طرح قدیم: ۳۳.۱۰۰.۰۰۰ تومان 💵 قیمت دلار آزاد :۶۰.۱۵۰ تومان قیمت دلار صرافی ملی: ۴‌۲.۳۵۷ تومان 💴 قیمت یورو آزاد: ۶۵.۱۰۰ تومان قیمت یورو صرافی ملی: ۴۶.۰۰۴  تومان 🟢
💢فوری/انهدام تیم تروریستی در بوکان آذربایجان غربی روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه: ‼️به دنبال نفوذ یک تیم تروریستی سه نفره در منطقه‌ی عمومی بوکان که اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی را در دستور کار داشت، با واکنش به هنگام رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا این تیم شناسایی و متلاشی گردید. ‼️دو نفر از اعضای این تیم تروریستی به هلاکت رسیده و یک نفر نیز مجروح گردید. ‼️در این عملیات، مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات و ادوات تخریب، به دست آمد. 🔴در خلال این عملیات، سه نفر از عوامل منحرف که قصد نجات این تیم را داشتند دستگیر شدند.
احتمالا باورتون نمیشه که این خانم‌ها لهستانی هستند، و حتما براتون عجیبه که بدونید در سال 1942 با این پوشش بخاطر جنگ جهانی دوم به ایران پناهنده شدند. اما قشنگ‌ترین بخش این اتفاق تاریخی اینه که با وجود اینکه ما خودمون درگیر قحطی بودیم، به گفته لهستانی‌ها بسیار مهمان‌نوازی کردیم :)
👆خیط شدن حسن روحانی پررو، که در پیامی ویدئو یی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند از مردم خواسته بود رای اعتراضی بدهند. ♦️روحانی گفته بود: مردم به هر کسی که معتقدند او از شرایط فعلی راضی نیست و به شرایط فعلی حاکم معترض است و دنبال تغییر و تحول در جامعه امروز است، رأی دهند و به هر کس که تردید دارند در اینکه معترض است یا معترض نیست، رأی ندهند. ♦️او با تاکید بر اینکه رأی دادن باید یک رأی اعتراضی باشد، گفت: به کسانی که امروز به شرایط موجود معترض هستند و خواهان یک تحول برای توسعه و امنیت بیشتر کشور و رفاه بیشتر، تحول برای معیشت مردم و تحولی برای آزادی بیشتر در جامعه هستند. لطفاً به هر کسی که مطمئن هستیم به شرایط موجود اعتراض دارد و با صدای بلند این اعتراض خود را اعلام کرده، رأی دهیم
🔻بالاخره عدالتخوار گرفتار عدالت شد 🔹وحید اشتری نتوانست ادعاهای خود در مورد خرید سیسمونی توسط خانواده قالیباف در سفر به ترکیه را ثابت کند و در دادگاه تجدید نظر بابت ادعای دروغ خود درباره ماجرای سفر خانواده قالیباف به ترکیه به ۱۴ ماه حبس قطعی جدید محکوم شده است. عدالت⚖️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جنگل گٌرم ، نایبند - عسلویه به این گیاه در بندرعباس=حرا بلوچستان=تمر بوشهر=گٌرم و‌ بعضی از نقاط تول‌گفته میشه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تنگه هرایرز، فوق العاده‌ترین مکان تفریحی استان فارس، ۱۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر نورآباد ممسنی تنگه هرایرز، نقطه ای شگرف و جذاب و دیدنی برای عاشقان طبیعت گردی است و بهشتی پنهان محسوب می شود. این بهشت پنهان به قدری زیباست که وقتی از نزدیک مشاهده می‌کنید، سبزی درختان سر به فلک کشیده چشمان شما را نوازش می دهد و صدای آب فیروزه‌ای رنگ و زلال بر روی صخره‌ها بسیار شنیدنی است.
🔴نکته مهم انتخابات اخیر مجلس: احیای گفتمان نه به " نئولیبرالیسم " در میان کاندیداها ⏪حجت الاسلام رسول رضایی، پژوهشگر حوزه علمیه اصفهان: ▪️شاید مهمترین شگفتی و بزرگترین موهبت الهی که در قبل و حین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس اتفاق افتاد را بتوان در ارتقاء سطح مطالبه‌گری، پررنگ‌تر شدن بصیرت اقتصادی، شناسایی خسارات اقتصاد نئولیبرال و افزایش سطح دشمن‌شناسی در جنگ تمام عیار اقتصادی جستجو کرد. ▪️خوشبختانه در پرتو انجام مناظره‌های متعدد و سخنرانی‌های روشنگرانه امثال دکتر سید یاسر جبرائیلی، در این دوره از انتخابات مجلس، مطالبه و گفتمان "نه به نئولیبرالیسم" سر دست گرفته شد. ▪️آحاد جامعه متوجه این نکته گشتند که سیاست غلط حذف ارز ترجیحی، جهانی‌سازی قیمتها، دلاری‌سازی مواد اولیه، عدم مداخله دولت در اقتصاد، رهاسازی قیمت ارز و ... موجب گشته که خام‌فروشان و ذی‌نفعان افزایش قیمت دلار (نظیر پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها، فولادی‌ها و ...) به سودهای نجومی بادآورده برسند، اما طبقات فرودست به دره‌های فقر و نکبت سقوط نمایند. ▪️برخی از کاندیداها به طور صریح و صحیح به ریشه‌یابی معضلات اقتصادی پرداختند و تا حدود زیادی موفق شدند به مخاطبین خود بفهمانند که آدرس‌های غلط و اغواگرانه "جریان تحریف" با میانداری تکنوکراتهای غربزده، بچه‌های شیکاگو، دانش‌آموختگان مکتب نیاوران، متولیان روزنامه دنیای اقتصاد، هفته‌نامه تجارت فردا، سایت اکو ایران و ... برای حال و روز صنعت، معدن، کشاورزی، خودرو، واردات و صادرات ایران نه تنها خیری نداشته، بلکه شرآفرین و خسارت‌زا بوده است.
🔰 روایت «سازندگی» از موفقیت دولت در افزایش رشد اقتصادی و کاهش تورم 🔸ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران سازندگی با اذعان به بهبود روند رشد اقتصادی در دولت سیزدهم تصریح کرد رشد اقتصادی، مقدمه فقرزدایی است و بدون آن مبارزه با فقر امکان ندارد. 🔸روزنامه سازندگی در یادداشتی نوشت: فقر همیشه چه از نظر سیاسی و جامعه‌شناسی و چه اقتصادی، دغدغه مهمی برای تصمیم‌گیران بوده و حتی سرنوشت انتخاب‌های سیاسی را مشخص کرده است. دیدن افرادی که با فقر دست‌وپنجه نرم می‌کنند، همواره ناراحت‌کننده‌ است. اما برای از بین بردن فقر چه کاری باید کرد؟ 🔸دولت سیزدهم تلاش زیادی کرده تا تب تورم را کاهش دهد و به اقتصاد تحرک بیشتری ببخشد. آمارهای جدید نشان می‌دهد، نرخ رشد اقتصاد ایران از ۶ درصد عبور کرده و همزمان دولت خرسند است که موفق شده، تورم نقطه به نقطه را در پایان بهمن با ۲.۷ درصد کاهش به ۳۵.۸ درصد برساند. 🔸چرا رشد مهم‌تر از فقر است؟ چنان‌که آمارها نشان می‌دهد، تولید ناخالص ملی همبستگی زیادی با تمام شاخص‌های شکوفایی انسانی دارد از جمله طول عمر، سلامتی، تغذیه، صلح، آزادی، حقوق بشر، رواداری و حتی احساس خوشبختی. تایلر کوئن، اقتصاددان دانشگاه جورج میسون با کتابش دلبستگی‌های لجوجانه استدلال می‌کند که یک هدف است که باید بیش از همه مورد توجه قرار گیرد: «حداکثرسازی رشد اقتصادی پایدار.» 🔸 این یعنی اینکه آقای کوئن، تلاش برای دستیابی به رشد را مقدم بر تلاش برای مبارزه با فقر می‌داند. البته هیچ ایرادی ندارد اگر شما تمایل دارید به سایر معضلات اجتماعی توجهی کنید اما تا آنجا که به رفاه نوع بشر مربوط می‌شود، هیچ راه بهتری وجود ندارد.
🔹 بعضا انتقاد به قالیباف وارد بود وخودش هم در مواردی به ایرادها اشاره کرده بود ♦️ اما تخریب ها 👇 🔹 بخاطر وجود انتقادها به قالیباف نبود 🔹 و بخاطر نقاط قوت او بود 🔸 بخاطر کینه توزی و تبانی منحرفین جدید با مافیای فتنه گرها ( حسن خمینی خاتمی و دارو دسته اش ) بود ✳️ برای چند مورد انتقاد به رئیس مجلس اینقدر تهمت و ناجوانمردی لازم نبود 🔹 مگر خود تخریب کنندگان نقاط ضعف و ایراد نداشتند؟
🍞 نان جو از سفید شدن جلوگیری می کند و سلامت قلب را تضمین می کند. 🍞 افرادی که صبح ها همراه با صبحانه نان جو می خورند نسبت به سایر افراد کالری بیشتری می سوزانند.
🔴چرا کف پا ترک می خورد⁉️🤔 🔻اگزما 🔻کم آبی بدن 🔻عفونت قارچی 🔻آفتاب ‌سوختگی 🔻عرق ناشی از ورزش 🔻کفش‌های پاشنه بلند روباز
✅دو یا سه روز در هفته به دلایل زیر، یک لیوان آب کرفس بنوشید : 🔰تامین ویتامین ث بدن 🔰پایین آوردن چربی خون 🔰سلامتی قلب،معده و روده ها 🔰شاداب و جوان نگه داشتن پوست و مو
☘️🌿خاکشیر قاتل کبد چرب ! مصرف خاکشیر را برای پاکسازی کبد توصیه می‌کنیم. هر روز صبح خاکشیر رو در 2 لیوان آب بجوشانید، ناشتا میل کنید و تا نیم ساعت چیزی نخورید..
🔴 ساعت های بیولوژیکی بدن که نشون میده بر حسب ساعت چه کارایی میتونین در روز انجام بدین 🔹 ساعت ۳ تا ۵ صبح : کمترین سطح هورمون ها پایین ترین دمای بدن خواب عمیق 🔹 ۶ تا ۷ صبح : افزایش دمای بدن سوخت و ساز حداکثری بالا بودن هورمون جنسی 🔹۱۰ تا ۱۱ صبح : بهترین زمان برای یادگیری عمیق حداکثر هوشیاری 🔹 ۱۲ تا ۱۳ ظهر : کمترین میزان انرژی احساس خستگی خواب آلودگی 🔹 ۱۷ تا ۱۹ عصر : به اوج رسیدن آدرنالین خون بهترین زمان برای فعالیت بدنی 🔹۱۱ تا ۱۲ شب : به حداکثر رسیدن خواب آلودگی
. *تا حالا به عدد 12 این طور نگاه کرده بودید؟* لا اله إلا الله 12 حرف محمدرسول الله 12 حرف علی بن ابی طالب 12حرف أمیر المؤمنین 12 حرف فاطمة الزهراء 12 حرف الحسن والحسین 12حرف الحسن المجتبى 12 حرف الحسین الشهید 12 حرف الإمام السجاد 12 حرف الإمام الباقر 12 حرف الإمام الصادق 12 حرف الإمام الکاظم 12 حرف الإمام الرضاء 12 حرف الإمام الجواد 12 حرف الإمام الهادی 12 حرف الحسن العسکری 12 حرف القائم المهدی 12 حرف افتخار کنید که شیعه ی 12 امامی هستیم واقعا کیف نکردی؟؟؟؟؟ بخونید خیلی قشنگه: اولين روزي كه امام حسين (ع) روزه گرفتند همه اهل بيت در كنار سفره جمع شدند؛ پيامبر اكرم (ص) رو به امام حسين فرمودند: حسين جان عزيزم روزه ات را باز كن. امام حسين فرمودند: جايزه من چه خواهدبود؟ پيامبر فرمودند: نصف محبتم را به كساني كه تو را دوست دارند مي بخشم. حضرت علي(ع) فرمودند: پسرم حسين جان بفرما. باز امام فرمودند: جايزه من چه خواهدبود؟ حضرت علي فرمودند: نصف عبادت هايم براي كساني كه عاشق تو هستند. حضرت فاطمه(س) فرمودند: عزيز دلم افطار كن.امام حسين پرسيدند: جايزه شمابه من چيست؟ حضرت فرمودند: نصف عبادت هايم را به كساني که بر تو گريه مي كنند مي بخشم. امام حسن(ع) فرمودند: برادر جان روزه ات را بازكن و امام همان سوال را پرسيدند. حضرت پاسخ دادند: من تا همه گنهكاران را بر تو نبخشم به بهشت نخواهم رفت. و درهمين حال جبرئيل بر پيامبر نازل شد فرمود خدا مي فرمايد: من از شماها مهربانتر هستم و آنقدر آن كساني كه عاشق تو هستند را به بهشت ميبرم تا تو راضي شوي یا حسین. ﺣﻀﺮﺕ ﻣﺤﻤﺪ "ص" ﻣﯽﻓﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: ﻧﻮﺭﺍﻧﯽ ﺷﻮﺩ ﭼﻬﺮﻩ کسی که این حدیث رابه دیگران می رساند حاج مهدی سلحشور چند شب قبل تو حرم حضرت معصومه میگفت:...دیدی تا یه جوک باحال میبینی درجا کپی میکنی وبعدش پخش میکنی !!!حالاببینم سوره ای ازقرآن که معادل یک سوم قرآن هست راچکارش میکنی.. فکرش راب کن.. روز قیامت باخودت میگی کاش بیشتر میفرستادم..! *سبحانَ الله يا فارِجَ الهَمّ وَ يا کاشِفَ الغَمّ فَرِّج هَـمّی وَ يَسّر اَمری وَ ارحِم ضَعفی وَ قِلَـّةَ حيلَتی وَ ارزُقنی حَيثَ لا اَحتَسِب يا رَبَّ العالَمين* حضرت محمد(ص) فرمودند هر کسی این دعا را بین مردم پخش کند گرفتاریهایش حل شود.ولى شيطان به بيشتر مردم اجازه پخش اين آيه رانمیدهد. 💞
🔺️🔻بررسی مطبوعات روز/ اولین انتخابات پس از «زن، زندگی، آزادی» 🗳کیهان: انتخابات 11 اسفند اولین انتخابات پس از فتنه زن، زندگی و آزادی است. این انتخابات صحنه اتحاد براندازان، عاملان داخلی، مدعیان اصلاحات و بوقچی های رسانه ای داخلی و خارجی شان بود. این کمپین خائنانه از آغاز سال 1402 و با شروع فرایند پیش ثبت نام و ثبت نام انتخاباتی با ترویج گزاره های خالص سازی شروع شد. مشارکت در گرو اقناع جامعه 🗳 آرمان ملی: این انتخابات نشان داد که هر قدر تبلیغات در باب اهمیت انتخابات صورت بگیرد، تا زمانی که جامعه در مورد اولویت های خود اقناع نگردد نمی توان منتظر افزایش مشارکت بود. انتقاد از «اطلاع رسانی قطره چکانی» وزارت کشور 🗳 اعتماد: با گذشت 48 ساعت از پایان انتخابات مجلس و خبرگان اما وزارت کشور هنوز به صورت قطره چکانی آمار و ارقام را ارائه می دهد. طبق روال مرسوم، از ساعاتی بعد از آغاز روند رای گيری، وزارت كشور هر چند ساعت، ميزان مشاركت را منتشر می كرد كه در اين انتخابات، وزارت كشور در بدعتی جديد از اين كار خودداری كرد. دلایل رشد بلاتکلیف ها در مشارکت سیاسی 🗳همشهری: دلیل رشد مرددین به دو عامل بازمی گردد: اول) جنگ ترکیبی دشمن که شامل تحریم سخت و اثار آن بر سفره مردم است و تحریم رسانه ای و ناامید کردن مردم (دوم) دلایل داخلی که شامل عدم محسوس سازی خدمات دولت و مجلس و هتک حرمت و توهین های انتخاباتی و در نتیجه تنفر مردم است. نشانه «افول سیاست» 🗳 هم میهن: کار در سیاست ایران به جایی رسیده که فردی مانند رائفی پور که سابقه سیاسی نداشته و تنها یک سخنران بوده در قامت یک رهبر سیاسی قد علم می کند. مشارکت اقوام جایگزین احزاب سیاسی شد 🗳 سازندگی:«مرعشی در این روزنامه گفت: اپوزیسیون خارجی و منتقدان داخلی به هیچ دستاوردی نرسیدند. رقابت طایفه‌ای جایگزین رقابت سیاسی شد. نظام، مشارکت اجتماعی که محور آن اقوام است را جایگزین مشارکت سیاسی کرد که احزاب محور آن هستند. شکاف‌ها از این پس بیشتر خواهد شد. پایداری‌ها اگرچه با "قالیباف" ائتلاف کردند، اما در روز رای‌گیری به او و یارانش رای ندادند» آرای باطله امری طبیعی است 🗳 فرهیختگان: وجود این آرا می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، بعضی افراد این اقدام را به‌صورت اعتراضی انجام می‌دهند یا فرد مناسبی وجود ندارد که به آن رای بدهند یا اینکه اساسا نوشتن اسامی داوطلبان اهمیت چندانی ندارد. این علت‌ها می‌توانند مواردی باشند که میزانی از آرای باطله در انتخابات را به‌خود اختصاص می‌دهند. این موضوع در انتخابات‌های ریاست‌جمهوری به‌مراتب کمتر و در انتخابات‌هایی مثل مجلس و شورای‌شهر- که تعداد افراد بیشتری حضور دارند- بیشتر دیده می‌شود. مجلس دوازدهم به کدام سو می رود؟ 🗳 خراسان: تغییر 50 درصدی ترکیب مجلس پیش رو، قدرت گیری جریان پایداری، حضور 40نفری اعتدالی ها و50نفری مستقلین و...حکایت از مجلسی اصولگرا اما با ترکیبی متفاوت از مجلس یازدهم دارد. کنعانی مقدم تحلیلگر سیاسی در این باره گفته است: «به نظر می‌رسد بخشی از توان مجلس آینده صرف حل دعواهای جناحی خواهد شد و همین باعث می‌شود مجلس دوازدهم آن کارآمدی مدنظر را نداشته باشد.»
صدور اجازه حضور ترامپ در انتخابات درون حزبی 🔹دیوان عالی ایالات متحده آمریکا حکم دادگاه کلرادو که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را از حضور در انتخابات درون حزبی این ایالت منع می‌کرد را نپذیرفت. 🔹فردا ۵ مارس انتخابات درون حزبی جمهوری‌خواهان در ۱۵ ایالت از جمله در کلرادو و یک قلمرو تحت حاکمیت آمریکا برگزار می‌شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥طبق گزارش رسانه های ترکیه این کشور در صادرات محصولات کشاورزی به اسرائیل در رتبه اول جای دارد! 🔹بطور مرتب روزانه ٨ الی ١٠ کشتی حمل نفت از طریق باکو - جیحان به اسرائیل صادر می‌شود! 🔸اسرائیل ۶۵ درصد فولاد خود برای ساخت توپ و تانک را از ترکیه وارد می کند تا کودکان غزه را قتل عام کند. 🔹چرا این گزاره ها توسط الجزیره این رسانه برتر جهان اسلام (!) راستی آزمایی نمی شود؟ چرا یک خبرنگار نمی رود یقه اردوغان پفیوز را بگیرد و از او بپرسد این آمار گ ارقام درست است یا خیر؟ 🔸 چرا شبکه خبری قطری که خیلی هم به گزارش تحقیقی علاقه مند است درباره این موضوع به غایت مهم تحقیقی نمی کند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید اثر برخورد مهمات 99×12.7 یا همان کالیبر 50. به قفسه سینه انسان و در نتیجه متلاشی شدن کامل آن
💢انتظارات از مجلس آینده 🔹انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ایستگاه پایانی قرار گرفت. حضور پر شور مردم ایران در این انتخابات با وجود هجمه‌های رسانه‌ای و جنگ نرم دشمنان جزء نکات بسیار برجسته این دوره از انتخابات بود. در حالی که نرخ متوسط آمار مشارکت جهانی در انتخابات‌ها پایین‌تر از چهل درصد است، اما حضور و مشارکت بالای چهل درصدی ایرانیان پای صندوق‌های رأی باعث شده است که مجلس آینده از پشتوانه مردمی مناسبی برخوردار باشد. هم اکنون پس از این حماسه مردمی انتظار می‌رود تا منتخبان مردم به دور از حواشی انتخابات با تمرکز و جدیت تلاش کنند تا گرهی از مشکلات مردم و کشور را باز کنند. 🔸انتظار می‌رود نمایندگان مجلس آینده، نماینده درخواست‌ها، نیازها و مطالبات همه مردم ایران باشند و نه صرفا نماینده منطقه و شهرستانی که رأی آورده‌اند و همچنین نه فقط نماینده افرادی که به ایشان رأی داده‌اند؛ بلکه با گذر از فضای رقابت‌های انتخاباتی و کَل کَل‌های مرسوم انتخاباتی تلاش کنند تا با استفاده از خرد عمومی و با استفاده از آرا و اندیشه‌های نخبگان جامعه برنامه‌های عملیاتی در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ارائه بدهند تا بتوانند به توسعه و پیشرفت منجر بشوند. 🔹همچنین انتظار می‌رود مجلس آینده به دور از حواشی حزبی و جناحی عمل کرده و متحد القول به دنبال شایسته‌سالاری حرکت کند؛ چراکه دعوا‌های حزبی و جناحی هم باعث می‌شود انرژی و هزینه‌های زیادی صرف شود و همچنین شایسته گزینی را مخدوش ساخته و به انتخاب‌های ناکارآمد منجر شود. از سوی دیگر انتظار می‌رود احزاب در مجلس آینده اندیشه‌های نخبگان و خواص سیاسی را جمع‌آوری کرده و حداکثر استفاده را از آنها ببرند. 🔸طبیعتاً نمایندگان آتی باید قدرشناس مردمی باشند که با وجود کمپین‌های تبلیغاتی ضد انتخاباتی و هجمه‌های رسانه‌ای در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند و به انتخاب دست زدند. باید اعتماد از دست رفته و مخدوش شده‌ مردم نسبت به نمایندگان را بازستانند و موجب امیدآفرینی مردم شده و دشمنان ملت را مأیوس کنند. انتظار می‌رود تا بیانات دلسوزانه رهبر معظم انقلاب را همواره نصب‌العین قرار دهند و با صدق دل و با شفافیت کامل از حقوق مردم دفاع کنند. 🔹مجلس آتی ریل‌گذار حرکت ایران اسلامی در قرن جدید شمسی محسوب می‌شود. بنابراین انتظار می‌رود تا تصمیمات نمایندگان با افق دید چندین ساله صورت بگیرد و همواره هدف غایی جمهوری اسلامی راـ که همان تحقق تمدن نوین اسلامی است‌ـ مد نظر قرار بدهند. عمده مشکلات و دغدغه‌های مردم در حوزه مسائل معیشتی و اقتصادی است و انتظار می‌رود نسبت به رفع و رجوع این مسائل و مشکلات برنامه داشته و دغدغه‌مند باشند؛ طرح‌های بر زمین مانده اقتصادی را پیگیره کرده و منجر به توسعه و رفاه عمومی مردم شوند.