eitaa logo
یا عالیُ بِحَقِّ علے عَجِّل لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ الفَرَج
196 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
836 ویدیو
151 فایل
🔆نشرفضائل،احادیث ولایتی وبرائتی اول مظلوم عالم،حضرت مولا امیرالمؤمنین علے بن ابیطالب علیهماالسلام،به نیت فرج مظلوم ترین وغریب ترین مولای عالم، حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه. و‌ رسواسازی دزدان سقیفه و اهل بدعت 🔆یاعلے ذکر قیام قائم است علــــــیّ أميري
مشاهده در ایتا
دانلود
إمام مجتبی علیه السّلام فرمودند ؛ مُحَمَّدٌ وَ عَلىٌّ أبَوا هذه الاُمَّةِ ، فَطوبى لِمَن كانَ بِحَقِّهِما عارِفاً ، وَ لَهُما في كُلِّ أحوالِهِ مُطيعاً ، يَجعَلُهُ اللهُ مِن أفضَلِ سُكّانِ جِنانِهِ وَ يُسعِدُهُ بِكَراماتِهِ وَ رِضوانِهِ. دو پدر این امّت ، محمّد و علے علیھما السّلام هستند ، خوشا به حال کسی که به حقّ آن دو عارف باشد و در تمام احوال از ایشان إطاعت کند ، خداوند او را از برترین ساکنان بھشت قرار میدهد و او را با کرامت و رضوان الھی یاری میکند. 📚بحارالأنوار ۲۳ / ۲۵۹ ، حدیث ۸ ، عَنْ تفسیر الإمام علیه السلام 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یکی از شیعیان به امام حسن عسکری (علیه السلام) نامه نوشت و از شخصی پرسید که امامت را تا امام کاظم (علیه السلام) قبول دارد، آیا چنین اشخاصی را بدارم یا ؟ 💚  امام  به  او  نوشت 👇 بر عموی خود ترّحم نکن زیرا خدای متعال بر عمویت ترّحم نمی‌کند، از او چرا که ما به سوی خداوند از او بیزاری می‌جوییم   این اَشخاص را دوست نَدار و مریض‌هایشان را و بر جنازه‌هایِ آنان حاضر نشو و بر اَحَدی از آنان تفاوتی ندارد کسی امامی را از ناحیۀ خدا انكار كرده باشد یا امامی را كه امامتش از سوی خدا نیست، بر امامان اَفزوده باشد یا قائل به تثلیث (سه خدایی) باشد كسی كه امامتِ ما را انكار كند، گویا امامتِ ما را انكار كرده است و كسی كه تعداد ما را بداند مانند كسی است كه از تعداد ما و امامت ما را انكار كرده است. 📚 الخرائج و الجرائح / ج۱ / ص۴۵۲ وسائل الشیعة / ج۲۸ / ص۳۵۲ بحارالانوار / ج۵۰ / ص۲۷۵ مستدرک الوسائل / ج۱۲ / ص۳۲۲ جامع احادیث الشیعة / ج۱۴ / ص۴۴۸ مکاتیب الائمه / ج۶ / ص۲۶۶ 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے عَجِّل لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ الفَرَج 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
🔴 چه کسانی از بلایا و حوادث آخرالزمانی نجات پیدا میکنند⁉️ 🔰 امیرالمؤمنین علیه‌السلام در بیان علائم آخرالزمان فرمودند: در آن زمان كشتار و مرگى عمومى و طاعونى شنيع شایع می‌گردد كه از مردم يك سوم باقى مى‌ماند؛ و بلاها بسيار مى‌شود؛ تا جايى كه زنده‌ها آرزوى مرگ مى‌كنند و كسى كه بميرد راحت شده و كسى كه نزد خدا عملى درست دارد نجات مى‌يابد! 📚 إرشاد القلوب،ج۲،ص۲۸۵ 👈 منظور از عمل درست چیست؟ نماز؟ روزه؟ حج؟ زکات؟ این اعمال را که تمام فرقه های مسلمین هم انجام می‌دهند! پس مقصود کدام عمل است؟ ➖اخذ ولایت مطلقه چهارده معصوم ➖برائت از دشمنان اهل البیت ➖اشک بر مصائب اهل البیت ➖قرائت دعای فرج و کار برای امام زمان علیه‌السلام؛ از عواملی است که سبب نجات انسان از حوادث و بلایا در آخرالزمان میشود. 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
https://eitaa.com/amirivaneemalamir/356 #علےوزهرا #یاعلےمددے #یازهرامددے #اول_مظلوم #بردشمن‌مرتضی‌علےلعنت 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
🌱 روایت علوی اول مظلوم عالم امیرالمؤمنین(صلوات الله علیه) فرمودند : شنونده ، دومين غيبت كننده است. 📒غررالحكم | ح۵۵۸۳ 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
—————————————————— در راه تو، با ديده حسرت نگرانم  دارد همه دم شوق تماشاى تو چشمم گر قابل ديدار جمال تو نباشد اى كاش كه افتد به كف پاى تو چشمم 🎙استاد شیرازی 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐 خجسته میلاد امام حسن عسکری(صلوات الله علیه)برشما منتظران، شادباش و تهنیت💐 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
جانم علی علیه السلام.mp3
769.8K
🌱شاهااااا نظر کن بر گداااااا🌱 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
🔴 آیا سُنّی، است؟ شیخ صدوق علیه‌الرحمه، ذیل حدیثی که از ازدواج با ناصبی نهی فرمودند، نوشته: آن‌که با آل‌محمد علبهم‌السلام بجنگند، جایگاهی در اسلام ندارد (اصلا مسلمان نیست) به همین جهت ازدواج با او حرام است... و همچنین آن‌که لعن امیرالمومنین علیه‌السلام را حلال بداند... و نادان‌ها چنین گمان می‌کنند که هر سُنّی‌ای ناصبی است؛ در حالی که چنین نیست! علامه محمد تقی مجلسی (مجلسی اول) در شرح این کلام، می‌نویسد: ظاهر کلام شیخ صدوق این است که عنوان «ناصبی» مخصوص خوارج است (یا هر کسی که جلوی معصومین شمشیر بکشد)، این‌ها که همه‌شان کافرند. ولی اختلاف درمورد کسانی است که امامانی غیر از ائمهٔ حق علیهم‌السلام دارند که واژهٔ «ناصبی» به آن‌ها نیز اطلاق می‌شود. و ظاهر اخبار بسیاری بر این امر دلالت دارد که می‌توان از آن‌ها (اهل‌تسنن) زن گرفت، نه شوهر!... مراد از ناصبی آن‌کسی است که به حلال بودن جنگ با ائمه علیهم‌السلام اعتقاد داشته باشد. [مثل] خوارج و آنان‌که با ائمهٔ معصومین دشمنی می‌کنند... و همهٔ عامه (اهل تسنن) اینگونه نیستند! 📚 من لایحضره الفقیه (شیخ صدوق)، جلد ۳، صفحهٔ ۴۰۸ (ذیل احادیث ۴۴۲۴ و ۴۴۲۵) 📚 روضة المتقین (علامه شیخ محمد تقی مجلسی)، جلد ۸، صفحات ۲۲۰ و ۲۲۱ 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
IMG_20231014_071952_501.jpg
170.7K
💥 میرزا عبد الله افندی رضوان الله علیه عالم و رجال‌شناس بزرگ شیعه روایت کرده است که اصبغ بن نباته گفت: مولا امير المؤمنين علیه السلام بارها فرمودند: کسی که به چهره دشمنان ما نظیر نواصب، جماعت معتزله (دو گروه اهل تسنن) و خوارج و قدریه و همچنين به کلیه مخالفین مذهب امامیه یک لبخند بزند، خداوند قهار حاصل چهل سال عبادت او را، هرگز نمی‌پذیرد و اعمالش حبط و باطل است. 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
44.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
4_5915715124026413585.mp3
3.18M
صبح صیحه آسمانی حق بعدازظهر صیحه آسمانی باطل 🔆یاعلے ذکر قیام قائم است 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
https://eitaa.com/amirivaneemalamir/356 #علےوزهرا #یاعلےمددے #یازهرامددے #اول_مظلوم #بردشمن‌مرتضی‌علےلعنت 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از امام سجاد(علیه السلام) 🎧باصدای علی 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
⁉️ آیا امام صادق علیه السلام در حدیثی ابی بکر و عمر را «إمامان عادلان قاسطان» نامیده است؟ 🔥 دیده شده که در فضای مجازی بتریه و عمریه تکه‌ای ناقص از یک روایت را بریده‌اند تا رابطه حسنه اهل بیت علیهم السلام با خلفای غاصب را ثابت کنند و برای غاصبین فضیلت بتراشند بزدلانه با تقطیع و سانسور معنی حدیث را تحریف و عوض کرده‌اند و ادامه این روایت که سند رسوایی آنان و اثبات کفر و جهنمی بودن ابی بکر و عمر است را نیاورده‌اند. 💥 این حدیث که در کتاب شریف احقاق الحق تالیف مرحوم شهید علامه نور الله شوشتری (که بر ضد شبهات عمری‌ها نوشته شده) با وجود داشتن سند ضعیف نه تنها فضیلتی برای ابی بکر و عمر ندارد بلکه کفر و جهنمی بودن آن دو را در نظر امام صادق علیه السلام نشان می‌دهد و اتفاقا علامه شوشتری هم آن را برای اثبات کفر ابی بکر و عمر در کتابش آورده. 📝 متن کامل ترجمه روایت: شخصی از اهل سنت عمری از امام صادق علیه السلام پرسید: نظرتان در مورد عمر و ابوبکر چیست؟ ایشان در جواب فرمودند: والله کانا إمامین عادلین قاسطین کانا على الحق، وماتا علیه، فعلیهما رحمة الله یوم القیامة. هنگامی که آن شخص از مجلس خارج شد، شخصی از خواص حضرت سوال نمود: یا ابن رسول الله! از آنچه که درباره ابی بکر و عمر فرمودید خیلی تعجب نمودم! حضرت فرمودند: آری، آن دو امام اهل دوزخند همان گونه که خداوند سبحان می‌فرماید: «وَ جَعَلْناهُمْ أَئِمَّةً یَدْعُونَ إِلَى النَّار» [و آنان را پیشوایانى قرار دادیم که به آتش دوزخ فرا می‌خوانند] (القصص ۲۸،آیه ۴۱) و اما این‌که آن دو قاسط بودند خداوند متعال می‌فرماید: «وَ أَمَّا الْقاسِطُونَ فَکانُوا لِجَهَنَّمَ حَطَباً» [و امّا ظالمان آتشگیره و هیزم دوزخند!] (الجن ۷۲، آیه ۱۵) و اما اینکه آن‌دو نفر عادل هستند یعنی از حق عدول کرده‌ا‌ند، همان‌گونه که خداوند در قرآن می‌فرماید: «ثُمَّ الَّذینَ کَفَرُوا بِرَبِّهِمْ یَعْدِلُون‏» [اما کافران براى پروردگار خود، شریک و شبیه قرار مى‏ دهند] (الانعام ۶، آیه ۱) و مراد از حق که بر آن ماندند امیر المومنین علیه السلام است که او را اذیت نموده و حق او را غصب نمودند، و مراد از این که آن دو تا آخر بر این راه باقی ماندند و از دنیا رفتند، این است که: آن‌دو تا آخر بر عداوت و دشمنی خود باقی ماندند بدون این‌که نادم و پشیمان از کار خود باشند و مراد از رحمت خداوند: رسول الله صلى الله علیه و آله است که «رحمة للعالمین» بود و آن حضرت در آن دنیا خصم و دشمن آن دو و انتقام گیرنده از آن‌ها خواهد بود. ✍️ متن عربی: ما روی سأل رجل من المخالفين عن الإمام الصادق عليه السلام و قال : يا ابن رسول الله ! ما تقول في حق أبي بكر و عمر ؟ فقال علیه السلام : إمامان عادلان قاسطان ، كانا علي الحق ، وماتا عليه ، فعليهما رحمة الله يوم القيامة ، فلمّا انصرف الناس قال له رجل من خاصّته: يا ابن رسول اللّه صلی الله علیه و آله لقد تعجّبت ممّا قلت في حقّ أبي بكر وعمر، فقال: نعم، هما إماما أهل النار، كما قال اللّه سبحانه: و جعلناهم أئمّة يدعون إلي النار (قصص: ۴۱) و أما القاسطان فقد قال الله تعالى : وأما القاسطون فكانوا لجهنم حطبا (جن: ۱۵) وأما العادلان فلعدولهم عن الحق كقوله تعالى ثم الذين كفروا بربهم يعدلون (انعام: ۱) والمراد من الحق الذي كانا مستوليين عليه هو أمير المؤمنين عليه السلام حيث أذياه وغصبا حقه عنه ، والمراد من موتهما على الحق أنهما ماتا على عداوته من غير ندامة عن ذلك ، والمراد من رحمة الله ، رسول الله صلى الله عليه وآله ، فإنه كان رحمة للعالمين وسيكون خصما لهما ساخطا عليهما منتقما منهما يوم الدين. 📚 احقاق الحق و ازهاق الباطل، تالیف نور الله شوشتری، جلد ۱، صفحه ۶۹-۷۰، چاپ منشورات آیة الله مرعشی نجفی 👌 محبین ابی بکر و عمر برای فضیلت‌تراشی برای خلفای باطل خود راهی جز دست به تقطیع و دروغ زدن ندارند و مثل همیشه هم رسوا می‌شوند. 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
🔰 اگر چنین بود خداوند جهنم را خلق نمی‌کرد!!... ✨ رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: ✨ لَمَّا عُرِجَ بِی إِلَی السَّمَاءِ وَقَفْتُ عَنْ رَبِّی کَقَابِ قَوْسَیْنِ أَوْ أَدْنی سَمِعْتُ النِّدَاءَ مِنْ قِبَلِ الله یَا مُحَمَّدُ مَنْ تُحِبُّ مِمَّنْ مَعَکَ فِی الْأَرْضِ؟ فَقُلْتُ یَا رَبِّ أُحِبُّ مَنْ تُحِبُّهُ وَ تَأْمُرُنِی بِمَحَبَّتِهِ فَقَالَ یَا مُحَمَّدُ أَحِبَّ عَلِیّاً فَإِنِّی أُحِبُّهُ وَ أُحِبُّ مَنْ یُحِبُّهُ 🔹چون مرا به معراج بردند، به حضور پروردگارم رسیدم به فاصله دو کمان یا نزدیک تر، پس صدایی از جانب پروردگارم شنیدم: ای محمّد، از میان کسانی که در زمین همراه تو هستند، چه کسی را دوست می‌داری؟ عرض کردم: پروردگارا، هر که را تو دوست داشته باشی و مرا به دوست داشتنش فرمان دهی، دوست می‌دارم. فرمود: ای محمّد، علے را دوست بدار که من او را دوست می‌دارم و هر که او را دوست بدارد را نیز دوست می‌دارم. ✨ فَلَمَّا رَجَعْتُ إِلَی السَّمَاءِ الرَّابِعَةِ تَلَقَّانِی جَبْرَئِیلُ فَقَالَ لِی مَا قَالَ لَکَ رَبُّ الْعِزَّةِ وَ مَا قُلْتَ لَهُ فَقُلْتُ حَبِیبِی جَبْرَئِیلُ قَالَ لِی کَیْتَ وَ کَیْتَ وَ قُلْتُ لَهُ کَیْتَ وَ کَیْتَ قَالَ فَبَکَی جَبْرَئِیلُ وَ قَالَ یَا مُحَمَّدُ وَ الَّذِی بَعَثَکَ بِالْحَقِّ نَبِیّاً لَوْ أَنَّ أَهْلَ الْأَرْضِ یُحِبُّونَ عَلِیّاً کَمَا یُحِبُّهُ أَهْلُ السَّمَاوَاتِ لَمَا خَلَقَ الله نَاراً یُعَذِّبُ بِهَا أَحَداً 🔹و چون به آسمان چهارم باز گشتم، جبرئیل به استقبالم آمده و به من گفت: پروردگار به تو چه گفت و تو به وی چه گفتی؟ پس گفتم: ای حبیب من جبرئیل، چنین گفت و چنان گفتم، پس آن حضرت فرمود: آن گاه جبرئیل بگریست و گفت: سوگند به آنکه تو را به حق به نبوّت فرستاد، اگر زمینیان آنگونه که اهل آسمان‌ها علے را دوست می‌دارند، او را دوست می‌داشتند، خداوند دوزخی نمی آفرید که کسی را در آن عذاب کند. 📚 بحارالانوار ج۳۹ ص۲۴۸ 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا