eitaa logo
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
12.5هزار دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
2.9هزار ویدیو
309 فایل
پایگاه تخصصی نقد عرفان های کاذب ادمین؛ پژوهشگر عرفان های کاذب، مدیر موسسه محراب اندیشه مسئول خواهران مجمع فرق و ادیان خاتم الاوصیاء، مدیر اسبق انجمن نجات از حلقه، مدرس حوزه،عضو مجمع مبلغات تهران ارتباط https://harfeto.timefriend.net/17489808963435
مشاهده در ایتا
دانلود
لیست شرکت‌ها و محصولاتی که از اسرائیل جنایتکار حمایت می کنند👇 نوشیدنی‌ها: Coca-Cola (کوکاکولا) Fanta (فانتا) Sprite (اسپرایت) Seven-Up (سون آپ) Pepsi (پپسی) Aquafina (آکوافینا) Pure life (پیورلایف) Damavand (دماوند) Dasani (دسانی) پوشاک و فشن: Levi's (لیوایز) Lee (لی) Gucci (گوچی) GAP (گپ) Calvin Klein (کالوین کلین) Tommy Hilfiger (تامی هیلفیگر) Lacoste (لاکوست) Chanel (شنل) D&G (دی اند جی/ دولس اند گابانا) Penti (پنتی) Parizyen (پاریزین) Caterpillar (کاترپیلار) Louis Vuitton (لویس ویتون) Polo Ralph Lauren (پولو رالف لورن) Timberland (تیمبرلند) کفش و لوازم ورزشی: Reebok (ریبوک) Nike (نایک) All-star (آل-استار) Puma (پوما) Adidas (آدیداس) Fila (فیلا) خودرو: Chevrolet (شورولت) Ford (فورد) Hyundai (هیوندای) تکنولوژی: Nokia (نوکیا) Motorola (موتورولا) Intel (اینتل) Microsoft (مایکروسافت) Apple (اپل) LG (ال جی) Sony (سونی) Huawei (هوآوی) Samsung (سامسونگ) Dell (دل) HP (اچ پی) لوازم خانگی: Philips (فیلیپس) Bosch (بوش) Tefal (تفال) خوراکی: Nestlé (محصولات نستله) Nescafé (نسکافه) Nesquik (نسکوییک) Oreo Biscuits (بیسکوییتهای اوریو) KitKat (کیت کت) Danone (دنون) Danette (دنت) Maggi (غذاهای آماده مگی) Kinder (کیندر) لوازم آرایشی بهداشتی: L'Oréal (لورئال) M.A.C (مک) Estēe Lauder (استی لادر) Maybelline (میبلین) Lancome (لنکوم) Garnier (گارنیر) Johnson and Johnson (جانسون اند جانسون) Dove (داو) Signal (سیگنال) Vaseline (وازلین) NIVEA (نیوآ) Pampers (پمپرز) Oral-B (اورال بی) Lux (لوکس) Rexona (رکسونا) Gillette (ژیلت) شست و شو: Persil (پرسیل) Pril (پریل) Tide (تاید) Cif (سیف) فست فود: KFC (کی اف سی) McDonald's (مک دونالدز) Starbucks (استارباکس) Burger King (برگر کینگ) Baskin Robbins (بسکین رابینز) سایر: LEGO (لگو) Barbie (باربی) Walt Disney (والت دیزنی) Facebook (فیسبوک) Yahoo (یاهو) عزیزانی که از شرایط دردناک غزه ناراحت هستند و قصد یاری رساندن دارند میتوانند با تحریم محصولات فوق شروع کنند. ضمنا کد کالاهای ساخت اسرائیل، ۷۲۹ است. اپلیکیشن «نه ممنون» و «NO thanks » هم به دست حامیان فلسطین طراحی شده اند که به مشتریان امکان می‌دهند با اسکن بارکد محصولات، شرکت‌های اسرائیلی و حتی شرکت‌های حامی صهیونیسم را شناسایی کنند. بسیاری از کالاهایی که در ایران هم وجود دارد با این بارکد خوانی، قابل شناسایی هستند مخصوصا سُس هایی که در کافه رستوران ها استفاده می‌شوند و شوینده ها و ... موقع خرید کالاهای کافه میتوانیم بارکد آنها را با «نه ممنون» یا «NO thanks» چک کنیم.👇 Echa un vistazo a No Thanks https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bashsoftware.boycott @antihalghe @antihalghe
اپلیکیشن نه ممنون برای شناسایی کالاهای اسرائیلی @antihalghe
‍ 💢رهبری و فضای مجازی: 💠فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است. اگر از فضای مجازی غافل شویم اگر نیروهای مؤمن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد. هر کس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد. @antihalghe @antihalghe
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
یکی از افرادی که در فضای مجازی، در حال ترویج مباحث توسعه فردی می‌باشد، خانمی به‌نام اعظم جبلی است. و
🔴 توجه پس از انتشار نقد خانم اعظم جبلی و امثالهم در کانال، پیام های زیادی از مخاطبین در شکایت از آموزه های دروغین و جعلی این خانم و ... داشتیم که درخواست برخورد با این افراد را دارند. نکته قابل توجه اینه که متاسفانه متولیان فرهنگی از این انحرافات و مروجین آن بی‌خبرند و یا هنوز برخی تفکرات رو انحرافی نمی دانند که نیاز به برخورد داشته باشه، فضای مجازی رهاشده هم عرصه جولان این کلاهبرداران معنوی است و هر کس با هر عنوانی در این فضا یله و رها مشغول فریب جامعه و کسب درآمد حرامه. وظیفه ما به عنوان مطلعین از این انحرافات، آگاه سازی مردم و روشنگری است تا فریب این کلاهبرداران معنوی را نخورند. برخورد امنیتی و قضایی با مسولین مربوطه است. قدم اول هم شناخت مسولین فرهنگی از این انحرافات و وجود قانون برای برخورد است. متاسفانه ضعف و نبود قانون مقابله با انحرافات فرهنگی این افراد را مصون کرده. ما در تلاشیم تا جامعه را آگاه کنیم. به امید ایران آگاه و متعالی🙏 @antihalghe
9.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 تفاوت معنویت‌های نوپدید با معنویت اسلامی؛ خیال و آگاهی ناب 🎙 استاد مظاهری سیف 🔹 معرفت در سه سطح است: حسی، خیالی و آگاهی ناب. 🔺 در سطح حسی، ما تجربه‌های فیزیکی مثل لمس اشیا را داریم. 🔺 در سطح خیال، هم ما و هم شیطان می‌توانیم تصاویری خلق کنیم و حتی کارهای نادرست را زیبا جلوه دهیم. 🔺 اما آگاهی ناب هیچ شکل یا صورتی ندارد و دست شیطان به آن نمی‌رسد؛ دعا و ارتباط با خدا در این سطح رخ می‌دهد. 🔹 معنویت‌های نوظهور به‌جای رساندن انسان به آگاهی ناب، او را در سطح خیال متوقف می‌کنند. @antihalghe @antihalghe
2.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴جاهلیت مدرن مراقب فرزندان خود باشید، شیطان برای همه سنین طراحی داره، فضای مجازی عرصه جولان شیاطین انسان نما برای به انحراف کشیدن نسل جوان و آینده سازان ماست. فرزندانتان سرمایه های زندگی شما هستند، مراقب باشید به دام انحراف و فتنه های آخرالزمان نیفتند. دین زدایی از نسل جوان در دستور کار دشمن است. @antihalghe @antihalghe