eitaa logo
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
10.4هزار دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
2.4هزار ویدیو
268 فایل
پایگاه تخصصی مقابله با عرفان های کاذب و دشمن شناسی ارتباط با ادمین: فاطمه میرزاییان، پژوهشگر عرفان های کاذب مسئول شبکه کشوری خواهران مجمع فرق و ادیان خاتم الاوصیاء، مدرس حوزه،مشاور،عضو جمعیت بانوان فرهیخته،عضو مجمع مبلغات تهران @f_Mirzaeeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
⚠️عرفان‌های دئیستی چیست⁉️ ♦️ گرایش‌هایی وجود دارد که در آن‌ها اعتقاد به خدا وجود دارد و حتی به خدای واحد اعتقاد دارند، و ممکن است محور گرایش در آن عرفان، خدا باشد (علی الادعا)؛ ولی پایبندی به دین، وحی و کتاب آسمانی وجود ندارد. 🔷 این‌ها را می‌توان عرفان‌های دئیستی نامید. این‌ها درواقع منکر نبوت هستند و عقل خود را کافی می‌دانند. همه‌ی این گرایش‌ها وجود دارند و فقط فرض‌های ذهنی نیستند. 🔶 دئیست، کسی است که به خدا اعتقاد دارد؛ ولی معتقد است که وقتی خداوند این عالم را آفرید، کارش تمام شده و کاری به این عالم ندارد. عالَم خودگردان است؛ مثل ساعتی است که خدا کوکش کرده و خود آن به‌صورت اتوماتیک کار می‌کند. 🔷 این مطلب را با توجه به اصول حکمت متعالیه ملّاصدرا مبنی بر مراتب داشتن وجود و اصل تعلّقی بودن وجود معلول و عدم استقلال آن نسبت به علت هستی بخش، بهتر می‌توان تبیین کرد. ♦️ حاصل آن، این است که همگی علت‌ها و معلول‌ها نسبت به خدای متعال، عین فقر و وابستگی و نیاز هستند و هیچ‌گونه استقلالی ندارند. ازاین‌رو، خالقیّت حقیقی و استقلالی، منحصر به خدای متعال است و همه موجودات در همه شئون خودشان و در همه احوال و ازمنه، نیازمند به وی می‌باشند و محال است که موجودی در یکی از شئون هستی‌اش بی‌نیاز از وی گردد.
♦️ بنابراین، آنچه از برخی فلاسفه غربی نقل‌شده که جهان طبیعت مانند ساعتی است که یک‌بار و برای همیشه کوک شده و دیگر کار کردنش نیاز به خدا ندارد، دور از حقیقت است. 🔷 بلکه جهان هستی در همه شئون و اطوارش نیازمند خدای متعال می‌باشد و اگر لحظه‌ای از افاده هستی خودداری کند، هیچ‌چیزی باقی نخواهد ماند.[1] 🔶 خدا بعد از خلقت، دیگر در عالم دخالتی ندارد؛ نه دخالت تکوینی و نه دخالت تشریعی. منظور از تکوین این است که مسیر و سرنوشت عالم را قوانین طبیعت تأمین می‌کند و منظور از تشریع این است که قانون و وظیفه‌ی انسان نیز به انسان‌ها واگذار شده است. پس طبیعت کار خود را انجام می‌دهد و انسان‌ها هم، چون عقل دارند، تکلیف خود را مشخص کنند. 🔷 به این دئیسم می‌گویند؛ یعنی اعتقاد به خدا بدون اعتقاد به دخالت خداوند در این عالم، چه دخالت تکوینی و چه دخالت تشریعی. یکی از دئیست‌های معروف، ولتر است. می‌توان نظریه‌ی تفویض معتزلی را نوعی دئیسم در تکوین محسوب نمود. 🔶 این تفکر در غرب رواج زیادی دارد و یکی از زمینه‌هایی که باعث پیدایش این تفکر شده، ادیان تحریف شده و انحرافی است. وقتی به ادیانی مثل مسیحیت، یهود و... برخورد می‌کنند، متوجه می‌شوند که تعالیم آن‌ها منطقی نیست و برخی از آن‌ها خلاف عقل است؛ بنابراین نتیجه می‌گیرند که این سخنان نمی‌تواند سخن خدا باشد. 🔷 از طرفی به خدا اعتقاد داشته، و از طرفی می‌بینند این سخنان نمی‌تواند سخن خدا باشد و خودمان بهتر می‌فهمیم. وقتی عقل خود را کنار چنین دینی می‌گذاریم و می‌بینیم که عقل، بهتر از دین واقعیات را درک می‌کند، دلیلی ندارد از انجیل تبعیت کنیم. 🔶 این خداپرستی بدون دین، مذهب و شریعت است. گاهی با عناوین زیبا و مقدسی از آن تعبیر می‌شود، مانند دین فطری و طبیعی.[2] 🔷 دئیست‌ها عقاید یکسانی ندارند. امروز بسیاری از متفکران در غرب، مسیحیت را نمی‌پذیرند؛ اما به خدا اعتقاد دارند. در کشور ما نیز گاهی چنین سخنانی شنیده می‌شود. آن‌ها در این جهت مشترک‌اند که به دین پایبند نیستند. 🔶 در برخی از نوشته‌ها سخن از معنویت بدون دین گفته می‌شود. از نوعی معنویت سخن گفته می‌شود که در آن دین وجود ندارد. معنویتی ورای ادیان است. 🔷 عناصری را برای معنویت برمی‌شمارند که پایبندی به دین در آن‌ها وجود ندارد. معنویت و عرفان شیعی چنین عرفانی را نمی‌پذیرد. در نگاه قرآنی، خدا همه کاره‌ی این عالم است: «ألاَ لَهُ الخَلقُ وَ الأَمرُ تَبارَکَ اللهُ رَبُّ العَالَمِینَ».[3] 🔶 پروردگار همه‌ی عالم یکی است، و تدبیر همه امور به دست اوست. بنابراین، شکر او و خضوع در برابرش بر همه واجب است . ♦️ یکی از راه‌های تأکید بر یگانگی خداوند این است که خداوند کسی است که آسمان‌ها و زمین را آفرید و امور آن را به نظام احسنی که جمیع اجزاء و اطراف آن را به هم مرتبط می‌سازد تدبیر می‌نماید، پس او به تنهایی رب‌العالمین است.[4] 🔻پی‌نوشت: [1] . محمدتقی مصباح یزدی، آموزش فلسفه، سازمان تبلیغات اسلامی، ۱۳۷۸، ج ۲، ص ۱۹. [2] . فنائی اشکوری، شاخصه‌های عرفان ناب شیعی، انتشارات اسراء، ص ۱۹۱ . [3] . سوره اعراف، آیه ۵۴ . [4] . تفسیر المیزان، مترجم موسوی همدانی، انتشارات اسلامی ۱۳۷۴، ج ۸، ص ۱۸۴ @antihalghe @antihalghe
🔹معبد شیطان در مدارس اوهایو در راستای حمایت از برنامهٔ آزادی مذهبی در ایالت اوهایو، دانش‌آموزان این ایالت اجازه دارند تا برای آشنایی با آموزه‌های مرتبط با شیطان‌پرستی در کلاس‌های آموزشی معبد شیطان شرکت کنند. این موضوع پس از آن اجرایی شد که والدین این مدارس خواستار جایگزینی درس دیگری به جای درس کتاب مقدس شدند. مطالعه متن کامل 👉 @antihalghe @antihalghe
🔺مبانی آئین هندوئیسم ♦️ درباره‌ی هندوئیسم شاید پیدا کردن یک مبنای اصلی که بتوان انواع گرایش‌های فرعی این آئین را در آن تحلیل کرد دشوار باشد. 🔷 اما از نگاه پژوهشگرانی که در زمینه‌ی دین و عرفان هندویی تحقیق نسبتاً خوبی نموده‌اند می‌توان این مبانی را چنین توصیف کرد. مثلاً میشل مالرب می‌نویسد: «نزدیک شدن به دین هندویی بسیار گمراه کننده است». 🔶 در نخستین ورود، خدایان فراوان می‌بینیم با شکل‌های عجیب و غریب که روشن نیست به چه کار می‌آیند و در اسطوره‌های بی‌پایان در هم می‌آمیزند...». 🔷 آنگاه مالرب در زمینه مبانی نظری هندوئیسم می‌نویسد: «مانند بیشتر دین‌ها، افکار دین هندو از جهان هستی به پیروی از تراز فرهیختگی پیروان آن گونه‌گون است... در دین هندو آنچه بنیادی است چیز دیگری است. 🔶 تنها این را بگوییم که بنابر متون کهن مرکز کیهان یک کوه است، کوه مرو و سه جهان وجود دارد: زمین، آسمان و یک فضای میانگین بین زمین و آسمان. 🔷 نکته‌ی مهم‌تر این است که هندویسم کیهان را به آن معنا که مسیحیت و اسلام باور دارند، آفریده نمی‌شناسد. به واجب‌الوجودی باور دارد که چون یک ذات مطلق که در زمان و مکان نمی‌گنجد، از دایره‌ی احساس بیرون است و نام او «برهما» است. کیهان برآمده از اوست همچو هوا که از دم برآوردن در فضا می‌پراکند. 🔶 با این همه براهما که در زمان و مکان نمی‌گنجد و از دایره‌ی احساس بیرون است دو، تن در ایزد دیگر در می‌آید که مردم به آن‌ها دسترسی دارند. 🔷 یکی از این دو «شیوا» نام دارد که خدایی است پر جنب‌وجوش که چون زندگی ما پی‌درپی می‌سازد و ویران می‌کند. 🔶 نام ایزد دوم «ویشنو» است. او بر خلاف ایزد نخست ایستا است. از جا نمی‌جنبد و سامان جهان را نگهدارنده است».[1] 🔷 در کتاب هندوئیسم آمده است: «در اساطیر بعدی هندو سه خدا: براهما، ویشنو و شیوا با هم نشان‌دهنده‌ی سه جلوه‌ی برترین‌اند. براهما آفریننده و ویشنو نگهدارنده و شیوا ویران کننده‌ی جهان‌اند. 🔶 ما این سه فعالیت را در دور و بر خود می‌بینیم و تصور می‌شود که این سه خدا نشان دهنده‌ی «برترین» در این نقش‌های متفاوت باشند. از این سه خدا، شاید پرستش برهما کهن‌تر باشد».[2] 🔷 همچنین در کتاب ادیان جهان باستان آمده است، نخست باید از مفهوم «برهمن» یا مطلق متافیزیک نام برد. همه چیز از برهمن سرچشمه می‌گیرد و همه‌چیز به او باز می‌گردد. 🔶 برهمن فی‌نفسه ناشناخته و ناشناختنی است. اما انسان می‌تواند او را در شکل chit ,sat , anahda تجربه کند یعنی به صورت منشاء و تجسم واقعیت و سعادت. 🔷 دومین مورد مفهوم «آتمان» روح یا نفس است. معنای این مفهوم در اعتقاد هندوها در این حقیقت نهفته است که نفس واقعی همه آدمیان با برهمن یکی است و هنگامی که این تطابق و وحدت تحقق یابد جستجو برای رستگاری به پایان می‌رسد. اما روح فردی که هنوز وحدت خود را با برهمن درنیافته است، تحت عنوان «جیوآتمان» مورد بحث قرار می‌گیرد. 🔶 مرحله حیاتی در فرآیند کسب آگاهی از وحدت، «موکشا» نامیده می‌شود که به معنای رهایی و نجات است. 🔷 مفهوم اصلی این فرآیند آزاد ساختن نفس از بند خواهش‌هایی است که نفس را به نیازهای تن مقید می‌سازد و این خود راه تحقق وحدت با برهمن است . 🔶 اما آدمی در طی زندگی خویش تنها در موارد معدودی موفق به تزکیه‌ی کامل نفس می‌شود و در نتیجه فقط شماری ناچیز از آدمیان می‌توانند به حصول موکشا بیش از مرگ جسمی که خانه روح آنان است امیدوار باشند. 🔷 اما روح باقی است و به هستی خود در اشکال جدید ادامه می‌دهد و این حرکت تا زمان رسیدن به تزکیه کامل قطع نمی‌گردد. 🔶 در واقع روح پیش از این در اشکال بی‌شماری تولد و مرگ را تجربه کرده است. 🔷 این نتایج پیوسته یا این اقیانوس تولد و مرگ تا زمانی که نشانی از خواهش‌های نفسانی کور باقی مانده است ادامه خواهد یافت. ♦️ هندویان این سیر پیوسته تولد و مرگ را «سامسارا» می‌نامند.[3] 🔻 پی‌نوشت: [1] . میشل مالرب، انسان و ادیان، ترجمه مهران توکلی، تهران: نشر نی، ۱۳۹۰، ص ۱۵۰، ۱۴۹. [2] . ک.م.سن، هندوئیسم، ترجمه: ع. پاشایی، تهران:نشر فکر روز، ۱۳۷۵، ص ۷۵. [3] . اسماعیل منصوری لاریجانی، عرفان اسلامی، تهران: نشر بین‌الملل، ۱۳۸۸، ص ۲۷۹. @antihalghe @antihalghe
-1485037824_2090298048.mp3
12.71M
فلسطین کلید رمز آلود فرج است! حجت الاسلام امینی خواه @antihalghe @antihalghe
✅امروزه ،کافیست فقط یکبار ازمقابل کتاب فروشی عبور کنی ،تا انواع و اقسام کتاب های غربی ها را درقالب روانشناسی چشمتان را به خود خیره نکند. ◀️درنگاه اول این کتاب ها،درظاهری کاملا فریبنده و دلنشین به نظرمی رسند، که گویی تمام مشکلات صرفا با خواندن این کتاب ها برطرف شده و آرامش درونی به انسان دست خواهد داد،اما غافل از این که همین خود باعث گرفتاری و بدبختی انسان ها می شود. 📚ازجمله ی این کتاب ها ،مجموعه آثار «وین دایر»نویسنده آمریکایی است ،او با این که خود را هیچ می انگارد ولی در نوشته هایش خط بطلانی بر راه و اهداف انبیا می کشد و «انسان» را بی نیاز از هرچیز و هرکس می داند و همه چیز را فقط از آن «خود»انسان مطرح می کند. ✅ ادعای «خود، خدایی» از سوی نویسندگان غربی ازجمله «وین دبلیو دایر» که مصداق بارز خود بزرگ‌بینی است، او بارها در کتاب قصدنیروی درون خود را به‌مثابه خدایی موردستایش قرار داده و از این رهگذر انسان را به‌ عنوان خالقی خودمختار، در گردونه آفرینش مورد ستایش قرار می‌دهد. 💯 خدا در اندیشه دایر نقش چندانی برای اداره امور ایفا نمی‌کند بلکه تنها نظاره‌گر است. در صورتی‌ که بزرگي و عظمت ذاتي انسان نيست، بلکه مقامي است که بايد با گام برداشتن ‏در ‏طريق الهي کسب شود و بدون اتصال عاجزانه به کرانه پروردگار؛ انسان همچون ذره‌ای از ذرات مادي زمين است، زمینی که در برابر هفت‌ آسمانی که در برابر عرش الهي است، چيزي نيست.‏چیزی که موردنیاز فهم بیشتر دایر و نویسندگان همسوی با اوست این است که بدانند انسان با موجودیت ناچیزی که دارد بدون ارتباط به منبع لایزال الهی مشتی استخوان به‌دردنخور و بی‌مقدار است. ♨️به نظر می‌رسد یک انسان واقع‌بین با توجه به کوچکی و ناچیز بودن خود در برابر عظمت الهی دچار ترس شده و برای علاج این ترس و همچنین جبران کوچکی خود دنبال راه چاره می‌گردد. 🕌امام حسین (ع) در دعای عرفه برای اینکه عظمت پروردگار را بشناساند این‌گونه می‌فرماید: بی‌نیاز خداوندا، من خود را از تو دارم، من خود را ايجاد نکرده‌ام، مشرف‌ به جهان هستي و هم نيستم به‌ اجبار آمده‌ام و به‌ اجبار هم خواهم رفت. @antihalghe @antihalghe
🔴 مقاله: ترویج یوگا در شرکتهای سرمایه داری؛ ابزار مدیریت منابع انسانی یا مکانیزم سلطه و استعمار نوین؟ 🔸در دهه های اخیر، یوگا به عنوان یک ابزار محبوب در مدیریت منابع انسانی توسط شرکتهای سرمایه داری به کار گرفته شده است. این مقاله به بررسی علل محبوبیت یوگا در این سازمانها پرداخته و نشان میدهد که چگونه این تمرین با هدف بهبود رضایت شغلی، افزایش بهره‌وری، و سرپوش گذاشتن بر نابرابریهای ساختاری به کار گرفته میشود. 🔹با استناد به نظریه های آدورنو درباره فرهنگ صنعتی و نقد استعمار نوین، این مقاله بررسی میکند که یوگا چگونه به ابزاری برای همزیستی نمادین با محیط زیست و طبیعت تبدیل شده، درحالیکه همزمان باعث تضعیف آگاهی اجتماعی نیروی کار و گسترش فردگرایی میشود. در این راستا، تأثیرات مخرب یوگا بر محیط زیست و مناسبات انسانی نیز تحلیل می شود. برای دیدن متن کامل مقاله، اینجا را ملاحظه کنید. ⬅️توضیحات و مطالب بیشتر: 🌐http://yoga-truth.ir @antihalghe @antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باز جمعه ای دیگر گذشت و نیامدی😭 اللهم عجل لولیک الفرج دیگر فرقی ندارد جمعه و شنبه ..‌‌... فقط بیا مولای من ... 🍃🌱 اللهم عجل لولیک الفرج🌺 @antihalghe @antihalghe
📚دوره آموزش مقدماتی نقد عرفان‌های کاذب 👨‍🏫 مدرسین: اعضای گروه علمی نقد عرفان‌های کاذب معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم 🌸لینک ثبت نام:👇👇👇 🌐https://survey.porsline.ir/s/BdxzmL5A ✍️پس از تکمیل ثبت نام و واریز وجه، کد ملی خود را را برای آیدی زیر ارسال کنید @mohammad_k_y @antihalghe
⚡️💎⚡️ این روزها بازار خیلی داغ شده است. بله، ‼️ 🔸 بعضی ها موضوع سادۀ شکرگزاری را که در قلب همه ما وجود دارد، به مسأله ای پیچیده تبدیل کرده و به فروش گذاشته اند. اینکه چگونه شکرگزاری کنید، کالایی شده است، برای فروش در کلاس ها و دوره های آموزشی مختلف. تأثیر شکرگزاری برکائنات، تغییر فرکانس وجودی ما با شکرگزاری، شکرگزاری و قانون جذب، همه و همه ادعاهایی است که نه علم تأیید می کند و نه دین. 💎✨اینکه شکرگزاری باعث می شود ما به نعمت های الهی و بهره هایی که در زندگی داریم، بیشتر توجه کنیم، درست است.✅ 💎✨ اینکه با شکرگزاری لطف بیشتری از سوی خداوند شامل حال ما می شود، درست است.✅ 💎✨ اینکه افراد ناسپاس، نعمت های خدا را نمی بینند و حتی اگر خداوند هم نعمت ها را از آنها نگیرد، خودشان نعمت های شان را نادیده می گیرند؛ درست است.✅ اما، 🔴 اینکه شکرگزاری فرنکانس شما را با کائنات هماهنگ می کند تا آنچه می خواهید به دست آورید،❌ 🔴 اینکه در شکرگزاری از ادبیات خاصی باید استفاده کنید و در غیر این صورت شکرگزاری شما اثر و ارزش ندارد،❌ 🔴 اینکه با شکرگزاری کائنات بیشتر به شما می بخشد،❌ از نظر علم و دین بی معنا و غیر قابل قبول است. 🔸کاسبان شکرگزاری می گویند: این طور نگویید که «خدایا شکرت که مریضی را از من دور کردی.» چون این تعبیر باعث می شود، مریضی به سوی تو بیاید. 🔹باید بگویی: «خدایا شکرت، که به من سلامتی دادی.» گویا با موجودی کور و کم شعور طرف هستیم، که منظور ما را متوجه نمی شود.‼️ واقعا چه تصوری از خدا در این حرفها نهفته است❓ ✨ شما می توانید روزی هزار بار بگویی: «خدایا شکرت که مریض نیستم، بیماری دیگران را هم شفا بده.» این و دعا برای خدای دانا هیچ فرقی ندارد با این که بگویی: «خدایا شکرت که به من سلامتی دادی، به دیگران هم سلامتی ببخش.» 🔸 به نظرم در این بازار فریبنده چند چیز موجب آمیختگی درست و نادرست شده است: 1️⃣ معلوم نیست ما از خدای حکیم و مهربان قدردانی می کنیم، یا از کائنات 2️⃣ معلوم نیست هدف شکرگزاری به جا اوردن حق خدا و سپاس از لطف و مهربانی اوست، یا تشویق خدا تا به ما ثروت و نعمت بیشتر بدهد. شکرگزاری خالصانه یا شکرگزاری طمع کارانه؟ 3️⃣ حقیقتاً شکرگزاری منظور است یا با این عنوان توهماتی نظیر تبلیغ می شود. 🔸شکرگزاری به معنای تغیر یافته اش، ایمان به خداوند دانا و مهربان را با ایمان و اعتماد به کائنات جایگزین می کند. 💎✨ من ترجیح می دهم بنده خدا باشم و او را سپاس گزاری کنم، تا اینکه از کائنات کمک بخواهم و نسبت به آن چاپلوسی کنم. من خدا را دوست دارم و او را شکر گزاری می کنم، حتی اگر مرا با دشواری ها بیازماید و آرزوهایم را برآورده نکند. او خالق مهربانی است که سزاوار عشق و ستایش است. هر چه دارم از اوست و هیچ کس بخشنده و مهربانتر از او نیست. کانال نقد قانون جذب در ایتا: https://eitaa.com/naghdejazb کانال نقد قانون جذب در تلگرام: https://t.me/fatame_mirzaeeyan_naghdejazb @antihalghe
گران ترین دوره آموزشی! دوره های فیزیک و سلامت! فردی بنام علی اکبر محدث اردبیلی در سیتی سنتر اصفهان با دریافت 35 میلیون تومان از هر فرد؛ مدعی تغییر نگاه او به جهان و زندگی، از طریق برخی علوم بوده و بر این باور است که مشکلات زندگی وی را از این طریق حل می‌نماید. متاسفانه برخی از مذهبی ها با دریافت وام یا فروش لوازم منزل، هزینه مورد نظر را تهیه کرده و در این دوره شرکت می کنند! اولا حوزه علمیه اصفهان و ثانیا مراکز نظارتی موظف به بررسی و هدایت این مجموعه می باشند و ثانیا مردم باید خودشان عاقل باشند و فریب چنین ادعاهایی را نخورند. طبق برخی گزارش ها(تایید یا رد نمی کنیم)؛ برخی افراد مراجعه کننده دچار آسیب های روانی شده اند که باید توسط مراکز و مراجع ذیصلاح بررسی شود. @antihalghe @antihalghe
✍🏻✍🏻اصالت لذت/ یکی از اهداف عرفان های دروغین بخش پایانی 🔸در دو شماره قبل درباره اصالت لذت در عرفان های کاذب سخن گفتیم و به اینکه این مسئله نباید کلیت یک راه و مکتب را دربرگیرد پرداختیم. در اصالت لذت برای شهوت رانی نیز حدوحصر و معنایی وجود ندارد! شهوت گرایی از مهمترین روشهای عرفان های جعلی است که از دیرباز جهت جذب افراد نا آشنا به معنویت و زودباور استفاده شده است. 🔸شبه معنویت ها به این عمل قبیح، لباس زیبا و همراه با معنویت! می پوشانند و لذا این روش بیشتر گریبان گیر جوانان شده و با این حربه به چنگ عرفان های بی خدا می افتند. عموم سرکرده های عرفان های کاذب نیز علاوه به تشویق آن، رنگ عرفانی هم به آن می دهند و آن را نوعی عشق می دانند! 🔸جهت نمونه باید گفت؛ اوشو بر این باور است کوتاه‌ترین و آسان‌ترین راه کمال برای انسان، ارتباط جنسی (به معنای هرزگی و روابط نامشروع و غیرمتعارف) است. وی می‌گوید: برای رسیدن به معرفت فردی، دو راه وجود دارد: رابطه جنسی و مراقبه؛ رابطه جنسی راهی است که توسط طبیعت، تأمین شده است. رابطه جنسی راه طبیعت است؛ حیوانات آن را دارند، پرندگان آن را دارند.... اوشو سپس که انسان را مانند یک حیوان از عرش به فرش می کشاند می گوید: کامجویی‌هایی از این دست، شخص را سِیر و خسته و دل‌زده می‌کند و آنگاه او به مراقبه روی می‌آورد. 🔸این مدعی فاسد می‌گوید با افراط در روابط جنسی نامحدود و بی قید و بند!! انسان از میل جنسی سیراب شده، در نتیجه توجهش به مراقبه و کمال معطوف می‌شود! این سخن کاملاً باطل است؛ چون میل جنسی انسان قابل سیراب شدن نیست، بلکه هر چقدر به آن اهمیت داده شود و توجه شود، این میل افزایش یافته و به گرایشات انحرافی هم منجر می‌گردد. ارتباط آزاد جنسی در جوامع غربی، نمونه عملی این سخن است که نه تنها این میل برطرف نشده، بلکه میل جنسی، به افراد متعدد و غیر هم‌جنس و حتی میل و ارتباط جنسی با کودکان انجامید. @antihalghe @antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا آئین بودایی از لحاظ انسان شناسی و توجه به جسم انسان و روح انسان؛ آئین کاملی هست؟ ✅ اخیرا برخی روشنفکران بر کارآمدی بودیسم در مقایسه با اسلام خیلی مانور می دهند!!! @antihalghe @antihalghe
🔹ویژگی های مبنایی و خاص فرقه ها فرقه ها مثل هر پدیده اجتماعی دارای خصوصیات و ویژگی ها خاصی هستند. شناخت این خصوصیات ما را در چگونگی برخورد با آن‌ها آگاه خواهد کرد. از مسائل مهم فرهنگی فرقه‌ها، نوع بدعت‌هایی است که در کنار عقاید سازمان دینی به‌وجود می‌آورند. بدعت‌ها و نوآوری‌هایی که خود می‌توانند در جهت به انحراف کشیدن دین مسلّط جامعه، نقش داشته، شخصیت‌های انسانی را به انحطاط بکشانند. در حقیقت تمام ویژگی‌های فرقه‌ها در در قالب فرهنگ در جامعه رخ می‌نماید که برجسته‌ترین آن‌ها بدعت‌های جدید است. مطالعه متن کامل @antihalghe @antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 فرا رسیدن سالروز وفات مادر بزرگوار علمدار کربلا، اسوه ی ایثار و ادب حضرت ام البنین سلام الله علیها را تسلیت می گوییم. @antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه‌ی قفل کردن مرقد حضرت زینب (س) به دست تروریست ها و بی تابی شیعیان ما برای باز موندن این حرم خونها دادیم💔 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 السلام علیک یا زینب کبری سلام الله علیها😭 اللهم عجل لولیک الفرج🙏 @antihalghe
♦️روبینو: 🔴 نظرات در مورد عرفان حلقه @antihalghe
♦️اینستاگرام 🔴 نظرات در مورد عرفان حلقه @antihalghe
روز تکریم مادران و همسران شهدا گرامی باد.