👽 نتیجهگیری
1️⃣ با بررسی اجمالی شبهآیین #رائلیان به این نتیجه میرسیم که این مسلک همسو با تفکر #دین_نوین_جهانی است و توسط استعمارگران برنامهریزی و تبلیغ میشود.
2️⃣ این مطلب با تعریف و تمجیدهایی که #رائل از #یهودیان و کشور آمریکا در جای جایِ الهاماتش ارائه میدهد و از تغییر آرم این فرقه و حذف علامت #سواستیکا (صلیب شکسته) از داخلِ #ستاره_داوود و تبدیل آن به ستارهٔ ششپر (هکساگرام) در حال دوران، به علت اعتراض و خصمانه قلمدادشدن از طرف یهودیان، بهخوبی دریافت میشود.
3️⃣ اگر همهٔ این قطعات را در کنار #معنویت شخصمحور و لذتگرای توصیهشدهٔ رائل بگذارید که بشر را بینیاز از خدا و در ردهٔ خدایان قرار میدهد، خواهید دید که این آیین تنها برای تأیید و گسترش سیطرهٔ غرب بر زندگی معنوی مردم تعریف شده است تا با جداکردن جامعه انسانی از تعالیم الهی و معنویت حقیقی، آخرین خطر برای برچیدهشدن سیطرهٔ استعماری خود بر ملتها از بین رود.
https://eitaa.com/antihalghe
covax (2).pdf
11.97M
🔺 پیشنهاد دانلود | متنِ #رایگانِ کتابچه ی افشاگرانه پیرامون
" سازوکار و معاهده ی ننگین #کواکس که توسط دولت برای #واکسیناسیون مردم با بیگانگان بسته شد "
〽️ به همراه شواهد و مستندات
💠 نشر نسخه الکترونیکی کتاب با هر نام و نشانی، با هدف روشنگری مردم مؤمن، جایز است...
#نشرحداکثری
https://eitaa.com/antihalghe
4_5943010525955754060.mp3
1.45M
💽🎙عرفانهای نوظهور / استاد رفیعی
✅بسیاری از تحلیلگران علت پیوستن افراد خصوصاً جوانانی از قشر متوسط تحصیلکرده را در #شستشوی_مغزی جسته اند. بمباران #محبت از سوی فرقه ها (همچون وعده شغل، مسکن، تسکین آلام روحی، بهبود امراض مزمن یا صعب العلاج جسمی، قرار گرفتن در محیطی کاملاً صمیمی، یافتن یاران شفیق و غیره.) توجیهی است که این تحلیلگران اجتماعی ارائه میدهند.
🔺#فرقههای_انحرافی تلاش می کنند برای اسلام بدیل و جانشین درست کنند، به گونهای که طبق آمار در ۴ـ۳ دهه اخیر بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دین جدید ساخته شده است و حتی این تعداد را تا ۵ هزار دین نیز عنوان کرده اند.
⚠️سادگی در فهم #عرفانهای_کاذب، آموزههای آن مبنی بر آسانگیری اخلاقی و ترویج فرهنگ تساهل و تسامح افراطی ممکن است جذب کننده برخی افراد راحتطلب باشد.
https://eitaa.com/antihalghe
🔰جریانشناسی شیرازیها
🛑جریانشناسی شبکه شیرازیها در عراق
▫️بخش_اول
❗️با بررسی و مطالعه پیرامون #جریان_شیرازی، مشخص میشود که هدف اصلی این جریان، رهبری کشور عراق و تاثیرگذاری و نفوذ در بخشهای مختلف آن است.
این هدف بر اساس خط فکری «#سید_محمد_شیرازی» ترسیم شده که به عنوان رهبر اصلی این جریان مطرح است و به همین مناسبت او را «امام شیرازی» خطاب میکنند.
🔹هم اکنون نیز در راس این جریان «#سید_صادق_شیرازی» (برادر کوچکتر سید محمد) قرار دارد و به عنوان شخصیت اثرگذار پس از وی مطرح است.
نکته قابل توجه آن است که بسیاری از عناصر اصلی این جریان از شاگردان و نزدیکان سید محمد بوده و به واسطهی او با این جریان آشنا شدهاند و نفوذ و مقبولیتی که سید محمد در میان آنها دارد، سید صادق شیرازی از آن برخوردار نیست و به همین جهت سید صادق به عنوان ادامه دهندهی راه سید محمد قدم بر میدارد و نظریهپرداز این جریان محسوب نمیشود.
🔸بر همین اساس مشاهده میشود که در بسیاری از همایشها و نشستها به بررسی افکار و آرای سید محمد شیرازی پرداخته میشود.
این جریان برای رسیدن به هدف اصلی خود که رهبری کشور عراق است، به جایگاه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و همچنین به ایجاد امنیت و نفوذ در بخشهای مختلف عراق نیاز دارد.
❇️از سوی دیگر با وضعیت مدیریتی این کشور که احزاب و گروههای مختلف نقش بسزایی در اداره آن ایفا میکنند و همچنین به جهت اعتباری که روحانیت و مرجعیت در این کشور دارد، بهترین گزینهی ممکن برای این جریان جهت پیشبرد اهدافش در عراق، مطرح کردن خود به عنوان مرجع تقلید است.
☑️بنابراین مشاهده میشود که #سید_محمد_شیرازی پس از گذشت مدتی از فوت پدرش #سید_مهدی_شیرازی، اعلام مرجعیت میکنند تا هم از جایگاه ویژهای برخوردار باشد و هم بتواند به عنوان یک حزب و گروه در کشور عراق فعالیت کند و از این طریق برای خود امنیت ایجاد کرده تا از آسیب دیگران در امان باشد.
زیرا مرجع تقلید در هر جایی از مصونیت برخوردار است و همچنین میتواند منبع مناسبی برای تامین منابع مالی از طریق دریافت وجوهات باشد که تمام این موارد بدون اعلام مرجعیت برای جریان شیرازی میسر نبوده است.
👈ادامه دارد...
https://eitaa.com/antihalghe
1_667460704.mp3
30.89M
سخنرانی محرم 1398 ☝️☝️☝️
نقش شیعه در غربت امام ( دوگانه سازش و مقاومت از سقیفه تا کربلا )
شب اول
حجت الاسلام ناصر یوسفی
پژوهشگر تاریخ اسلام و از اساتید برجسته دانشگاه امام حسین ع
حتما بشنوید...
#نشر_حداکثری
https://eitaa.com/antihalghe
💢امروز مردم متدین هستند
✨آیت الله العظمی #امام_خامنه_ای:
🔹حالا بعضی میگویند مردم از دین فاصله گرفتهاند. ما که طلبه بودیم، هیچوقت در هیچ شهری در هیچ جلسهای، این اجتماعاتی که امروز پای منبرها مشاهده میکنید وجود نداشت؛ یک دهم این هم وجود نداشت./ وجوهاتی که امروز مردم میدهند نشان میدهد که مردم متدین هستند. ۹۸/۲/۱۸
📝 پ.ن: متاسفانه سالیان سال است دشمنان در حال القای اینند که مردم از دین و دینداری زده شدن در حالی که چنین نیست و عجیب همراهی کردن بعضی از مذهبی ها و انقلابی هاست!
❌مراقب نقشه های شوم دشمن باشیم👌
https://eitaa.com/antihalghe
☯ عرفان روانشناختی چیست⁉️
♦️ عرفان روانشناختی ، یکی از عرفانهای نوظهور است که در آن افراد را به شادی، مثبت اندیشی، جادوی فکر و قدرت درون دعوت میکند.
🔷 هدف از این روش ساختن دنیای خود با کمک فکر است. که در واقع با این روش انسان خالق آیندهی خود میباشد به این ترتیب که خدا نقشی در ساختن آیندهی بشر ندارد و تنها انسان است که با قدرت فکر و آرزوی خود زندگی را میسازد.
🔶 عرفانهای روانشناسانه، جریانهای متأثر از روانشناسی جدید هستند که به صورت پررنگی از آموزههای روانشناسی در تعلیمات خویش بهره گرفتهاند.
🔷 این جنبش که هماکنون فراگیرترین و گستردهترین جریان معنویتگرا در ایران است، مفاهیمی همچون شادی، هیجانهای مثبت، آرامش و مثبت اندیشی را با مفاهیمی روحی و معنوی ترکیب کرده است و تلاش دارد تا سبک زندگی، احساسِ موفقیت و بهرهمندی از حس معنوی و درنتیجه، رضایتمندی روحی و باطنی را در افراد به ارمغان بیاورد.
🔶 یکی از علل پیدایش عرفانهای روانشناسانه، شکلگیری شاخههای جدید علمی در روانشناسی است که تلاش دارد علوم روانشناختی را از شکل موجود خارج ساخته و به سمت معنویتخواهی سوق دهد.
🔷 امروزه کتابهای مربوط به این جنبش با طرح شعارهایی همچون جادوی تفکر مثبت، قدرت درون، زندگی موفق، راز تحول، معجزه تفکر، تحول معنوی و مفاهیمی از این دست به صورت چشمگیری در گیشه کتابفروشیها به چشم میخورد.
🔶 اگرچه این کتابها همگی از مفاهیم روانشناسی بهره بردهاند، اما به شکل برجستهای به بینش معنوی، تحولات روحی و راهکارهای باطنی همچون مدیتیشن و مراقبه پرداختهاند و با تکیه بر اصل قانون جذب، به باطنگرایی و معناخواهی روی آوردهاند.
🔷 نکتهی حائز بررسی این است که، در جنبشهای روانشناختی اگرچه مفاهیمی مانند شادی، آرامش و تعادل رفتار کم تکرار نیستند، شاخص اصلی در این جنبشها، دستیابی به حس موفقیت با تأکید بر محورِ ثروت و کامروایی معیشتی است.
🔶 این شاخص که شعار مشترک بسیاری از رهبران معنوی در آمریکاست، با هدف کسب رضایتمندی از زندگی و محیط تعقیب میشود.
🔷 موضوع پول و رفاه، بیش از همه در میان طرفداران کلیسای وحدت و جنبش اندیشه نوین در آمریکا مورد توجه است. به دنبال آن، پارهای از روانشناسان نه چندان مشهور به این حوزه ورود پیدا کرده و از همین زاویه به موفقیت نظر انداختهاند و آموزههای روانشناسی را با همین مفاهیم عجین ساخته و پردازش کردهاند.
🔶 زنان مشهوری مانند باربارا دی انجلیس، کاترین پاندر، اسکاول شین، لورا دی، دبی فورد و شاکتی گواین بیش از دیگران کتاب و سمینارهای خویش را از این مفهوم پر کردهاند.
🔷 این افراد همگی روانشناس نیستند، اما نگاه ایشان به سلامت روان و الگوی موفقیت، منطق بر روانشناسی جدید است؛ با این تفاوت که به نیازهای روحی و باطنی نیز توجه کردهاند و در این زمینه، برنامههای معنوی و روحی پیشنهاد دادهاند.
🔶 کاترین پاندر خود به معرفی میلیونرهای کتاب مقدس پرداخته و کتابهای قانون توانگری و از دولت عشق را نگاشته است. وی حتی قدرت واژگان و استفاده از نامهای خداوند را برای همین منظور (اعجاز زندگی و باریدن نعمتها) توصیه کرده است.[1]
🔷 شاکتی گواین از نقشه گنج سخن رانده است و برای این منظور، فرایند تجسم خلاق را پیشنهاد میکند. وی با دسترسی به خزانهی بیکران، عالمی لبریز از فراوانی و بارش مادی را به مریدان خویش نوید میدهد.
🔶 دیپاک چوپرا، نویسندهی مشهور که تعلیمات باطنیاش باعث شکلگیری جنبشهای معنوی زیادی در آمریکا شده، در کتاب آفرینش فراوانی گفته است:
🔷 «اصول مطرح شده در این کتاب، اختصاصاً به ایجاد ثروت بیانتهای مادی مربوط میشود... تنعم و ثروت یعنی اینکه شخص به آسانی میتواند به آرزوهایش جامه عمل بپوشاند؛ خواه نیازهای مادی، خواه احساسی، روانی و یا معنوی و هرچه در حیطه روابط ما باشد».[2]
♦️ لوئیز هی میگوید: «خزانهی کائنات لبریز و لایتناهی است... آغوش من برای پذیرفتن همه خیر و خوشی و فراوانی کائنات گشوده است... چون بتوانید ثروت بیشتری را احساس کنید، ثروت بیشتری به سراغتان خواهد آمد».[3]
♦️ برخلاف آنچه در این آیینهای روانشناسی ادعا میشود، تنگنای معیشتی و به طور کلی بروز آفت، بلا و مصیبت، نه نشانهی منفی نگری و ناتوانی، بلکه علامت قرب الهی و برتری معنوی و روحی است.
🔷 البته چنین مقامی برای مؤمنین و اهل معنا اینگونه تفسیر شده است. در روایات پرشماری آمده است: بلاها به قدر ولایت و بهره انسان از معنویت رخ مینمایند و هر اندازه بهره روحی انسان از تعالی و تقوا بیشتر باشد، مصیبتها و مشکلات نیز همان قدر در زندگانی بیشتر میشود. در روایات شیعی از بلا به «خوراک مؤمن» و «تغذیه روح» تعبیر شده است.
🔶 پیامبر (صلیاللهعلیهوآله) فرمود: خداوند بنده مؤمن خویش را با گرفتاری تغذیه میکند(رشد میدهد)؛ همچنان که مادر فرزند خویش را با شیر تغذیه میکند.[4]
🔷 مراد از گرفتاری، آزار دادن و عذاب کردن نیست، بلکه مقصود بسترها و فراز و نشیبهایی است که باعث میشود استعدادهای الهیِ وجود انسان شکوفا گردد و در پی آن، ظرفیتهای روحی والاتری برای آدمی ایجاد شود.
🔶 برای نمونه، پارهای انسانها در موقعیت گشایش و فراوانی نعمتها شکرگزار و قدردان هستند و کثرت مواهب و امکانات، ایشان را فریفته نمیکند؛ در حالی که همین افراد ممکن است در مواقع سختی و به وقتِ مضیقه نتواننند بردباری پیشه کنند و در نتیجه ظرفیت حلم و صبر در آنها شکوفا نشده، به صورت بالقوه باقی بماند. غایت ابتلائات الهی، به فعلیت رساندنِ چنین ظرفیتهایی است.
♦️ امام صادق (علیهالسلام) فرمود: «خداوند پیامبر خویش را بیش از همه به سختی و گرفتاری مبتلا میکند. سپس جانشینان و پیروان ایشان هر اندازه به پیامبران نزدیکتر باشند، بلا و گرفتاری ایشان بیشتر است» از این رو نباید تصور کرد که گرفتاری تنها به شداید اطلاق میشود، بلکه فراوانی مواهب و ازدیادِ امکانات نیز جزو همین گرفتاریهاست.
🔷 این درحالی است که در معنویتهای جدید زندگی آرمانی به زندگی راحت و آسوده تفسیر شده و وجود ابتلائات و فراز و نشیبها، علاماتِ دوری از معنویت و نشانه خسران روحی معرفی میشود.
🔶 اسکاول شین بدون اینکه نقشی برای ابتلای اهل ایمان قائل شود و در ابتلائات سهمی برای رشد روحی و تکامل معنوی انسان در نظر بگیرد، معتقد است انسان فقیر، تصویر فقر را در ذهن نیمه هوشیارش خلق کرده و انسان ثروتمند نیز تصاویر ثروت و سلامت را در ذهن خویش ساخته است.
🔷 برخلاف معنویتهای روانشناسانه که برای اثبات روزیرسانی خداوند به صفت قدرت الهی تمسک میکنند، در نگرش توحیدی برای اثبات آن به صفت حکمت او استناد میشود. حاصل آنکه، حکمت الهی اقتضا میکند خداوند مهربان در رحمت خویش را در اختیار ایشان قرار دهد.
🔶 صد البته این تفضل نه بدین جهت است که بندگان غرق در خوشی و رفاه گردند و سرمایه عمر خویش را به بطالت بگذرانند، که به این دلیل است که بعد از ضمانت الهی برای تأمین رزق، با فراغت خاطر به قرب الهی بیندیشند و عمر گرانمایه را در طلب رضای دوست سپری کنند.
♦️ حکمت «تضمین» نه لنگر انداختن در رفاه و شنا در فراوانی، بلکه به کارگیری قوای روحی جهت دستیابی به حیات طیبه و قرب الهی است.[5]
پینوشت:
[1] . کاترین پاندر، قدرت دعا، ج 2، تهران: نشر میترا، 1388، ص 28.
[2] . چوپرا، آفرینش فراوانی، نشر اوحدی، 1386، ص 9 و 51.
[3] . لوئیز هی، شفای زندگی، نشر پیکان، 1395، ص 128 و 200.
[4]. علامه مجلسی، بحارالانوار، به نقل از: محمدی ریشهری، منتخب میزان الحکمه، ح 891.
[5] . حمزه شریفیدوست، عرفانهای کاذب، قم: دفتر نشر معارف، 1392، ص 35.
https://eitaa.com/antihalghe
دوره شبهه شناسی استاد حجت الاسلام سیدمحمدرضا طباطبایی کارشناس ادیان و فرق در کانال ایتا
@shobheshenasi
حتما شرکت کنید.
1_675698467.mp3
4.86M
👆 آرامش و رهایی از رنج در نگرش عرفان اسلامی و شبهعرفانهای نوظهور
بیان
👈سه تفاوت بنیادین
👈سه حکایت تاثیرگذار
👈سه تمثیل جذاب
🎤با ارائه حجتالاسلام گریوانی در نشست ۴۶ سلسله نشستهای علمی «سواء» حوزه علمیه خراسان
https://eitaa.com/antihalghe
33.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کیا گرا میدن؟؟؟
استاد مهدی امینی
رئیس اندیشکده راهبردی فتح👌
https://eitaa.com/antihalghe
⭕️⭕️ چرا بودیسم محفل خوبی برای عرفان سکولار است؟
🔻 عرفان سکولار به دلیل امکان استفاده از آموزه های بودایی و هندویسم به این آیین شرقی نگاه ویژه ای دارد. سه اصل اساسی که در مبانی عرفان بودیسم و هندویسم با عرفان های سکولار امروزی مشترک است به نظر علت عمده استفاده دین سازان مدرن از آئینی فسیل شده و سنتی است!
🔻 نخست اینکه عرفان های ساخته شده در مهد اومانیسم یا اصلا موجودی به نام خداوند را مطرح نمی کنند و به آن باور ندارند و یا اگر هم توجه داشته باشند اهمیت خدا برایشان بیش از انسان نیست. این مبنا را به واقع باید در متد بودایی و هندوئی دید.
🔻 دوم اینکه اندیشه معاد و حیات اخروی در جهانی دیگر به صورت اعتقاد به تناسخ یعنی بازگشت های متوالی به این جهان در مکاتب بودیسم و هندویسم پذیرفته شده که این اصل را نیز سکولاریسم و دنیاگرایی در تمدن غرب بسیار قابل استفاده برای عرفانی های جعلی امروزی می داند.
🔻 و سوم آموزه بودیسم و هندوئیسم با نداشتن پیامبر و شریعت راه سخنانی مانند ارتباط درون و ندای درون و... را باز نموده است. این موضوع مهم نیز با اصالت فرد و اندیویدالیسم در تمدن غرب کاملا منطبق است.
🔻 مطالعه مختصر مبانی نشان می دهد که هندویسم زمینه های لازم برای حضور در متن تمدن فرسوده لیبرال سرمایه داری را داشته و عرفان های سکولار توانسته اند تمدن رو به افول غرب را برای چند ده سال دوباره احیا اکنند و حتی تمایلات معنوی انسان ها را در راستای اهداف خود ساماندهی کند.
#عرفان_کاذب #عرفان_جعلی
https://eitaa.com/antihalghe
دکتر مازیار میر در لایو اینستاگرام به نقد فرقه عرفان حلقه میپردازد.
https://www.instagram.com/p/CIo5na8ApGJ/?igshid=1hloopn97gsvk
🔹فرقه انحرافی احمد الحسن، یکی از قطعات پازلی است که غرب جهت مبارزه با شیعه، آن را به تصویر کشیده است.
🔸 تصویری که هر کدام از قطعات آن، فرقه ای انحرافی بوده و مردم را به سمت خود دعوت می کنند. می توان به طور خلاصه، پازل نام برده را چنین تشریح کرد که این پازل، بر آمده از چهار قطعه اصلی می باشد که عبارتند از: #شیخیه، #بابیت، #بهائیت و #احمدالحسن.
🔹این جریان که در اواخر سالهای حاکمیت صدام بروز کرد، پس از سقوط او، با کمک برخی از باقیمانده های #رژیم_بعث تشکیلات وسیعی را در مناطقی همچون نجف، کربلا، ناصریه وبصره به راه انداختند.
🔸مؤسس این جریان، شخصی به نام احمد اسماعیل #گاطع از قبیله #صیامر است که بعدها نام خود را به احمدالحسن تغییر داد. وی درحدود سال ۱۳۴۸ه.ش درمنطقه ای بنام هویر از توابع زبیر از استان بصره متولد شده و درسال ۱۳۷۱ه.ش از دانشکده مهندسی نجف فارغ التحصیل شد. وی مدت بسیار اندکی در کلاس های حوزه شهید سید #محمد_صدر شرکت کرد.
🔹این فرد تا کنون با بیش از 53 ادعای واهی، رکورددار #مدعیان_مهدویت بوده و خود را امام سیزدهم شیعیان نامیده است.
https://eitaa.com/antihalghe
1_669899369.mp3
31.23M
سخنرانی محرم 1398 ☝️☝️☝️
نقش شیعه در غربت امام ( دوگانه سازش و مقاومت از سقیفه تا کربلا )
شب دوم
حجت الاسلام ناصر یوسفی
پژوهشگر تاریخ اسلام و از اساتید برجسته دانشگاه امام حسین ع
حتما بشنوید...
#نشر_حداکثری
https://eitaa.com/antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شیطان پرستی در ایران
⚠️ این کلیپ برای کسانی هست که موضوع شیطان پرستی و فراماسونری را جدی نگرفته اند با دیدن این کلیپ به عمق فاجعهای فرقههای سری پی ببرید‼️
https://eitaa.com/antihalghe
🔴 سبک و استایل جدید زندگی حسن آقامیری!
▫️این افراد برای مردم نسخه های معنوی و دینی مینویسن!
#اسلام_لیبرال
#لیبرالیسم
#سکولار_منشی
https://eitaa.com/antihalghe
🧠💦مرگ هویت در فرقهها با شستشوی مغزی
✍️تهی شدن فرد از خود و هویتش در فرقهها بیش از هر چیز، طی فرایندی موسوم به «#شستشوی_مغزی» رخ میدهد که موضوع محوری بخش عمدهای از مطالعات فرقهشناسانه را به خود اختصاص دادهاست. این فرآیند را میتوان پایه و اساس کنار گذاشتن #هویت فرد قلمداد کرد. «در فرقههای مخرب، قبل از شروع شستشوی مغزی، قربانی با بهکارگیری شیوههای مختلف «#کنترل_ذهن» و «تأثیرگذاری» به نقطهای رسیده که قبول کرده شخصیت و ویژگیهای فردی او «بد»، «ناپسند» حتی«شیطانی» هستند و باید به شخصیتی «خوب»، «از جنس #پرولتاریا»، «مجاهدگونه» یا «خداگونه» تبدیل شود.
⏪تا این نقطه، وی قدم به قدم بیآنکه متوجه باشد چه اتفاقی در حال رخ دادن است و دارد تبدیل به چه کسی میشود، تغییر کردهاست. وقتی قربانیان به این مرحله از شستشوی مغزی میرسند، بسیاری از عقاید شخصی و هویتشان ذره ذره تغییر کرده و آنها پذیرفتهاند که در گذشته به وسیله «#جامعه_فاسد»، «#شیطان»، «#امپریالیسم» و «سرمایهداری»، شستشوی مغزی شدهاند...
🔚در نتیجه شستشوی مغزی، #قربانی در کنار شستشوکننده #مغز قرار میگیرد و در تغییر خود با وی، علیه شخصیت، افکار و احساسات گذشتهاش همکاری مینماید تا در نهایت به کسی تبدیل شود که از او خواسته شدهاست...قربانی بختبرگشته با نفی یا گم کردن شخصیت گذشتهاش، مجبور میشود به طور روزمره تمامی حرکات و رفتار خود را با تقلید از بقیه و احتمالاً رهبر #فرقه شکل دهد، لذا فرد قدم به قدم، هویت خود را از دست داده، هویتی جانشین را هم پیدا نمیکند و بهعبارتی، تبدیل به موریانهای دنبالهروی #غریزه ملکه کندو، عروسک یا برده رهبر میگردد. شستشوی مغزی، شیوه یک رؤیا هم هست؛ رؤیایی که در آن، علاوه بر جسم و رفتار، میتوان افکار و احساسات افراد را به طور کامل کنترل کرد.»
https://eitaa.com/antihalghe
🐺زوزه گرگها برای یکدیگر‼️
عزاداری فرقه ها و معاندین برای همدستانشان!!
فرقه حلقه در عزای روح الله زم، خائن و جاسوس سرویس های اطلاعاتی دشمن!!!
https://eitaa.com/antihalghe
به نام خدا
🔻کتاب نگرشی روش شناسانه به فرقه ها به قلم استاد #وحید_حاجی_آقا_زاده از چاپ خارج گردید.
🔻این کتاب به کوشش حجت الاسلام و المسلمین حاجی آقازاده و با حمایت مجمع فعالان فرق ادیان اقوام و مذاهب (مفام) به رشته تحریر در آمده است.
🔹موضوع کتاب از جمله موضوعات بدیع و نو در عرصه نقد فرق انحرافی است که کمتر بدان پرداخته شده است.
١.روش های ثابت جذب #فرقه_ها
٢.شیوه تثبیت اعضای #فرقه
٣.راههای خروج از #فرقه
🕔به زودی رونمایی از این کتاب در یکی از خبرگزاری های رسمی انجام خواهد پذیرفت.
#مفام
#کارگروه_فرق
#تالیف
#نقدروشی_فرقه_ها