eitaa logo
آنتی روباه
2.4هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
1هزار ویدیو
18 فایل
👈محلی برای مبارزه با بدعت‌گذاران در مذهب ⚡️رهبر انقلاب: دشمن می‌خواهد از قم آنتی‌تز انقلاب را شروع کند 🦊و اما روبه صفتان همین افراد عوام فریبند که از رهگذر دین نان می‌خورند/ امام سجاد علیه السلام، الخصال تبادل و ارتباط با ادمین: @seyyedd_hassan
مشاهده در ایتا
دانلود
📖مهار انحراف 🔵نفوذ یهود در دستگاه حکومت پیامبر 🔷ما براي اين ادعا كه ابوبكر و يارانش هيچگاه به رسول خدا(ص) ايمان نياوردند، سه شاهد ميآوريم: 📘۱. امير مؤمنان (علیه السلام) در بياني پيش از جنگ صفين ميفرمايند: هيچ كدام از اين سه نفر (ابوبكر، عمر و عثمان) با رسول خدا (ص) پيشينه و سابقه‌اي را نداشتند.[۱] 📘معلوم است منظور ايشان عدم پيشينه مثبت است، چرا كه آنان در بسياري از جريانات صدر اسلام حضور داشتند. آنان سابقه‌اي كه به نفع اسلام و رسول خدا(ص) بوده و با انگيزه الاهي باشد، ندارند. 📘۲. علي(ص) در جاي ديگر مي‌فرمايند: اگر قريش نام و اسم رسول خدا(ص) را وسيله‌اي براي رسيدن به رياست و عزت قرار نميدادند، هرگز خداوند سبحان را پس از رحلت پيامبر به اندازه يك روز هم عبادت نمي‌كردند.[۲] 📘۳. حذيفه در بياني ميگويد: قسم به خدا، اينان (ابوبكر و يارانش) اعمالي انجام دادند كه كاشف اين است كه به اندازه يك چشم به هم زدن به خدا و رسول خدا(ص ) ايمان نداشتند.[۳] 🔷در ادامه، به بيان جزئيات برنامه‌هاي ابوبكر در نفوذ به سازمان حكومتي پيامبر خواهيم پرداخت... [۱].كتاب سليم بن قيس، ص248؛ بحارالانوار، ج30 ،ص323. [۲].شرح نهجالبلاغه، ج 20 ،ص298. [۳].ارشاد القلوب، ج2 ،ص327؛ بحارالانوار، ج 28 ،ص95 🦊 @antirobah
🌌مهتاب خانه‌ی دل‌ها • تا بر بسیط سبز چمن پا گذاشته‌ست • دستش بهار را به تماشا گذاشته‌ست • از بس‌که دست برده در آغوش آسمان • پا بر فراز  گنبد مینا گذاشته‌ست • می‌بارد از طلوع نگاهش تبار صبح • خورشید را به سینۀ خود جا گذاشته‌ست • تا مثل کوه ریشه دَواند به عمق خاک • یک عمر سر به دامن صحرا گذاشته‌ست • دستی لطیف، ساغر سرشار عشق را • در هفت‌سین سفرۀ دنیا گذاشته‌ست • نوری «امین» نشسته در آغوش «آمنه» • دریا قدم به دیدۀ دریا گذاشته‌ست • نوری که از تبلور رخسار او دمید • مهتاب را به خانۀ دل‌ها گذاشته‌ست 🦊 @antirobah
✍حکم مراسم لعن در بیان امام جامعه #تشیع_انگلیسی #انجمن_حجتیه 🦊 @antirobah
❔آیا امام حسین(ع) می توانست بی تفاوت باشد!؟ ✍ #شهید_بهشتی 🔅من تعجب می‌کنم از دسته‌ای که یک بامشان دو هوا دارد، چون بام‌های ما عموماً دو هوا و چند هوا دارد! زمانی در برابر آینه تمام نمای حقیقت قرار می گیرم، تعجب می کنم. 🔅وقتی کسانی را که علی علی و حسین حسین می گویند و دهان آن ها کف می‌کند و بی حال می‌شوند را می‌بینم از آن ها انتقاد می‌کنند و می‌گویند: آقا اگر تو راستی علی دوست هستی، چرا چنین و چرا چنان می کنی؟! 🔅برادر و خواهر باصفا، زمینه این کار، «آگاهی» است، کمی هوشیاری است، مبادا حسین حسین گفتنت در راه ضد حسین مورد استثمار و بهره کشی قرار گیرد. ببینیم حسینی که به عشقش می‌گرییم و به راستی می‌گرییم، به عشقش ضجه می‌کنیم و به راستی ضجه می‌کنیم، به عشقش پول خرج می‌کنیم و به راستی خرج می‌کنیم؛ بگو این حسین چرا کربلا آمد؟ و چرا کشته شد؟ 🔅از گذشته به زمان حال بیا، آینده را هم نگاه کن، سرگذشت زنده مولای مان حسین(ع) را به دقت مطالعه کن، ببین چه شد که حسین(ع) مدینه را پشت سر گذاشت و به مکه آمد و سمت کربلا حرکت کرد ؟ 🔅آیا امام(ع) می توانست در شرایطی که مؤمنان خالص؛ که ایمان و اسلام برایشان مکتب است؛ به صورت کسانی که گرایش‌های ضد اسلام دارند، معرفی می شدند و با چنین مرزبندی، انحراف افکار عمومی مسلمانان از حقیقت تابناک ایمانی صورت می گرفت و در مقابل، یک مشت تجلیات توخالی و درون تُهی به نام مذهب مورد تجلیل قرار می گرفت، در چنین شرایطی امام حسین(ع)می‌توانست بی‌تفاوت بماند؟ 📝تشریح فلسفه قیام اباعبدالله الحسین(ع) جلسه هفتگی تفسیر قرآن ۱٣۵۵ #هیئت 🦊 @antirobah
🔰تکلیف مسلمان حسینی چیست؟ ✍ محمد رضا حکیمی 🔲 هنگامی که می‌نگریم در «خطبه عاشورا»، سخن از عدل می‌رود و از این که عدالت از میان رفته است، می‌فهمیم که ما نیز باید با دفاع از «عدالت»، فلسفه عاشورا را زنده نگاه بداریم و با قیام برای اجرای عدالت، از عاشورا دم بزنیم و خود را وارث عاشورا بدانیم. 🔲 هنگامی که می‌بینیم «حبیب بن مظاهر اسدی» و «سلیمان بن صرد خزاعی»، در نامه خود به امام حسین (علیه السلام) از آن امام بزرگ می خواهند تا بیاید و با ظلم های اقتصادی نیز مبارزه کند و برای غلبه سرمایه داران بر جامعه اسلامی و سرنوشت جامعه، چاره ای بیندیشد، خوب درک می‌کنیم که تکلیف مسلمانان حسینی و مؤمنان عاشورایی چیست و وظیفه مردمی که خود را ادامه وجود و استمرار تعهد حبیب بن مظاهرها و سلیمان بن صردها می‌دانند و باید هم چنین باشد و ذکر و وردشان «یا لیتنا کنّا معکم» است، یعنی ای عاشوراییان! کاش ما هم با شما بودیم و در راه یاری حسین شهید می شدیم، کدام است. 🔲 آری، مردمی که اهمیت حیاتی و دینی و انسانی عدالت را درک نکنند، جاهلند و مردمی که عدالت خواه نباشند، مرده‌اند و مردمی که ظلم را منحصر در ظلم سیاسی بدانند و از ظلم اقتصادی و معیشتی و فاجعه بزرگ آن - چنان که باید - آگاه نباشند، فریب خورده اند و جامعه عاشورایی، هرگز این چنین نیست و نباید باشد؛ زیرا که جامعه خورشید، جامعه روز است (آگاهی و بیداری)، نه جامعه شب (جهل و فریب خوردگی). 📚 قیام جاودانه (صفحه ۴۴) #پاراکتاب 🦊 @antirobah
… 💠امام خامنه‌ای(حفظه الله) : 🔹اگر کسی اعلم و افقه هم باشد، امّا بفهمد و ببیند که نظام اسلامی، امروز در ایران اسلامی، چطور بر مبنای حقّ قیام کرده و چطور نظام جاهلىِ مبنی بر گناه و فسق و فجور و ظلم را از بین بُرده … و حتی با آنها هم‌صدا شود و برای آنها(دشمنان) درست کند، بر سرِ آن عالم اعلم و افقه! 🔹حالا گیرم از لحاظ فقاهت و علم هم خیلی بالا باشد، که آن هم علم نیست، است. نور نیست، ظلمت است.۱۳۷۳/۶/۲۰ 🦊 @antirobah
🔸 و تو چه میدانی حال دختر شهیدی را که در غم فراق پدر می‌سوزد... #تشیع_زینبی(س) 🦊 @antirobah
📖مهار انحراف 📓نفوذ یهود در دستگاه حکومت پیامبر 📜الف. شخصيت پردازي ابوبكر در بين مردم مكه صاحب نام بود و جايگاه ويژهاي داشت. روشن است كه مسلمانان از اسلام آوردن او خشنود شده باشند و او نيز براي انجام مأموريت خود، سعي داشت اين ذهنيت را همواره زنده نگهدارد؛ بنابراين در اين راستا دست به تلاشهايي چند زد: 1⃣همراهي با رسول خدا(ص ) - ۱ ↙️ابوبكر، همواره در تلاش بود كه مردم او را در زمره صحابيان خاص پيامبر(ص) بشناسند و در رسيدن به اين مقصود، در صدد ملازمت با پيامبر(ص) در رويدادهاي تاريخ‌ساز و مهم اسلام بود. ↙️وي مي‌خواهد خود را رنج كشيده براي اسلام معرفي كند؛ كسي كه در شناساندن پيامبر(ص) به مردم كوشش فراوان كرده است. ↙️با اين كار، او جايگاه خود را در نظر مردم حفظ كرده و حتي ارتقاء مي‌دهد و مردم با شناخت پيامبر اكرم(ص) او را نيز مي‌شناسند. ↙️بيعت عقبه دوم، يكي از رويدادهاي مهم و تاريخساز اسلام است كه مخفيانه بين رسول خدا(ص) و مردم مدينه و در ايام منیٰ در شعبي در آن ناحيه برگزار شد. ↙️در اينجا اميرمؤمنان علیه السلام و حضرت حمزه و ابوبكر حضور داشته‌اند. حضور علي (ع) و حمزه براي حمايت از پيامبر در حمله احتمالي [۱] كفار به پيامبر اكرم(ص) و مردم مدينه بود، كه چنين هم شد. ↙️اما نميتوان حضور [۲] ابوبكر را به اين علت دانست، و اين بعدها در جنگ‌هاي احد، حنين [۳] و خيبر [۴] به اثبات رسيد. و در جنگ خندق نیز هنگامي كه عمر بن عبدود مبارز طلبيد، او از ترس ساكت شده بود. بنابراين حضور چنين فردي، بايد دليل ديگري داشته باشد. [۱].اعلام الوري، ج1 ،ص143؛ تفسير القمي،ج1 ،ص273؛ قصص الانبياء، ص332. [۲].مسند أبي داود الطيالسي، ص3؛ المستدرك، ج3، ص27؛ البدايه والنهايه، ج4 ص33؛ الطبقات الكربي، ج3، ص218؛ شرح نهج البلاغه، ج13، ص293 .در اين منابع، سخن از كساني است كه به سوي پيامبر(ص) بازگشتند كه اين خود نشانه فرار آنها است. [۳]تاريخ الخميس، ص102؛ تاريخ اليعقوبي، ج2، ص62؛ اغتيال النبي(ص)، ص32. [۴].مجمع‌الزوائد، ج9 ،ص124؛ الغدير، ج7، ص200. 🦊 @antirobah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 #روحانی_فاسد از دیدگاه امام خمینی(ره) 🦊 @antirobah
🔰جامعیت اسلام در کربلا... ✍استاد متفکر #شهید_مطهری ✖️انسان وقتی تاریخ حادثه عاشورا را می خواند، استعدادی برای شبیه سازی در آن می بیند. ✖️من نمی‌دانم و شاید شخص اباعبدالله در این مورد نظر داشته است. متن تاریخ این حادثه، گویی اساسا برای یک نمایشنامه نوشته شده است. گویی دستور داده اند که آن را برای صحنه بودن بسازند. ✖️می‌بینیم امام حسین (ع) کلیات اسلام را در کربلا به مرحله عمل آورده، مجسم کرده است ولی تجسم زنده و جاندار حقیقی و واقعی، نه تجسم بی روح. انسان وقتی در حادثه کربلا تامل می کند، اموری را می بیند که دچار حیرت می شود و می گوید اینها نمی تواند تصادفی باشد. ✖️و سِرّ اینکه ائمه اطهار این همه به زنده نگه داشتن و احیای این خاطره توصیه و تاکید کرده و نگذاشته اند حادثه کربلا فراموش شود، این است که این حادثه یک اسلام مجسم است. ✖️این که من تاکید می‌کنم که حادثه کربلا و عاشورا باید بیشتر از این جنبه مورد استناد ما قرار بگیرد، به خاطر همین درسهای بزرگی است که این قیام می تواند به ما بیاموزد. ✖️من مخالف رثاء و مرثیه نیستم، ولی می گویم این رثاء و مرثیه باید به شکلی باشد که در عین حال آن حس قهرمانی حسینی را در وجود ما تحریک و احیا کند. ✖️حسین بن علی در آن زمان یک سوژه بزرگ بود، هر کسی که می خواست در مقابل ظلم قیام کند، شعارش «یا لثارات الحسین »بود. ☑️امروز هم حسین بن علی یک سوژه بزرگ است، سوژه ای برای امر به معروف و نهی از منکر، برای اقامه نماز، برای زنده کردن اسلام، برای این که احساسات و عواطف عالیه اسلامی در وجود ما احیا بشود. 📚مجموعه آثار ج ۱٧ ،ص ٣۶٨ #پاراکتاب 🦊 @antirobah
دخالت نزدیکان یک روحانی پرحاشیه در حمله به کنسولگری ایران در کربلا 🔷روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:گروه سید صادق شیرازی اعتراف کرد که طرفداران آنها در جریان تظاهرات اخیر کربلا مرتکب اهانت به ایران شده و در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا دست داشته‌اند. 🦊 @antirobah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #ببینید| پاسخ آیت الله قزوینی به #تشیع_انگلیسی 📌در روایتی از کتاب عیون اخبار الرضا که از معتبرترین کتب شیعی است، امام رضا علیه السلام روایات سبّ و دشنام دادن به صحابه و مخالفین را #جعلی می نامد. 🦊 @antirobah
• این قصه سر دراز دارد... #تشیع_انگلیسی #بدعت #انحراف 🦊 @antirobah
🔖آیا این عکس در چارچوب شعائر اسلام قرار می‌گیرد!! 🔻خائنان، جاهلان و نوکران سازمان‌های جاسوسی غرب همواره به دنبال تخریب چهره اسلام و تشیع بوده‌اند، هستند و خواهند بود... ⁉️به نظر شما سازمان‌های اطلاعاتی - جاسوسی غربی از چه بهره‌ای می‌برند؟ 🦊 @antirobah
کانال #حجره نوشت: سراج، پاکستان و سید حسن خمینی! 🔴عمران خان نخست وزیر #پاکستان در پایان سفر دو روزه خود به ایران در حرم مطهر امام خمینی(س) حاضر شد و به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد. گزارش تصویری منتشر شده در پایگاه خبری #جماران فردی را در کنار عمران خان و سیدحسن خمینی نمایش می‌دهد که نقش پررنگی در تعاملات و فعالیت‌های بحث برانگیز بیت امام راحل دارد. وی سید سراج الدین موسوی (یا همان سید اسماعیل کوشکی) متولد 1337 و اهل کوشک اصفهان می‌باشد. وی روحانی زیرک و با تحصیلات حوزوی پایینی است که در بین دوستانش مشهور به #سراج است. او یکی از عناصر نزدیک و حامی طیف منتظری و عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز و از اعضای شورای مرکزی مجمع مدرسین و محققین قم، می باشد. سراج که در دوره اصلاحات سفير ايران در #پاکستان بود، نقش اصلي درسفرهاي سيد حسن خمینی به اين کشور را برعهده دارد. وی همچنین در پاکستان داراي موسساتي است که با رويکرد سياسي اداره مي‌شود. #مجمع_مدرسین #منتظری 🦊 @antirobah
آنتی روباه
📖مهار انحراف #قسمت_ششم 📓نفوذ یهود در دستگاه حکومت پیامبر 📜الف. شخصيت پردازي ابوبكر در بين مردم م
📖مهار انحراف 📓نفوذ یهود در دستگاه حکومت پیامبر 📜الف. شخصيت پردازي ابوبكر در بين مردم مكه صاحب نام بود و جايگاه ويژهاي داشت. روشن است كه مسلمانان از اسلام آوردن او خشنود شده باشند و او نيز براي انجام مأموريت خود، سعي داشت اين ذهنيت را همواره زنده نگهدارد؛ بنابراين در اين راستا دست به تلاشهايي چند زد: 1⃣همراهي با رسول خدا(ص ) - ۲ ◀️او ميخواهد خود را در نزد حاضران به عنوان فردي مهم و ارزشمند براي پيامبر(ص) معرفي كند، و اين امر دهان به دهان از حاضران به ساير مردم مدينه منتقل شود و آنان نيز با او آشنا شوند. ◀️در اين وقايع، ابوبكر خود را همراه پيامبر اكرم(ص) قرار مي‌دهد تا مردم با شناخت پيامبر اكرم(ص)، او را نيز بشناسند؛ در حالي كه اين امر براي اميرمؤمنان (ع)، در آن زمان ميسور نبود؛ چرا كه در زمان حضور در مكه، ايشان جوان بودند و همانند سايران كمتر جلب توجه مي كردند. ◀️اين كار براي حضرت ابوطالب هم ميسر نبود. چون ايشان اسلام خود را اعلان نكرد، ايشان وقار و حكمت حكيمان را واجد بود و به گفته اكثم بن صيفي، حكيم عرب: «حكمت، رياست و حلم در ابوطالب گرد آمده بود.»[۱] ◀️ابوطالب سيدي بزرگوار و فرمانروايي پر هيبت بود به نظر مشركان، ابوطالب از خود آنها بود و حمايتي كه از پيامبر مي‌كرد، حمايت از بستگان و قبيله‌اي بود. ◀️حضرت ابوطالب اسلام خود را اظهار و اعلام نكرد تا بتواند با حفظ رياست بر قريش، از رسول خدا(ص) حمايت كند. از اين رو مي‌بينيم پس از وفات حضرت ابوطالب، انواع آزارها بر رسول خدا(ص) جاري شد كه در دوران حضور وي، جرئت بر انجام آنها نداشتند. ◀️حضرت حمزه نيز از چنين موقعيتي برخوردار نبود. ايشان گرچه اسلام خود را اعلام كرد، اما اولاً اين امر سال ششم پس از بعثت بود؛ ثانياً حضرت حمزه زودتر از پيامبر به مدينه هجرت كرد. ولي ابوبكر تا زمان هجرت در مكه ماند و هيچ مشكلي براي اقامت در آنجا نداشت. كه اين نيز ميتواند علامت همراهي او با مشركين باشد.[۲] ◀️در تاريخ تنها يك مورد شكنجه درباره ابوبكر ذكر شده كه آن هم دروغ است. نقل كرده‌اند: نوفل بن خويلد، ابوبكر و طلحه را گرفت و آن دو را با طنابي به هم بست و هر دو را شكنجه داد. ◀️بر اين نقل نقدهايي وارد شده است. از جمله اسكافي ميگويد: مشركان تنها عبيد و اجير و كسي را كه حامي نداشت، شكنجه مي‌دادند. از سوي ديگر مورخان عامه قائلاند ابوبكر از بزرگان قريش بود، حرفش نافذ بود و بزرگي بود كه دعوت او را اجابت ميكردند. پس ممكن نيست او را شكنجه و آزار كرده باشند.[۳] [۱]. الكني والالقاب ج1 ،ص108 – 109. [۲]. المستدرك، ج3 ،ص369؛ البدايه والنهايه، ج3 ،ص40؛ سيره‌النبي، ج2 ،ص527. [۳]. شرح نهج‌البلاغه، ج13 ،ص 255؛ تاريخ الطبري، ج2 ،ص60؛ سيره‌النبي، ج1 ،ص165؛ البدايه والنهايه، ج3 ،ص39. 🦊 @antirobah
📕حمایت استعمارگران از #تشیع_تکفیری 🔻پلیس و دولت انگلیس حتی اجازه پوشیدن #حجاب به دختران مسلمان نمی‌دهد اما از حرکت قمه‌زنی حمایت می‌کند. 🔻باید سئوال شود چرا اجازه قمه‌زنی در مرکز لندن صادر می‌شود و با حمایت مالی و از طریق ماهواره و رسانه‌های خود برای انتشار این حرکت علیه مذهب شیعه استفاده ابزاری می‌کنند، در حالی که دولت انگلیس نه خدا را و نه اسلام را قبول ندارد. #تشیع_انگلیسی 🦊 @antirobah
موسئولیت رای دادن_mixdown.mp3
2.71M
🔘 انتخابات مجلس نزدیک است، باید در مجلس دولت را رد صلاحیت کنیم 🦊 @antirobah
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 هم‌اکنون؛ سایت KHAMENEI.IR 🔻 دستور رهبر انقلاب به مسئولان کشور: 👈 افزایش قیمت موجب افزایش قیمت اجناس و کالاها نشود 👈 ناامنی بزرگترین مصیبت برای کشور است. ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ 💻 @Khamenei_ir
980622-Panahian-RisheHayeGhatleEmamHoseinRaFaramooshNakonim-64k.mp3
11.32M
📌 ریشه‌های قتل اباعبدالله(ع) را فراموش نکنیم. 🦊 @antirobah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #فیلم| احمد الحسن بصری و تقطیع روایات #رسا 🦊 @antirobah
✅ #علوی_بروجردی با انتشار تصویر خود در کنار بزرگان عرفان و فقه به دنبال چیست؟!! #مجمع_مدرسین #مرجعیت_خودخوانده 🦊 @antirobah
به نقل از : ▪️ هیئتی‌ها کمی یاد بگیرند، از بازی جذب تا میدان‌داری انقلابیون 🔘 دلشوره برای زنجان دارم، برای هیئت ثارالله، برای بچه‌های خوبش که اگر آنها نبودند بدون شک هیئتی شکل نمی‌گرفت. برای اندیشه فرهنگی که با احترام به بزرگانی چون کلامی و زنجانی و ... از طرفی و ساختارسازی برای نسل جوان از طرف دیگر به دنبال هیئت طراز می‌گردد. 🔘 در بحبوحه اعتراضات به حق مردم درباره گرانی، اشرار دوباره به میدان آمدند و مطالبه به حاشیه رفت و داستان را به فنا دادند. شهرها میدان رزم شد تا این بار حوزه‌های علمیه و قرآن را در آتش بسوزانند و سوال مهم مردم معترض این بود که ما به دنبال بازگشت قیمت بنزین هستیم، قرآن روی سرمان است. 🔘 اولین قدم را زنجان برداشت و چیزی که پررنگ بود، نقش محوری هیئت ثارالله در این اتفاق بود. آنقدر این تجمع تمیز برگزار شد که ما دل نگرانیم. جانمان آشوب است که نکند خناسان و منافقان برای فروپاشی این هیئت برنامه بریزند و آن را به کمین گاه ببرند. 🔘 مسئله فقط ثارالله نیست، مسئله شکل دهی به جریان انقلاب و تربیت نیروی پای کار و باسواد است که گویا زنجان در این قامت پیشگام شده است و قطعا انتقادهای زیادی شاید بدان وارد باشد اما جان کلام پیامی است که به بیرون داده می‌شود. 🔘 ثارالله را اولویت اول خویش ندانست، کادرسازی کرد، تشکیلات ساخت و محوریت پیدا کرد، شعار نداد و دنبال آدم‌های سرشغول و پردغدغه درراس نظام نرفت، دنبال سروصدا نبود، دنبال کار بود و بعد از آن جذب خودش سراغ آنها آمد. 🔘 اما بچه‌های در خواب خوش خسته از فریاد نشسته‌اند. محوریت هیئت‌های انقلابی همچون به حاشیه رفته است و با گم کردن مخاطب از مسیر فریاد بازایستاده . اشتباه محاسباتی بزرگ سلحشور بود که نتوانست آن را برای خویش بازسازی کند، قطعا اولویت لشکر سایبری نیست و باید ابتدا تشکیلات‌سازی کرد. (هرچند ما حاضریم در این امر هم یاری‌رسانشان باشیم) 🔘 البته مقصر اصلی حلقه اولی است که دور ایشان را گرفتند. امثال «ع.ن» و «م.پ» که ان شالله به موقع درباره ارتباطات و رفت و آمدهایشان صحبت داریم. البته داستان لواء الزینب، خادم الرضا تا سوگلی علوی بروجردی و ... (درباره هزینه‌ها، پول سنگین مداح و ...) بماند که سردرازی دارد. 🔘 این اتفاقات را باید به دیده اندیشه گرفت که آنچه عیان است، تخریب ساختارهای انقلابی در قم است. بسیج که هیچ! آخر بازی است گویا (شاید مردی برای احیا آن بلند شود) ... اما شبکه‌سازی‌ها فشل شده و نیروهای انقلابی مسیر ایدئولوژیک خود را فراموش کرده‌اند. اولویت‌ها نابود شده و گام‌هایمان شل شده ... 🔘 شاید روزی قم دوباره محوریت انقلابی خود را بازیابی نماید و بتواند در مقابل جریان‌های مختلف ساختارسازی کند. حالا که طیف فیرحی از طرفی، داستان شیرازی از طرف دیگر و لیبرال‌ها از جانبی و ماجرای بدحجابی از سوی دیگر به قم حمله ور شده است و علمای سکولار همچون علوی بروجردی، یثربی و ... به دنبال علم شدن هستند، موسسه امام خمینی و جریانات جدی نرمالیزاسیون را ورق می‌زنند. 🔘 آنگاه که زیر چتر تعصب نتوانستیم اندیشه را بازیابی کنیم و از عمله ظلم در مقابل حق دادخواهی نکردیم و فریاد اندیشه را بر چهلستون جهل نکوبیدیم و برای ظهور مردانه نشستیم تا دشمن بر جان و مال و ناموس و همه چیزمان حمله بیاورد و جز شعار حرفی در کف نداشتیم و دست‌هایمان را بستیم تا بگوییم که در بندیم، هر چند نه دستی بسته بود و نه بندی در میان! تنها و تنها غیرت در خواب رفته و خستگی مانع اقدام ما شده. همه می‌دانیم اتفاقات امروز ثابت کرد که تحلیل انقلابیون درباره آقا با حفظ احترامات نم برداشته خدایا اگر دستبند تجمّل نمی‌بست دست کمانگیر ما را کسی تا قیامت نمی‌کرد پیدا از آن گوشه کهکشان تیر ما را ولی خسته بودیم و یاران همدل به نانی گرفتند شمشیر ما را ولی خسته بودیم و می‌برد توفان تمام شکوه اساطیر ما را طلا را که مس کرد، دیگر ندانم چه خاصیتی بود اکسیر ما را 🦊 @antirobah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️پشت‌پرده هتاکی یک روحانی به ملت ایران او یکی از پرورش یافته‌های جریان افراط‌گرای شیعی، و مریدان مرجع تشیع انگلیسی است که با جعل عنوان روحانیت، در پی تفرقه و ایجاد آشوب است. 🦊 @antirobah