آنتی روباه
🖇از #لیسندگان_حرم تا #مهاجمان_حرم 🔻سگهای پاچه بگیر جریان شیرازی دیروز و دیشب قلاده پاره کرده و به
خائنین، در لشکر استکبار!
آری...
خوب تماشا کنید...
اینها همان بزدلهایی هستند که بویی از غیرت نبرده و با حماقت همواره در پی نابودی #دین بوده و هستند.
بعضی هم نام این جماعت را جاهل مینامند، فقط کافیست به محل استقرار شبکههای ماهوارهای شان دقت کنید که در کدام کشور است و متوجه میشوید کن آیا اینها جاهل هستند یا خائن!
#شیعه_انگلیسی
🦊 @antirobah
▶️امیرالمؤمنین علیه السلام:
«آگاه باشید کسی که به این شعار (تفرقه) دعوت کند، اورا بکشید گرچه زیر عمامه من باشد.»
🦊 @antirobah
🖼تصویری که از شبکه های وهابی و معاند نخواهید دید...
👈این عکس را برسانید به آقاي مولوي عبدالحمید که این روزها شمشیر ایجاد #تفرقه را از غلاف کشیده.
#کرونا
🦊 @antirobah
به نقل از پونز:
◽️ نقش یکی از پادوهای رسانهای جریان اصلاحات در حمله به حرم!
نقش خبرنگار خبرگزاری ایلنا چیست، پادوی #فرید_مدرسی و خبرگزاری انتخاب در میان تجمع چه میکند؟
◽️ به راستی او کیست؟
به زودی از کانال پونز
دوستان خود را فرابخوانید
🦊 @antirobah
آنتی روباه
به نقل از پونز: ◽️ نقش یکی از پادوهای رسانهای جریان اصلاحات در حمله به حرم! نقش خبرنگار خبرگزاری ا
به نقل از پونز:
🔘 پادوهای رسانهای #فرید_مدرسی در تجمع حمله به حرم چه میکردند؟
🔘 نقشه اینها در شب حمله به حرم چه بود و در جلسه خصوصی اینها چه اتفاقاتی گذشت!
🔘 مشروح قصه به زودی از پونز
دوستانتان را فرا بخوانید
🦊 @antirobah
آنتی روباه
به نقل از پونز: 🔘 پادوهای رسانهای #فرید_مدرسی در تجمع حمله به حرم چه میکردند؟ 🔘 نقشه اینها در شب
به نقل از پونز:
🔸 بسیاری از دلسوزان برای بسته شدن حرم واکنش منفی داشتند، بسیاری از افراد انقلابی مخالف بسته شدن درب حرم بودند، اما سازماندهی تخریبی و سپس پیوست رسانهای توسط عکاسان و فیلمبرداران حرفهای #فرید_مدرسی صورت گرفت.
به راستی انحراف خط رسانهای خبرگزاری انتخاب ناشی از حضور فعال پادوهای رسانهای و تخریبی این چهره بودند که در ارتباط صمیمی و فعال با لیدرهای جریان شیرازی است.
اما خبرگزاری شفقنا نیز در این میان خاموش نبوده است.
🦊 @antirobah
آنتی روباه
🔰 سیر و سلوک متعارف(عزم و تصمیم) ✅ بزرگان فرمودهاند: تفکر باید از توجه به سرمایههای محرز و محتمل
🔰 سیر و سلوک متعارف(انتخابمعبود)
💰 دومین چیزی که باید درباره آن تامل کرد، معبودهایی است که دنبال وصال و لذت قرب آنها هستیم. معبودهایی که انسان از سر غفلت به آنها دل میدهد عبارتاند از: دنیا، نفس، شیاطین و انسانهای دیگر. آیا ممکن است انسان در مقابل آنها خضوع و تذلل کند؟ بله. ممکن است.
💡این خضوع انواعی دارد: خضوع محبت یا خفت یا طمع و یا خوف. در دعای ابوحمزه آمده است که: اللهم انی اسالک خشوع الایمان قبل خشوع الذل فیالنار.
🔆 انسان همراه با لذتها و رنجهاست و اگر این دو حالت از او گرفته شود، از حرکت میایستد. اگر هیچ حُبی در انسان نباشد، لذت هم به نقطه صفر میرسد.
💡اگر هیچ چیز را دوست نداشته باشد، از هیچ چیزی هم لذت نمیبرد و برای هیچ چیزی هم رنج نمیکشد. باید ببینیم که سرمایهی «حُب» را به پای چه معبودهایی میریزیم؛ به چه چیزی دل میبندیم و از آمدن چه چیزهایی خوشحال و از رفتن چه چیزیهایی نگران میشویم. آنچه، بود و نبودشان بر دل تاثیر میگذارد و انسان را تهدید و تطمیع میکند، چه چیزهایی هستند؟
🔻 شاید سوال شود: مگر میشود دنیا و نفس را عبادت کرد؟ بله، برای عبادت دنیا و نفس، چه ها که نکرند؟ این معبودها گاهی انسان را به لذت هم میرسانند، اما باید دید که باطن آنها چیست؟ ... برای رهایی از این بندها، باید دید هر یک از معبودها چه چیزی از انسان میگیرند و چه چیزی به او میدهند. باید نگاه واسعی به آنها داشت؛ باید همه را با هم دید؛ نه فقط دنیا، بلکه باید بیش از دنیا را هم دید.
📙 ضیافت بلا، ص ۱۹ و ۲۰
✍️ حضرت آیتالله میرباقری
#ضیافت_بلا
#پاراکتاب
🦊 @antirobah
گرایی از قم به انگلیس!
ماجرای حمله به سفارت ایران در لندن هنوز حتی در آرشیو روزنامههای اصلاح طلب هم هست.
مطمئن باشید حمله به حرم حضرت معصومه علیها سلام از یادمان نمیرود.
🦊 @antirobah
این سخن #شیعه_انگلیسی و جریان انحرافی شیرازی را به یاد داشته باشید:
"اگر حرم را بازگشایی نکنید تا زیارت کنیم، حرم را آتش خواهیم زد"
🦊 @antirobah