♨️ #روزنامه_ای با منش #سکولاری
⛔️روزنامه جمهوری با مدیریت #مسیح_مهاجری از حامیان سینه چاک #برجام و #حسن_روحانی، که در پرونده خود نقد از شورای نگهبان، نیروها و نمایندگان انقلابی مجلس و برگزاری عزادری های محرم در دوران کرونا را می بینیم...
برداشت های قرآنی یک امام جمعه را با ادبیات سبک و سکولاری مورد نقد قرار داده و مطرح کرده؛
سوال از امام جمعه شیراز/سندهمکاری 25ساله با چین را چرا به قرآن نسبت می دهید؟! مستند کردن چنین موضوعاتی به قرآن کریم، اقدامی اصولی نیست. وصل کردن این قبیل موضوعات به قرآن، اقدامی اصولی [نیست]...
✍🏼 سئوالی که در اذهان مردم است و باید از این #شیخ_اصلاح_طلب پرسید این است که؛
🔻اشکال از برداشت ها قرآنی آن #امام_جمعه نیست، بلکه از شماست که با مدیریت پیر خود و هم حزبی هایتان چهار دهه است مناصب کشور را تسخیر کرده اید؟!
🔻ای کاش آزادگی در بیان و اعتقاد طلبه بودن را به انتصابات از طرف رئیس جمهور نمی فروختید و کمی هم پای درد دل مسائل، مطالبات و مشکلات مردم می نشستید...
🔺شما که با #تحریف، سابقه ی برداشت های ذوقی از اعتقادات را دارید چرا برافروختید؟!
مردم "درس مذاکره خواندن عاشورا" و "انتقاد از امام معصوم،ع،" را از طرف هم کیشان شما فراموش نکردند، (هر چند آن حرکت ها با نقد جدی برخی مراجع معظم تقلید، شفاف سازی شد) ولی باید گفت، انحرافات #لیبرالی شما کماکان ادامه خواهد داشت.
#میثم_میر_طاهری
#حوزه_سکولار
#جریان_انحرافی
#نفوذ
https://eitaa.com/howzehsecular
♨️ مبدل سازی سید صادق به آیتاللهالعظمی
🔻 موضوع مبدل سازی سید صادق به آیتاللهالعظمی در سال ۱۳۸۰ همراه با گسترش شدید فضای رسانهای و تغییرات اساسی درروند اطلاعرسانی و ارتباطات در ایران انجام گرفت؛ موضوعی که سبب شد تا روند فعالیت حزب کربلاییها حول بیت شیرازی، ماهیتی سایبری یافته و فعالیتهای #فرقهی_شیرازی در حوزههای مختلف، بر بهرهکشی حداکثری ایشان از ظرفیت فضای سایبر و حول استفادهی حداکثری از قاب مدیا استوار گردد.
🔺 البته ازآنجاکه فرقهی شیرازیها، امام حسین(ع) را مایملک خود دانسته و امر مرجعیت را ودیعهای الهی در خاندان خود میدانند، لذا حضور پررنگ این فرقه در فضای سایبر نیز عموماً با بِرند و عنوان امام حسین و #مرجعیت همراه بوده است.
🔷 اینهمه در حالی است که فعالیتهای رسانهای سید صادق را نمیتوان منحصر در تمرکز ایشان بر موارد اختلافی میان شیعه و اهل سنت دانست و حضور فعال ایشان در تعارض با نظام اسلامی، بهعنوان امالقری، بهگونهای ویژه قابلملاحظه میباشد که مصداق آن را میتوان در نقش این فرقه و شبکههای ایشان، طی وقایع #فتنهی ۱۳۸۸، بهروشنی پیگیری نمود.
🔸درمجموع فرقه شیرازیامروزه علاوه بر آنکه وهن شیعه، در منظر عموم انسانهای مسلمان و غیرمسلمان را فراهم میسازد، مواضع وحدتبخش امام امت در بیداری اسلامی را نیز هدف هجوم خود قرار داده است.
#سید_علی_شبستری
#حوزه_سکولار
#نفوذ
https://eitaa.com/howzehsecular
💮 #شهادت_زین_العابدین (علیه السلام)
🔹بعد از قضیهی کربلا - آن فاجعهی بزرگ - و فداکاری بینظیر اباعبداللّه(علیهالسلام) و اصحاب ویاران و خانوادهاش در آن محیط محدودی که رخ داد، حادثهی اسارتها، پیام را باید منتشر میکرد و خطبهها و افشاگریها و حقیقتگوئیهای حضرت زینب(سلامالله علیها) و امام سجاد(علیهالسّلام) مثل یک رسانهی پرقدرت باید فکر و حادثه و هدف و جهتگیری را در محدودهی وسیعی منتشر میکرد؛
🏴 در کوفه، در شام، در بین راه، خیلیها از زبان زینب کبرا(س) یا امام سجاد(ع) یا از دیدن وضع اسرا، خیلی چیزها را فهمیدند...(امام،خامنه ای،28/11/1387).
✍🏼 خیلیها میخواستند حرارت و نور #شهادت را در جامعه اسلامی خاموش کنند در #انقلاب اسلامی ایران هم #عمامه بهسرهایی بودند که به فرهنگ جهاد و شهادت خدشه وارد کردند که حضرت امام ره در جواب آنها فرمودند:
🏴"من در اینجا از مادران و پدران و خواهران و برادران و همسران و فرزندان شهدا و جانبازان به خاطر #تحلیل_های_غلط این روزها رسماً #معذرت میخواهم و از خداوند میخواهم مرا در کنار #شهدای جنگ تحمیلی بپذیرد. ما در جنگ برای یکلحظه هم نادم و پشیمان از عملکرد خود نیستیم. راستی مگر فراموش کردهایم که ما برای ادای تکلیف جنگیدهایم و نتیجه فرع آن بوده است.
🏴 انقلاب به هیچ گروهی بدهکاری ندارد و ما هنوز هم چوب اعتمادهای فراوان خود را به گروهها و #لیبرالها میخوریم...(منشور روحانیت).
#حوزه_سکولار
https://eitaa.com/howzehsecular
💠 #جنگ_نرم_نفوذی_ها، #اصحاب بگوش باشند
🛑در ایام غربت آل الله و شهادت سرور و سالار #شهیدان هستیم.
⭕️ در این روزها که میلیون ها انسان آزاده برای عزاداری حضرت #سید_الشهدا و در غم #اسارت خاندان نبوت، به اقامه عزا مشغول هستند و از بی بصیرتی و بی معرفتی مردم آن زمان در عدم شناخت امام حاضر زمان خود ناله سر دادند و از غربت نائب و فرستاده امام حسین(ع)، در کوچه های #کوفه، گفتند و شنیدند؛ ولی امر مسلمین و نائب #امام_عصر (عج)، از جریان نفوذ خطرناکی صحبت کردند که اگر اصحاب آخر الزمانی امام عصر(عج) توجه نکنند؛ به بلای مردم سال ۶۱ هجری گرفتار خواهند شد!.
🔴معظم له در باب نفوذ فرمودند:
♨️دشمن قصد دارد کاری را که بوسیله عملیات نظامی از انجام آن ناتوان است، با #نفوذ و از راه هایی مانند #سند۲۰۳۰ و ساختن و تربیت کردن انسانهایی که مثل او #فکر و اهداف #عملیاتی او را پیاده کنند تا زمینه غارت ملت ها فراهم شود.
♨️الان هم شنیدهام سند ۲۰۳۰ در گوشه و کنار بوسیله آدم های #ناباب یا #غافل دارد اجرا می شود؛ این را باید به طور #جدی دنبال کنید.
✍🏼 همه مراقب باشند خصوصا افسران میدانی سپاه پیشرفت کشور (آموزش و پرورش)...
#میثم_میر_طاهری
#حوزه_سکولار
#نفوذ
https://eitaa.com/howzehsecular
🔻🔻🔹🔹🔹🔻🔻
♨️ #خط گم نشود❗️
🛑 آتش تهیه #توپخانه، حجیم و منظم پادوی لاری جانی و مهره #نفوذی تیم #رسانه_ای #اصلاح_طلبان در #حوزه_علمیه گرم شلیک است.
⭕️ به قول فرمانده قلب ها سردار شهید #حاج_ابراهیم_همت؛ هر وقت در میدان جنگ خط را گم کردید ببینید #دشمن کجا را می کوبد، همانجا خط خودی است.
♨️امروزه جهان اسلام با وقایع و حوادث بزرگ و پیچیده ای روبرو شده است؛ از بلای #کرونا، انفجار بندر بیروت، انقلاب سیاه پوستان #امریکا، تحریم های امریکا علیه ایران، مشکلات مسکن و گرانی در کشور و.... مشاهده می شود که راهبرد جدید این نوچه رسانه ای اصلاح طلبان زدن خطبای انقلابی است.
✍🏼 البته، زدن نیروهای انقلابی حوزه، توسط این پادوی، تشکل دوره ای اساتید حوزه، تعجب هم ندارد!. به هر حال گرفتن #حقوق_های میلیونی، کار رسانه ای علیه انقلابیون را هم می طلبد🗣
#محسن_جعفری
#حوزه_سکولار
#تشکل_دوره_ای_اساتید
#نفوذ
https://eitaa.com/howzehsecular
آخوند لیبرالی یا انقلابی‼️
اگر ملت اسلام به مبانی نورانی قرآن واقف گردد و به وظایف سنگین علماء و پیشوایان اسلام آگاه شود،روحانینماها و آخوندهای درباری در میان اجتماعها ساقط خواهند شد.صحیفه نور۱۹۶/۱ امام خمینی(ره)
🔴 روحانی نماها کسانی هستند که از ظواهر روحانیت برای منافع شخصی استفاده می کنند و چون از مباحث علمی و دینی و معنوی بهره ای نبرده اند به جای هدایت، زمینه های گمراهی را در جامعه فراهم می کنند. در نتیجه باعث بدبینی مردم نسبت به اسلام و روحانیت می شوند.
🔴 دشمنان اسلام همیشه سعی کرده اند که اسلام منهای روحانیت را ترویج دهند. آنان با کمک شبکه های ماهواره ای تلاش دارند تا با برجسته سازی آخوندهای لیبرالی، عالمان انقلابی را به حاشیه برانند.
♦️بنابراین لازم است برای خنثی کردن نقشه های شوم دشمن، از علمای انقلابی حمایت شود و فضلای حوزوی به واسطه آشنایی با مباحث جدید و مکاتب سیاسی مطرح، در بصیرت افزایی مردم نقش آفرینی کنند تا مردم بتوانند بین آخوند لیبرالی و انقلابی تفکیک قائل شوند.
🖋 #علی_عبادی
#حوزه_سکولار
#افول_آمریکا
#براندازان
https://eitaa.com/howzehsecular
♨️ سند ۲۰۳۰ و جای خالی عمارهای انقلاب
🔻 سند آموزش ۲۰۳۰ یونسکو که سال ۹۵ در کشور رونمایی شد، در بخش آموزش و پرورش دارای اهداف و چشماندازهایی است که با اهداف سند تحول بنیادین و بسیاری از ارزشهای ملی و مذهبی کشور در تضاد است.
🔻متاسفانه این سند توسط دولت غرب زده و بی تدبیر درحال اجراست. این حرف حسن روحانی که گفته بود: «من از این سند۲۰۳۰نخواهم گذشت و آن را تا آخر دولت دوازدهم دنبال میکنم» در واقع شمشیر تیزی است که علیه نظر مقام معظم رهبری در خصوص این سند ننگین از نیام بیرون کشیده شده است.
🔻 اینجاست که امام خامنه ای نیاز به عمار دارد ولی با صدای رسا باید فریاد کشید که #این_عمار؟
🔻 مظلومیت ولی فقیه اینجا ثابت می شود که تاکنون بیش از چندین مرتبه در مورد این سندِ استعمارگونه، هشدار داده است، اما مثل اینکه یک انقلابی واقعی در این دولت و دیگر نهاد ها نیست که جلوی خیانت نفوذی های غرب زده را بگیرد.
#سید_علی_شبستری
#حوزه_سکولار
#نفوذ
https://eitaa.com/howzehsecular
♨️ جنگ شناختی
🔹 امروزه دشمن روشهای جدیدی را برای پیادهسازی توطئههای خود به کار بسته است. دشمن میدان نبرد و بستر خصومت امروز خود را با امید به وابستگان فکری، فرهنگی و عملی خود در داخل و خارج دنبال میکند و در عرصهای به نام « #جنگ_شناختی» در حال پیگیری است.
🔻 جنگ شناختی ( congnitive warfare ) به معنای هدف قرار دادن قوه شناخت عموم مردم و نخبگان جامعه هدف با تغییر هنجارها، ارزش ها، باورها، نگرش ها و رفتارها، از طریق مدیریت #ادراک و برداشت است.
🔸این نوع جنگ، شکل تکامل یافته تر، پیشرفته تر، عمیق تر و وسیع تر #جنگ_روانی است که مبتنی بر جامعه شبکه ای ( با زیر ساخت رسانه های نوین) بوده و با مدیریت ادراک و برداشت انجام می گیرد.
🔻 در واقع می توان گفت، تغییر نگرش در جامعه، اختلال و خطا در دستگاه محاسباتی تصمیم گیران، اثر بخش کردن جنگ اطلاعاتی، ایجاد گُسست عاطفی – ادراکی بین اقشار جامعه و نخبگان با حاکمیت و زوال سرمایه اجتماعی، از کار ویژه های جنگ شناختی، در عصر ما به شمار می آید.
#سید_علی_شبستری
#حوزه_سکولار
#جنگ_شناختی
https://eitaa.com/howzehsecular
12.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📢کلیپ #بصیرت_قرآنی
💢مخالفین حرکت امام حسین_علیهالسلام_(به کربلا) سه دسته بودند:
🔹دسته اول: مخالفان امام، که امام را قبول ندارند!
🔹دسته دوم: امام را قبول داشتند ولی عافیتطلب بودند و امام شناس نبودند!
🔹دسته سوم: خواص از مسلمانان بودند مثل؛ امسلمه، عبداللهابنعباس، که از راویان حدیث هم بودند و برای امام هم دلسوزی میکردند.
🔸جواب امام حسین(علیهالسلام) با قرائت سه آیه از سورهمائده بود...
🔸امام خامنهای(مدظلهالعالی) فرمودند: در مورد امام بزرگوار هم همین سه جبهه وجود داشتند؛
🔹آمریکا،رژیمصهیونیستی و وابستگان آنها در داخل، اینها کسانی بودند که با اصل حکومت جمهوری اسلامی و نظام اسلامی و حاکمیت انسانی مثل امام بزرگوار مخالف بودند.
🔹بیعتشکنان، همان همرهان سست کمربند. وای از آن همرهان سست کمربند که در مقابل خواستههای دنیایی نتوانستند مقاومت کنند!(امثال طلحه و زبیر بودند)...
🔹ناآگاهها، کسانی که در مقابل امام بزرگوار ما، موقعیت کشور را، موقعیت انقلاب را، موقعیت ملّت ایران را نفهمیدند، جبههبندی دشمنان را نشناختند، شیوههای دشمنیِ دشمنان را درک نکردند، به چیزهای کوچک سرگرم شدند، عظمت حرکت امام را نتوانستند تشخیص بدهند.
💢امروز هم همین سه گروه در مقابل نظام اسلامی صف آرایی کردند. (14/3/1397).
#حوزه_سکولار
https://eitaa.com/howzehsecular
♨️در همچین مواقعی اصلاً به چشم نمیآیند
💢مدت زمانی از اهانت به ساحت قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص)، در کشور #سوئد به بهانهی آزادی میگذرد و دغدغه مندان به اسلام ناب محمدی(ص) در واکنش به آتش زدن قرآن در سوئد و بازنشر کاریکاتور موهن پیامبر اکرم(ص) موضع صریح گرفته اند.
🔹اما متاسفانه مدعیان #اصلاحطلب و روشنفکرنمای حوزوی که به بهانههای واهی دم از #وهن مذهب و بدعت میزنند عجیب سکوت کردند و خبری از آنها نیست. باید از آنان پرسید: نکند اهانت به قرآن و پیامبر(ص) را هم با منافع حزبی میسنجید و عبور از خط قرمز نمی دانید؟!
✍️ البته بدانند؛ حوزه انقلابی در مقابل اسلام هراسی و اسلامستیزی منفعل عمل نخواهد کرد و بااراده بیشتری به تعمیق و ترویج معارف قرآنی خواهد پرداخت...
🖌رونوشتبه:
#مجمع_خود_خوانده_محققین_و_مدرسین
#تشکل_نشست_دور_های_اساتید
#دانشگاه_مفید،
#دانشگاه_ادیان_و_مذاهب
#حوزه_سکولار
#میثم_میر_طاهری
https://eitaa.com/howzehsecular
♨️ اسلام جعلی
🔹 امام خمینی(ره) در اواخر عمر خود دو گونه اسلام را مطرح میکنند که با یکدیگر تضاد گفتمانی و افتراق در مبانی و مبادی فرانظری دارند. طرح این دو گونه اسلام در اندیشه سیاسی #امام_خمینی(ره) خود را به صورت #اسلام_ناب_محمدی(ص) و #اسلام_آمریکایی نشان میدهد.
🔻ایشان اعتقاد دارند که دشمنان اسلام برای نابودی و مهار قدرت و نفوذ این دین الهی، سعی در انحراف آن دارند و به همین منظور، ایده #اسلام_سازش_کار و آمریکایی را سازماندهی کردند و از این طریق سعی در استحاله و دگرگونی اسلام راستین داشتند و در این مسیر، توانستند حامیان و بازوهای اجرایی خاص خویش را بیابند و از طریق عوامل خارجی و نفوذیهای درونی برای گسترش این انحراف در دین اسلام کوشیدند.
🔸 در ادبیات و اندیشه امام خمینی(ره) این اسلام از آموزههای راسخ اسلامی منحرف شده و در مبانی و اصول رفتاری آن دگرگونی های زیادی اتفاق افتاده است.
🔻مهمترین ویژگی این اسلام جدایی دین از سیاست( #سکولاریسم) است که همین موضوع، ماهیت آن را پوچ و تهی ساخته است و این موضوع، به شدت از سوی جریانات و گروه های مخالف اسلام مورد حمایت قرار می گیرد، زیرا اسلام سیاسی، مخالف سرسخت رابطه یکطرفه ظالم- مظلوم و یا استکبار- مستضعف است. به همین دلیل، یکی از مهترین دلایل شکل گیری این #اسلام_جعلی، دور ساختن جامعه اسلامی از کنش سیاسی و پرهیز از مداخله دیانت در عرصه سیاست می باشد.
#سید_علی_شبستری
#حوزه_سکولار
#جریان_انحرافی
https://eitaa.com/howzehsecular
14.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📺#موشن_گرافیک "خواب آشفته"
🔍نگاهی متفاوت به "#پروژه_نفوذ"
‼️استاد دانشگاهی که بیشتر به عنوان یک #چهره_ی_امنیتی شناخته میشود، چه نقشه ای برای ملت ایران در سر دارد!؟
❓#پوشش_جدید_نفوذی_ها برای #فریب_افکار_عمومی چیست؟
🔦باید دید دشمنان، اینبار چه #خواب_آشفته ای برای ملت ایران دیده اند!؟
👈با زوایای مختلف فاجعه ای که هوشیاری مردم مانع از بروز آن خواهد شد، بیشتر آشنا شوید...
#حوزه_سکولار
#شیعه_انگلیسی
#جریان_شیرازی
https://eitaa.com/howzehsecular
@paastu