آنتی سکولار
↙️چرا از اعدام آشوبگران حمایت میکنیم؟
◀️ بعد از نهایی شدن حکم اعدام برای چند نفر از اغتشاشگران، موجی از فشارها علیه کشورمان به راه افتاده است؛ فشارهایی که مطابق معمول بهنام دفاع از حقوق بشر است! اما بهدلایلی که در ادامه ذکر میشود، اجرای این احکام نه فقط اشتباه نبوده و قابل دفاع است، بلکه در شرایط فعلی ضروری و بازدارنده بهنظر میرسد:
1️⃣به لحاظ اخلاق سیاسی، هرچند باید تلاش کرد که از جان انسانها مراقبت شود، اما اگر فضایی ایجاد شود که حفظ جان مردم در سایه مجازات اعدام یک یا چند فرد گناهکار تأمین شود، نظام سیاسی چارهای جز اجرای این حکم ندارد.
درواقع اینجا نباید تمرکز بر گرفته شدن جان یک نفر باشد، بلکه نجات جان بسیاری دیگر از انسان ها هدف است و همین صیانت از زندگی دیگران، سیستم قضایی را به سمت اجرای حکم اعدام میبرد. امری که شرع اسلام نیز از همین نگاه انسانی بر آن تاکید میکند.
2️⃣ بی تردید اجرای حکم اعدام برای همه تلخ است، اما نباید در سایه پروپاگاندای رسانهای برای افراد خشن یا تروریست، حاشیه امن ایجاد شود. حاشیه امن به بهانههای سیاسی، مذهبی، اقتصادی و... فقط ظلم به جامعه است و این که نظامِ قضایی از میان هزاران معترض بازداشت شده، تنها چند نفر معدود را محکوم به اعدام میکند، حاکی از آن است که این حکم ربطی به ماهیت اعتراض آنها نداشته و نتیجه رفتار خشونتطلبانه و آشوبگرانه آنها است.
3️⃣همواره گفته شده است که باید ریشههای وقوع یک جرم را شناخت و با آن برخورد کرد. این نکته دقیقی است و بیتردید در جریان اعتراضات کنونی هم باید به اغتشاشگران به چشم معلولی نگریست که علتی خشونتطلبانه آنها را واداشته تا علیه جان دیگران اقدام کنند.
ولی سوال این است که چرا منتقدان اعدام، حرفی از ریشهها نمیزنند و چرا نمیگویند چه افرادی با چه نیتی فراخوان برای خشونت خیابانی صادر نمودند و نوجوانان و جوانان را به رفتارهای تروریستی دعوت کردند؟
همین سکوت نشان میدهد دلسوزی برای فرد معدوم، دلسوزانه نبوده و تنها پردهای دیگر از نمایش بیثباتی ایران است.
4️⃣ قاطعیت در برابر اغتشاشگران درحالی صورت میگیرد که همزمان، مقامات کشورمان هفته گذشته با حضور در دانشگاهها نشان دادند برای تندترین نقدهای دانشجویی گوش شنوا دارند. اگر بنای گفت وگو وجود نداشت، میشُد تفاوتی میان دانشجویان معترض و آدمکشان در خیابان قائل نشد، اما اتفاقا همین فاصلهگذاری نشان میدهد برای دفاع از منطق گفت وگو، چارهای جز قاطعیت در برابر خشونتطلبان نیست، چون اینها با رفتار خود فرصت گفت وگوی انتقادی و اصلاح امور را میگیرند.
5️⃣ نگاهی به مواضع کشورهای غربی در قبال اعدامهای صورت گرفته نیز نشان میدهدکه دولتهایی که با افتخار تروریسم را ترویج میکنند و گروههای مقاومت و چهرههای محبوب را خارج از خاک خود ترور میکنند، دوباره نقاب حمایت از تروریسم از چهره انداخته و بیتوجه به واقعیات پرونده، مدعی حمایت از یک اغتشاشگر شدهاند! سابقه این کشورها در دفاع از تروریستها به خوبی بیانگر آن است که در این پرونده نیز دستگاه قضایی دقیق عمل کرده است.
⏺ بنابراین با توجه به این پنج نکته میتوان دریافت که موج به راه افتاده درباره اعدام اغتشاشگران، پایههای استدلال فقهی، حقوقی، سیاسی و فرهنگی ضعیفی داشته و آنها که دلسوز آینده ایران هستند، باید فاصله خود را با این ادعاها حفظ کنند.
#محمد_ستوده
#آنتی_سکولار
پاسخ معاون قضائی قوه قضائیه به برخی روحانیون اصلاح طلب در باب برداشت غلط از حکم محارب از نگاه امام(ره):
در دیدگاه امام خمینی محارب بودن یک فرد مشروط به اهل شرارت و سابقهدار بودن او نیست.
حجتالاسلام والمسلمین رحیمی معاون قضایی قوه قضائیه تصریح کرد:
متاسفانه در برخی مصاحبههای صورت گرفته از سوی تعدادی از افراد، جملهای با این مضمون که «حد محارب در صورتی اعدام است که مرتکب قتل شده باشد» به حضرت امام خمینی(ره) نسبت داده شده که این موضوع کاملا اشتباه و خلاف واقع است.
حضرت امام خمینی(ره) در تحریرالوسیله میفرمایند «المحارب هو کل من جرد سلاحه او جهزه لاخافةالناس و ارادة الافساد فیالارض فی بر کان او فی بحر فی مصر او غیره، لیلاً او نهاراً»؛ معنای این عبارت آن است که «محارب کسی است که برای ترساندن مردم و به منظور ایجاد فساد در زمین چه در خشکی و چه در دریا، چه در شهر و چه در غیر شهر، چه در شب و چه در روز، سلاح خود را برهنه یا آماده کند و موجب ترس برای مردم و فساد در زمین گردد».
https://eitaa.com/antisecular_ir
🔰نوشدارو پس از مرگ سهراب🔰
به خبر دقت کنید:
👈طرح مجلس برای مجازات ناشران اخبار کذب
🔹 سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس: طرحی را تهیه و تدوین کردیم که هر کسی در فضای مجازی اخبار نادرستی را نشر دهد یا آن را بزرگنمایی کند باید پاسخگو عملکرد خود در دادگاه باشد.
این دست قوانین در همه کشورهای دنیا نیز وجود دارد.
در وقایع اخیر هم شاهد نشر بیش از حد اخبار کذب بودیم که افرادی بدون تحقیق بر درست یا نبودن خبر آن را انتشار دادند که باعث شد فضای جامعه ملتهب شود./منبع:فارس
🔻نزدیک به یک دهه است که کشور از فضای مجازی ضربه میخورد ولی هنوز قانونی در این زمینه یا وجود ندارد یا ارادهای بر اجرایش نیست! مجلس با تاخیر و ترس و لرز به دنبال نوشدارو بعد از مرگ سهراب است.
😳 حالا بعد از شهادت عزیزانی از بسیج و نیروهای انتظامی و کشته شدن برخی مردم بیگناه، نمایندگان مجلس که در یک سال اخیر از تصویب قانونی قاطع طفره رفتند و در واقع تنگه احد در فضای مجازی را رها کردند تا به غنیمت رای در حوزه انتخابیه خود برسند تازه به فکر دروغهای فضای مجازی افتادند.
🔻 واقعا جای تاسف شدید دارد که تاکنون چنین نبوده و هر دروغ و شایعهای توسط هر شخصی مطرح و منتشر میشد.
❓مسئولیت حفاظت از افکار عمومی و سلامت فکری_روانی جامعه با کیست؟
❓تا کی مجلس بخاطر ترس از صندوق رای و ق.ق به بهانه نداشتن شاکی خصوصی میخواهند از این مسئولیت شانه خالی کند؟!
🙏 آقای مجلس! آقای ق.ق! شما را به خدا به داد شایعات و دروغپردازی های فضای مجازی برسید.
✍️#هادی_معتقدی
تجویز دارو به ایازی
🔺داشتم صحبت ایازی( عضو مجمع محققین و مدرسین) رو در مورد " حجاب عفت عمومی نیست" را می خواندم که به نیمه نرسیده با بی سوادی های او در عدم الزام شرعی حجاب، سخن شهید مطهری در مورد حجاب اختیاری، استناد دروغ به حکومت نبوی و علوی در خصوص عدم واکنش به برهنگی، به نظرم آمد عبای محقق و مدرس برای او بسیار گشاد است.
🔺او ناآگاه نیست بلکه مرض دارد او را باید با داروی واقع بینی درمان کرد.
🔺ریش او را باید گرفت و به جمع پارتی ها و مراکز اختلاط زن و مرد بدون رعایت پوشش برد تا ببیند عفتش حفظ می شود یا خیر!!!
🔺چیزی را که در واقع عیان است چه به لفاظی کردن
🔰این اندک معمم گمراه🔰
🔶 مجمع بسیار کم تعداد مدرسین و محققین در تاریخ ۱۴۰۱/۹/۲۰ بیانه ای صادر کرده و اعدام محاربین را محکوم کرده است. این اندک معمم گمراه، به دفاع تمام قد از قاتلین و مجرمینی برآمده که نه تنها به جرم خود اعتراف کردهاند بلکه بعضا فیلمهای واضح و شهود متعدد از صحنه قتل و جنایت آنها وجود دارد.
⬅️ به این لجوجان عنود باید گفت:
❓چرا نام قاتل، محارب و آشوبگر را مردم معترض می گذارید؟ این جمله یادآور بیانیه مراد پایتختنشینتان است که آتشزنندگان پرچم عزای حسین در عاشورای 88 را مردم خداجو نامید.
❓چرا از قاتل و مجرم که اعتراف به جرم هم کرده دفاع می کنید؟!
❓چرا از تعطیلی احکام اسلام دفاع می کنید و بخاطر ذائقه سیاسی حاضر می شوید به قانون کشور و احکام دین پشت کنید؟!
⁉️ با این وجود اصلا چرا لباس دین برتن می کنید؟!
❓اگر خدای نکرده فرزند و ناموس خودتان توسط قمه کش و قاتل مورد تعرض قرار بگیرد باز هم همدل با دشمن هشتگ نه به اعدام را پشتیبانی می کنید؟!
👈 حداقل به آن مقدار از احکام اسلام که خواندید پایبند باشید. مگر آیات و روایات در حکم محارب را نخواندید؟!
🔻 کار بجایی کشیده که علنا از قاتلان و مجرمانی که به صراحت اعتراف به قتل و آشوب کردند و حتی فیلمهای شنیع از ارتکاب قتل و جرمشان موجود است دفاع می کنید؟! عناد و کینه علیه نظام، ظاهرا حدی برای شما ندارد.
قَالَ علی بن ابیطالب(علیه السلام): الرَّاضِي بِفِعْلِ قَوْمٍ كَالدَّاخِلِ فِيهِ مَعَهُمْ/ نهج البلاغه
و فرمود (ع): كسى كه از اعمال قومى خشنود باشد، گويى خود در داخل كارهاى آنان بوده است.
✍️#هادی_معتقدی
فرار یا فراری دادن مغزها...؟!
سراغ رسانههای اصلاح طلب که بروید، یکی از مواردی که توجه شما به آن جلب میشود، تخریب دولت با شیوه نقل آمارهای عجیب و غریب است!.
از دیگر اقدامات فریبی این رسانهها، همراه کردن ذهن جوانان -این سرمایههای کشور- با تفکرات لیبرالی است. این گروهها با شانتاژ رسانهای، سیاهنمائی، القاء بیهویتی و تاریک نشان دادن ایران، جوانان و خانوادهها را نگران، و ترغیب به کوچ از ایران میکنند!.
رسانه اصلاحطلب جماران تحت اشراف سیدحسن خمینی، با تبلیغاتی که از یک خبرگزاری اصلاحطلب دیگر منتشر میکند، رسمأ اعتراف کرده، کار ما فقط مشاوره برای مهاجرت علمی نیست! بلکه در سبد خدمات ما(سیم آخر)، اخذ ویزای غیر تحصیلی از جمله نیروی متخصص، سرمایهگذاری و حتی توریستی همراه شماییم.
وقتی عنان فضای مجازی دست نفوذیها داده شود، ذهن جوانان میدان جنگ و محل هجمهی رسانهای قرار میگیرد، لذا خروجیاش اقدام و اغتشاش علیه امنیت ملی و اموال عمومی میشود!.
مولوی عبدالحمید گفته:
«بعضی به ما گفتهاند که چرا در پیام حادثۀ شهادت مولانا عبدالواحد، توصیه به شناسایی و دستگیری قاتلان نکردید. واقعیت این است که ما در این زمینه زیاد اطمینان نداریم. وقتی عاملان شهدای جمعههای خونین زاهدان و خاش دستگیر نشدهاند ما زیاد دلگرم و امیدوار نیستیم که مسئولان ذیربط این موضوع را با حساسیت دنبال کنند».
پ.ن
جناب مولوی اسماعیلزهی، اتفاقا مسئولان امنیتی وظیفه خود میدانند تا در برابر عاملان ناأمنی و آرامشِ مردم و جامعه، مقتدرانه ایستاده و آنان را به دست محاکم قضائی بسپارند. اما نکته مهم این است، آیا فراموش کردید خود شما از اولین افردای بودید که به تضعیف نیروها و سازمان انتظامی اقدام کردید، هنوز آب توئیت دفتر شما با هشتک اعدام نکنید خشک نشده، آن وقت برای اقناع افکار عمومی طوری سخن میگوئید، که هم خدا را داشته هم خرما را، به هر حال جناب! خورشید همیشه پشت ابر نمیماند!. وقتی امنیت کشور را با بیانات دشمن شاد کن خدشه دار کردید این دشمن است که نفوذش را گسترش میدهد و ملک و مملکت را نا امن میکند!
مَثَلُ الْفَريقَيْنِ کَالْأَعْمي وَ الْأَصَمِّ وَ الْبَصيرِ وَ السَّميعِ هَلْ يَسْتَوِيانِ مَثَلاً أَ فَلا تَذَکَّرُونَ (هود/24)
مثال اين دو گروه[مؤمنان و ستمكاران]، همانند نابينا و ناشنوا، و بينا و شنواست؛ آيا اين دو،در مثال مساويند، آيا غافليد و متذكّر نمىشويد؟!.
10.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥#کلیپ
🔈پاسخ زیبای مرحوم آیت الله حائری شیرازی به کسانی که میگویند محارب را اعدام نکنید‼️
#قمه_کش_را_اعدام_نکنید
https://eitaa.com/antisecular_ir
حلقهی فریب؛یک روح و جمعی دست بِقلم
طرف با چاقو به جان و ناموس مردم حمله کرده و حالا طبق شرع(قرآن و روایات) و قانون جزاء، حکمش صادر شده، حلقهای شامل برخی رسانه داران اصلاح طلب به اضافه یکی از اموات، برای تضعیف قوه قضائیه به میدان آمدند و قاتل محارب را تطهیر میکنند.
طبق روایات جزائی بزه و محاربه اینگونه تعریف شده: «و هي تجريد السلاح برة او بحرة، ليلا أو نهارة، لاخافة الناس في مصر وغيره من ذكر او انثى، قوي او ضعيف.» (محاربه عبارت است از بیرون کشیدن سلاح به منظور ترساندن مردم اعم از اینکه در خشکی باشد یا در آب، شب باشد یا روز، در شهر باشد یا غیر آن، مرد باشد یا زن، قوی باشد یا ضعیف).
از منظر قانون نیز در ماده ۲۷۹ قانون مجازات اسلامی محاربه عبارت است از: «کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا ارعاب آنها به نحوی که موجب ناامنی در محیط گردد.»
وقتی با آن اصلاح طلبی که با پنج تیر خانم میترا استاد را سوراخ سوراخ کرد، از جرمش کوتاه آمدند، نتیجه اش انحطاط و چاقو کشی روانی_رسانهای عدهای اصلاح طلب، علیه قانون و جامعه میشود. حالا این حلقه به میدان آمدند و میگویند: این فردی که با چاقو زده برای ترس نیروی های نظامی زده نه همه مردم!.
روزنامه اعتماد
اصلاحات نیوز
روزنامه سازندگی
روزنامه شرق
روزنامه هم میهن
عباس عبدی
محسن برهانی
الیاس حضرتی
حسن آقا میری
میرحسین موسوی
مولوی عبدالحمید
رحمت اله بیگدلی
شهاب حائری
فاضل میبدی
مهدی نصیری
ناظم زاده قمی
و، روح معرکه...حسینعلی منتظری
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: من معترض اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی هستم و در هر جلسهای که حضور پیدا میکنم در مورد برخی تصمیمات آن انتقاد میکنم.
رییس دولت اصلاحات و رییس جمهور پیشین(دولت عبرت) صراحتا با موضوعات مصوب در شورا مخالفت میکردند.
پ.ن
دولت اصلاحات، با ادبیات سیاستزده آزادی و دولت عبرت، امنیتیترین دولت کشور، با ادبیات برجام و رفع تمام تحریمها، خودشان را بر مردم تحمیل کرده و اقتصاد، معیشت و آرامش مردم را به چالش کشیدند و شد وضعیتی که نباید میشد!.
https://eitaa.com/joinchat/4290379807Ccd1f0861fd
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وقتی جان ۸۰ میلیون ایرانی در یک کفۀ ترازو قرار بگیرد، کفۀ دیگر ترازو #وطن_فروشی خواهد بود‼️
#حمید_فرخ_نژاد
#آنتی_سکولار