هدایت شده از ایکسونامی
قانون پایان گشت، شکاف اجتماعی، شرایط منطقه
📌 یادداشتی پیرامون سکوت و انفعال دغدغهمندان حجاب به بهانه شکاف اجتماعی و شرایط منطقه
🚸ایکسونامی| رسانه تخصصی زیست جنسی
🌐 ایتا | بله | روبیکا | اینستاگرام | تلگرام
@xsunami_official
هدایت شده از مجمع همافزایی جوانان انقلابی
8.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعضی اوقات مومنین نیاز به سیلی دارند! اتفاقی که در سوریه افتاد یک سیلی بود
حجتالاسلام موسوی، استاد حوزه و دانشگاه
دبیر مجمع همافزایی جوانان انقلابی:
🔹اگر جنگ وجودی است ما باید با قدرت بیشتری وارد شویم، ترامپ ابدا اهل مذاکره نیست.
https://eitaa.com/hamafzaii
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
،،،،،
هرگز از جنگافروزی و غوغای آمریکا و صهیونیستها نهراسید. ما در امانیم. چالش ایران، درونساختاری و از سوی دو لایه است:
یکی لیبرالهایی که بهعنوان «کارگزار نظام»، اختلال و انحراف رسمی ایجاد میکنند؛
و دیگری، لیبرالهایی که بهعنوان «روشنفکر رسانهای»، به ذهنیت اجتماعی، جهت غربی و غیرانقلابی میدهند.
https://virasty.com/Mehdi_jamshidi/1733849068522810749
هدایت شده از آنتی سکولار
♨️ #طرح | ساعتِ اعتماد!
🔻بشار اسد در آخرین روزهای حکومتش به وعدههای پوچ آمریکایی دلخوش کرده بود!
🌐 #آنتی_سکولار | ما را به دوستان طلبه خود معرفی کنید 👇
🆔 @antisecular_ir
هدایت شده از احمدحسین شریفی
امام خامنهای:
«در پیشرفتها و موفقیتها، «غرور» سم است. در ناکامیها و مشکلات، «انفعال» زهر است.» (۲۱/ ۹/ ۱۴۰۳)
#امید
@Ahmadhoseinsharifi
🌹
هدایت شده از روزنه
ستیز همزمان با حجاب و مقاومت؛ از تلآویو تا تهران و قم!
چه شده که مبارزه همزمان با اصل حجاب و جبهه مقاومت به دغدغه مشترک نتانیاهو و برخی غربگرایان داخلی تبدیل شده است؟!
@rozaneebefarda
هدایت شده از احمدحسین شریفی
◻️پاسخی به شبهه یکی از اساتید حقوق جزا و جرمشناسی درباره رابطه «عدالت» و «اجرای حدود اسلامی»
🖊احمدحسین شریفی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🔸نقل میکنند که یکی از متخصصان حقوق جزا و جرمشناسی در پاسخ این سوال که چرا کتابی در موضوع حقوق جزا نمینویسد؟ چهره در هم کرده و فرموده: «من کتاب بنویسم تا شما اعدام کنید و دست بِبُرید و سنگسار کنید؟!»
در این میان یکی از حاضران پرسیده است: «مگر شما حدود و قصاص را قبول ندارید؟»
استاد محترم در پاسخ گفته است نه تنها قبول دارم؛ بلکه مدافع اجرای حدود و قصاص هم هستم! اما مقدمه اجرای حدود اسلامی، تحقق عدالت اسلامی است. «شما نخست عدالت اسلامی را اجرا کنید خودم برای اجرای حدود، کفن میپوشم». ابتدا باید عدالت اسلامی را اجرا کرد و پس از نهادینه شدن عدالت اسلامی در جامعه آنگاه نوبت به اجرای حدود میرسد. و ادامه داده است که «در عدالت اسلامی فقر نیست، بیکاری نیست، فساد نیست، رانت نیست، ستم نیست!» اما «در جامعهای که بیکاری و فساد است و خبری از عدالت نیست، اجرای حدود، معنا ندارد و اجرای حدود خودش نقضِ غرض است و خودش ستم است!»
و سپس هم ادامه داده است که «چگونه میشود در کشوری که فقر، بیکاری، گرانی، و طلاق زوجین بیداد میکند برای فریب افکار عمومی از حجاب حرف زد.»
جدیداً هم در یکی از کانالهای علمی دیدم که با قلم خود آن استاد این مطلب و این پرسش و پاسخ مطرح شده است!
♦️هر چند بنده نمیتوانم باور کنم که چنین سخنانی از یک متخصص حقوق و جزای اسلامی صادر شده باشد! زیرا بطلان و سستی چنین سخنی آشکارتر از آن است که نیاز به بررسی تفصیلی داشته باشد. چنین سخنانی که مدتی است به گونههای مختلف و با بیانهای گوناگون از سوی مخالفان حدود وقوانین اسلامی بر زبان جاری میشود، بیش از آنکه محصول «دلیلجویی» و بحثی «علمی و تحقیقی» باشد، بیشتر معلول «علتهایی درونی» و «انگیزههایی غیرعلمی» است.
یعنی این محقق محترم و امثال او، نمیدانند که
✔️اجرای حدود از ارکان عدالت اسلامی است؟ نمیدانند که یکی از اجزا و ارکان عدالت اسلامی، اجرای حدود اسلامی است؟
✔️آیا این استاد محترم نمیداند برای مبارزه با فساد و رانت و ظلم، چارهای جز اجرای حدود و دیات نیست؟
✔️آیا این استاد محترم نمیداند که منوط کردن اجرای حدود و مواجهه سخت با مجرمان، به رفع فقر، بیکاری، گرانی و طلاق در جامعه، منوط کردن آن به امری محال است؟! زیرا هیچ جامعهای نبوده و نیست و پیدا نخواهد شد که چنین اموری در آن وجود نداشته باشد. اساساً ما «جامعه معصوم» نداریم.
✔️ممکن است گفته شود که منظور این استاد محترم این نبوده است که «هیچ» فقر و بیکاری و گرانی و طلاقی در جامعه نباشد بلکه منظورشان به صورت نسبی بوده است! اگر چنین باشد، سؤال میکنیم که معیارشان چیست؟ تا چه میزان یا تا چه درصدی از وجود فقر و بیکاری و گرانی و ... را مانع اجرای حدود اسلامی نمیدانند؟! و آن معیار و میزان را به چه دلیلی و با چه میزان و معیاری تعیین کردهاند؟!
✔️به علاوه آیا این نظر ایشان فقط مربوط به حدود و ارزشهای اسلامی است یا هر ارزش و قانونی را شامل میشود؟ مثلاً اگر کسی بدهی خود را نداد، یا اگر کسی خانه خود ایشان را آتش زد یا ماشین خود ایشان را دزدید باز هم نظرشان این است که تا زمانی که فقر و گرانی و طلاق در جامعه هست، نباید قوانین و مقررات را درباره آنها اجرا کنیم؟! یا اجرای چنین قوانین و مقرراتی را بلااشکال میدانند؟ اگر پاسخ منفی باشد، که معلوم است نتیجه چنین نگاهی، چیزی جز هرج و مرج اجتماعی و اختلال در ابتداییترین حقوق مردم نخواهد بود و اگر پاسخ مثبت باشد، سؤال میکنیم چه تفاوتی میان مقررات و قوانین اسلامی و مقررات و قوانین بشرساخته وجود دارد؟ چرا اجرای مقررات و قوانین اجتماعی بشرساخته را منوط به رفع فقر و بیکاری و طلاق و ... نمیکنید؟!
✔️میگوید «چگونه در کشوری که طلاق بیداد میکند میتوان از حجاب دم زد»؛ آیا نمیداند که میزان رشد طلاق در ایران و سایر جوامع دنیا، همبستگی مثبتی با میزان شلحجابی و بیحجابی دارد؟ یعنی یکی از راههای کاهش طلاق و فروپاشی خانواده، جلوگیری از بیحجابی است.
✔️به راستی از نظر این استاد محترم، بیحجابی در میان خانوادههای فقیر بیشتر است یا ثروتمند؟ در شمال تهران بیشتر است یا جنوب آن؟
🔸همانطور که گفتم چنین اظهار نظرهایی فاقد «دلیل»اند، باید «علت» آنها را جست و درمان کرد.
#عدالت
#فرهنگ
#شبهه
@Ahmadhoseinsharifi
🌹
هدایت شده از احمدحسین شریفی
◻️قتلگاه انقلاب از نگاه امامین انقلاب
🖊احمدحسین شریفی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یکی از نکات مهم و حیاتی برای تداوم حرکت پیشرونده انقلاب اسلامی، نگاه انقلابی داشتن همه مدیران و مسؤولان جمهوری اسلامی در همه عرصههای سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی است.
به تعبیر امامین انقلاب، «منحصر کردن اهداف انقلاب در اهداف مادی و رفاهی»، «غفلت از اهداف و آرمانهای الهی انقلاب»، «کوتاهی در راهاندازی و راهبری بسیج جهانی مستضعفین علیه مستکبرین»، «کوتاهی در مبارزه با شرک و کفر»، «محافظهکاری»، «اکتفای به آنچه که داریم» و «نداشتن همت و بلندپروازی»، «قتلگاه انقلاب» است.
شرط تداوم انقلاب و شرط تعالی و توسعه فکر انقلابی در سراسر جهان آن است که آرمانهای اصیل انقلاب همواره در ذهن و ضمیر و زبان تکتک مسؤولان کشور زنده باشد: آرمان اصلی انقلاب مبارزه با شرک و کفر در سراسر گیتی بوده است. آرمان انقلاب به اهتزاز درآوردن پرچم توحید بر قلل رفیع جهان بوده است. آرمان انقلاب همان بوده است که خمینی کبیر(ره) کمتر از یک سال به پایان عمر مبارکشان در تاریخ ۲۹ تیر ۱۳۶۷ به مناسبت قبول قطعنامه ۵۹۸ چنین ترسیم کردند:
«ما میگوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست. و تا مبارزه هست، ما هستیم. ما بر سر شهر و مملکت با کسی دعوا نداریم. ما تصمیم داریم پرچم «لا اله الّا الله» را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم. پسای فرزندان ارتشی و سپاهی و بسیجیام، و ای نیروهای مردمی، هرگز از دست دادن موضعی را با تأثر و گرفتن مکانی را با غرور و شادی بیان نکنید که اینها در برابر هدف شما به قدری ناچیزند که تمامی دنیا در مقایسه با آخرت.» (صحیفه امام، ج۲۱، ص۸۸)
مسؤولان نظام ایران انقلابی همواره باید بدانند که «جنگ ما جنگ عقیده است، و جغرافیا و مرز نمیشناسد. و ما باید در جنگ اعتقادیمان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم.» (صحیفه امام، ج۲۱، ص۸۷)
همه تلاش غربیان و غربزدهها و بریدههای از اسلام و انقلاب در طول چهل سال گذشته این بوده است که ذهن و ضمیر و زبان مسئولان ما را به امور روزمره و مسائل پیشپا افتاده مشغول کنند و آنان را از پیگیری آن اهداف متعالی منصرف کنند! و تا حدودی هم دست کم در دورههایی در این جهت موفق بودهاند.
اما باید دانست که این «سم مهلک» و به تعبیر امام خامنهای «قتلگاه» انقلاب است:
«من معتقدم محافظهکاری و اکتفای به آنچه که داریم و نداشتن همت و بلندپروازی در همه زمینههای فکر و فرهنگ، قتلگاه انقلاب است. انقلاب اساساً یعنی گام بلندی، که پشت سرش باید گامهای بلند دیگری برداشته شود» (بیانات در دیدار اساتید و دانشجویان امیرکبیر ۹/ ۱۲/ ۱۳۷۹)
#جهاد
#امام_خمینی
#استکبارستیزی
@Ahmadhoseinsharifi
🌹
هدایت شده از رحا مدیا
نسخه غربی اصلاحطلبها برای زنان جامعه
♨️ این روزها دوباره اصلاحطلبها بهانهای پیدا کردند برای مخالفت با قانون، دموکراسی و تقنین. دوباره بر طبل(آزادی و حقوق اینو آن) کوبیدند. باز حقوق زن را بر سر نیزه کردند. گویی که اینها متولی زن در ایرانند؟!
هر چند به صراحت ابراز نمیکنند که با اصل عفاف و حجاب که حکم خداست مخالفند، ولی با بازیهای سخیف سیاسی، دو قطبی (الزام و اختیار) عفاف و حجاب را داغ میکنند.
⭕️ معالاسف این عده که فقط جلوی دماغ خود را میبینند؛ به آثار و طبعات این مخالفتها تعمق و تعقل ندارند. کافی است به سبک زندگی که در جهان غرب علیه زنان رواج پیدا کرده و جلوی چشم این حضرات است التفات پیدا میکردند.
♨️ سئوالی که مطرح است اینکه آیا انتهای جاده مسابقهی طرح برهنگی زن در جامعه غربی را نمیبینند؟! آیا غیر از این بود که عریانی و برهنه کردن زن در غرب منجر به خدشهدار کردن کرامت او شد؟! و مرد را نسبت به زن بیمیل و بیرغبت کرد...؟!
💢 وقتی مرد که مملو از غریزهی طلب است را نسبت به زن، بیرغبت کردند و زن که دارای احساس و لطافت است را مجبور کردند به آب و آتش بزند تا با خودنمایی و برهنه شدن، خودی به جنس مخالف نشان دهند تا شاید حس و رغبت او را به قبول مسئولیت تشکیل خانواده برانگیزد، فکر نکردند کانون خانواده، مرز کرامتها و انسانیتها فرو میریزد...؟!.
⭕️ آیا این آرزوی بزرگی بود که امروز زنان در غرب و شرق چراغ دست بگیرند و در آرزوی مردی باشند که حامی آنان در زندگی مشترک باشد؟!، آیا این عده لوازم این اقدام و حرکت خزنده و مرموزی که در غرب شکل گرفت و منجر به همجنس گرایی، فمینیست، ازدواج با حیوانات و... شد را نمیبینند؟!.
✍محسن مهدوی
🌐 رسانه حوزه انقلابی (رحا مدیا)
🆔 @rahamedia