eitaa logo
کانال عاشقان ولایت
4.2هزار دنبال‌کننده
32.7هزار عکس
37هزار ویدیو
34 فایل
ارسال اخبار روز ایران و ارائه مهمترین اخبار دنیا. ارائه تحلیلهای خبری. ارائه اخرین دیدگاه مقام معظم رهبری . و.... مالک کانال: @MnochahrRozbahani ادمین : @teachamirian5784 حرفت رو بطور ناشناس بزن https://harfeto.timefriend.net/16625676551192
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از تربیت معنوی
🌸 امام صادق علیه السلام: «صَلاةُ المُؤمِنِ بِاللَّیلِ تَذهَبُ بِما عَمِلَ مِنَ الذَّنبِ بِالنَّهارِ» 🌺 نماز خواندن مؤمن در شب گناهانی را که در روز انجام داده از بین می برد. 📚 وسائل الشیعه، جلد 5، صفحه 269 @TarbiateManavi
هدایت شده از تربیت معنوی
اینقدر این نامه زیبا بود دلم نیومد شما بی نصیب باشین. انتشار نامه سردار سلیمانی به فرزندش | هرگز نمی‌خواستم نظامی شوم  شهید قاسم سلیمانی در نامه‌ خود به فرزندش که برای نخستین بار منتشر شده است، از چگونگی انتخاب شغل خود می‌گوید. به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، در بخشی از این نامه آمده است: اولین بار است که به این جمله اعتراف می‌کنــم؛ هرگز نمی‌خواســتم نظامی شــوم، هرگز از مدرج شــدن خوشــم نمی‌آمد.  متن نامه شهید حاج قاسم سلیمانی به فرزندش به این شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم آیا این آخرین سفر من است یا تقدیرم چیز دیگری است که هر چه باشد در رضایش راضی‌ام. در این سفر برای تو می‌نویسم تا در دلتنگی‌های بدون من یادگاری برایت باشد. شاید هم حرف به درد بخوری در آن یافتی که به کارت آید. هر بار که ســفر را آغاز می‌کنم احساس می‌کنم دیگر نمی‌بینمتان. بارها در طول مســیر چهره‌های پر از محبتتان را یکی یکی جلوی چشمانم مجسم کرده‌ام و بارها قطرات اشکی به یادتان ریخته‌ام. دلتنگتان شده‌ام، به خدا ســپردمتان. اگرچه کمتر فرصت ابراز محبت یافته‌ام و نتوانستم آن عشق درونی خودم را به شما برسانم. اما عزیزم هرگز دیده‌ای کسی جلوی آینه خود را ببیند و به چشمان خود بگوید دوستتان دارم، کمتر اتفاق می‌افتد اما چشمانش برایش باارزش‌ترینند. شما چشمان منید. چه بر زبان بیاورم و چه نیاورم برایم عزیزید. بیش از بیست سال است که شما را همیشه نگران دارم و خداوند تقدیر کرده این جان پایان نپذیرد و شما همیشه خواب خوف ببینید. دخترم هر چه در این عالم فکر می‌کنم و کرده‌ام که بتوانم کار دیگری بکنم تا شما را کمتر نگران کنم، دیدم نمی‌توانم و این به دلیل علاقه من به نظامی‌گری نبوده و نیست. به دلیل شغل هم نبوده و نخواهد بود. به دلیل اجبار یا اصرار کسی نبوده است و نیست. نه دخترم، من هرگز حاضر نیستم به خاطر شغل، مسئولیت، اصرار یا اجبار حتی یک لحظه شما را نگران کنم، چه برسد به حذف یا گریاندن شما. من دیدم هرکس در این عالم راهی برای خود انتخاب کرده است؛ یکی علم می‌آموزد و دیگری علم می‌آموزاند. یکی تجارت می‌کند کسی دیگر زراعت می‌کند و میلیون‌ها راه یا بهتر است بگویم به عدد هر انسان یک راه وجود دارد و هر کس راهی را برای خود برگزیده است. من دیدم چه راهی را می‌بایست انتخاب کنم. با خود اندیشیدم و چند موضوع را مرور کردم و از خود پرسیدم اولا طول این راه چقدر است، انتهای آن‌ها کجاست، فرصت من چقدر است و اساساً مقصد من چیست. دیدم من موقتم و همه موقت هستند. چند روزی می‌مانند و می‌روند. بعضی‌ها چند سال برخی‌ها ده سال اما کمتر کسی به یک ‌صد سال می‌رسد. اما همه می‌روند و همه موقتند. دیدم تجارت بکنم عاقبت آن عبارت است از مقداری سکه براق‌شده و چند خانه و چند ماشین. اما آن‌ها هیچ تأثیری بر سرنوشت من در این مسیر ندارد. فکر کردم برای شــما زندگی کنم دیدم برایم خیلی مهم‌اید و ارزشمندید به طوری که اگر به شما درد برسد همه وجودم را درد فرا می‌گیرد. اگر بر شما مشکلی وارد شود من خودم را در میان شــعله‌های آتش می‌بینم. اگر شما روزی ترکم کنید بند بند وجودم فرو می‌ریزد. اما دیدم چگونه می‌توانم حلال این خوف و نگرانی‌هایم باشم. دیدم من باید به کسی متصل شوم که این مهم مرا علاج کند و او جز خدا نیست. این ارزش و گنجی که شما گل‌های وجودم هســتید با ثروت و قدرت قابل حفظ کردن نیست. وگرنه باید ثروتمندان و قدرتمندان از مــردن خود جلوگیــری کنند و یا ثروت و قدرتشــان مانع مرض‌های صعب‌العلاجشان شود و از در بستر افتادگی جلوگیری نماید. من خدا را انتخاب کرده‌ام و راه او را. اولین بار است که به این جمله اعتراف می‌کنــم؛ هرگز نمی‌خواســتم نظامی شــوم، هرگز از مدرج شــدن خوشــم نمی‌آمد. من کلمه زیبای قاسم را که از دهان پاک آن بسیجی پاسدار شهید برمی‌خاست بر هیچ منصبی ترجیح نمی‌دهم. دوست داشتم و دارم قاسم بدون پسوند یا پیشوند باشم. لذا وصیت کردم روی قبرم فقط بنویسید سرباز قاسم، آن هم نه قاسم سلیمانی که گنده‌گویی است و بار خورجین را سنگین می‌کند. عزیزم از خدا خواستم همه‌ شریان‌های وجودم را و همه‌ مویرگ‌هایم را مملو از عشق به خودش کند. وجودم را لبریز از عشق خودش کند. این راه را انتخاب نکردم که آدم بکشم، تو میدانی من قادر به دیدن بریدن سر مرغی هم نیستم. من اگر سلاح به دست گرفته‌ام برای ایستادن در مقابل آدمکشان است نه برای آدم کشتن. خود را سرباز در خانه هر مسلمانی می‌بینم که در معرض خطر است و دوست دارم خداوند این قدرت را به من بدهد که بتوانم از تمام مظلومان عالم دفاع کنم. ادامه دارد ....
هدایت شده از تربیت معنوی
....ادامه نه برای اسلام عزیز جان بدهم که جانم قابل آن را ندارد، نه برای شیعه‌ مظلوم که ناقابل‌تر از آنم، نه نه... بلکه برای آن طفل وحشت‌زده بی‌پناهی که هیچ ملجئی برایش نیست، برای آن زن بچه به سینه چسبانده هراسان و برای آن آواره در حال فرار و تعقیب، که خطی خون پشت سر خود بر جای گذاشته است می‌جنگم. عزیزم من متعلق به آن سپاهی هستم که نمی‌خوابد و نباید بخوابد. تا دیگران در آرامش بخوابند. بگذار آرامش من فدای آرامش آنان بشود و بخوابند. دختر عزیزم، شما در خانه من در امان و با عزت و افتخار زندگی می‌کنید. چه کنم برای آن دختر بی‌پناهی که هیچ فریادرسی ندارد و آن طفل گریان که هیچ چیز... که هیچ چیز ندارد و همه چیز خود را از دست داده است. پس شما مرا نذر خود کنید و به او واگذار نمایید. بگذارید بروم، بروم و بروم. چگونه می‌توانم بمانم در حالی که همه قافله من رفته است و من جا مانده‌ام. دخترم خیلی خسته‌ام. سی سال است نخوابیده‌ام اما دیگر نمی‌خواهم بخوابم. من در چشمان خود نمک می‌ریزم که پلک‌هایم جرأت بر هم آمدن نداشته باشــد تا نکند در غفلت من آن طفل بی‌پناه را سر ببرند. وقتی فکر می‌کنم آن دختر هراسان تویی، نرجس اســت، زینب است و آن نوجوان و جوان در مسلخ خوابانده که در حال سر بریده شدن است حسینم و رضایم است از من چه توقعی دارید؟ نظاره‌گر باشم؟ بی‌خیال باشم؟ تاجر باشم؟ نه من نمی‌توانم اینگونه زندگی بکنم. والسلام علیکم و رحمت‌الله» قاسم سرباز وطن🌹
¸.•*´¨*•.¸ 🇮🇷 ﷽ 🇮🇷 ¸.•*´¨*•.¸ 📚 سلسله مباحث : سیا‌سی و اجتماعی و مسائل روز 📕 گفتاری در مورد نقد و انتقادات صحیح از نگاه اسلام و اخلاق انسانی. 💎 به بهانه پاسخ به این سوال که : 🔵 چرا انتقادات ما اثر لازم را تابحال نداشته است؟ 🟡 📝 نگارنده : شب نگار 📖 جلسه : بیست و چهارم 🕰 یک شب در میان شب ها از ساعت : ۸ 🕗 الی ۱۰🕙 ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• 💎 3⃣ - بی توجهی تئوریک و عملی دولتمردان نسبت به انتقادات انتقاد کنندگان. 🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 تابحال دو بخش از مباحث فصل دوم که عبارت باشد از؛ میزان درک و اراده و بدنبال آن عکس العمل مناسب و یا نامناسب انتقاد شوندگان؛ میزان توانایی و اراده انجام انتقادات صحیح انتقادات بود را هر چند بطور اختصار توضیح دادیم. و اما در سومین بخش از فصل دوم، می خواهیم پیرامون بی توجهی تئوریک و عملی دولتمردان نسبت به انتقادات انتقاد کنندگان مطالبی را به اختصار بیان کنیم. لذا مطالب بخش سوم در دو قالب، بی توجهی تئوریک و یا نظری نسبت به انتقادات، انتقاد کنندگان، و دیگری بی توجهی عملی نسبت به انتقادات انتقادکنندگان. (121)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• ❇️ الف - بی توجهی تئوریک و نظری نسبت به انتقاد انتقاد کنندگان گاهی مواقع پیش میاد که دولت ها علی رغم داشتن توانایی تشخیص و کاربردی بودن انتقادات و داشتن امکانات و زیر ساخت های لازم، باز حاضر نیستند به انتقادات منتقدین در حوزه نظر و تئوریک توجه کنند. یعنی با دیدن انتقادات حتی حاضر نیستند از کارشناسان اهل فن دعوت کنند که پیرامون این انتقاد و پیشنهاد ولو صحیح و اصولی کار کنند و نظر کارشناسی بدهند و بعمد این نظرات شایسته لایق توجه نمی دانند لذا بدون کار تئوریک آنرا رها می کنند و ارزشی برایش قائل نیستند. (122)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• ❇️ ب - بی توجهی عملی به انتقادات و پیشنهادات مخالفین همانطوری که بیان شد گاهی این بی توجهی به لحاظ تئوریک است که اصلا شایسته بررسی و کار کارشناسی نمی دانند و در اختیار کارشناسان قرار نمی دهند. تا بخواهند عملا کاری در مورد آن صورت دهند که در بخش الف بدان اشاره شد. اما گاهی مواقع پیش می آید برای اینکه خود را دموکراتیک نشان دهند و بگویند که ما به نظرات، انتقادات و پیشنهادات مخالفین اهمیت می دهیم، یک کار کارشناسی در موردش صورت می دهند و مورد بحث و بررسی قرار می دهند اما "عملا " کاری در مورد آن صورت نمی دهند، (123)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• حالا یک وقت امکانات برایش فراهم نیست و هزینه اجرایی اش بالاست، تا حدودی پذیرفته است. اما عمدتا در مواقعی این بی توجهی صورت می گیرد که از همان ابتدا اصلا بنای بر اجرا و توجه به این انتقادات نبود. اگر اعلان می کنند که ما کار کار شناسی در موردش اجرا کردیم یا دروغ می گویند و یا اینکه این بررسی کارشناسی بیشتر جنبه صوری داشته تا واقعی، و در واقع برای حفظ پرستیژ و تبلیغ دمکراتیک بودن و احترام به نظر مخالف با هدف کسب وجه در میان مردم داخلی و یا وجه بین المللی بوده است نه اجرای عملی واقعی. (124)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• 💎 دلایل مهم این اعمال پذیرنده انتقادات (دولت ها) ؛ دلیل متقن این کارها، ممکن است دو چیز باشد ؛ 🔹 اول ؛ رقابت های حزبی و گروهی و اینکه حاضر نیستند به نظرات بیرون از مجموعه خود حالا چه از ناحیه افراد مستقل و یا از ناحیه حزب و گروه رقیب، ارزشی قائل بشوند. می خواهند این افتخارات صرفا در خود خلاصه کنند و در واقع بنوعی نگاه ملی به مسائل و مشکلات و جریانات کشور ندارند. 🔹دوم ؛ مسئولین این نوع دولت ها، پیرو هواها و هوس های نفسانی و شیطانی و در واقع به نوعی دارای خلق و خوی استبدادی و یا اگر حزبی باشند توتالیتاریسمی (هیتلری) هستند، ان شاء الله ما را در جلسات آینده همراهی فرمایید. (125)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
¸.•*´¨*•.¸ 🇮🇷 🌹🇮🇷 ¸.•*´¨*•.¸ 📚 پایان بیست و چهارمین جلسه کنفرانس سیاسی و اجتماعی و مسائل روز 📘 با عنوان : گفتاری در مورد نقد و انتقادات صحیح از نگاه اسلام و اخلاق انسانی. 💐 با تشکر از مساعدت و همراهی همه شما بزرگواران 🌸 ارادتمند همگان : شب نگار ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
هدایت شده از تربیت معنوی
🎙 آیت الله حائری شیرازی 🔸باید باد بیرون برود تا دوباره بتوانی بخوانی! 🔸 اگر شما نماز که خواندی و خودت را نسبت به خدا، بدهکارتر دیدی، این یعنی نمازت قبول شده؛ اما اگر نمازت را خواندی و خودت را طلبکار دانستی، نمازت قبول نشده! علامت قبولی نماز، افزایش احساس بدهکاری است! اگر بنشینی و حسابش کنی، می‌فهمی که بدهکارتر شدی و اگر بدهکار بشوی، توفیق نماز به تو داده می‌شود. اما اگر احساس طلبکاری کردی، توفیق نماز از تو سلب می‌شود. بسیاری از مردم یک بار می‌خوانند، دیگر نمی‌توانند بخوانند «تا وقتی که باد این نماز بیرون برود!» @TarbiateManavi
هدایت شده از تربیت معنوی
📖 دعای روز پنج شنبه : این دعا بعد از ختم سوره قرائت می شود. یا واحِدُ یا احَدُ یا واجِدُ یا ماجِدُ یا جوادُ یا حلیمُ یا حَنّانُ یا مَنّانُ یا کریمُ اَسئَلُکَ تُحفَهً مِن تُحفاتِکَ تَلُمَّ بِها شَعَثی و تَقضی بِها دَینی و تُصلِحُ بِها شَأنی برحمتِک یا سیِدی. اللهم اِن کانَ رِزقی فِی السَّماءِ فَاَنزِلهُ و اِن کانَ فِی الارضِ فاَخرِجهُ و اِن کانَ بَعیداً فَقَرِّبهُ و اِن کانَ قَریبا فَیَسِّرهُ و اِن کانَ یَسیراً فَکثِرهُ و اِن کانَ کَثیراً فَبارِک لی فیهُ و اَرسِلهُ عَلی اَیدی خِیارِ خَلقِک وَ لا تُحوِجنی اِلی شِرارِ خَلقِکَ و اِن لَم یَکُن فَکِوِّنهُ بکَینونِیَّتِکَ و وحدانِیّتِکَ اللهم ٱنقُلهُ اِلیَّ حَیثُ اکُونُ و لا تَنقُلنی اِلیهِ حَیثُ یَکُونُ اِنَّک علی کلِّ شَیءٍ قدیرٌ. یا رَحیمُ یا غَنیُّ صلِّ علی محمّدٍ و آل محمّدٍ و تَمِّم عَلَینا نِعمَتَکَ وَ هَنِّئنا کَرامَتَکَ وَ اَلبِسنا عافیَتَکَ بِرحمَتِکِ یا ارحَمَ الرّاحمینَ. @TarbiateManavi
هدایت شده از بلاغ | دستیار فرهنگی
پایگاه اطلاع رسانی بلاغ - مالک واقعی اموالمان.mp3
2.22M
♨️چه زمانی مالک واقعی اموالمان خواهیم بود؟ 🎤حجت الاسلام 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید. 🔴بهترین های روز 🆔 @balagh_ir
هدایت شده از بلاغ | دستیار فرهنگی
💢پرسش: 🔰در روایات داریم که تفکر ، عبادت محسوب می شود ، سئوالم این است که چه تفکری عبادت محسوب میشود؟ ✍️پاسخ: ✅رسيدن به قرب الهى و شكوفايى استعداد ها، تنها در ظرف عبوديت و پرستش خدای حکیم امكان پذير است و در خارج از حوزه دين و عبوديت خداوند، چيزى جز فلاكت و شقاوت در انتظار انسان نيست. 👈حال در پاسخ به سوال شما باید گفت که کسب علم و تفکر جهت شناخت خدا بسیار مهم و ممکن است چرا که از نظر ما مسلمانان و شیعیان بین علم و دین هیچ گونه تعارضی وجود ندارد و این دو مکمل و متمم یک دیگرند. 🗞شهید مطهری می فرماید:«علم به ما روشنایی و توانایی می بخشد و ایمان عشق و امید و گرمی، علم ابزار می سازد و ایمان مقصد، علم سرعت می دهد و ایمان جهت، علم توانستن است و ایمان خوب خواستن، علم می نمایاند که چه هست و ایمان الهام می بخشد که چه باید کرد.» 💠در جمع بندی این مطلب بدین نتیجه می رسیم که هر چه انسان به فراگیری علم خصوصا در راه خداشناسی بپردازد ریشه های شناخت خدا در وجودش عمیق تر خواهد شد و همین تفکر و اندیشه نیز در آموزه های دینی ما عبادت محسوب می گردد چنانکه حضرت علی علیه السلام می فرمایند "تفكرُ ساعةٍ افضل من عبادة سبعین سنةٍ"، ساعتی اندیشیدن برتر از هفتاد سال عبادت است. 📎 🌐منبع:مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی 🔴پایگاه اطلاع رسانی بلاغ 🆔 @balagh_ir
هدایت شده از بلاغ | دستیار فرهنگی
پایگاه اطلاع رسانی بلاغ - مقدمه سازی ظهور امام زمان - استاد پناهیان.mp3
4.51M
♨️مقدمه سازی ظهور امام زمان(عج) 🎤حجت الاسلام 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید. 🔴بهترین های روز 🆔 @balagh_ir
هدایت شده از بلاغ | دستیار فرهنگی
🔷🗞✨🗞🔷 💢پرسش: 🔰اینکه بیان می شود ، مردم جهان باید برای ظهور ، آماده شوند، منظور از مردم فقط مسلمانان هستند یا اینکه تمام مردم جهان؟ این آمادگی به آن معناست که اسلام بیاورند!؟ ✍️پاسخ: ✅منظور و مراد از آماده سازی جهان صرفا مسلمان شدن آن ها نیست. بلکه آماده شدن برای پذیرش حکومت حق است. 👈چه بسا مسیحی باشند و آمادگی برای پذیرش حکومت حق را داشته باشند و پس از ظهور حق را بپذیرند و مسلمان شوند و چه بسا عده ای مسلمان باشند و آمادگی برای پذیرش حق را نداشته باشند و در برابر آن حضرت دست به شمشیر ببرند و با حضرت مهدی عج بجنگند. 💠پس شرط ظهور صرفا اسلام نیست. بله، مسلمانانی که آمادگی حق را دارند، بیشتر از بقیه آمادگی ظهور را دارند. 📎 🌐منبع:مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی 🔴پایگاه اطلاع رسانی بلاغ 🆔 @balagh_ir
هدایت شده از تربیت معنوی
🌺 رسول خدا صلی اللّه علیه و آله: «اَلرکعَتانِ فی جَوفِ اللَّیلِ اَحَبُّ اِلَیَّ مِنَ الدُّنیا وَ ما فیها» 🌸 خواندن دو رکعت نماز در دل شب محبوبتر است پیش من از دنیا و آنچه در دنیاست. 📚 وسائل الشیعه، جلد 5، صفحه 276 @TarbiateManavi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
با سلام امید وارم که حالتون خوب باشه بنده یک گروهی زدم امیدوارم که راضی باشید این گروه در واتس آپ تشکیل شده و تازه تاسیس شده و نام گروه هم سردار حاج قاسم سلیمانی هست لطفا مرا حمایت کنید و این پیام رو هم منتشر کنید لینک گروه در واتس آپ https://chat.whatsapp.com/K8VS3oLJSQy4kd4XvyiJoO
¸.•*´¨*•.¸ 🇮🇷 ﷽ 🇮🇷 ¸.•*´¨*•.¸ 📚 سلسله مباحث : سیا‌سی و اجتماعی و مسائل روز 📕 گفتاری در مورد نقد و انتقادات صحیح از نگاه اسلام و اخلاق انسانی. 💎 به بهانه پاسخ به این سوال که : 🔵 چرا انتقادات ما اثر لازم را تابحال نداشته است؟ 📝 نگارنده : شب نگار 📖 جلسه : بیست و پنجم 🕰 یک شب در میان شب ها از ساعت : ۸ 🕗 الی ۱۰🕙 ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• ↩️ ادامه دلایل عدم توجه تئوریک و عملی انتقادات منتقدین از سوی انتقاد پذیران لذا بجهت دارا بودن همین خلق و خوی، حاضر نیستند که رای و نظر و لو مطلوب مخالفین خود را بپذیرند. چرا که نگران متزلزل شدن موقعیت و جایگاه سیاسی خود در انظار و افکار عمومی مردم، و رشد و رونق گرفتن جایگاه و پایگاه مخالفین در نزد مردم و کشورند. فلذا حاضر نیستند اندک بهایی به نظرات ولو صحیح مخالفین بدهند. ▪️جمع بندی مطالب بخش سوم این شد که ؛ دولت ها به جهت خلق و خوی استبدادی و غیر دمکراتیک خود حاضر نیستند چه به لحاظ تئوریک و چه به لحاظ عملی هیچ توجهی به نظرات مخالفین منتقد ولو صحیح داشته باشند. (126)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• و اگر هم در مواردی هم به لحاظ تئوریک آنرا مورد بررسی کارشناسی قرار دهند فقط به لحاظ حفظ پرستیژ است اما واقعا بدنبال اجرای آن نیستند. و به بهانه های ؛ غیر عملی بودن، هزینه های بالا و نبود امکانات و زیر ساخت ها، اعلان می دارند که این نظرات و انتقادات و طرح ها، قابلیت اجرا ندارد. ولی اظهر من الشمس که اینها بهانه ای بیش نیست بلکه از همان ابتدا اصلا بنای بر اجرا نبوده است و این بهانه دروغی بیش نیست. چون نمی خواهند نظری بهتر از نظرات خود از ناحیه مخالفین خود را بپذیرند تا در اینده تبلیغ او و یا تبلیغ حزب و گروه او در انتخابات آینده شود. (127)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• 💎 خلاصه و یا جمع بندی فصل دوم ؛ موضوعی که در فصل دوم پیگیرش بودیم و پیرامونش توضیحاتی را ارائه نمودیم؛ میزان درک و عکس العمل مناسب و یا نامناسب انتقاد شوندگان و میزان توانایی و اراده انجام آن، و یا بی توجهی چه به لحاظ تئوریک و چه عملی دولتمردان - بود. این موضوع را به سه بخش : اول ؛ میزان درک و عکس العمل مناسب و یا نامناسب انتقاد شوندگان. دوم ؛ میزان توانایی و اراده انجام آن، و سوم : بی توجهی چه به لحاظ تئوریک و چه عملی دولتمردان. تفکیک نمودیم. (128)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅
•*´¨*•.¸ 🇮🇷🌹 🇮🇷 ¸.•*´¨*• 🔹بخش اول، به قسمت های : میزان درک و فهم انتقاد پذیرندگان از انتقادات مطروحه، اراده برای پذیرش این نوع انتقادات، شرایط و زمینه مساعد برای پذیرش این انتقادت، و عکس العمل های مناسب و یا نامناسب نسبت به انتقاد، انتقادکنندگان، تقسیم نموده و پیرامون هر یک توضیحاتی ارائه نمودیم، و در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که؛ برای اینکه نقد نقادان از سوی نقد شوندگان (دولت - حاکمیت) پذیرش شود باید شرایطی رعایت شود. و آن شرایط عبارتند از؛ (129)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅═✼✿‍✵❄️🌹❄️✵✿‍✼═┅