eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.1هزار عکس
38.4هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی می‌گفتیم این‌تحریم‌ها فقط برای به ستوه آوردن مردم و معترض کردنشان است و نامه نویسان به ترامپ خائن به ملتند، می‌گفتند که هدف تحریم‌ها حکومت است نه مردم. امروز که جنگ قدرت برای فردای پیروزی خیالی‌شان بالا گرفته، ابایی از افشای نیت شومشان ندارند.
🔴درگیری لفظی میان روحانی و رحیم پور 🔸 از این حکایت دارد در جلسه دیشب شورای عالی انقلاب فرهنگی بین حسن روحانی و رحیم پور ازغدی تنش شده است روحانی حرفهای تکراری زده و گفته که مواضع مراجع کار را خراب کرده اقای رحیم پور به او میگوید این حرفها تکراری است شما باید بابت این نحوه از تصمیم گیری پاسخ دهید روحانی به رحیم پور میگوید خفه شو رحیم پور هم محکم جوابش را میدهد که خودت خفه شو روحانی میگوید من رییس جمهورم رحیم پور هم میگوید من هم عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی هستم ولی تو با این اخلاقت همان شاهی فقط عمامه گذاشته ای روحانی شورا را ترک کرده و گفته دیگر شرکت نمیکنم رحیم پور هم گفته منم دیگه شرکت نمیکنم مگر اینجا چه اتفاقی می‌افتد و چه تصمیمی گرفته میشود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: کسی به امید برداشته شدن تحریم ها نباشد 🔹کار اساسی مصون سازی اقتصاد کشور از تحریم است.
🔴سودآوری زیاد تلگرام و اینستاگرامی بخاطر مدیریت ضعیف وزارت ارتباطات ⏪ معين در گفت‌وگوي ويژه خبري: شبكه ملي اطلاعات مجموعه‌اي از بخش‌هاي اقماري است كه سرويس و خدمات يكي از آنهاست/ وزارت ارتباطات برخلاف قانون مصوب سال ٩٦ در زمينه فعاليت شبكه‌هاي اجتماعي خارجي مبني بر لزوم قرار گرفتن سرورهاي آن‌ها در ايران و با حضور نماينده پاسخگو، عمل مي‌كند الان به دليل مديريت ضعيف وزارت ارتباطات، حريم خصوصي و امنيت كامل كاربران ايراني نقض مي‌شود/ خروجي مديريت جهرمي، سودآوري زيادي براي اينستاگرام و تلگرام داشته است.
❌در برنامه "عصر" شب گذشته با اجرای نادر طالب‌زاده، مهمانان برنامه علی مطهری به عنوان موافق لوایح fatf و محمدحسین صفارهرندی به عنوان مخالف، حضور داشتند. 🔻اواسط برنامه گزارشی از سخنرانی رئیس فعلی کار گروه fatf پخش شد که در انتهای آن، برای سرنگونی اقتصاد ایران ابراز امیدواری کرد که منجر به عقب‌نشینی علی مطهری از موضع خود شد؛ سپس علی مطهّری معترض شد که چرا این ها از اخبار صدا و سیما پخش نمیشه اعتراض کرد! 👈این اعتراض علی مطهّری در حالی بود که تا کنون، ده‌ها مستند روشنگرانه در خصوص لوایح ظالمانه‌ی FATF، از صدا و سیما پخش شده و این حاکی از آن است که این علی مطهّری است که تلویزیون نگاه نمی‌کنه؛ حالا به جای تلویزیون خودمون کجا رو نگاه میکنه اَللهُ اَعلَم😜
▪️مدیر بنیاد رند پال: دولت ترامپ از طریق "مرکز مأموریت ایران" در سازمان CIA به رهبری "آیت الله مایک"(مایکل دی آندریا) در اعتراض های چند روز اخیر ایران نقش بازی کرد. هدف آیت الله مایک تغییر رژیم ایران با کمک سازمان مجاهدین خلق و گروه های تجزیه طلب است.
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 لوح | کارخانه‌خواران! 🔺️ رهبرانقلاب: کسانی هستند که دنبال سوء‌استفاده‌ی خودشان هستند. کارخانه‌ی سرِپا را از دولت میخرد، ماشین‌آلات را به فروش میرساند، کارگر را بیکار میکند، زمین را برج میسازد؛ باید جلوی اینها گرفته بشود، اینها جزو وظایف اساسی دولت اسلامی است. ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ 📥 نسخه چاپ + ارسال نظر http://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=42532
🔺وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: پیام ما به سران ایران ساده است؛ شما دیگر در امان نیستید. زمانی که دست خود را دراز کنید، ما آن را قطع می‌کنیم. 👈اگه ما در امان نیستیم چرا شما دور خودتون دیوار کشیدین؟😜
🔺حسن روحانی: «رهبر معظم انقلاب با بیانات حکیمانه مردم را راهنمایی و واقعیت‌ها را تبیین کردند...به خاطر صبوری مردم سر تعظیم فرود می آورم.» 👈 وقتی دولت، نه بیان حکیمانه داشته باشه و نه کاری با واقعیت‌ها و تبیین اونها، نتیجه‌ش میشه تحمیل افتضاحات دولتی به رهبری و ناگزیر ترمیم بی‌تدبیری‌های دولت توسط ایشان از طریق تبیین واقعیت‌ها! حالا هر چی رئیس‌جمهور سر تعظیم فرود بیاره یا به جای سر، تَهِ تعظیم فرود بیاره یا اصلاً از سر تا ته تو تعظیم فرو بره، دیگه حناش رنگی برای مردم نداره...😉
⭕️مراسم تشییع شهید مرتضی ابراهیمی با حضور پرشور مردم شهریار برگزار شد... مردم واقعی همینایی هستن که شهدای امنیتشون رو تشیع کردن نه اون اراذلی که امنیت مردم رو به مخاطره انداختن
▪️ارتش سایبری منافقین در حالی که تخمه می شکند و چای می نوشد مردم را به خشونت دعوت می کند مریم رجوی هم خرابی ها را برای عربستان و فرانسه و آمریکا فاکتور می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️بیماران؛ هدف تحریم‌های آمریکا 🔸وزیر بهداشت در حاشیه نشست هیئت دولت: 🔹آمریکایی ها در رابطه با همه بیماران علیه ما اقدام می‌کنند. 🔹تاکنون نگذاشتیم هیچ بیمار خاصی درخصوص دارو دچار کمبود شود. 🔹برای بیماران پروانه ای ازمسیرهای دیگری دارو را تهیه کردیم.
🔴ضرب شست مقتدرانه اطلاعات سپاه استان فارس به اشرار 🔹در ادامه دستگيري هاي هدفمند سازمان اطلاعات سپاه فجر، ۸ نفر از اشرار و ليدرهاي اصلي اغتشاشات چند روز اخير شيراز دستگير شدند. 🔹يك مقام آگاه در سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس با اعلام اين خبر گفت: دستگيري هاي سحرگاه امروز كاملا هدفمند و با رهگيري دقيق انجام شده و تعدادي از آنها در مخفيگاههاي چند لايه و كاملا پوششي پنهان شده بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه خوب بود چرا متوقفش کردید؟! حجت الاسلام کاشانی: بعد از برقراری امنیت، دولتمردانی که با روش اشتباه خود، در مسئله بنزین، باعث عصبانی کردن مردم شدند، باید محاکمه شوند.
🔻 اگر ۱۰ مرتضی داشتم در راه دین، انقلاب و مردم تقدیم می کردم پدر شهید مدافع امنیت وطن «مرتضی ابراهیمی»: 🔹️ این شهید همواره افسوس می خورد و می گفت، از قافله شهدا عقب مانده ام، این پسر امانت خدا در دستان ما بود و مصلحت وی نیز آن بود، که این امانت را پس بگیرد، خود این شهید نیز آرزوی شهادت داشت و خدا را برای این شهادت شکر می کنم و اگر ۱۰ مرتضی هم داشتم در راه دین خدا، انقلاب و مردم تقدیم می کردم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: این حدیث درباره‌ی من و امثال بنده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: تجریه نشان داده که شرکت های خارجی تکنولوژی را به ایران منتقل نمی‌کنند، باید خودمان کشور را بی نیاز کنیم نشان‌های ایرانی را مسئولین دیپلماسی کشور در بیرون برجسته کنند.
🔴 فوری 🔹مریم رجوی در آستانه مرگ 🔹همزمان با پایان ناآرامی‌ها در ایران برخی رسانه‌ها به گزارش منابع آگاه مدعی شدند؛ مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین، صبح امروز در اثر یک حمله عصبی راهی بیمارستان شد.
🔴 دستگیری حدود ۳۰ نفر در تبریز فرمانده سپاه عاشورا: 🔹 در اغتشاشات اخیر حدود ۳۰ نفر در برخورد رو در رو با نیروی انتظامی و بسیج دستگیر شدند. 🔹 حدود ۱۵ نفر از افراد نیروی انتظامی و بسیج در این حوادث مصدوم شده‌اند.
✔️ مردان تنومند جای زنان جوان را گرفتند 🔴 آرایش سه‌لایه «هسته‌های خشونت» 🔻رصد و بررسی رفتار میدانی آشوبگران در چندین شهر حکایت از آن دارد که مدل رفتاری این افراد در اعتراضات اخیر نسبت به حوادث قبلی تغییرات عمده‌ای داشته است و «هسته های خشونت» آرایش سه لایه گرفتند. 🔹 بررسی های یک نهاد امنیتی نشان می دهد در اغتشاشات اخیر، افراد آموزش دیده در گروه‌های ۵ تا ۷ نفره سازماندهی شده اند و این بار مردانی که اکثرا قوای جسمانی بالایی دارند در این «هسته های خشونت» نقش آفرینی می کردد. 🔹 موارد کشف شده از این افراد نشان می دهد «هسته خشونت» در لایه اول به نارنجک دست ساز، ژل های آتش زا، ابزار شکستن قفل و سلاح سرد مجهز هستند که توسط یک یا چند موتور سوارمسلح با سلاح گرم درلایه دوم پشتیبانی می شدند! 🔹 همچنین در لایه سوم تعدادی زن جوان بوده که وظیفه تهییج مردم حاضر در میدان به ویژه جوانان را بر عهده داشتند که با هدف تحریک عواطف، آنها را برای پیوستن به اقدامات خرابکارانه تشویق می کردند. 🔹 یکی از نکات قابل توجه، سرعت بسیار بالای گروه‌های تخریبی است که در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از ابزارهای همراه خود در محل مورد نظر وارد شده، اقدام به تخریب و آتش زدن کرده و پس از آن به طرز ماهرانه‌ای خود را از بدنه معترضان و عابران جدا کرده و محل را ترک می‌کرند.
لیدرِ زن برای مدیریت آشوب
دستگیری لیدرهای دوتابعیتی در اغتشاشات اخیر 🔸در میان دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در البرز برخی افراد تابعیت دوگانه از کشورهای اروپایی و برخی کشورهای همسایه را داشته اند. 🔹تعدادی از لیدرهایی که در هدایت و خرابکاری اشرار نقش موثری داشته‌اند، تابعیت آلمانی، ترکیه ای و افغانستانی دارند و تجهیزات ویژه خرابکاری از آن‌ها کشف و ضبط شده است. 🔹منابع امنیتی ضمن تایید و محرز شدن ارتباط این افراد با سرویس های بیگانه، به خبرنگار فارس گفتند که این افراد از مدت ها قبل، در خارج از کشور آموزش های لازم را در رابطه با نافرمانی‌های مدنی و تخریب زیرساخت های شهری دیده‌اند و از طرف سرویس های خارجی تامین مالی می‌شدند. 🔹یکی از افراد دستگیر شده به ارتباط با «مسیح علینژاد» و تهیه و ارسال فیلم از نا آرامی‌های اخیر برای وی اعتراف کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وام ۵ میلیارد دلاری روسیه به ایران fna.ir/dd8gwr @Farsna
هدایت شده از ریحانه
⚠️ اگر کشور وارد عرصه سالمندی شود، دیگر کاری نمی‌شود کرد رهبر انقلاب شب گذشته در دیدار با فعالان اقتصادی: 👌 یکی از مزیّت‌های بزرگ کشور عبارت است از فرصت جمعیت جوان کشور. 🌺 ما امروز در دلِ این فرصت قرار داریم. [طبق] آنچه به من گزارش دادند این فرصت تا بیست سال دیگر ادامه خواهد داشت... 🔰 اگر غفلت کردیم و این بیست سال فرصت از دستمان رفت و کشور وارد عرصه‌ی سالمندی و فرسودگی شد، دیگر کاری نمیشود کرد. ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ زن، خانواده و سبک زندگی در نگاه رهبر انقلاب👇 ❣️ @Khamenei_Reyhaneh