eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.1هزار عکس
38.4هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺حسن روحانی: «رهبر معظم انقلاب با بیانات حکیمانه مردم را راهنمایی و واقعیت‌ها را تبیین کردند...به خاطر صبوری مردم سر تعظیم فرود می آورم.» 👈 وقتی دولت، نه بیان حکیمانه داشته باشه و نه کاری با واقعیت‌ها و تبیین اونها، نتیجه‌ش میشه تحمیل افتضاحات دولتی به رهبری و ناگزیر ترمیم بی‌تدبیری‌های دولت توسط ایشان از طریق تبیین واقعیت‌ها! حالا هر چی رئیس‌جمهور سر تعظیم فرود بیاره یا به جای سر، تَهِ تعظیم فرود بیاره یا اصلاً از سر تا ته تو تعظیم فرو بره، دیگه حناش رنگی برای مردم نداره...😉
⭕️مراسم تشییع شهید مرتضی ابراهیمی با حضور پرشور مردم شهریار برگزار شد... مردم واقعی همینایی هستن که شهدای امنیتشون رو تشیع کردن نه اون اراذلی که امنیت مردم رو به مخاطره انداختن
▪️ارتش سایبری منافقین در حالی که تخمه می شکند و چای می نوشد مردم را به خشونت دعوت می کند مریم رجوی هم خرابی ها را برای عربستان و فرانسه و آمریکا فاکتور می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️بیماران؛ هدف تحریم‌های آمریکا 🔸وزیر بهداشت در حاشیه نشست هیئت دولت: 🔹آمریکایی ها در رابطه با همه بیماران علیه ما اقدام می‌کنند. 🔹تاکنون نگذاشتیم هیچ بیمار خاصی درخصوص دارو دچار کمبود شود. 🔹برای بیماران پروانه ای ازمسیرهای دیگری دارو را تهیه کردیم.
🔴ضرب شست مقتدرانه اطلاعات سپاه استان فارس به اشرار 🔹در ادامه دستگيري هاي هدفمند سازمان اطلاعات سپاه فجر، ۸ نفر از اشرار و ليدرهاي اصلي اغتشاشات چند روز اخير شيراز دستگير شدند. 🔹يك مقام آگاه در سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس با اعلام اين خبر گفت: دستگيري هاي سحرگاه امروز كاملا هدفمند و با رهگيري دقيق انجام شده و تعدادي از آنها در مخفيگاههاي چند لايه و كاملا پوششي پنهان شده بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه خوب بود چرا متوقفش کردید؟! حجت الاسلام کاشانی: بعد از برقراری امنیت، دولتمردانی که با روش اشتباه خود، در مسئله بنزین، باعث عصبانی کردن مردم شدند، باید محاکمه شوند.
🔻 اگر ۱۰ مرتضی داشتم در راه دین، انقلاب و مردم تقدیم می کردم پدر شهید مدافع امنیت وطن «مرتضی ابراهیمی»: 🔹️ این شهید همواره افسوس می خورد و می گفت، از قافله شهدا عقب مانده ام، این پسر امانت خدا در دستان ما بود و مصلحت وی نیز آن بود، که این امانت را پس بگیرد، خود این شهید نیز آرزوی شهادت داشت و خدا را برای این شهادت شکر می کنم و اگر ۱۰ مرتضی هم داشتم در راه دین خدا، انقلاب و مردم تقدیم می کردم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: این حدیث درباره‌ی من و امثال بنده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: تجریه نشان داده که شرکت های خارجی تکنولوژی را به ایران منتقل نمی‌کنند، باید خودمان کشور را بی نیاز کنیم نشان‌های ایرانی را مسئولین دیپلماسی کشور در بیرون برجسته کنند.
🔴 فوری 🔹مریم رجوی در آستانه مرگ 🔹همزمان با پایان ناآرامی‌ها در ایران برخی رسانه‌ها به گزارش منابع آگاه مدعی شدند؛ مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین، صبح امروز در اثر یک حمله عصبی راهی بیمارستان شد.
🔴 دستگیری حدود ۳۰ نفر در تبریز فرمانده سپاه عاشورا: 🔹 در اغتشاشات اخیر حدود ۳۰ نفر در برخورد رو در رو با نیروی انتظامی و بسیج دستگیر شدند. 🔹 حدود ۱۵ نفر از افراد نیروی انتظامی و بسیج در این حوادث مصدوم شده‌اند.
✔️ مردان تنومند جای زنان جوان را گرفتند 🔴 آرایش سه‌لایه «هسته‌های خشونت» 🔻رصد و بررسی رفتار میدانی آشوبگران در چندین شهر حکایت از آن دارد که مدل رفتاری این افراد در اعتراضات اخیر نسبت به حوادث قبلی تغییرات عمده‌ای داشته است و «هسته های خشونت» آرایش سه لایه گرفتند. 🔹 بررسی های یک نهاد امنیتی نشان می دهد در اغتشاشات اخیر، افراد آموزش دیده در گروه‌های ۵ تا ۷ نفره سازماندهی شده اند و این بار مردانی که اکثرا قوای جسمانی بالایی دارند در این «هسته های خشونت» نقش آفرینی می کردد. 🔹 موارد کشف شده از این افراد نشان می دهد «هسته خشونت» در لایه اول به نارنجک دست ساز، ژل های آتش زا، ابزار شکستن قفل و سلاح سرد مجهز هستند که توسط یک یا چند موتور سوارمسلح با سلاح گرم درلایه دوم پشتیبانی می شدند! 🔹 همچنین در لایه سوم تعدادی زن جوان بوده که وظیفه تهییج مردم حاضر در میدان به ویژه جوانان را بر عهده داشتند که با هدف تحریک عواطف، آنها را برای پیوستن به اقدامات خرابکارانه تشویق می کردند. 🔹 یکی از نکات قابل توجه، سرعت بسیار بالای گروه‌های تخریبی است که در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از ابزارهای همراه خود در محل مورد نظر وارد شده، اقدام به تخریب و آتش زدن کرده و پس از آن به طرز ماهرانه‌ای خود را از بدنه معترضان و عابران جدا کرده و محل را ترک می‌کرند.
لیدرِ زن برای مدیریت آشوب
دستگیری لیدرهای دوتابعیتی در اغتشاشات اخیر 🔸در میان دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در البرز برخی افراد تابعیت دوگانه از کشورهای اروپایی و برخی کشورهای همسایه را داشته اند. 🔹تعدادی از لیدرهایی که در هدایت و خرابکاری اشرار نقش موثری داشته‌اند، تابعیت آلمانی، ترکیه ای و افغانستانی دارند و تجهیزات ویژه خرابکاری از آن‌ها کشف و ضبط شده است. 🔹منابع امنیتی ضمن تایید و محرز شدن ارتباط این افراد با سرویس های بیگانه، به خبرنگار فارس گفتند که این افراد از مدت ها قبل، در خارج از کشور آموزش های لازم را در رابطه با نافرمانی‌های مدنی و تخریب زیرساخت های شهری دیده‌اند و از طرف سرویس های خارجی تامین مالی می‌شدند. 🔹یکی از افراد دستگیر شده به ارتباط با «مسیح علینژاد» و تهیه و ارسال فیلم از نا آرامی‌های اخیر برای وی اعتراف کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وام ۵ میلیارد دلاری روسیه به ایران fna.ir/dd8gwr @Farsna
هدایت شده از ریحانه
⚠️ اگر کشور وارد عرصه سالمندی شود، دیگر کاری نمی‌شود کرد رهبر انقلاب شب گذشته در دیدار با فعالان اقتصادی: 👌 یکی از مزیّت‌های بزرگ کشور عبارت است از فرصت جمعیت جوان کشور. 🌺 ما امروز در دلِ این فرصت قرار داریم. [طبق] آنچه به من گزارش دادند این فرصت تا بیست سال دیگر ادامه خواهد داشت... 🔰 اگر غفلت کردیم و این بیست سال فرصت از دستمان رفت و کشور وارد عرصه‌ی سالمندی و فرسودگی شد، دیگر کاری نمیشود کرد. ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ زن، خانواده و سبک زندگی در نگاه رهبر انقلاب👇 ❣️ @Khamenei_Reyhaneh
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید |تولیدکنندگان، پیشروان و فرماندهان تولید ثروت ملّی و گسترش رفاه عمومی 🔺 گزیده‌ای از بیانات سه‌شنبه شب رهبرانقلاب در دیدار ۳ساعته با فعالان اقتصادی. ۹۸/۸/۲۸ 📥 دسترسی به سایر کیفیتها و ارسال نظر👇 http://farsi.khamenei.ir/video-content?id=44100
🔴اصلاح‌طلبان حامي منافقين، خواستار مجازات مدافعان امنيت شدند/ نام دستيار سابق حسن روحاني در ميان حاميان منافقين و سلطنت‌طلب‌ها! 🔹 روز يكشنبه هفته جاري جمعي از اصلاح‌طلباني چون محسن آرمين، سعيد حجاريان، عبدالله رمضانزاده، شهيندخت مولاوردي دستيار سابق حسن روحاني، الهه كولايي و... با صدور بيانيه‌اي شبيه به بيانيه‌هاي سلطنت‌طلبان و منافقين، بازهم جاي شهيد و جلاد را عوض كردند 🔹درحالي‌كه علاوه بر اعترافات ضدانقلاب خارج نشين، ليدرهاي دستگيرشده در حوادث اخير نيز به ارتباط با دشمن و اقدام سازماندهي‌شده اعتراف كرده‌اند، اصلاح‌طلبان در بيانيه خود، مقابله با اغتشاشگران را حمله به مردم بي‌دفاع خوانده و نيروهاي انتظامي و بسيجي شهيد و زخمي داده دراين چندروز را جنايتكار معرفي كرده و بي‌شرمانه خواستار مجازات آنها شده‌اند! 🔹 جالب آنكه حجاريان همچنان در نوشته‌هايش جلادان سازمان منافقين را مجاهدين مي‌نامد. 🔹در بيانيه وقيحانه شخصيت‌هاي اصلاح‌طلب كه خود رسانه‌هاي اصلاح‌طلب داخلي نيز از انتشار آن ابا داشتند و امروز رسانه‌اي شده و مورد استقبال سایتهای ضدانقلاب قرار گرفت، اصلاح‌طلبان با پررويي، حضور حداقل ۲۲ ساله خود در سطوح كلان اجرايي دولت‌هاي پس از امام راحل به‌ويژه نقش استثنايي‌شان درروي كار آمدن دولت بي‌تدبير روحاني را ناديده گرفته و علت اعتراضات مردم را به مشكلات حاكميت درگذشته ربط داده‌اند 🔹به‌عنوان نمونه شهيندخت مولاوردي دستيار سابق رئيس‌جمهور، به‌جاي پاسخگويي درباره عملكرد دوران مسئوليتش، طلبكار نظام شده است 🔹طنز تلخ ماجرا آنجاست كه اين جماعت اشرافي صاحب ثروت و قدرت، خود را كنار مردم جا زده‌اند 🔹 آيا اگر يكي از برج‌ها و ساختمان‌هاي شركت‌هاي خصوصي و دولتي متعلق به همين افراد در آتش اغتشاشات مي‌سوخت، همين‌گونه از اراذل اجاره‌اي دفاع مي‌كردند؟/ مپتا
اتحادیه عرب، اقدام ایران در به رسمیت شناختن سفیر یمن را محکوم کرد 🔹دبیرکل اتحادیه عرب اقدام ایران در به رسمیت شناختن سفیر جدید یمن در تهران را محکوم کرد و و مدعی شد که این اقدام خلاف قوانین بین‌الملل و «نقض آشکار منشور سازمان ملل متحد» است.
🔻ربیعی: می‌خواستند لوله‌های نفتی و گازی عسلویه را منفجر کنند سخنگوی دولت: 🔹گزارش‌‌ها از ناآرامی‌‌ها نشان می‌‌دهد که در نقاطی کوکتل مولوتف پرتاب می‌کردند. 🔹ما پیش‌بینی می‌کردیم از لحاظ امنیتی سال 98 سال سختی خواهد بود،آشکارا آمریکایی‌ها اعلام کردند که ما امنیت روانی را دنبال می‌کنیم، به اعتقاد من برخی از روی نارضایتی و هیجان آمدند که شنبه شب صف خود را از دیگران جدا کردند که ما حتما تمهیداتی برای شنیدن صحبت‌های آنها می‌اندیشیم. 🔹گزارشی برای ما آمد که برخی در عسلویه اجازه تغییر شیفت نداده و قصد داشتند لوله‌های نفتی و گازی را منفجر کنند، آقای آذری‌جهرمی گفت که در اصفهان به‌طور همزمان به دو نقطه حمله شد که اگر موفقیت‌آمیز بود، بخش اعظمی از تلفن ثابت قطع می‌شد. 🔹 تصمیم دولت آن است که تا پایان سال 98 هیچ افزایش قیمتی در خدمات دولتی نداشته باشیم، هیچ کدام از دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی اجازه نخواهند داشت که در کالاها و خدمات‌شان افزایش قیمت داشته باشند. 🔹بحث اینترنت و اتصال آن در جلسه امروز هیئت دولت مطرح شد، بررسی این مسئله به شورای امنیت کشور محول شده است، این ملاحظه در دستور قرار گرفته که اینترنت در استان‌ها برقرار شود تا نگرانی افرادی که در فضای مجازی کسب و کاری دارند، برطرف شود.
راهپيمائی حمايت از مطالبات مردمی و محكوميت اشرار و تخريب اموال عمومی و محکومیت توهين به مقدسات شنبه ۲ آذرماه ساعت ۱۰ صبح ورامین/محله شهرک مدرس تا پارک كفن‌پوشان
خبر اومده مریم رجوی در حال سقط شدنه بعد از اینکه نتونسته طرح سوریه‌سازی ایران‌رو عملی کنه دچار حمله عصبی شده اگر سقط میخواد بشه ان‌شالله مرگ سخت و دردآور سراغش بیاد که قاتل ده‌ها هزار ایرانی مرگ راحت براش حرامه!
🚨عامل انسداد بزرگراه امام علی (ع) بازداشت شد 🔹در پی دستگیری عناصر و عوامل اغتشاشات اخیر، با اقدام اطلاعاتی راننده یک دستگاه سواری به اتهام انسداد اتوبان امام علی(ع) شناسایی و دستگیر گردید. 🔹برابر بررسی به عمل آمده متهم بازنشسته سفارت ایران در کشور دانمارک بوده و از بازرسی منزل وی سلاح کمری و مهمات مربوطه، دوربین جاسوسی و مقداری تجهیزات الکترونیکی کشف گردید.
دستگیری سرشاخه‌های اغتشاشات توسط اطلاعات سپاه سخنگوی سپاه: 🔹در استان‌های البرز، تهران و شیراز سرشاخه‌های کلیدی‌تر دستگیرشده‌اند. دستگیری سرشاخه‌های اغتشاشات به فروکش کردن ناآرامی‌ها کمک بسیاری کرده است. 🔹بخش اعظمی از هزینه‌های اغتشاش‌گران در کشور توسط سلطنت‌طلب‌ها تأمین می‌شود. 🔹بخش عمده‌ای از هم‌دستان و افراد وابسته به ادمین کانال معاند آمدنیوز نیز شناسایی‌شده و به‌مرورزمان دستگیر می‌شوند.