eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
39.7هزار ویدیو
852 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
💐 🌹ﻭَ ﻳُﻤَﻜِّﻨَﻜُﻢْ ﻓِﻲ ﺃَﺭْﺿِﻪ🌹 🔹زیارت جامعه کبیره🔹 🌿ﻣﻦ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺭﻭﺯﻱ ﻫﺴﺘﻢ ﻛﻪ ﺧﺪﺍ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻦ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺍﻣﻜﺎﻧﺎﺕ ﻭ ﻗﺪﺭﺕ ﺧﺎﺻﻲ ﻋﻄﺎ ﻛﻨﺪ . 🌿ﺭﻭﺍﻳﺖ ﻣﻲ‌ فرماید: ﻓﺮﺩﻱ ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺖ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ (ﺹ) ﺁﻣﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ: ﻣﻲ‌ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﺑﻴﻌﺖ ﻛﻨﻢ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺩﻫﻴﺪ، ﺣﻀﺮﺕ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ: ﺁﻳﺎ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺑﻴﻌﺖ ﻣﻲ‌ﻛﻨﻲ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻲ ﻛﻪ ﭘﺪﺭﺕ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻣﻦ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﻮﺩ ﮔﻔﺖ :‌ ﻧﻪ ﺣﻀﺮﺕ ﮔﻔﺘﻨﺪ: ﺁﻳﺎ ﺑﻴﻌﺖ ﻣﻲ‌ﻛﻨﻲ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻲ ﻛﻪ ﭘﺪﺭﺕ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺩﺕ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﻮﺩ ﮔﻔﺖ:‌ ﻧﻪ ﺁﻥ ﻣﺮﺩ ﺭﻓﺖ ﻭ ﻣﺠﺪﺩﺍ ﺑﺮﮔﺸﺖ. ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ: ﺁﻳﺎ ﺑﻴﻌﺖ ﻣﻲ‌ﻛﻨﻲ ﭘﺪﺭﺕ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺗﻮ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﻮﺩ؟ ﮔﻔﺖ: ﺑﻠﻪ، ﺑﻴﻌﺖ ﻛﺮﺩ.ﺳﭙﺲ ﺣﻀﺮﺕ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ: ﻣﺎ ﻫﻴﭻ ﮔﺎﻩ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﻧﺨﻮﺍﻫﻴﻢ ﺩﺍﺩ ﻛﻪ ﭘﺪﺭﺕ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺗﻮ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﻮﺩ ﻓﻘﻂ ﺧﻮﺍﺳﺘﻴﻢ ﻣﻴﺰﺍﻥ ﺗﺒﻌﻴﺘﺖ ﺭﺍ ﺩﺭﻳﺎﺑﻴﻢ. 🌿ﺍﮔﺮ ﺍﻣﺎﻡ ﭘﺬﻳﺮ ﻭ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﭘﺬﻳﺮ ﺑﺎﺷﻴﻢ ﺑﺎ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺍﻣﺎﻡ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺗﻌﺮﻳﺾ ﺑﻌﻀﻲ ﺍﺯ ﺍﻣﻮﺭ ﺯﻧﺪﮔﻴﻢ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﻧﺨﻮﺍﻫﻢ ﻛﺮﺩ. ﺍﮔﺮ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﻣﺮ ﻛﻨﺪ ﻛﻪ ﻓﻼ‌ﻥ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﺑﺎﻳﺪ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻛﻨﺪ ﺑﻪ ﻳﻘﻴﻦ ﺧﻮﺍﻫﻴﻢ ﮔﻔﺖ: « ﺳَﻤِﻌْﻨَﺎ ﻭَ ﺃَﻃَﻌْﻨَﺎ » 🌿 ﻣﺜﻼ‌ً‌ ﺍﮔﺮ ﺣﻀﺮﺕ ﻇﻬﻮﺭ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﻌﻠﻢ ﺑﮕﻮﻳﻨﺪ : ﺗﻮ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﻨﺸﻴﻦ ﻭ ﻳﺎ ﺍﻣﺮ ﻛﻨﻨﺪ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺣﺘﻲ ﻳﻚ ﻛﻠﻤﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﺗﺮﺑﻴﺖ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﻧﻤﻲ‌ﺗﻮﺍﻧﻲ ﺑﺮ ﺯﺑﺎﻥ ﺑﻴﺎﻭﺭﻱ ﺁﻳﺎ ﻗﺒﻮﻝ ﻣﻲ‌ﻛﻨﻢ ﻳﺎ ﻧﻪ ؟ ﺍﮔﺮ ﻗﺒﻮﻝ ﻛﻨﻢ ﺁﻳﺎ ﺍﺟﺮﺍ ﻣﻲ‌ﻛﻨﻢ ﻳﺎ ﺑﺎﻃﻨﺎ ﺑﺎ ﺁﻥ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﻣﻲ‌ﻧﻤﺎﻳﻢ. ﺁﻳﺎ ﺍﺯ ﺣﻀﺮﺕ ﺗﻘﺎﺿﺎﻱ ﺗﺨﻔﻴﻒ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﻛﺮﺩ ﻳﺎ ﺳﺨﻦ  ﺍﻳﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺪﻭﻥ ﻫﻴﭻ ﭼﻮﻥ ﻭ ﭼﺮﺍﻳﻲ ﻣﻲ ﭘﺬﻳﺮﻳﻢ؟! 🌿ﻣﺎ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﻪ ﺍﻣﺎﻡ ﻧﺰﺩﻳﻚ ﺗﺮ ﺷﻮﻳﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮﺍﻱ ﭘﺬﻳﺮﺵ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﺍﺯ ﺳﻮﻱ ﺍﻳﺸﺎﻥ ﺁﻣﺎﺩﻩ‌ﺗﺮ ﺑﺎﺷﻴﻢ. ﻋﺪﺍﻟﺖ ﺩﺭ ﺳﻄﺢ ﮔﺴﺘﺮﺩﻩ‌ﺗﺮ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﺟﻤﻊ،ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﺳﺮﺯﻣﻴﻦ ﺧﻮﺩ ﻭ ﺩﺭ ﺳﻄﺢ ﺟﻬﺎﻧﻲ ﺍﺳﺖ. ✍استاد شجاعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 فرقه صادق شیرازی انگلیسی هم نگران توافق ایران و عربستان شده ... تبلیغ میکنند که وهابی ها یک قرن جنایت کرده اند اما نمیگویند همین وهابیت را انگلیس جنایتکار روی کار آورد عده ای منافقانه میخواهند با ترساندن خطر وهابیت.. توافق ایران و عربستان را زیر سوال ببرند ♦️از رابطه ایران و انگلیس و جنایات صد ساله انگلیس علیه ایران نگران نبوده و نیستند اما همین فرقه شیعه لندنی مزدور بعد توافق نگران وهابی ها شده اند اما نگران جنایات انگلیس نیستند ♦️ البته فرقه شیعه لندنی با وهابیت انگلیسی هر دو مزدورو ضد اسلام هستند سید حسین
✅ باید خودمان را اصلاح کنیم... 🔰 این انتظار، مستلزم صلاح و عمل است؛ باید خودمان را کنیم، باید به آن چیزی باشیم که دل آن بزرگوار را شاد میکند. اگر بخواهیم این‌جور عمل بکنیم و این صلاح و اصلاح را برای خودمان فراهم بکنیم، طبعاً نمیتوانیم به عمل فردی اکتفا کنیم. در محیط جامعه، در محیط کشور، در محیط جهانی هم هست که باید انجام بدهیم؛ این وظایف چه هستند؟ این همان چیزی است که نیاز دارد به بصیرت، نیاز دارد به ، نیاز دارد به نگرش جهانی، نیاز دارد به روشن‌بینی؛ این آن چیزی است که شما عزیز فعّالِ امروز به آن موظّفید. ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ 🔹بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه‌السلام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نگاه شما نسبت به خانواده چگونه است؟ ⚠️ خیلی‌ها ازدواج می‌کنند، در حالی که جنس طرف مقابل را نمی‌شناسند! 🔴
🔴 💠 فردی که است از او توقّع نداریم که نیازها یا محبّت خود را با زبان بیان کند بلکه زبان او همان رفتارهای اوست. در واقع سعی می‌کنیم تمام احساسات، منطق، حالات روحی، نیازها، گلایه‌ها و او را با ظاهر رفتارش تشخیص دهیم. 💠 درست است که در زندگی مشترک، زن و مرد باید کلامی و گفتگو داشته باشند امّا یک تکنیک که می‌تواند ابراز محبّت کلامی و گفتگوی صمیمی بین شما را تقویت کند این است که فرض کنید همسر شما است و مجبورید تمام رفتارهای او را ترجمه کنید. 💠 در این تکنیک مجبور هستید به ظاهر رفتارهای کوچک و بزرگ همسرتان و آنها بیشتر دقّت کرده و برداشت‌های جالبی از رفتارهای او کنید. مثلاً اگر همسرم می‌شوید یا غذا می‌پزد یعنی دارد در دلش داد می‌زند من همسرم را دوست دارم که دارم برایش غذا درست می‌کنم یا اگر همسرم برای خانه نان و میوه می‌کند یعنی دارد با زبان بی‌زبانی می‌گوید همسرم را دوست دارم که دارم به او خدمت می‌کنم. خودتان به تمام رفتارها و خدمت‌های ریز و درشت همسرتان دقّت کنید و از آنها برداشت‌های و عاطفی نمایید. 💠 این روش می‌تواند توقّع فردی را که همسرش ذاتاً کم حرف یا است و در ابراز‌ محبّت ضعف دارد تعدیل کرده و تا حدّی مانع روابط آنها شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رژه عجیب مخالفان نتانیاهو در خیابان های تل آویو مخالفان نتانیاهو در خیابان های تل آویو با به صدا درآوردن شوفار رژه رفتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جرعه‌ای از زلال قرآن 📖سوره مبارکه احزاب، ۳۵ 💠 إِنَّ الْمُسْلِمِينَ وَالْمُسْلِمَاتِ وَالْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ وَالْقَانِتِينَ وَالْقَانِتَاتِ وَالصَّادِقِينَ وَالصَّادِقَاتِ وَالصَّابِرِينَ وَالصَّابِرَاتِ وَالْخَاشِعِينَ وَالْخَاشِعَاتِ وَالْمُتَصَدِّقِينَ وَالْمُتَصَدِّقَاتِ وَالصَّائِمِينَ وَالصَّائِمَاتِ وَالْحَافِظِينَ فُرُوجَهُمْ وَالْحَافِظَاتِ وَالذَّاكِرِينَ اللَّهَ كَثِيرًا وَالذَّاكِرَاتِ أَعَدَّ اللَّهُ لَهُمْ مَغْفِرَةً وَأَجْرًا عَظِيمًا 💠 به یقین، مردان مسلمان و زنان مسلمان، مردان با ایمان و زنان با ایمان، مردان مطیع فرمان خدا و زنان مطیع فرمان خدا، مردان راستگو و زنان راستگو، مردان صابر و شکیبا و زنان صابر و شکیبا، مردان با خشوع و زنان با خشوع، مردان انفاق کننده و زنان انفاق کننده، مردان روزه‌دار و زنان روزه‌دار، مردان پاکدامن و زنان پاکدامن و مردانی که بسیار به یاد خدا هستند و زنانی که بسیار یاد خدا می‌کنند، خداوند برای همه آنان مغفرت و پاداش عظیمی فراهم ساخته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدیو از بی خانمان های اروپایی و آمریکایی توی کانال ها و پیج های انقلابی زیاد هست و واقعا هم به حق هست که با این زاویه متفاوت از غرب هم آشنا بشیم. ولی این که صد متری محل برگزاری اسکار، چادرهای بی خانمان ها ببینیم دیگه نوبره 😳 می ترسم دو روز دیگه بیخ اتاق بایدن توی کاخ سفید هم بی خانمان ها برن چارتا چادر بزنن😂😂 ما اینجا توی استان های فقیر نشینمون ده بیست تا منطقه کپرنشین و مستضعف داریم، داریم از خجالت توی روشون آب میشیم. هر روز هم تیم های جهادی میرن و میان. پایین شهرمون هم راه به راه بچه های جهادی کار اقتصادی و فرهنگی و عمرانی می کنن. شما دیگه توی حلقتون هم داره پر از چادر فقرا و معتادها میشه و بوی ادرار بنا به گفته ایرانیان ساکن بعضی از کشورهای اروپایی مثل سوئد و فرانسه، شهرهاتون را پُر کرده. انتهای مسیر اقتصاد غرب اینه؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زباله گردی گروهی! در شهر آستون در تگزاس ، محصولات غذایی که در اثر قطع برق خراب شده اند، توسط سوپرمارکت ها دور ریخته می شوند و آمریکایی ها زباله ها را غارت می کنند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اين ويديو رو بفرست براى دختران قوى سرزمینت و اونایی که یکمی ناامیدن و میگن اینجا هیچی نمیشیم❤️🥰
✳️ مرده‌ها را مُثله و به زنان تجاوز کردند 🔹در چنین روزی در سال ۱۹۶۸، سربازان ایالات متحده، تکان‌دهنده‌ترین قسمت جنگ ویتنام یعنی را انجام دادند. حداقل ۵۰۰ روستایی از جمله زنان باردار و کودکان کشته شدند. 🔸این قتل‌عام نام دهکده‌ی می لای، در روستای سون مو در جنوب ویتنام را گرفت. با اعتقاد به این که دهکده یک پایگاه ویت کنگ است، به سربازان آمریکایی دستور داده شد تا آن را نابود کرده و به آتش بکشند و تمام اعضای مظنون ویت کنگ را بکشند. 🔹علی‌رغم یافتن هیچ مدرکی دال بر حضور ویت کنگ، سربازان آمریکایی روستاییان از جمله زنان، کودکان و افراد مسن را به طرز وحشیانه‌ای اعدام کردند؛ مرده‌ها را مثله و به زنان تجاوز کردند. 🔸سربازان حتی کسانی را که قصد فرار داشتند و همچنین حیوانات و احشام روستاییان را کشتند. این عملیات چهار ساعت به طول انجامید و با سوختن تمام روستا به پایان رسید. 🔹این قتل‌عام تقریباً در تمام سطوح فرماندهی ارتش ایالات متحده سرپوش گذاشته شد و تنها پس از افشای آن توسط روزنامه‌نگار سیمور هرش، که عکس‌های گرفته شده توسط یک عکاس رزمی ارتش ایالات متحده را هنگام انجام این عملیات منتشر کرد، برای عموم آشکار شد. 🔸تنها یک سرباز به نام ویلیام کالی جونیور به خاطر این قتل‌عام محکوم شد! او تنها سه روز را در زندان و چهار سال را در حبس خانگی گذراند، پس از آنکه رئیس جمهور، ریچارد نیکسون دستور کاهش مجازات وی را صادر کرد.
اینم شوخی ما با اهالی کانال جهاد تبیین 😊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا می‌دانید سواد رسانه‌ای تنها به پیام‌های رسانه‌ای محدود نمی‌شود؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 این چند دقیقه آقای رحیم‌پور ازغدی را باید هر روز‌ چندبار شنید...
تنها گریه کن 27.mp3
8.31M
📚 🔊 «هر شب قبل از خواب کتاب خوب بشنوید» 🏷 کتاب 📌 📍فصل هفتم ص ۱۶۷ 🍂جمکران 🍂سبزی برای جبهه 🍂راز گویی محمد به مادر 🍂جسارت محمد 🍂تجسم آرزوهای مادر 🍂لباس خاکی محمد 🍂پلاستیک انار 🍂مادر و پسر به سمت حرم 📝 کتاب تنها گریه کن نوشته اکرم اسلامی، روایت زندگی اشرف السادات منتظری مادر 🔸️