eitaa logo
اَتنا(اندیشکده تمدن نوین اسلامی)
712 دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
774 ویدیو
22 فایل
برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیاز به ملت تمدن ساز داریم و ملت تمدن ساز در بستر آموزش های لازم به وجود می آیند. آموزشهایی در زمینه های اقتصاد سیاست فرهنگ و... لینک کانال👇👇 https://eitaa.com/joinchat/186318869C9e216c3ff1 پل ارتباطی @sadra59
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸۴ داوطلب دریافت‌کننده واکسن کرونای فایزر به فلج صورت مبتلا شدند 🔹سازمان غذا و داروی آمریکا اعلام کرد ۴ شرکت‌کننده در آزمایش واکسن کووید-۱۹ شرکت آمریکایی فایزر به فلج شدن صورت (بلز) مبتلا شده‌اند. 🔹فلج «بلز» سبب ضعف ناگهانی در عضلات و در نتیجه افتادگی نیمی از صورت می‌شود. ✍باشگاه خبرنگاران جوان 🇮🇷کانال اتنا(اندیشکده تمدن نوین اسلامی) @atna_ir
زیبا کلام ، تا حالا از آسیب‌ها و مرگهایی که زم باعث و بانی اش بوده دلت بدرد نیامده . البته قطعا بدرد نیامده که اینجور اراجیف می بافی توصیه می کنم خودت را به دکترنشان بدهی تا بلکه دل بیمارت درمان شود که اینگونه هرز نرود تاجزاده ، شما بهتر است از رفتار و کردار خودتان خجالت بکشید که کشور را به این روز انداختید اگر به آزادگی اعتقاد دارید . و معنی آزادگی را می فهمید . البته از کدخداپرستان بعید است آزاده بودن را بفهمند ✍صدرا موحد 🇮🇷کانال اتنا(اندیشکده تمدن نوین اسلامی) @atna_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻 🔸آن فریادی که در دل‌ها اثر می‌کند؛ جوامع را عوض می‌کند؛ دشمن را حقیقتاً می‌ترساند و راه را واقعاً روشن می‌کند، فریادی است که از روی ایمان و از دلِ با تقوا و از انسان عاملِ صالح ناشی شده باشد؛ همان‌طور که در انقلاب اسلامی ایران مشاهده شد. پس، ، مقدّمه و شرط اساسی برای دیگرسازی و جهان‌سازی و و پیمودن راه‌های دشوار است. ۱۳۷۱/۱/۱۶ 🇮🇷 کانال اتنا (اندیشکده تمدن نوین اسلامی) @atna_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شروع جلسه نوزدهم دوره جامع تدریس مجازی تاریخ تطبیقی اسلام⬇️⬇️
taaeb_tarikh_tatbighi_islam_19.mp3
11.15M
💠 سلسله دروس 📔جلسه نوزدهم 📝پیامبر اسلام (ص) 👈[۴] 🔰کانال اتنا(اندیشکده تمدن نوین اسلامی) 🇮🇷آموزشهای تمدن ساز ( روز های فرد در کانال اتنا) @atna_ir
@atna_ir☀️ دوره جامع تدریس مجازی جلسه نوزدهم(۱) بسم الله الرحمن الرحیم ✍️ پیدایش زمینه‌های هجرت به مدینه در شعب ابی‌طالب 🔷در بحث مهاجرت پیامبر اسلام (ص) باید بررسی کنیم که چه زمینه‌هایی در مهاجرت آن حضرت به مدینه دخیل بوده است. همان طور که در جلسه قبل اشاره کردیم، زمینه‌های هجرت پیامبر اکرم (ص) در شعب ابی‌طالب، و بعد از مذاکرات ایشان با عده‌ای از اهالی مدینه به وجود آمد. تقاضای قبائل اوس و خزرج این بود که پیامبر اسلام (ص) از همان هنگام و همراه آن‌ها به مدینه برود، اما آن حضرت فرمودند که باید آن شهر، پذیرای من باشد تا بیایم. پذیرا بودن مدینه هم منوط به این است که مردم آن‌جا اسلام را پذیرفته و وعده یاری بدهند.در آن زمان، مدینه از دو قوم تشکیل شده بود: خزرج و اوس. خزرجی‌ها با پیامبر اسلام (ص) قرار داد یاری‌رسانی بستند، ولی اوسی‌ها ابتدا چنین قراردادی با ایشان نداشتند. لازم بود که خزرجی‌ها، اوسی‌ها را در هم در جریان قضیه قرار می‌دادند تا آن‌ها هم می‌پذیرفتند. برای این امر، خزرجی‌ها از پیامبر اکرم (ص) نماینده‌ای درخواست کردند که ایشان هم «مُصعَب بن عُمَیر» را به عنوان نماینده خود به مدینه فرستادند. 🔰کانال اتنا(اندیشکده تمدن نوین اسلامی) 🇮🇷آموزشهای تمدن ساز ( روز های فرد در کانال اتنا) @atna_ir