بابازی، الگونمایی فعالان بازی
🔆 #بابازی
3⃣3⃣ حنان الحروب
🔶 #حنان_حامدالحروب #مددکاراجتماعی و #معلم کلاس دوم دبستان #مدرسه « سمیحه خلیل»در کرانه باختری است. او در دانشگاه قد.س و در رشته #آموزش_و_پرورش ابتدایی تحصیل کرده است.
🔷 در سال ۲۰۱۶، «حروب» در سن ۴۴سالگی به عنوان یک زن فلس.طینی، جایزۀ بهترین معلم دنیا را ازآنِ خودش کرد. او با شعار «نه به خشونت در آموزش» و با شیوهای مبتنی بر «آموزش با #بازی»، توانسته نام خودش را در حافظۀ جهان ثبت کند. «حنان»، با استفاده از شیوۀ آموزشیِ خود، تلاش میکند تا کودکان فلس.طینی آسیب دیده از خشونت اسر.ائیلی ها را درمان کند و ادبیات #مقاومت و #پایداری را به آنها منتقل کند.
🔶 « داستان زندگی من، مانند داستان زندگی هر خانوادۀ دیگرِ فلس.طینی در سایۀ اشغال رژیم صه.یونیستی شکل گرفته است، یکروز، پسر و دو دختر دوقلویم، بههمراه پدر و زن عمویشان از مدرسه به خانه بازمی گشتند که سربازان اشغال.گر اسرا.ئیلی، به اتومبیل آن ها تیراندازی کردند و همسرم مجروح شد و ۱۰ سال در زندان اسر.ائیل بود. این حادثه، شوک بدی را به فرزندانم وارد کرد و سبب شد تا آنها گوشهگیر شوند و اعتمادبهنفسشان را از دست بدهند. بهاینترتیب، جوی از خشونت و ناامیدی در میان آنها شکل گرفت و بهتدریج، موجب اُفت تحصیلی آنان شد. برای برونرفتِ فرزندانم از اثرات ناشی از این #حادثه، تلاش زیادی کردم. متأسفانه در #مدارس، معلمان شیوۀ برخورد با نتایج ناشی از این آسیب ها را آموزش نمی بینند، بههمیندلیل مجبور شدم که خودم به کودکانم کمک کنم و توانستم با استفاده از «بازی»، آنها را از تاثیرِ آن شوک، بیرون بیاورم.»
🔶 حنان الحروب برای بهبود حال روحی کودکانش در خانه اش کنج امنی می سازد و بازی های مختلفی را که از اینترنت و کتاب ها پیدا می کند برایشان #بومی_سازی میکند. او متوجه می شود که فرزندانش هنگام بازی کردن در آرام ترین و خوشحال ترین حالت هستند. او پس از این تجربه ی موفق تصمیم میگیرد به عنوان معلم این ایده را برای دیگر دانش آموزان فلس.طینی اجرا کند و از بازی به عنوان سلاح مقاومت استفاده کند.
🔷 «چون کودکان فلسط.ینی در اثر رفتارهای خشن اشغال.گران اسرا.ئیلی ، در معرض خشونت قرار دارند، از بازی به عنوان وسیله ای برای شاد کردن آن ها در کلاس درس استفاده می کنم. #تدریس و #آموزش همراه با بازی، باعث می شود تا دانش آموزان همزمان با #یادگیری، با #نشاط هم بشوند. بهاینترتیب توانستم که با اصلاح رفتارهای نادرست آنها، رفتارهای خشن شان را کاهش دهم. شیوۀ من این است: «بازی میکنیم و می آموزیم». بهاینترتیب، با تبدیل کلاس درس به محیطی امن و شاد تلاش میکنم تا دانشآموزان، کودکیِ ازدسترفتۀ خودشان را که زیر سلطۀ اسرا.ئیل از آن محروم شده اند، بیابند. در بازی های ما بچه ها بر اساس شخصیت شان نقش میگیرند و به جای معلم، #مدیر ، #روزنامه_نگار، مهندس ، دکتر و ... بازی می کنند. ما گروهی کار می کنیم و در گروه ها به دانش آموزان نقش پیشرو و راهبر می دهیم و حتما نقش را چرخشی میکنیم؛ بنابراین آنها علاوه بر پیشرو بودن، یاد میگیرند که از یکدیگر حمایت و پشتیبانی کنند. بازی های ما همیشه با ابزار و وسایل خیلی ساده است از فنجان های پلاستیکی گرفته تا گیره لباس و طناب های کهنه. ما جدا از آموزش مفاهیم درسی برای آموزش #اخلاق و ارزش ها با دانش آموزان بازی می کنیم. هر بازی، قانون های خاص خودش را دارد و هر دانش آموز باید با آن ها آشنا باشد تا بتواند وارد بازی بشود.»
🔶 این معلم فلسط.ینی یک نقشه ی بزرگ روی یک دیوار کلاسش دارد که هیچ اثری از موجودیت اسرا.ئیل در آن دیده نمیشود. برخی از اسرائ.یلی ها او را به عنوان معلمی که خشونت را در سیستم آموزش و پروش ترویج می کند محکوم می کنند و از فعالیت های ضد اسرائ.یلی همسرش هم انتقاد کرده اند. با این حال او سرسختانه به کارش ادامه می دهد و معتقد است که معلمان #قدرت واقعی روی زمین هستند و عقل کودک فلسط.ینی را عقلی بزرگ می داند که باید برای آینده روی آن سرمایه گذاری کرد.
🔷 « ما با استفاده از روش های مختلفی مانند بازی، #نقاشی و #ورزش، می توانیم به فرزندانمان کمک کنیم تا دنیا را درک کنند و بهعنوان افراد #فعال و #خلاق،در سطح جهان اثرگذار باشند. من #ایمان دارم که آموزش، یک سلاح و راهی برای #پیروزی، #ایستادگی، اثبات حق و حفظ #هویت در سرزمینمان است. می توانیم واقعیت را تغییر دهیم و آینده را بسازیم.»
🔆بابازی، باشگاه نوآوران بازی
🆔 t.me/babaziclub
🆔 instagram.com/babaziclub
💢 @babaziclub
ارتباط با ما:
✅ @babazi_admin
بابازی، الگونمایی فعالان بازی
🔆 #بابازی
4⃣3⃣ گروه بازی دوست
🔷 #بازی_دوست روایت چند دانشجوی جوان دغدغه مند است که از بستر کار #فرهنگی به فضای #کودک و بازی ورود کرده اند. ثمره کارشان از سال ۹۶ تا به الان تولید طراحی و تولید ۱۵ اسباب بازی آموزشی است. بازی دوست سعی دارد با طراحی و #تولید اسباب بازی ها و طراحی و اجرای فرآیندهای #بازی_آموزی که بر ارتقای مهارتهای هوشی کودکان و نوجوانان متمرکز است، دستیار و همراهی برای #والدین و #مربیان ایران زمین باشد.
🔶 از آنجایی که اعضای تیم بازی دوست همگی عقبه کار فرهنگی دارند و از فرهنگ وارد بازی و #آموزش شده اند در حوزه بازی سفت و سخت روی حدود فرهنگی شان تاکید دارند. 🔹 حامدتاملی، دانشجوی دکتری برنامه ریزی درسی و مسئول گروه بازی دوست است:« وقتی از فرهنگ و آموزش حرف می زنیم نباید این دو را از هم جدا کنیم. در آموزش مسئله #زیست_بوم خیلی پررنگ است. ابزار ،فرایند های آموزشی و اهداف برگرفته از جامعه ای است که ما در آن زندگی می کنیم. اگر در آموزش، فرهنگ را نبینیم یک آموزش بومی اتفاق نمی افتد، مثلا در بازی #کاشی_چین ما سراغ طرح های #اسلیمی و #معماری ایرانی اسلامی رفته ایم. در بازی #چیکا از اشکال و نقوش صنایع دستی استفاده کرده ایم. حتی بازی هایی مثل #هامپوئیل (نام یک غار اساطیری در شهر مراغه ) که طراحی را از نمونه های خارجی انجام داده ایم سعی کردیم حداقل در اسم یا بسته بندی محصول؛ بر ارزش های فرهنگی خودمان تکیه کنیم.»
🔷 اما نقطه تمایز بازی دوست با دیگر تولیدکنندگان را باید در نوع نگرش این گروه به بازی دید: « بازی برای ما صرفا ابزار نیست، بازی هسته اصلی است. به ویژه در سن زیر ۷ سال که ما روی آن متمرکز هستیم، بازی زندگی کودک است. هدف ما این نیست که کودک حروف را در بازی یاد بگیرد. اصل موضوع مفاهیمی هست که در بازی منتقل می شود. بحث اصلی #خودشکوفایی کودک در بازی است. ما نگاه درمانی به بازی نداریم بلکه نگاه #تربیتی است و این نگاه تربیتی فضای واقعی تری را برای رشد کودک رقم می زند.»
🔶 تیم بازی دوست با سرمایه ۴میلیون تومانی وام، فعالیت خود را از #کانون_رضوان شروع کرده و در حال حاضر حدود ۱۵ بازی طراحی کرده است که ۸ بازی آن رسما وارد بازار و به فروشگاه ها عرضه شده است. بازی دوست مراحل تولید خود را برون سپاری می کند و مزیت خود را در #محتوا و طراحی محصولات می بیند. حامد تاملی و همکارانش علاوه بر طراحی و تولید بازی ، به حوزه #ترویج_بازی و اسباب بازی هم ورود کرده اند.
« در کشور ما برای ترویج اسباب بازی و مفهوم بازی باید خیلی جدی کار کرد. متاسفانه #رسانه_ملی خیلی ضعیف عمل کرده و نگاه شان به اسباب بازی به عنوان یک کالای لوکس و صنعتی است. با اسباب بازی همان طوری برخورد میشود که با چیپس و پفک میشود. ما معتقدیم اسباب بازی نه تنها کالای فرهنگی است بلکه #هویت سازترین کالای فرهنگی نیز می باشد. درصد زیادی از شخصیت کودک در زیر ۷ سال شکل می گیرد که بیشترین وسیله دست او اسباب بازی است و این بی توجهی، عملا بی توجهی به ذات کودک است. ما #کتاب و #فیلم را در رسانه به عنوان کالای فرهنگی می بینیم اما در اسباب بازی این نگاه فرهنگی بودن متفاوت است. بر همین مبنا تلاش کردیم باور و نگرش مسئولین را نسبت به این موضوع تغییر دهیم. سال ۹۸ با مسئولین صدا و سیما صحبت کردیم و معاونت علمی و دیگر دوستان را هم پای کار آوردیم و در برنامه چی چی در #شبکه_پویا تبلیغ اسباب بازی هم گنجانده شد. اما بعد از مدتی مسئله تبلیغات و بهانه های مختلفی مطرح شد و مسئولین دیگر با ما همراهی و همکاری نکردند.»
🔆بابازی، باشگاه نوآوران بازی
🆔 t.me/babaziclub
🆔 instagram.com/babaziclub
💢 @babaziclub
ارتباط با ما:
✅ @babazi_admin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#اطلاع_رسانی
🔰 ارائه خدمت "بازی پهلوان من" توسط "موسسه بابازی"
🔸 بسته خدمات و محصولات بزرگداشت دومین سالگرد شها دت سرد ار دل ها
🔸 بابازی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سر دار سرافراز انقلاب، بسته بازی های جذاب و خلاقانه کلاسی طراحی کرده است.
این بازی ها که بدون وسیله و یا با وسایل ساده است در مدارس و پایگاه های کم برخوردار هم اجراپذیرند.
🔸 موضوع و محتوای بازی ها، معرفی شخصیت حاج قا س م بوده و برای دانش آموزان مقطع ابتدایی (سوم تا ششم) و متوسطه اول قابل اجرا می باشد.
🔻 خرید محصولات و خدمات:
https://mh8.ir
ستاد مردمی بزرگداشت مشهد مقدس
#قهرمان_من
🔆بابازی، باشگاه نوآوران بازی
🆔 t.me/babaziclub
🆔 instagram.com/babaziclub
💢 @babaziclub
ارتباط با ما:
✅ @babazi_admin
آدرس اینستاگرام یاران خراسان
https://instagram.com/yaran_khorasan?utm_medium=copy_link
بابازی، الگونمایی فعالان بازی
#پیام_تسلیت
🔹جوانشیر بُنیاب، استاد پیشکسوت دنیای اسباببازی و سرگرمیهای آموزشی پس از تحمل ماهها بیماری سرطان، در تهران درگذشت.
آقای بنیاب، متولد ۱۸اسفند ۱۳۲۷ بروجرد در لرستان بود، و علاوه بر فعالیت در حوزههای سرگرمی و آموزش، دستی نیز بر ادبیات داشت.
↩️ به گزارش پایگاه خبری اسباببازیها، مرحوم جوانشیر بنیاب بازنشستهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود، و طی سالها حضور (از ۱۳۵۸) در واحدهای روابط عمومی، سرگرمیهای سازنده و نیز بخشهای طراحی و نوآوری کانون، در تولید بسیاری از سرگرمیهای آموزشی کودکان نقش داشت.
⬅️ بازی در «تجربه و ترفند» مستندی از عبدالله علیمراد که چگونگی پیدایش حرکت در سینمای پویانمایی را توضیح میدهد، در کنار ساخت یا مشارکت در تولید آثاری چون «چوبچین» و «جورچین نشانهی کانون» ... ازجمله مهمترین کارهای این استاد در عرصهی سرگرمیسازی بوده است.
↙️ وی علاوه بر این، سالها در دورههای متنوع در حوزهی سرگرمی و اسباببازی تدریس کرده و بسیاری از مربیان کانون زیرنظر ایشان رشد کردهاند.
حضور در تهیه و تولید کتاب صوتی «آدم بدشانس» اثر آلبرتو موراویا و همچنین کتاب صوتی «سه شب با مادوکس» به قلم ماتئی ویسنییک به عنوان گوینده و صداپیشه، از جمله فعالیتهای ایشان در زمینهی اجرا بوده است.
وی همچنین دستی در ترجمهی داستان و نوشتن شعر داشت.
🔽 جوانشیر بنیاب، صبح روز ۱۴ دیماه در تهران درگذشت.
مجموعهی بابازی درگذشت این استاد بیبدیل عرصهی هنر و سرگرمی را به عموم علاقهمندان و خانوادهی آن مرحوم تسلیت میگوید.
منبع خبر و عکس : پایگاه خبری اسباب بازی ها
🔆بابازی، باشگاه نوآوران بازی
🆔 t.me/babaziclub
🆔 eitaa.com/babaziclub
🆔 instagram.com/babaziclub
بابازی، الگونمایی فعالان بازی
❇️ ایده ترویج بازی
2⃣1⃣ بازی در سواحل دریا
🔷 حلقه بازی عمو زنجیرباف شان رفته رفته بزرگتر می شود، بعضی بزرگ تر ها هم به هوای بچه ها داخل حلقه جای میگیرند. صدای امواج در شعر کودکانه عمو زنجیرباف گم می شود. چند طلبه جوان وسط حلقه و یا کنار بچه ها دیده میشوند. طلبه هایی با عبا و عمامه در ساحل شرجی بابلسر. بازی های دیگری هم دارند و مسابقات جذابی که پای پدر و مادر ها را هم به بازی باز کرده است.
🔶 مردم مثل همیشه برای تفریح به کنار دریا آمده اند. اما در سواحل بابلسر ماجرا کمی فرق می کند. طلاب جوان و دغدغه مندِ موسسه #بقیه_الله در ساحل برای #تفریح سالم مردم برنامه اجرا می کنند.
🔶 موسسه بقیه الله یک مجموعه #فرهنگی و #مذهبی که با رویکرد و ماموریت تبلیغ دین شکل گرفته است. اما مسئولین این موسسه به روش های #تبلیغ مرسوم اکتفا نکرده اند و بنابر ضروریات جامعه روش های #خلاقانه تری را انتخاب کرده اند.
🔷حجت الاسلام مرتضی پورعلی مدیر موسسه بقیه الله و از همان طلبه های خوش ذوقی است که بارها در ساحل برای کودک و بزرگسال برنامه های #بازی_محور اجرا کرده است. « همیشه وقتی در جلسات مسئولین موضوع سواحل مطرح می شود، اکثر افراد بر تهدیدها و آسیب های این #محیط تاکید می کنند و عملا راهکاری هم برای تغییر فضا ندارند. در حالیکه حضور خیل عظیمی از مردم در سواحل #دریا فرصت ارزشمندی است که باید برای آن برنامه داشت. ما جمعی از طلاب بودیم که کار تبلیغ انجام می دادیم و اکثرا هم اهل مسافرت های شمال بودیم. می دیدیم که مردم در #تفرجگاه ها و اماکن تفریحی به ویژه سواحل رفت و آمد های زیادی دارند اما برای این حضور برنامه ریزی ای وجود نداشت. ما گفتیم سهم ما دراین موضوع چیست ؟
ابتدا نیاز مردم را تشخیص دادیم، نیاز به تخلیه #هیجان و اقتضای ساحل هم مسابقه ، جُنگ شادی و بازی و ... بود.»
🔷 طلبه های ساحل به دنبال این نبودند که منبر سخنرانی شان را از #مسجد به ساحل منتقل کنند. بلکه می خواستند با مخاطبی که ممکن است در وقت های عادی کمتر در مسجد حضور داشته باشد یا اصلا مخاطب مسجدی نباشد، ارتباط برقرار کنند. ارتباطی از جنس صفا و صمیمیت که شکاف بین طلاب و مردم را کم کم از بین ببرد.
🔶 « ما در حوزه #بازی متخصص نیستیم. فقط می دانستیم که یکی از ابزار های جذب مخاطب بازی است. بازی های جمعی و گروهی و بعد هم بازی های رقابتی با استفاده از مواد موجود در محیط، مثل ماسه و شن وآب و ... . هدف ما این نبود که مردم را موعظه کنیم. برای ما همینکه مردم ما را در کنار خودشان ببینید و ارتباط گیری ایجاد بشود و این فضای شادی را تجربه کنند کافی بود و با همین روش بازخوردهای خیلی خوبی هم گرفتیم.خیلی از افراد بزرگسال بعد از بازی ها می آمدند و باهم در مورد مسائل و سوالاتی که داشتند صحبت می کردیم. برنامه های ما همزمان با اذان تمام می شد و میدیدم که درصد زیادی از افرادی که همبازی ما بودند در صف #نماز ایستاده اند..»
🔷گروه بقیه الله از سال ۹۴ تبلیغ در سواحل را آغاز کرده اند. این طلاب جوان در قالب گروه های ۴_۵ نفری به قسمت هایی از ساحل که بیشتر محل اقامت خانواده ها است می روند و برای کودکان و نوجوانان برنامه های مختلفی مثل #نمایش ، #مسابقه و بازی اجرا می کنند. بازی های این گروه بازی های ساده و محیطی هستند که با امکانات موجود در فضای ساحل قابل اجرا است.
🔆بابازی، باشگاه نوآوران بازی
🆔 t.me/babaziclub
🆔 instagram.com/babaziclub
💢 @babaziclub
ارتباط با ما:
✅ @babazi_admin
#بابازی
6⃣3⃣ خانه خلاق و نوآور دانادل
🔷 #کافه_خانوادگی_دانادل را شاید در نگاه اول مثل بقیه کافه ها ببینیم اما این کافه چند ویژگی اساسی دارد که آن را از دیگر کافه های معمول متمایز کرده است. حامد تاملی دانشجوی رشته دکتری #علوم_تربیتی، مدیر و موسس #دانادل است. او می گوید: «هدف اصلی ما ایجاد یک فضای خانوادگی بود تا همه اعضای #خانواده بتوانند یک فضای #بازیمحور را تجربه کنند. به این دلیل که #تربیت در بستر خانواده شکل میگیرد درگیر کردن خانواده برای ما مساله بود و اصلی ترین هدف ما این بود که میخواستیم نقش #بازی در تربیت، پررنگتر نشان داده شود و این موضوع نیازمند آگاه سازی #والدین بود که با کارگاه و سخنرانی اتفاق نمیافتاد. می خواستیم والدین درگیر بازی بشوند و خودشان هم بازی را تجربه کنند. #کافه_بازی فضایی بود که می شد در آن این هدف را دنبال کرد.»
🔶 دانادل به عنوان مرکز تخصصی بازی و #یادگیری طراحی شده و با شعار "بازی برای همه"، ارائه دهنده #آموزش در قالب #سرگرم_آموزی و بازی آموزشی می باشد. اینجا برای شمارش مخاطبان، معیار تنها تعداد کودکان و نوجوانان نیست بلکه تعداد خانواده است که اهمیت دارد.
🔷 دانا دل در یک مساحت ۸۰۰ متری خدمات مختلفی برای اعضای خانواده ارائه می دهد، والدین از بازی های #رومیزی استفاده می کنند، کودکان زیر ۷سال در بخش گیلانه سرا (سبک خانه های شمال کشور) ،مزرعه بازی، خانه مادربزرگه و ... بازی هایی متناسب با #سبک_زندگی #ایرانی #اسلامی دارند و #نوجوانان هم در بخش کهکشان بازی های دیجیتالی حرکتی یک بازی مهیج راتجربه می کنند.
🔆بابازی، باشگاه نوآوران بازی
بابازی، الگونمایی فعالان بازی
#بابازی
7⃣3⃣ مهد مادر و کودک حسنات
🔶 مهدکودکی که تصویر ذهنی ما را از #مهدکودک بهم می ریزد، فضایی مفروش با قالی، پشتی های قرمز قدیمی و کناره های روفرشی رنگارنگ و #کودکانی که با قابلمه توپ حمل می کنند. روی چادر #نماز گلدار #قایق_سواری می کنند و با بالشت و پشتی #تونل ساخته اند. داخل حیاط خبری از #تاب و #سرسره نیست در عوض شاهد #بازی بچه ها با مرغ و خروس و جوجه ها هستیم. اینجا در واقع مهد نیست، خانه ایست که طرح مادر و کودک #حسنات در آن به اجرا در آمده است. 🔷 خانه ای که هدفش ایجاد فضای بازی برای کودکان است اما با یک تفاوت ویژه؛ بچه ها از #مادر جدا نمی شوند بلکه با توجه به سطوح رشدی و آمادگی خودشان در محیط حسنات با مادر در تعامل هستند.
🔶 مادرها هم اینجا برنامه بازی و #آموزش دارند زیرا مسئولین حسنات معتقدند که کار #تربیتی روی کودک به تنهایی اثربخش نیست و لازم است که مادر هم از جهات مختلف تربیتی آموزش ها و آگاهی های لازم را کسب کند و حسنات بستری را فراهم آورده است که مادر و کودک کنار هم رشد می کنند.
🔷 طرح مادر و کودک حسنات نتیجه دغدغه های مادری است که پاسخ نیازش را از سیستم آموزشی موجود نگرفته است. زهره مدرسی لیسانس علوم قرآنی و مادر ۳ فرزند ، ۸سالی هست که وارد فضای تربیتی شده، « وقتی فرزندم ۳_۴ ساله شد ، می خواستم برای رفع نیازش به #همبازی او را در مهد ثبت نام کنم. مدل های مختلفی را دیدم اما متاسفانه مهدها یا رویکردی صرفا مذهبی و یا صرفا #روانشناسی و غربی داشتند و مبانی تربیتی در این میان گم شده بود. از طرفی هیچ مجموعه ای برای حضور مادر در کنار فرزندش برنامه و انعطاف نداشت.»
🔶 خانم مدرسی با دیدن خلاء موجود در #سیستم_آموزشی مهد کودک ها ، خودش دست به کار می شود و با کمک چند مادر دیگر شروع به مطالعات مبانی تربیتی با رویکرد دینی و روانشناسی می کنند. خانم مدرسی برای شروع و ایجاد تجربه اجرایی، منزل شخصی اش را به یک #مهدخانگی کوچک تبدیل می کند و در سال ۹۴ موفق به راه اندازی مجموعه حسنات به صورت رسمی در شهر #قم می شود.
🔷 الگوهای تربیتی و #بازی_محوری که در این مجموعه ارائه می شود بیشترین شباهت و نزدیکی را به زندگی واقعی افراد دارد. کودکان در حسنات با #بازی_تمرین_زندگی می کنند. #اردوهای ماجرا محور بچه ها را با شغل های مختلف نانوایی ، نجاری، آتش نشانی و ... آشنا می کند و برای انس کودکان با #مفاهیم_دینی برنامه های بازی محور و اردویی در #مسجد ، حرم حضرت معصومه (س)، مسجد جمکران و... نیز برگزار می شود. بچه ها در مناسبت های مختلف خودشان مسئول برپایی تکیه و ایستگاه صلواتی و فضاسازی هستند. در این بین مادرها نیز همبازی بچه ها می شوند و در کنار کارگاه های تربیتی به صورت تجربی با فرزند خود وارد بازی می شوند و با کمک مربیان حسنات گره های ذهنی تربیتی خود را باز می کنند.
🔶 طرح مادر و کودک حسنات ویژه کودکان ۳ تا ۶ سال به همراه مادر و ۳روز در هفته می باشد. برنامه های تربیتی حسنات به صورت ابلاغی نیست بلکه توسط تیم مطالعاتی مجموعه تدوین و ارائه می شود.
🔆بابازی، باشگاه نوآوران بازی
🆔 t.me/babaziclub
🆔 instagram.com/babaziclub
💢 @babaziclub
ارتباط با ما:
✅ @babazi_admin