eitaa logo
فرقه های بابیت و بهائیت
17.6هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.3هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
⚠️چرا به کرمان حمله شد؟ چون شهید سلیمانی خیلی ترسناک تر از حاج قاسم سلیمانیه💯 🌹شهید حاج قاسم 💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آقا غرق زخمیم ولی قامتمان خم نشده ... و داغی که با ظهور التیام پیدا میکنه😔 آقا جان العجل 💀@bahaiyat💀
🕸پیاده سازی مبانی بهائیت در اجتماع با ترفند جامعه سازی یکی از دستوراتی که تشکیلات فرقه ضاله بهائیت در پیام های خود بر آن تاکید دارد بحث جامعه سازی فرقه ای است. در حقیقت، تشکیلات بهائیت از مهره ها می خواهد با رخنه و نفوذ در لایحه های اجتماعی و همچنین استفاده ابزاری از فعالین این عرصه، مبانی فرقه را در جامعه پیاده سازی کنند. به گزارش فاران نیوز، در جامعه سازی بهائیان چیزی که مورد نظر است این است که مولفه های اخلاق و شریعت اسلامی از جامعه حذف شود و در واقع جامعه ای بی قید که در آن ارزش های اخلاقی و انسانی ذوب در میل تشکیلات فرقه است، محقق گردد. در چنین وضعیتی افراد به دلیل فقدان مبنا و بنیاد ایمانی اصیل، چون ابزاری در دست تشکیلات قرار می گیرند و البته تنها در هوسرانی کاملا یله و رها فرض می شود. در دستورات نورانی و انسان ساز اسلام، جامعه سازی با مولفه هایی انجام می شود که تکامل فرد و جامعه را در پی خواهد داشت. افراد چنین جامعه ای که در آن ارزش های اخلاقی و انسانی واجد حیات است از بهترین نظرات پیروی می کنند چنانچه قرآن کریم می فرماید: الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولَٰئِکَ الَّذِینَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُولَٰئِکَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ، آنان که سخن را می شنوند و از بهترینش پیروی می کنند، اینانند کسانی که خدا هدایتشان کرده، و اینان همان خردمندانند(سوره زمر، آیه ۱۸) در برابر چنین جامعه عقل گرا و حق مدار، تشکیلات صهیونیستی بیت العدل در صدد است تا با استفاده از مهره های فرقه گروه هایی را سازماندهی نماید که به مثابه الگویی در هنجارشکنی و بی حرمتی نسبت به ارزش ها عمل کنند. واضح است، آن خروجی که مورد نظر فرقه ضاله بهائیت است همان چیزی است شیاطین انس و جن به دنبال تحقق آن هستند و از این رو باید با تبیین درست ارزش ها و مبانی مانع از فعالیت های این سربازان شیطان گردید. منبع: رهپویان هدایت 💀@bahaiyat💀
14.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨ شهید حاج قاسم سلیمانی و روایت امدادهای غیبی حضرت زهرا (سلام الله علیها) به رزمندگان دفاع مقدس ☑️ شهید سلیمانی: 🕯 « هر وقت در سختی‌های جنگ فشار‌ها بر ما حادث می‌شد و وقتی که به صورت بسیار مضطرّی هیچکاری از ما برنمی‌آمد، پناهگاهی جز زهرا (سلام الله علیها) نداشتیم؛ 🌅 در کربلای پنج هم وقتی در آن غروبی که اضطرار داشتیم، مضطر بودیم نگاهی به آب‌های بوبیان کردیم سرمان را بر دژ گذاشتیم و عاجزانه او را (حضرت زهرا (سلام الله علیها)) صدا کردیم. من قدرت زهرا (سلام الله علیها)، محبت مادری او را در هور دیدم. در قلب کانال ماهی دیدم. در وسط میدان مین دیدم. 🩸 وقتی شما مادر‌ها نبودید و بچه‌هایتان در خون دست و پا می‌زدند، او را (حضرت زهرا (سلام الله علیها)) دیدم.» 🏷 سلام الله علیها 💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕸جانشينى و انشعاب (۱) حاج محمد كريم خان كرمانى تأييد مى‌كند كه: «بعد از فوت سيد جليل بناى تخمين قوتى گرفت، و جزم بر امر سيد كردند. و از پى وحى ايشان بر آمدند و هر كس را محل مظنّه مى‌بيند طلب علامت و كرامت مى‌كند...».(۱) در حقيقت سيد كاظم رشتى مسئلۀ بابيت و ظهور امام را به نحوى به تلامذۀ خود آموزش داده بود كه تمامى آنان در انتظار ظهور قريب الوقوع امام عليه السلام به سر مى‌بردند و از اين لحاظ، خود را از زمرۀ ياران حقيقى او به شمار آورده، براى دستيابى به مقام نيابت و بابيت و در جستجوى شيعۀ كامل و تعيين ركن رابع، عبادت كرده و دست به رياضت مى‌زدند و هر يك ديگرى را سوگند مى‌داد كه اگر وسيلۀ تشرف به حضور امام را و يا احياناً از علائم ظهور امام آگاهى يافتند، ما را بى‌خبر نگذاريد، در چنين لحظات خاصى كه تلامذۀ سيدكاظم در آن طى طريق مى‌كردند، حاج محمد كريم خان (شاگرد سيد كاظم) بنا به مدارك و دلائلى، خود را جانشين مرحوم سيد كاظم، كه در نهاد آن داعيۀ ركن رابع و شيعۀ كامل بود، اعلام كرد. و مرحوم ميرزا شفيع تبريزى، فرقۀ شيخيۀ ديگرى بپا كرد و مدعى جانشنى سيدكاظم شد. ودر برابر فرقۀ‌شيخيۀ حاج محمدكريم‌خان موضع گرفت. (۲) سيدعلى محمد شيرازى، شاگرد ديگر سيد كاظم رشتى، ادعاى مقام بابيت امام زمان را نمود، و شاگردان ديگرى به نام ميرزا طاهر، شيخ مهدى قزوينى، سيد ولى اللّٰه، ميرزا همدانى... هر يك مقام بابيت و نائبى امام را مدعى شدند. و سر سلسلۀ فرقه‌اى جديد گرديدند، تا آنجا كه از ميان شاگردان سيد كاظم ٣٨ نفر مدعى و بدعت گذار برخاستند. از اين افراد، دو نفر يعنى سيد على محمد شيرازى، و حاج محمد كريم‌خان، اولى به عنوان باب و بابيه و دومى به عنوان شيخ و شيخيه از موقعيت خاصى برخوردار شدند و غالب شاگردان سيد كاظم يا مريد اين و يا هواخواه آن گرديدند. و عليه هم و جامعۀ شيعه اماميه، حرف‌ها، كتاب‌ها، ماجراها بوجود آوردند. (۳) 📗(۱) رسالۀ: «تير شهاب در راندن باب خسران مآب»، حاج محمد كريم خان كرمانى، ص ٢٣١، مندرج در كتاب «مجمع الرسائل فارسى». 📗۲) البته شيخ عبد الرضا ابراهيمى در پاسخ اين سؤال كه: «مهمترين اختلاف بين دو فرقۀ شيخيه ميرزا شفيع تبريزى و حاج محمد كريم خان را شرح دهيد» مى‌نويسند: «اختلاف قابل ذكرى نشنيده‌ام جز اينكه آن جماعت بعد از مرحوم مبرور حاج سيد كاظم رشتى اعلى اللّٰه مقامه تقليد مرحوم حاج ميرزا شفيع رحمة اللّٰه عليه را نموده‌اند و اين جماعت تقليد مرحوم آقاى حاج محمد كريم خان اعلى اللّٰه مقامه و علماى آن جماعت در علوم مختلفه تحقيقات خاصى ندارند. و چيزى ننوشته‌اند، ولى مرحوم آقاى حاج محمد كريم خان اعلى‌اللّٰه مقامه علوم وفرمايشات شيخ مرحوم و سيد مرحوم اعلى اللّٰه مقامهما را بسط و تفصيل وشرح‌داده‌اند.» - «نودمسأله» در جواب سؤالات آقاى على‌اصغر طاهر نيا، نوشتۀ شيخ عبدالرضا ابراهيمى. 📗۳) حاج محمد كريم خان كرمانى بر عليه باب (ميرزا على محمد شيرازى) كتبى نگاشت: «رسالۀ تير شهاب‌در راندن باب خسران مآب» حاج محمد كريم خان، مندرج در كتاب «مجمع الرسائل فارسى» ص ١۶٢؛ «رساله رد باب مرتاب» مندرج در كتاب تزييل، و كتاب: «ازهاق الباطل»، همچنين حاج زين العابدين كرمانى كتابى به نام «رسالۀ صاعقه در رد باب مرتاب»: نگاشت. 📗(۴) بهائیان، نجفی، محمد باقر،صص۱۵۲-۱۵۳ 💀@bahaiyat💀
6.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 منتظران! به هوش باشيد 📖 أَ لَمْ يَأْنِ لِلَّذينَ آمَنُوا أَنْ تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِكْرِ اللَّهِ وَ ما نَزَلَ مِنَ الْحَقِّ وَ لا يَكُونُوا كَالَّذينَ أُوتُوا الْكِتابَ مِنْ قَبْلُ فَطالَ عَلَيْهِمُ الْأَمَدُ فَقَسَتْ قُلُوبُهُمْ وَ كَثيرٌ مِنْهُمْ فاسِقُون. اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ يُحْيِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِها قَدْ بَيَّنَّا لَكُمُ الْآياتِ لَعَلَّكُمْ تَعْقِلُون؛ [ حديد ۱۶و ۱۷] 📖 آيا وقت آن نرسيده است كه دل‌های مؤمنان در برابر ذكر خدا و آنچه از حقّ نازل كرده است، خاشع گردد؟! و مانند كساني نباشند كه در گذشته به آن‌ها كتاب آسماني داده شد، سپس زماني طولاني بر آن‌ها گذشت و قلب‌هايشان قساوت پيدا كرد و بسياري از آن‌ها گنه‌كارند! بدانيد خداوند زمين را پس از مرگ آن زنده مي‏كند! ما آيات (خود) را براي شما بيان كرديم، شايد انديشه كنيد! 💌 امام صادق(علیه السلام) مي‌فرمايد: آية «ألَمْ يَأْنِ...» دربارة مردم زمان غيبت نازل شده است و مراد از «امد» زمان غيبت است. سپس فرمود: آيا نشنيده‌اي قول خداوند را که مي‌فرمايد: «اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ..» يعني با عدالت حضرت قائم(عجل الله تعالی فرجه) آن را زنده مي‌کند بعد مردنش به وسيله ظلم و ستم پيشوايان گمراه. 📗الغيبه نعمانی،ص۲۴ عجل الله تعالی فرجه 💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️دستان خدا بسته است؟!▪️ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📜 عَنْ هِشَامٍ عَنْ أَبِي عَبْدِاَللَّهِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ قَالَ فِي قَوْلِ اَللَّهِ تَعَالَى: «وَ قٰالَتِ اَلْيَهُودُ يَدُ اَللّٰهِ مَغْلُولَةٌ» فَقَالَ: كَانُوا يَقُولُونَ قَدْ فَرَغَ مِنَ اَلْأَمْرِ. 📄هشام بن سالم گويد: امام صادق عليه السّلام دربارۀ اين سخن خداوند «و يهوديان گفتند دست خداوند بسته است» فرمودند: آنها چنين اعتقاد داشتند كه خداوند از ادارۀ نظام هستى كنار كشيده است. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📚 امالی شیخ طوسی ج ۱، ص ۶۶۱ 💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕸جانشينى و انشعاب (۲) به گفتۀ ميرزا محمد تنكابنى،: «چه بسيار تنازع و تشاجر فيما بين تابعين او و تابعين فقهاء پديدار شد. و در ميان شاگردان سيد كاظم خليفۀ او حاجى محمد كريم خان قاجار شد، و چه بسيار قتل و نهب و سب به واسطۀ او در ولايت كرمان اتفاق افتاد. و يكى از تلامذۀ او مير على محمد شيرازى... و براى او آنقدر كشتار و قتل و نهب و سبّ و خرابى بلدان اتفاق افتاد. كه به وصف راست نمى‌آيد...». (١) آرى و بدين‌سان تعليمات شيخ احمد و سيد كاظم، مدعيان جديدى را در محيط مذهبى ايران و عراق، محيطى آلوده به سياست‌ها و تسلط بيگانگان بر حكومت‌هاى محلى، و رجال دولتى، و در حالى كه در آن برهۀ تاريخى نفوذ احساسات شيعى، تنها بازماندۀ قدرت مردمى به شمار مى‌آمد، بوجود آوردند. و از اين طريق مورد حمايت و پشتيبانى بيگانگان قرار گرفت تا براى تشتت در افكار و در هم كوبيدن آخرين سنگر وطن و پناهگاه تحمل مبارزه با بيگانگان، بكار آيد. البته مؤلف اين كتاب معتقد است كه ميرزا شفيع و فرزندانشان خاصه «ثقة الاسلام شهيد»، بقدرى در رفع هر نوع اختلاف بين شيخيه و ديگر فقها و علما با متانت و تأمل و آزادمنشى رفتار كردند، كه عاقبت الامر در اثر چنين مساعدت‌هائى، اختلافات برداشته شد و همه هم صف در برابر بيگانه و اهل استبداد جهاد كردند و اهل خود را به اخذ موازين شرعى از مراجع تقليد تشويق مى‌كردند و هيچ سعى و كوششى براى متمركز ساختن نيروهاى خود اعمال نكردند. (٢) و صريحاً و صرفاً خود را مانند شيخيۀ حاج محمد كريم خانى در اصول و فروع دين، «فرقۀ ناجيه» نخواندند!. (٣) 📗١) . كتاب: «قصص العلماء»، تنكابنى، ص ۵٢ 📗٢) . مراجعه شود به كتاب: «زندگينامه شهيد نيكنام ثقة الاسلام تبريزى»، كتاب: «رجال آذربايجان»، كتاب:«رهبران مشروطه»، ص٢٧٣، و كتاب: «هجده سالۀ آذربايجان». 📗٣) . اينكه شيخيه حاج محمد كريم خانى شيخيه را تنها فرقۀ ناجيه مى‌دانند، مراجعه شود به كتاب: «نود مسأله» درجواب سؤالات آقاى على اصغر طاهرنيا» از شيخ عبدالرضا ابراهيمى، در پاسخ سؤال ١٧، ص۵٣، ايضاً در جواب مسأله» در پاسخ سؤال ٢١، صفحۀ ۶٣ و كتاب: «رسالۀ سى فصل، در جواب ايرادات بعض موردين بر سلسلۀ جليلۀ شيخيه»، حاج محمد كريم خان كرمانى، ص ۶٣، فصل دهم، و كتاب: «رساله‌اى در جواب يكى از رفقاى نائين، در رد ايرادات»، مشتمل بر پنج رسالۀ مجمع الرسائل فارسى، ص ١٣ 📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،صص۱۵۳_۱۵۴ 💀@bahaiyat💀