9.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌انجمن حجتیه ؛ انتظار فرج به مقصد کج
🔷یکی از بهترین کلیپهایی که میتواند انحراف این فرقهی انحرافی را به تصویر بکشد، همین است؛ فرقهای به سرکردگی شیخ محمود حلبی که تصویرش بالای سر آن فرد قاب شده!
🔹طرفداران انجمن، همواره از قبل انقلاب هیچگاه حاضر به هزینه دادن و ایستادگی بابت فعالیتهای مبارزاتی و اقامهی حدود الهی نبوده و نیستند و صرفا مدعی کار فرهنگیاند؛ آن هم از جنس بیخاصیت، تا جایی که حتی مجوز فعالیت فرهنگی آنها را ساواک صادر میکرد!
🔷بعد از انقلاب و افشاگریهای تند امامخمینی(رحمة الله علیه) علیه این فرقه، کمی از فعالیتهای آشکارشان کاسته شد اما بعدها با چهرهای منافقصفتانه به گسترش تشکیلاتشان، مخصوصا در قشر مذهبی پرداختند؛ و امروز مانند موریانهای به جان پایههای اعتقادی و ایمانی مردم نسبت به مبانی و آرمانهای نظاماسلامی افتادهاند و تردید ایجاد میکنند!
#انجمن_حجتیه
#امام_زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
🚫@bahaiyat🚫
20.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🗳 مَردُمِ میدان
❇️ توصیهی شنیدنی شهید حاج قاسم سلیمانی به حضور میلیونی مردم در انتخابات
✅ مقام معظم رهبری:
🔸 هر جا ما مردم رو وارد میدان کردیم، هر جا ما اسلام را معیار و میزان اصلی کار خودمان قرار دادیم، پیش رفتیم .
🏷 #انتخابات #مشارکت_حداکثری #ایران_قوی
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 مواضع ضد ایرانی کارشناسان وطنفروش شبکه بهایی منوتو
🔸ایرانیان را بیشتر از این تحریم کنید و زیر فشار حداکثری ببرید؛ مردم آسیب میبینند، خب ببینند چارهای نیست!
🔸آمریکا و اسرائیل باید مثل عراق و سوریه به ایران حمله نظامی کنند چون اگر ایران هستهای شود دیگر هیچ کشوری نمیتواند در آن دخالت کند
#بهائیت_حامی_دشمنان_ایران
🚫@bahaiyat🚫
رهبران بهائیت
رهبران بهائیت، هم هر دو مؤلفه «سازمان» و «سیاسی» بودن را پذیرفته و همواره بر اهداف سیاسی و کسب قدرت تأکید داشتهاند و حتی شوقی، رهبر سوم بهاییان، به صراحت از کسب حکومت در ایران سخن گفته است. با وجود این قابل درک است که بهاییان که «سازمان بهائیت» را یک سازمان دینی و مذهبی معرفی کردهاند، در مواردی نیز مخصوصاً در فضای تبلیغی عمومی، خود را تشکیلاتی غیرسیاسی معرفی کنند. در حالی که مطابق شواهد فراوان، چهره دینی این سازمان پوششی برای اهداف سیاسی است.
اگر سیاست را روشهای کسب، حفظ و بسط قدرت بدانیم و اجزا و منابع قدرت را شامل قدرت اقتصادی، نظامی، اطلاعاتی، ایدئولوژیکی، رسانه، اداری و سازماندهی نیرو بدانیم، در این صورت بهائیت به یقین سازمانی سیاسی بوده که در ادوار مختلف برنامههای متفاوتی را برای رسیدن به اهداف خود متناسب با سه متغیر شرایط درونسازمانی، شرایط سیاسی کشور و اوضاع بینالمللی به اجرا گذاشته است.
#بهائیت_فرقه_ای_دوچهره
🚫@bahaiyat🚫
🗳 در اولین ساعات ممکن رأی بدهید.
✅ رهبر انقلاب اسلامی، امروز بعد از انداختن رای خود به صندوق:
🔸توصیه اول من به مردم عزیزمان این است که قرآن به ما فرمود فاستبقوا الخیرات، در کارهای نیک مسابقه بگذارید و پیشی بگیرید از دیگران. من در انتخاباتهای گذشته هم گفتم، امروز هم تأکید میکنم هر چه زودتر از این فرصت استفاده کنید، در اولین ساعات ممکن بروید رأیتان را در صندوقها بیندازید.
🏷 #انتخابات #مشارکت_حداکثری #ایران_قوی
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗳 با شرکت در انتخابات، دوستان ایران را خوشحال و بدخواهان را ناامید کنید.
✅ رهبر انقلاب اسلامی، امروز بعد از انداختن رای خود به صندوق:
🔸 ... ملت عزیزمان بدانند امروز چشم بسیاری از مردم دنیا، چه آحاد مردم و چه افراد سیاسی و صاحبان جایگاههای معتبر ملی و سیاسی، امروز چشمشان به ایران است، چشمشان به شماست. میخواهند ببینند که شما چه میکنید در این انتخابات و نتیجهی انتخابات شما چه میشود. هم دوستان ما و افرادی که علاقهمند به ملت ایرانند، هم بدخواهان آنها هم همینجور. از همه طرف چشمها مترصد مسائل کشور ماست و مترصد ملت عزیز ما، به این توجه کنید دوستان را خوشحال کنید و بدخواهان را ناامید کنید.
#انتخابات
🚫@bahaiyat🚫
📓کتاب اقدس
محيط طباطبايي در نوشتار ديگري به عنوان «برهان قاطع»، از قول ضياء الحكما خاطره اي از مرحوم حكيم ميرزا حسن جلوه (پسر عم ضياء الحكما) درباره ي حضور وي در جلسه ي استادش، ميرزا حسن نوري، با سيد علي محمد باب و ناتواني باب از پاسخ به پرسش هاي فلسفي او، نقل كرده كه بسيار مغتنم و خواندني است. استاد محيط در مقاله ي «رساله ي خالويه يا ايقان»، به دنبال بررسي اصرار بهاء بر تصحيح و تجديد همه ي متون ايقان بر اساس نسخه ي ملا علي اكبر شهميرزادي است. بهاء در سال ۱۲۶۹ به بغداد رسيد و پس از احياي بعضي درگيري هاي قبلي، به مدت دو سال با نام درويش محمد به نقشبنديان سليمانيه پيوست و پس از آن به دعوت برادرش، ميرزا يحيي صبح ازل، به بغداد بازگشت و با خواندن برادر كوچك تر به نام حضرت ازل و مستور كردن او، و خواندن خود با نام حضرت بهاء امور بابيان را به عهده گرفت. او پس از سال ۱۲۶۹. ق، براي دومين بار در سال ۱۲۷۵. ق امر خود را اظهار كرد، ولي قبول عام نيافت و در معرض خطر قرار گرفت. با آمدن سيد محمد تاجر شيرازي، دايي مسلمان و مخالف علي محمد باب، بهاء در ۱۲۷۷. ق براي اثبات حقانيت باب طي دو شبانه روز رساله ي خالويه را دو باب نگاشت كه بعدا به كتاب ايقان تغيير نام يافت. او در اين رساله به اشاراتي، بر فشار سنگيني اشاره كرده است كه بر اثر اظهار امرش، بر او وارد شد. در هر حال، اين رساله در خدمت تثبيت امر او قرار گرفت و پس از جدايي دو گروه ازليان و بهائيان و سومين مرحله ي اظهار امر بهاء در ۱۲۸۰. ق، اهميت بيشتري يافت. محيط طباطبايي در نوشتار ديگري با نام «عظيم پس از باب و پيش از ازل» به اثبات رياست شيخ علي عظيم پس از اعدام باب و ابطال جانشيني فرد ديگري مانند ميرزا يحيي صبح ازل همت گمارده و در اين خصوص از شواهد تاريخي و تصريح تواريخ بابي بهره گرفته است.
چنان كه فوقا اشاره شد، يكي از مقالات استاد در مجله ي گوهر، تطبيق نسخه هاي مختلف كتاب مقدس بهائيان: «اقدس»، (نوشته ي حسينعلي بهاء) با يكديگر است كه به طور مستند نشان مي دهد مطالب اين كتاب را (همچون ديگر تأليفات عادي بشري) اطرافيان بهاء در زمان چاپ، براي جلوگيري از ايراد اهل نظر، بارها دست كاري نموده و «اغلاط املايي و ادبي و دستوري» آن را «تصحيح» كرده اند.
📓کتاب اقدس، محيط طباطبايي، صص۱۲-۱۴
#کتاب_اقدس
#بهائیت_کذاب
🚫@bahaiyat🚫
12.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا