⭕️خیز فرقه ضاله بهائیت برای تغییر ساختار سازمان ملــــــــــــــــــل
🔹دانیل پرل نماینده تشکیلات بهائی در سازمان ملل در حوزه کاری آب و هوا، توسعه اجتماعی و حکمرانی جهانی در مصاحبهای منشور سازمان ملل را قدیمی دانسته و درباره تجدید نظر درباره آن سخن گفت.
🔸بهائیت در مورد تغییر ساختار و مواضع سازمان ملل که از چند سال پیش توسط دبیرکل سازمان ملل پیشنهاد داده شده، برنامهریزی و طرحهای متعددی را تهیه دیده و اقدامات مختلفی انجام داده است.
♦️نفوذ عناصر این فرقه در انجمن حکمرانی جهانی، همچون آگوستو لوپز مدیر این انجمن و دانیل پرل در کنار سایر اقدامات بهائیت برنامهای با عنوان نه گام بهائیت در سازمان ملل، برگزاری سلسله کارگاهها و جلسات با موضوع تغییر در سازمان ملل و... شاهدی بر تلاش بهائیت جهت سهمخواهی در ساختار جدید این سازمان بینالمللی است
#بهائیت
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
47.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹انتخاب می کنم که کربلا بی طرف نباشم
🚫@bahaiyat🚫
💢ارائه گزارش وضعیت بهاییت در ایران به شورای حقوق بشر سازمان ملــــــــــــــل
🔹دفتر نمایندگی تشکیلات بهائی در سازمان ملل ۵ تیر بیانیهای را با عنوان «وضعیت بهائیان در ایران» به یازدهمین جلسه پنجاه و ششمین اجلاس شورای حقوق بشر ارائه کرد.
🔸در این بیانیه که توسط نماینده تشکیلات بهائی در سازمان ملل قرائت شد، ادعا شده که بهائیان بعنوان پیروان بزرگترین اقلیت مذهبی در ایران از حق تحصیل در دانشگاهها محروم بوده با شیوههای مختلف مورد پاکسازی فرهنگی قرار گرفتهاند.
♦️در این بیانیه همچنین ادعا شده که تاریخ و آموزههای پیروان فرقه ضاله بهائیت در کتابهای درسی مدارس مورد تحریف قرار گرفته و دانشآموزی که در این باره اعتراض کند به شدت مجازات میشود.
🔹با کمی دقت دروغهای این بیانیه کاملاً آشکار است. زیرا در ادعای اول بهائیت هیچگاه در بین مردم ایران بعنوان یک اقلیت مذهبی مطرح نبوده، بلکه جامعه ایران بهائیت را بعنوان یک فرقه انحرافی میشناسد.
🔸درباره ادعای دوم (بزرگترین اقلیت...) باید گفت که تعداد پیروان این جریان انحرافی در کشور بسیار کمتر از چیزی است که تشکیلات ادعا میکند.
🔺در مورد ادعای سوم (عدم اجازه ورود بهائیان به دانشگاه) باید گفت که بهائیت در قانون اساسی ایران به رسمیت شناخته نشده است. لذا یک جریان غیرقانونی است و طبق قانون (که همه کشورها آن را لازم الاجرا میدانند) پیروان یک جریان غیرقانونی حق ورود در مراکز فرهنگی و حساس کشور را ندارند.
🔹البته اینجا بحث بهائیت است نه بهائیان، بنابراین بهائیانی که تفکر باطل خود را در محیطهای دانشگاهی بروز ندهند از ورود به آن محروم نیستند.
🔺تحریف تاریخ بهائیت در کتب مدارس نیز دروغی بسیار بزرگ است، چرا که در کتابهای درسی مدارس ایران اصلاً نامی از فرقه ضاله بهائیت برده نشده تا تحریف صورت گیرد.
🔻ارائه بیانیه مذکور توسط بهائیت به شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، آن هم در آستانه انتخابات ایران را میتوان اقدامی دیگر از این فرقه گمراه علیه کشور و در راستای ایجاد التهاب در جامعه ایران دانست.
#انتخابات
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗳 بیانات صبح امروز رهبر انقلاب پس از حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم
🔹در مرحله دوم انتخابات مردم باید همتشان بیشتر باشد تا کار را تمام کنند و فردا رئیسجمهورمان را داشته باشیم.
🔹شنیدم که شوق و علاقه مردم بیشتر از قبل است، خداکند اینطور باشد.
🔹اگر اینطور باشد خرسندکننده است. انشاءالله مردم رای بدهند و بهترین را انتخاب کنند.
🚫@bahaiyat🚫
🤲 پویش سراسری توسل به وجود مبارک حضرت صاحب الزمان (عجّل الله تعالی فرجه) از طریق ختم زیارت آل یاسین.
❇️ به نیت متمایل شدن قلوب مردم ایران به مشارکت در انتخابات و رای دادن به نامزد اصلح.
1⃣ روش عادی: ختم زیارت آل یاسین
2⃣ روش موثّرتر:
از توسلات بسیار مجرب به ساحت مقدس امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه)
✍🏻 مرحوم آیت الله سید عبدالکریم کشمیری در توسل به ساحت مقدس امام عصر علیه السلام، روش زیر را سفارش میفرمودند (۱):
✨ یکمرتبه زیارت آل یاسین
+ ۱۱۰ مرتبه «اَلمُسْتَغاثَ بِکَ یَابَنَ الحَسَن»
⬅️ (۱). روح و ریحان صفحه ۹۹
💌 لطفا علاوه بر انجام، این پست را به همهی سربازان معنوی جبهه حق ارسال بفرمایید.
لینک متن و صوت زیارت آل یاسین:
https://ahlolbait.com/content/2658
🏷 #انتخابات
🚫@bahaiyat🚫
🕸فصل هفتم: بهاییت و سیاست
۱. پیوند بهاییت با استعمار
🔹ج) بهاییت و اسرائیل
یک - پیشینه تاریخی
دستگاه رهبری بهاییت در دوران حاکمیت عثمانیها برای ماندگاری خود ناچار بود از هرگونه رفتاری که حساسیت مسلمانان را برانگیزد، خودداری و با وسواس و دقت، ظواهر اسلامی را در سرزمین فلسطین
رعایت کند. حضور پیوسته عبدالبهاء در نمازهای جمعه و جماعت را نیز به همین منظور می-توان دانست. مهم تر آنکه این فرقه که به شدت تبلیغ گرا بود، به هیچ عنوان اجازه تبلیغ در سرزمین فلسطین را به یاران و مریدان خود نمی داد. البته این پنهان کاری نمی توانست چندان ادامه یابد. بنابراین، بهاییان برای تأمین منافع خود باید می-کوشیدند یا انگلستان به استعمار خود در فلسطین ادامه دهد یا صهیونیسم که حافظ منافع امپریالیسم انگلستان و میراث خوار استعمار بود، روی کار آید. ازاین رو، آنها و رهبرانشان در فلسطین و کشور اسرائیل، هیچ گاه برخلاف مصالح اسرائیل و صهیونیسم سخنی نگفتند و آیینی که مدعی صلح و دوستی است، هیچ گونه همدردی با صدها هزار آواره فلسطینی از خود نشان نداد و به غصب حقوق مسلّم ساکنان این آب و خاک اعتراض نکرد، بلکه روابط خود را با صهیونیسم استوار ساخت.
شوقی افندی در پیام تبریک نوروز ۱۳۲۹، خطاب به بهاییان اعلام کرد:
مصداق وعده الهی به ابناء خلیل و وراث کلیم، ظاهر و باهر و دولت اسرائیل در ارض اقدس مستقر شده است. [۱]
----------
📗[۱]: توقیعات مبارکه، ص ۲۹۰.
📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، ص۱۳۳
#بهائیت_و_سیاست
🚫@bahaiyat🚫
🔹توبه صبحی ، بزرگ مبلغ بهائیت
در این مقاله به معرفی صبحی از زبان خودش و نحوه توبه و برگشت به آغوش اسلام را از زبان خودش خواهیم شنید اما قبل از آن باید به موقعیت ویژه او در نزد بهاییان از زبان خودش اشاره ای کنیم
عبدالبهاء رییس دوم فرقه دست ساز استعماری بهاییت صبحی را به عنوان محرم اسرار خود قبول داشت و درباره او که یک بهایی زاده بود عنایت ویژه ای داشت و درباره اش جملاتی دارد که حاکی از اعتماد ویژه سران بهایی به مرحوم فضل الله مهتدی صبحی بوده است
عبدالبهاء درباره صبحی به پدر صبحی چنین میگوید : شکر کن خدا را که چنین پسر روح پروری به تو داد جناب صبحی به خدمات مرجوعه مشغول و هذا من فضل ربنا الرحمن الرحیم جناب صبحی در حضور است و شب روز مشغول، شکر کن خدا را که به چنین موهبتی موفق شده است جناب صبحی هر صباح صبوحی زند و به خدمت پردازد و در حق آن خاندان عون و عنایت طلبد. [۱] .
روزی در ایام حضور عبدالبهاء صبحی مریض می شود و عباس افندی به ملاقات او میرود و چنین میگوید : ای صبحی ببین تا چه اندازه مهربانم! چون دانستم که تو را ناخوشی پیش آمده به سراغت آمدم، خواهد آمد روزگاری که تو در همین جا بیمار خواهی شد و کسی از تو دلجوئی نخواهد کرد.»
[۲] البته این پیشگوئی جناب پیشگوی بزرگ بهایی عباس افندی هیچگاه عملی نشد.
صبحی آنقدر به عباس افندی نزدیک میشود و اطمینان و اعتماد عباس افندی را جلب میکند که به قول خودش رفیق گرمابه و گلستان هم میشوند و در کنار هم زندگی میکنند[۳] و با هم به گرمابه میروند و صبحی برای عبدالبهاء لنگ میبندد [۴] حتی در بعضی اوقات با صبحی بیرون میروند و خلوت میکنند و کسی نبوده برای آنها غذا ببرد و صبحی آشپزی میکند و چنان میگوید که : اینجا کسی نیست که برای ما نهار درست کند چند تا کدو پوست کن و برای نهار سرخ کن.» [۵] .
تا اینکه عبدالبهاء بعد از مدت ها تربیت و پرورش صبحی او را آماده و مستعد برای تبلیغ بهاییت میبیند و به او میگوید : می خواهم تو را برای این کار بزرگ [تبلیغ] برگزینم به شهرها بفرستم.» [۶] .
صبحی که حالا بعد از سال هایی که در خدمت بهاء و عبدالبهاء بوده آماده برای سفر تبلیغی میشود و در حال تهیه اسباب تبلیغ بوده که عبدالبهاء به دیدنش می آید : عبدالبها به خانه ی من آمد و چندان مهربانی نمود که مرا شرمنده کرد [۷]
عبدالبهاء و صبحی در کنار هم به آخرین صحبت ها مشغول میشوند و در ضمن صحبت صبحی تعدادی قلم برای خودش و عبدالبهاء میتراشد و عباس افندی هم چنین از او تشکر میکند و میگوید که : با اینها هر چه بنویسم یادی هم از تو میکنم و فراموشت نمیکنم.
سپس برای لحظاتی باهم در بالای پله ها دو به دو نشستیم… [۸] .
پس از ایامی که در کنار هم بودند وابستگی زیادی بهم پیدا کرده بودند و جدایی برایشان سخت بود عبدالبهاء خود صبحی را مشایعت می کند و در آخرین لحظات وداع نامه ای با دستخط خود برای صبحی رقم میزند و او را مبلغ شهیر و بزرگ بهایی معرفی و اطاعت پذیری همه از او را فرمان می دهد که این نامه نشان دهنده علاقه ویژه عباس افندی به صبحی میباشد [۹]
پس از مدتی دوری دل صبحی برای عباس افندی تنگ میشود و نامه ای که حکایت از دلدادگی و محبت بین آنهاست برای عبدالبهاء میفرستد و آن نامه همیشه در جیب عبدالبهاء بوده و هروقت دلتنگ صبحی میشد به آن نامه نگاه میکرد و آرام میشد [۱۰]
پس از این مقدمه حال وقت آن رسیده که چگونگی توبه فضل الله مهتدی را که به نور حق توانست راه را باز یابد به زبان خود صبحی به عرض شما برسانم
📗[۱]خاطرات انحطاط و سقوط فضل الله مهتدی صبحی صفحه ۱۲۲٫۲٫
[۲]همین کتاب صفحه ۲۲۷٫۳٫
[۳]همین کتاب صفحه ۲۲۸٫۴٫
[۴]همین کتاب صفحه ۲۲۹٫۵٫
[۵]همین کتاب صفحه ۲۳۲٫۶٫
[۶]همین کتاب صفحه ۲۳۴٫۷٫
[۷]همین کتاب صفحه ۲۳۴٫۸٫
[۸]همین کتاب صفحه ۲۳۴٫۹٫
[۹]همین کتاب صفحه ۲۳۶۱۰٫
[۱۰]همین کتاب صفحه۲۳۶٫
#توبه_صبحی
🚫@bahaiyat🚫
حفظ نظام اوجب واجبات.mp3
2.66M
💢 حفظ نظام اوجب واجبات است
🎙بیانات آیت الله #تقوایی (حفظه الله)
#انتخابات
#ایران_قوی
#من_رای_میدهم
🚫@bahaiyat🚫
سلام..
لطفاشرایط پذیرش توبه بهائیان راوفق
قانون بیان کنید...
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
سلام علیکم
شرط خاصی برای توبه وجود ندارد و مثل شرایط توبه از سایر گناهان است، منتها چون بهائیت فرقه ای تشکیلاتی است و هر فرد بهائی در تشکیلات بهائی عضویت رسمی دارد (مثل یک کارمند در یک اداره) که اصطلاحا به آن " تسجیل" میگویند فرد بهائی باید در روزنامه رسمی از این فرقه اعلام برائت نماید و عضویتش در بهائیت را ابطال نماید
اگر فردی بهائی ادعای مسلمانی کند به هر بهانه ای از اعلام برائت و ابطال تسجیل خودداری کند
در نهادهای رسمی همچنان بهائی شناخته میشود
🚫@bahaiyat🚫
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗳 ویژه
🏠 #پنجره متفاوتی از حضور امروز رهبر انقلاب در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم
🗳 #انتخابات_ریاست_جمهوری | پویش #بعلاوه_یک
💻 Farsi.Khamenei.ir
فرقه های بابیت و بهائیت
🔹توبه صبحی ، بزرگ مبلغ بهائیت در این مقاله به معرفی صبحی از زبان خودش و نحوه توبه و برگشت به آغوش ا
🔹بسم الله خیر الاسماء
پس از ستایش خداوند آفرینش و دورد بر روان پاک رسول محمود و سلام بر ائمه گرام، بنده ی ناچیز آستان حق، فیض الله مهتدی معروف به صبحی چنین می نگارد:
در سال ۱۳۰۵ شمسی که از آذربایجان به طهران برگشتم به واسطه ی انقلابات و تغییراتی که از دیرباز در عقاید و افکار روحانی برایم دست داده بود و گاهی سخنانی از من سر میزد که با ذوق عوام اهل بهاء سازش نمی نمود کسانی را که ازین طایفه با من صفائی نداشتند جرأت و فرصتی پیدا شد تا در گوشه و کنار نخست در سر و خفا و سپس علنی و آشکارا به دست آویز تکفیر و تفسیق به تخدیش [۱] قلوب ساده دلان پرداخته، زلال محبت بعضی از دوستان را با من مکدر و وقت عزیزشان را بلاوجه مصروف گفتگوهای بیهوده و مداخله در حیثیات شخصی و تجسس از احوال داخلی این بنده کنند.
و همچنان چند ماهی حال برین منوال گذشت و این قیل و قال ادامه داشت تا آن که نوروز ۱۳۰۷ در رسید؛ این هنگام شخصی از طرف «محفل روحانی» (مجمع بهائیان) ورقه ای ترتیب داده در چاپخانه که برای طبع این قبیل اوراق و سائر بهائی ها نهانی در محلی مرتب نموده اند به عنوان (متحدالمال) چاپ و به فوریت در میان بهائیان پخش کرد. و چون قلم در دست دوست نبود، آنچه از اکاذیب و افتراء که توانست نوشت. و بیان که رعایت جانب ادب کرده باشد، از ایراد سخنان زشت و کلمات ناپسند کوتاهی نکرد.
و نظر به اینکه این بنده در عالم بهائیت گذشته از شهرت و معروفیت مقامی بزرگ داشتم، یعنی منشی آثار و محرم اسرار عبدالبهاء و در نظر اهل بها در صف اول مقربین درگاه کبریا کاتب وحی و واسطه ی فیض فیمابین «حق» و خلق بودم بیشتر از بهائیان به آسانی قبول مندرجات آن صحیفه را نکرده، منتظر بودند تا اظهاراتی نیز در مقابل از من بشنوند؛ آنگاه در قضایا قضاوتی کنند.
اما من بعد از تأمل بسیار و ملاحظه ی پشت و روی کار و دریافت حالات و عواملی در نفس مصلحت چنان دیدم که وقعی به این هیاهو ننهم و زمام زبان و قلم را از دست ندهم. از معارضه به مثل چشم بپوشم و در عوض به اصلاح حال خود بکوشم بی آنکه طرفیتی آغازم سکوت و افتادگی را پیشه ی خود سازم.
شاید از این هیاهو و جنجال رهائی یافته «نسیا منسیا» [۲] شوم. پس راه خویش پیش گیرم و دنبال کسب کمال روم.
و گمان میکردم راه صواب این است و مدعیان ما هم راضی خواهند بود که نه آنها کاری به کار ما داشته باشند و نه ما متعرض احوال ایشان شویم تا بالمآل آن چه خیر و صلاح حال است پیش آید.
اما افسوس که این افتادگی را حمل بر آزادگی نکردند و این خاموشی را برای فراموشی ندانستند. بل جمله را به ضعف نفس و ناتوانی دلیل گرفتند.
از این رو قدم جرئت فراتر نهاده، هر روز به طوری مزاحم حال کار این بنده میشدند و هر لحظه به عقیده و رأئی منسوبم میداشتند. و همچنان عوامل اهل بها را به ضدیت و عداوت تحریک، و خواص دوستان و منسوبانم را بر قطع روابط محبت و نسبت وادار میکردند.
و چندان برجور و جفا و افک [۳] و افتراء مصّر گشتند و میدان به دست این و آن دادند که لازم دیدم بعد از پنج سال به دوره ی سکون و سکوت خود خاتمه داده، در ضمن بیان حال مطالب، دیگر حقایقی را که دریافته ام و موجب اصلی بر تکفیر این بنده است به عرض دوستان برسانم و به نگهداشت حقوق خود و دفاع از آن که نهادی هر موجود زنده است پردازم.
این بود که با عدم وسائل به انجام این مقصود پرداختم و از خداوند متعال در کمال عجز و ابتهال مسئلت مینمایم که مرا مؤید بدارد و به رضای خویش موفق فرماید.
قلم را از اغراض ناپسند و مطالب زشت نگهداری کند که آنچه گویم و نویسم مطابق واقع و مقرون به حقیقت باشد تا علت غائی از تحریر کتاب که بیداری و آگاهی نقوس و برکناری دلها از بغض و کین است حاصل آید.
چنین بود که صبحی با مشقت و مشکلات فراوان اعلان بیزاری از بهاییت جسته و برای رهایی دیگرانی که در این دام افتاده اند یا خواهند افتاد دست به قلم می شود و خاطرات سالهای حضور در محضر سران بهایی و دیدن تناقضات فراوان از این افراد و سایر مقامات ارشد این حزب جاسوسی سرانجام راه درست را انتخاب و به اسلام مشرف شد و کتاب هایی که از این مستبصر بزرگ بهایی بجا مانده مانند گوهری شب پراغ در تاریکی برای در راه ماندگان نور افشانی میکند
📗[۱]خدشه دار کردن.
📗[۲]فراموش شده – خودم را فارغ کرده به فراموشی بزنم.
📗[۳]دروغ و تهمت
#توبه_صبحی
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماهنگ زیبای خونه سازی
#پویانمایی
🚫@bahaiyat🚫
📗چرا از بهائیت برگشتم
🕸️قسمت(۲۸)
#مسیح_الله_رحمانی
#بهائیت
🚫@bahaiyat🚫