هدایت شده از بانوی شاخص 👩🏫👩🏻🎓💯📉
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.aparat.com/v/64Rzi/%25D8%25AA%25D8%25AF%25D8%25B1%25DB%258C%25D8%25B3_%25D8%25B9%25D8%25AF%25D8%25AF%25D9%2587%25D8%25A7%25DB%258C_%25DA%25A9%25D8%25B3%25D8%25B1%25DB%258C_%25D8%25A7%25D8%25B2_%25D9%2581%25D8%25B5%25D9%2584_%25D8%25B3%25D9%2588%25D9%2585_%25D8%25B1%25DB%258C%25D8%25A7%25D8%25B6%25DB%258C_%25D8%25B3%25D9%2588%25D9%2585_%25D8%25A7%25D8%25A8%25D8%25AA%25D8%25AF%25D8%25A7%25DB%258C%25DB%258C&ved=2ahUKEwiA487W5-z6AhXN26QKHS_GAN4Qo7QBegQICBAB&usg=AOvVaw0NzuVOAmDyWrshLzncV_T-
#ریاضی فصل #سه پایه #سوم اعداد #کسری
تهیه ی چک لیست ها و معیارهای ارزشیابی به عهده ی معلم است یا اداره؟
از طرف اداره، اداره ی کل یا بخش های مختلف وزارت خانه مطالعات و پژوهش هایی انجام می شود و در هر زمینه دستورالعمل و راهنمایی برای برخی فعالیت ها تدوین و برای معلمان ارسال می شود. اما در نهایت انتخاب بهترین و مناسب ترین آن ها به عهده ی معلم هر کلاس است. به عنوان مثال در کتاب های مختلف روش تدریس و همچنین کتاب راهنمای معلم در هر درس روش های پیشنهادی تدریس ارایه می شود. اما معلم با توجه به خلاقیت خود و موقعیت های ایجاد شده بهترین روش یا روش های موجود را انتخاب و اجرا می کند. در زمینه ی ابزارهای جمع آوری اطلاعات در ارزشیابی توصیفی نیز نمونه هایی ارایه می شود که معلم با توجه به خلاقیت و روش های تدریس خود و همچنین عوامل دیگر مانند تعداد دانش آموزان کلاس و تناسب ابزار با امکانات و اهداف، مناسب ترین را انتخاب می کند یا حتی برخی را تغییر می دهد و مناسب سازی می کند. نکته ی مهم این است که ابزار انتخاب شده، معلم و دانش آموز را به هدف اصلی، که یادگیری بهتر است، برساند.
@MoallemYariR5 جزوه ی کامل درس 4 فارسی.pdf
1.28M
🔺 جزوه ی کامل درس 4 فارسی پنجم ابتدایی
🔸 #درس4 : بازرگان و پسران
🔸 درس چهارم فارسی
👈 #سری1
🔸 هشتگ ها : #فارسی , #درس4فارسی ,
_____&_
پایه #پنجم
@MoallemYariR5 آزمون درس 4 فارسی پنجم (02).pdf
598.2K
🔺 آزمون درس 4 فارسی پنجم ابتدایی
🔸 #درس4 : بازرگان و پسران
🔸 آزمون درس چهارم فارسی
👈 #سری3
🔸 هشتگ ها : #فارسی , #درس4فارسی ,
_____&_
پایه #پنجم