eitaa logo
بانوی شاخص 👩‍🏫👩🏻‍🎓💯📉
5.1هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
1.3هزار ویدیو
1.3هزار فایل
مهتاب آسترکی هستم استاد توسعه فردی دارای مدرک بین المللی MPT/کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، بهت کمک میکنم یه بانوی شاخص باشی👩‍🏫 شاخص اینجا یعنی شاد،مستقل،توانمند و ثروت آفرین💴💵💰 ارتباط با ما با آیدی👇 @Moshavere_369
مشاهده در ایتا
دانلود
🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸 راهبردهای مساله توضیح اولیه حل مساله ، مهارتی مهم در درس ریاضی است . در اینجا با طرح چند مسئله برای دانش آموزان راهنمایی به توسعه مهارت حل مسئله آنان كمك می گردد. 🎯اهداف دانش آموزان قادر خواهند شد : ⬅️مجموعه ای از راهبردهای مناسب را در حل مسائل انتخاب كرده و بكار گیرند. ⬅️فرآیند حل مساله ریاضی را بازبینی و  كنترل نمایند و در آن بیندیشند. ⬅️ با دیگران بصورت منطقی و واضح در باره ی مسیر فکریشان گفتگو کنند. ↙️راهکارهای مناسب برای حل مسئله در سطح آموزش عمومی عبارتند از : 1 – رسم شکل 2 – حدس و آزمایش 3 – جدول نظام دار 4 – حذف حالت های نامطلوب 5 – الگویابی 6 – حل مسئله ساده تر و مرتبط با مسئله ی اصلی 7 – زیر مسئله توضیحات بیشتر را در ادامه  بخوانید 1 – رسم شکل : حل کردن مسئله با کشیدن شکل یا دیاگرام و یا یک مدل ریاضی . 2 – حدس و آزمایش : حل کردن مسئله از طریق حدس جواب و آزمایش آن در شرایط مسئله و تصحیح حدس ها با دلایل منطقی  برای رسیدن به جواب صحیح . 3 – جدول نظام دار : قرار دادن داده ها و دسته بندی آن ها در جدول ، با یک نظم منطقی ، به طوری که تمام حالت های ممکن مسئله ، در جدول نظام دار به دست آید . 4 -  حذف حالت نامطلوب : یعنی با حذف  حالت های نادرست یک مسئله ، کم کم به پاسخ صحیح آن نزدیک شود و تنها حالت درست ممکن به دست آید . 5 -  الگویابی : یعنی با رفتن یک رابطه ی عددی یا هندسی بین داده های مسئله ، پاسخ سئوال یا خواسته های مسئله روشن شود . 6 – حل مسئله ی ساده تر و مرتبط با مسئله ی اصلی : یعنی با ساده کردن مسئله یا در نظر گرفتن حالت خاص و ساده تر مسئله و حل کردن آن به کمک یک الگویابی ، مسئله ی ساده را تعمیم داده تا مسئله ی اصلی حل شود . 7 -  زیر مسئله : تبدیل کردن یک مسئله ی پیچیده به چند مسئله کوچک و ساده تر ، به طوری که با حل مسئله های کوچک و تقسیم شده ، مسئله ی اصلی حل شود 🌻✨🌻✨🌻✨🌻✨ 📚 درس: ✍ موضوع: ---------------- 🌸🍃 👆👆👆👆 ┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄ 🌸🍃 کانال روش تدریسمون👇 https://eitaa.com/joinchat/2282356995C04c4695ed3
22.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس فارسی درس پیراهن بهشتی تلفیق با یلدای فاطمی پایه سوم دبستان شهدا آزادشهر آموزگار زهرا نصیری سندتحول بنیادین :تربیت اجتماعی وسیاسی
New Document(11).pdf
865.7K
New Document(11).pdf 🌱🌱چطور دانش آموز خودرابشناسم؟ ┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄ 🌸🍃 کانال روش تدریسمون👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2282356995C04c4695ed3
متن روان خوانی اِ
نمایش علمی.mp3
11.06M
روش تدریس:نمایش علمی🛤 یکی از بهترین روش ها برای آموزش مهارت های عملی است. بر مشاهده و تمرین استوار است و از اشیای حقیقی و واقعی در محیط آموزشی استفاده می شود. در این روش شاگردان مهارت های عملی مشخصی از راه دیدن شنیدن و تمرین یاد می گیرند. مراحل اجرا 1-آشنایی و آمادگی 2-توضیح و نمایش 3-تمرین منظم 4-ارزشیابی مزایا و معایب فعال بودن معلم و شاگردان در کلاس،به کارگیری حواس مختلف در یادگیری،کسب تجربه ی مستقیم(مزایا) وابستگی به امکانات آموزشی،داشتن معلمانی ماهر،نامناسب بودن برای کلاس های پرجمعیت،پرورش تفکر سطح بالا و خلاقیت ⭕️محمد طاها جوادی فر سوالاتتونو اینجا بپرسید👇 @moallemyaar کانال روش تدریسمون👇👇 🆔https://eitaa.com/joinchat/2282356995C04c4695ed3
مهارت گوش دادن بخش درک و پردازش خرده مهارت :درک و پردازش پایین به بالا 👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂 با توجه به فرایند پردازش پایین به بالا از راهکارهای عملی زیر در کلاس درس می توانیم استفاده کنیم: فهرستی از واژه های مورد نظر را به دانش آموزان بدهیم و از بچه ها بخواهیم که به محتوای شنیداری گوش دهند مشخص کنند کدام واژه ها را در متن شنیداری شنیده‌اند. واژه های مختلف را به دانش آموزان بدهیم و از آنها بخواهیم مترادف این واژه ها را در متن شنیداری پیدا کنند. به دانش آموزان لیست کلید واژه های مربوط به درس جدید را بدهیم سپس از آنها بخواهیم متضاد یا هم خانواده های کلید واژه ها را در متن شنیداری پیدا کنند. فهرستی از واژه ها را به دانش آموزان بدهیم و از آنها بخواهیم که واژه های هم آغاز و یا هم پایان با کلمه های داده شده در لیست را در متن شنیداری پیدا کنند. از دانش آموزان بخواهیم هر تعداد واژه جدید در متن شنیداری می شنوند یادداشت کنند. فهرستی از واژه ها به دانش آموزان بدهیم و از آنها بخواهیم به ترتیبی که در متن شنیداری واژه ها را می شنوند به آنها شماره دهند ‌ متناسب با دانش زبانی آموخته شده یک متن شنیداری را پخش نمایید و از فراگیران بخواهیم در هر جای متن با ساختار دانش زبانی مورد نظر آشنا شدند آن را یادداشت کنند. با سلام توجه به آنچه شنیده اند فعل های کنشی را درمتن پیدا کنند و بنویسند. متن نوشته شده با قسمت های حذف شده را در اختیار دانش آموزان قرار میدهیم محتوای شنیداری همان متن را پخش میکنیم و از دانش آموزان می خواهیم جاهای خالی را با توجه به متن شنیداری کامل کنند. موارد اشاره شده در بالا تعدادی از راهکارهای عملی در تقویت فرایند پردازش پایین به بالا ست.(جز به کل)🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 کانال روش تدریسمون👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2282356995C04c4695ed3
4_5769353882803114125.pdf
354.1K
کاربرگ 🔻 کسر در اندازه گیری 🔸پایه سوم ➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔴پایه
azmon_3_Riazi_f2_nomrebartar.pdf
413.8K
🥁آزمون فصل دوم 🍓سوم ابتدایی ➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔴پایه