BQACAgQAAxkBAAE148Bg7Dk9FY6SXrc7Mq07CszY1_3tLAACbwIAAgj7cVAJYR-OlIg5ByAE.pdf
1.41M
بانک سوالات علوم
بصورت مجزا و درس به درس
#پنجم_ابتدایی
کانال معلم یار👇👇
https://eitaa.com/joinchat/2184249544Cd8bf339208
202030_748088138.pdf
3.39M
آزمون های فارسی درس به درس
پاسخنامه دارد
استاد شکرانه
چکیده فارسی
پایه #چهارم
➖➖➖➖➖➖➖➖
🔴لینک کانال معلم یار👇👇
https://eitaa.com/joinchat/2184249544Cd8bf339208
کتاب کار ضرب و تقسیم.pdf
2.21M
۱۰۰ نمونه سوال ضرب و
✅پایه #سوم
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
کانال معلم یار
https://eitaa.com/joinchat/2184249544Cd8bf339208
کاربرگ ساعت . تقارن.آذر.pdf
134.5K
کاربرگ ساعت و تقارن
آذر ماه
👩🏫خانم درودی┄┅┅┄✶🍃🌸🍃✶┄┅┅┄
کانال معلم یار
https://eitaa.com/joinchat/2184249544Cd8bf339208
4.Aban1.PDF
1.11M
کاربرگ #فارسی و #ریاضی
❌حتما بررسی و استفاده گردد
پایه #اول
https://eitaa.com/joinchat/2184249544Cd8bf339208
هدایت شده از 🌈روش تدریس و کلاسداری🌈
🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸
راهبردهای #حل مساله
توضیح اولیه
حل مساله ، مهارتی مهم در درس ریاضی است . در اینجا با طرح چند مسئله برای دانش آموزان راهنمایی به توسعه مهارت حل مسئله آنان كمك می گردد.
🎯اهداف
دانش آموزان قادر خواهند شد :
⬅️مجموعه ای از راهبردهای مناسب را در حل مسائل انتخاب كرده و بكار گیرند.
⬅️فرآیند حل مساله ریاضی را بازبینی و كنترل نمایند و در آن بیندیشند.
⬅️ با دیگران بصورت منطقی و واضح در باره ی مسیر فکریشان گفتگو کنند.
↙️راهکارهای مناسب برای حل مسئله در سطح آموزش عمومی عبارتند از :
1 – رسم شکل
2 – حدس و آزمایش
3 – جدول نظام دار
4 – حذف حالت های نامطلوب
5 – الگویابی
6 – حل مسئله ساده تر و مرتبط با مسئله ی اصلی
7 – زیر مسئله
توضیحات بیشتر را در ادامه بخوانید
1 – رسم شکل : حل کردن مسئله با کشیدن شکل یا دیاگرام و یا یک مدل ریاضی .
2 – حدس و آزمایش : حل کردن مسئله از طریق حدس جواب و آزمایش آن در شرایط مسئله و تصحیح حدس ها با دلایل منطقی برای رسیدن به جواب صحیح .
3 – جدول نظام دار : قرار دادن داده ها و دسته بندی آن ها در جدول ، با یک نظم منطقی ، به طوری که تمام حالت های ممکن مسئله ، در جدول نظام دار به دست آید .
4 - حذف حالت نامطلوب : یعنی با حذف حالت های نادرست یک مسئله ، کم کم به پاسخ صحیح آن نزدیک شود و تنها حالت درست ممکن به دست آید .
5 - الگویابی : یعنی با رفتن یک رابطه ی عددی یا هندسی بین داده های مسئله ، پاسخ سئوال یا خواسته های مسئله روشن شود .
6 – حل مسئله ی ساده تر و مرتبط با مسئله ی اصلی : یعنی با ساده کردن مسئله یا در نظر گرفتن حالت خاص و ساده تر مسئله و حل کردن آن به کمک یک الگویابی ، مسئله ی ساده را تعمیم داده تا مسئله ی اصلی حل شود .
7 - زیر مسئله : تبدیل کردن یک مسئله ی پیچیده به چند مسئله کوچک و ساده تر ، به طوری که با حل مسئله های کوچک و تقسیم شده ، مسئله ی اصلی حل شود
🌻✨🌻✨🌻✨🌻✨
📚 درس: #ریاضی
✍ موضوع: #تکنیک_حلمسئله
----------------
🌸🍃 👆👆👆👆
┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄
🌸🍃 کانال روش تدریسمون👇
https://eitaa.com/joinchat/2282356995C04c4695ed3
22.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
New Document(11).pdf
865.7K
New Document(11).pdf
🌱🌱چطور دانش آموز خودرابشناسم؟
┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄
🌸🍃 کانال روش تدریسمون👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/2282356995C04c4695ed3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♡♡______🎨🖌 🍃✂️ 🖇 🎀 🥰 📖
#کاردستی گل
هدایت شده از 🌈روش تدریس و کلاسداری🌈
نمایش علمی.mp3
11.06M
روش تدریس:نمایش علمی🛤
یکی از بهترین روش ها برای آموزش مهارت های عملی است.
بر مشاهده و تمرین استوار است و از اشیای حقیقی و واقعی در محیط آموزشی استفاده می شود.
در این روش شاگردان مهارت های عملی مشخصی از راه دیدن شنیدن و تمرین یاد می گیرند.
مراحل اجرا
1-آشنایی و آمادگی
2-توضیح و نمایش
3-تمرین منظم
4-ارزشیابی
مزایا و معایب
فعال بودن معلم و شاگردان در کلاس،به کارگیری حواس مختلف در یادگیری،کسب تجربه ی مستقیم(مزایا)
وابستگی به امکانات آموزشی،داشتن معلمانی ماهر،نامناسب بودن برای کلاس های پرجمعیت،پرورش تفکر سطح بالا و خلاقیت
⭕️محمد طاها جوادی فر
سوالاتتونو اینجا بپرسید👇
@moallemyaar
کانال روش تدریسمون👇👇
🆔https://eitaa.com/joinchat/2282356995C04c4695ed3