eitaa logo
بصائرفرماندهان
32 دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
7.1هزار ویدیو
403 فایل
بصیرت رمز نجات
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥀شهیدانه ✦🌺❥🥀🕊❥🌺✦ 🔶️خدایا می خواهم فقیری بی نیاز باشم،که جاذبه های مادی زندگی مرا از،زیبایی و عظمت تو غافل نگرداند.. 🌹شهید مصطفی چمران ..رفیق شهید،شهیدت میکند..🕊
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 📝 ویراستی جالب دکتر محسن انبیائی: حداقل به فتوای مرجع تقلید خودتان احترام بگذارید! 🍃🌹🍃 | 🆔
┄┅═══••✾❀✾❀✾••═══┅┄ 🔹 قال رسول الله «صلی‌الله‌علیه‌وآله»: قالَ اللّهُ تباركَ‌وتعالى: كُلُّ عَمَلِ ابنِ آدَمَ هُو لَهُ، غَيرَ الصِّيامِ هُو لي و أنا أجزِي بهِ. ✍ خداوند تبارك و تعالى فرمود : هر كارى كه فرزند آدم مى كند، از آنِ اوست، مگر روزه كه از من است و پاداش آن را من مى دهم. ┄┅═══••✾❀✾❀✾••═══┅┄ «الخصال، ج۱، ص: ۴۵»
┄┅═══••✾❀✾❀✾••═══┅┄ در زیارت آل یاسین داریم : 🔹وَالْعِلْمُ الْمَصْبُوبُ صَب به معنای ریزش و ریخته‌شده است. شما محلّ علم هستید. یکی از شاگردان شیخ انصاری نقل‌می‌کند: آخر شب بود و داشتم از جایی بر‌می‌گشتم. دیدم شیخ‌انصاری مسیری را می‌رود و کوچه‌ها هم تاریک است. زمستان بود و کوچه‌ها گِل و شُل، برای شیخ ناراحت‌بودم، دنبال ایشان رفتم. شیخ رفت سمت صحن حضرت امیرالمومنین «صلوات‌الله‌علیه». رسید دَمِ صحن، دست گذاشت قفل درب باز شد. رفت سمت رواق، دست گذاشت درب رواق باز شد، رفت کنار ضریح. من با یک فاصله‌ای دنبال ایشان بودم، دیدم قدری توسّل‌کرد و صحبت‌های علمی کنار ضریح کرد و بعد برگشت. وقتی نزدیک منزل شد، گفتم: آقاجان من یک واقعه‌ای از شما دیدم؛ این قضیه چی بود؟ 🔹فرمودند: من مشکلات علمی‌ که گاهاً برایم پیش‌می‌‌آید و غیر‌قابل‌حلّ می‌ماند را می‌روم محضر حضرت سؤال‌می‌کنم. ✳️ اینها محل ریزش علم خداوندی هستند.🔹ملائکه بعد از خلقت حضرت‌آدم گفتند: لَا عِلْمَ لَنَا إِلَّا مَا عَلَّمْتَنَا ۖ إِنَّكَ أَنْتَ الْعَلِيمُ الْحَكِيمُ ما هیچ علمی نداریم جز آنچه تو به ما آموخته‌ای. محل صابِّ این موضوع حضرت‌حق‌ّ است، ریزش علم توسط خداوند است و محل ریزش الهی اهل‌بیت «صلوات‌الله‌علیهم‌اجمعین» هستند. یعنی اهل‌بیت‌عصمت و طهارت «صلوات‌الله‌علیهم‌اجمعین» عالِم به همه‌ی امور هستند. 🔹پس امامِ ما، آگاه بر امور است و ما در همه‌ی امور باید به امام؛ تمسّک داشته‌باشیم. والْغَوْثُ وَالرَّحْمَةُ الْواسِعَةُ غوث یکی از اسماء خداوند‌تبارک و تعالی است، به معنای فریاد‌رس و پناهگاه‌بی‌پناهان. یا غیاث‌المستغیثین یعنی؛ ای پناه‌بی‌پناهان. غوث از اسماء خداوند‌تبارک و تعالی است. ✳️ اینجا حضرت بقیّه‌الله «ارواحنافداه» را می‌فرمایند که: والْغَوْثُ وَالرَّحْمَةُ الْواسِعَةُ شما رحمت‌واسعه‌ی‌الهی هستید، فریادرس بندگان خدا هستید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 💢 این خانم معاون مدرسه عکس شهدایی که توی سالن مدرسه بودن جمع کرده و جایی گذاشته، سه شب شهید به خوابش میاد و میگه: ما به شما چه بدی کردیم که عکس های مارو جمع کردید؟! 🔺از زبان خود خانم معاون بشنوید... 🌹ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون؛ 🔹شهید حسن اصغری، روحش شاد وراهش پر رهرو باد🌷🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ستون خیمه ایمان تو هستی یگانه منجی دوران تو هستی فراقت آیه‌ها را هم خزان کرد بهارِ اصلی قرآن تو هستی✨ شب پنجمین ماه بندگیتون مهدوی💚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌╭┈───── 🌱🕊
"شهید حجت الاسلام مصطفی ردانی پور (۱۳۶۲-۱۳۳۷ ش) از مؤسسین لشکر ۱۴ امام حسین و فرمانده قرارگاه فتح بود که با وجود دو بار مجروحیت و جانبازی از ناحیه دست لحظه ای همرزمانش را تنها نگذاشت و سرانجام در عملیات والفجر ۲ به شهادت رسید و همانطور که آرزویش بود جاوید الاثر شد.
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🖼 دعای روز پنجم | خدایا مرا از آمرزش جویان درگاهت قرار ده 🍃🌹🍃 |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♣️دلارام روستایی که به تعداد خانه هایش پزشک تحویل جامعه داده است.(175 پزشک) در کجای دنیا می توان مثل چنین روستایی پیدا
🔴درگیری در سراوان / یک مامور انتظامی شهید و و دو تن زخمی شد 🔹‌فرماندار سراوان سیستان و بلوچستان:عصر روز جمعه پس از تعقیب و گریز تعدادی افراد مشکوک، در روستای پره کنت به سمت ماموران پاسگاه اسپیچ در ۷ کیلومتری سراوان شلیک کردند که در این حادثه یک نفر به شهادت رسید و دو نفر مجروح شدند.
♨️ نرخ دیه ۱۴۰۳ اعلام شد 🔹صندوق تامین خسارت‌های بدنی اعلام کرد که نرخ دیۀ کامل در سال ۱۴۰۳ ،یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.
💎 💎 💠 یکی از اصول مهم این است که رفتار و گفتار ما باعث همسرمان نشود چرا که عامل مهمی در سرد شدن رابطه زن و شوهر است. 💠 از مصادیق تحقیر همسر، شوخی‌های نامناسب مخصوصاً در جمع، او با تغییر صدا و اشاره و یا بی‌احترامی کردن به اوست. 💠 این کارها یقیناً سنگینی به رابطه شما می‌زند و در واقع دارید به دست خودتان به همسرتان اجازه می‌دهید که برای تقابل با شما چنین کاری را انجام دهد. 💠 حتماً برای این رفتار آسیب‌زننده، از همسرتان عذرخواهی کرده و این رفتار را ترک کنید. اگر او حس کند که شما متوجه ضربه خوردن روح او شده‌اید و درصدد اصلاح آن هستید، دلخوری او تبدیل به و سردی مزمن نخواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♨️ استخدام نیروی قراردادی در شهرداری های اصفهان بر اساس هماهنگی به عمل آمده با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ثبت‌نام آزمون استخدامی برای شهرداری‌های 10 استان(‌آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان)، از روز جمعه ۲۵ اسفند ماه شروع و تا روز چهارشنبه 15 فروردین 1403 در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انجام خواهد شد. در این مرحله، ثبت‌نام جدید صرفاً برای شغل محل‌های مندرج در الحاقیه فراهم است. زمان برگزاری آزمون، روز 10 خردادماه 1403 خواهد بود. داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام به سایت جهاد دانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir/news/72/page/ مراجعه نمایند .
♦️ذخیره گروه خونی AB منفی در اصفهان به حدود صفر رسید مدیرکل انتقال خون اصفهان: 🔹ذخیره گروه خونی AB منفی در استان نزدیک به صفر رسیده است که با توجه به نیاز بیماران بخصوص در روزهای پایانی سال از هم‌استانی‌ها درخواست اهداء خون می‌شود. 🔹 در حال حاضر استان اصفهان نیاز شدید به گروه خونی AB منفی دارد زیرا فقط همین گروه را می‌توان به بیماران دارای گروه خونی AB منفی و مثبت اهداء کرد. 🔹با توجه به ثابت بودن نیاز روزانه بیماران به فراورده‌های خونی، لازم است اهداکنندگان در روزهای انتهایی و ابتدایی سال که مقارن با روزهای ماه مبارک رمضان است، نیازمندان به خون را فراموش نکنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️وقتی گریه یک کودک، موضوع سخنرانی حاج آقا رو عوض می‌کنه! 📌بچه جاش درمسجدبچه هارا از مسجد زده نکنیم 🌐
142673_595.mp3
4.06M
📖 ترتیل سریع جزء پنجم قرآن کریم 🎙 قاری محترم استاد معتز آقایی ❤️ 👌 💢 حجم: ۴ مگابایت ⏰ زمان: ۳۲:۵۶
enc_1681578251547166040442.mp3
3.43M
بریم یه افطار کربلا..... ┄┅┅┅┅┄❅💠❅┄┅┅┅┅┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👏آفرین بر غیرتمندانِ دینی: عدم خدمات رسانی به بی‌حجاب ها در یکی از درمانگاههای شیراز...
🔴پیروزیِ پوتین در انتخابات روسیه قطعی شد 🔹‌پس‌از شمارش ۹۹ درصد آرای انتخابات روسیه، پوتین با ۸۷ درصد آرا پیروزیِ خود را در این انتخابات قطعی کرده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴لحظه زیبای نجات دوقلوهای ۶ ماهه و پسر ۴ ساله 🔹‌سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران:بامداد امروز(دوشنبه) آتش‌سوزی در طبقه چهارم یک ساختمان حوالی میدان ولیعصر(عج) رخ داد. آتش‌نشانان همزمان با اطفا، عملیات نجات را آغاز و موفق شدند یک خانواده پنج نفره محبوس شده(دوقلو ۶ ماهه، پسر ۴ ساله و پدر و مادر) و دو نفر آقا در طبقه بالا را به کمک نردبان هیدرولیکی از ساختمان خارج کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تصاویری از حمله و یورش تانک‌ها و بولدوزرهای رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در