eitaa logo
بصائرفرماندهان
32 دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
7.1هزار ویدیو
403 فایل
بصیرت رمز نجات
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♣️دلارام روستایی که به تعداد خانه هایش پزشک تحویل جامعه داده است.(175 پزشک) در کجای دنیا می توان مثل چنین روستایی پیدا
🔴درگیری در سراوان / یک مامور انتظامی شهید و و دو تن زخمی شد 🔹‌فرماندار سراوان سیستان و بلوچستان:عصر روز جمعه پس از تعقیب و گریز تعدادی افراد مشکوک، در روستای پره کنت به سمت ماموران پاسگاه اسپیچ در ۷ کیلومتری سراوان شلیک کردند که در این حادثه یک نفر به شهادت رسید و دو نفر مجروح شدند.
♨️ نرخ دیه ۱۴۰۳ اعلام شد 🔹صندوق تامین خسارت‌های بدنی اعلام کرد که نرخ دیۀ کامل در سال ۱۴۰۳ ،یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.
💎 💎 💠 یکی از اصول مهم این است که رفتار و گفتار ما باعث همسرمان نشود چرا که عامل مهمی در سرد شدن رابطه زن و شوهر است. 💠 از مصادیق تحقیر همسر، شوخی‌های نامناسب مخصوصاً در جمع، او با تغییر صدا و اشاره و یا بی‌احترامی کردن به اوست. 💠 این کارها یقیناً سنگینی به رابطه شما می‌زند و در واقع دارید به دست خودتان به همسرتان اجازه می‌دهید که برای تقابل با شما چنین کاری را انجام دهد. 💠 حتماً برای این رفتار آسیب‌زننده، از همسرتان عذرخواهی کرده و این رفتار را ترک کنید. اگر او حس کند که شما متوجه ضربه خوردن روح او شده‌اید و درصدد اصلاح آن هستید، دلخوری او تبدیل به و سردی مزمن نخواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♨️ استخدام نیروی قراردادی در شهرداری های اصفهان بر اساس هماهنگی به عمل آمده با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ثبت‌نام آزمون استخدامی برای شهرداری‌های 10 استان(‌آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان)، از روز جمعه ۲۵ اسفند ماه شروع و تا روز چهارشنبه 15 فروردین 1403 در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انجام خواهد شد. در این مرحله، ثبت‌نام جدید صرفاً برای شغل محل‌های مندرج در الحاقیه فراهم است. زمان برگزاری آزمون، روز 10 خردادماه 1403 خواهد بود. داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام به سایت جهاد دانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir/news/72/page/ مراجعه نمایند .
♦️ذخیره گروه خونی AB منفی در اصفهان به حدود صفر رسید مدیرکل انتقال خون اصفهان: 🔹ذخیره گروه خونی AB منفی در استان نزدیک به صفر رسیده است که با توجه به نیاز بیماران بخصوص در روزهای پایانی سال از هم‌استانی‌ها درخواست اهداء خون می‌شود. 🔹 در حال حاضر استان اصفهان نیاز شدید به گروه خونی AB منفی دارد زیرا فقط همین گروه را می‌توان به بیماران دارای گروه خونی AB منفی و مثبت اهداء کرد. 🔹با توجه به ثابت بودن نیاز روزانه بیماران به فراورده‌های خونی، لازم است اهداکنندگان در روزهای انتهایی و ابتدایی سال که مقارن با روزهای ماه مبارک رمضان است، نیازمندان به خون را فراموش نکنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️وقتی گریه یک کودک، موضوع سخنرانی حاج آقا رو عوض می‌کنه! 📌بچه جاش درمسجدبچه هارا از مسجد زده نکنیم 🌐
142673_595.mp3
4.06M
📖 ترتیل سریع جزء پنجم قرآن کریم 🎙 قاری محترم استاد معتز آقایی ❤️ 👌 💢 حجم: ۴ مگابایت ⏰ زمان: ۳۲:۵۶
enc_1681578251547166040442.mp3
3.43M
بریم یه افطار کربلا..... ┄┅┅┅┅┄❅💠❅┄┅┅┅┅┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👏آفرین بر غیرتمندانِ دینی: عدم خدمات رسانی به بی‌حجاب ها در یکی از درمانگاههای شیراز...
🔴پیروزیِ پوتین در انتخابات روسیه قطعی شد 🔹‌پس‌از شمارش ۹۹ درصد آرای انتخابات روسیه، پوتین با ۸۷ درصد آرا پیروزیِ خود را در این انتخابات قطعی کرده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴لحظه زیبای نجات دوقلوهای ۶ ماهه و پسر ۴ ساله 🔹‌سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران:بامداد امروز(دوشنبه) آتش‌سوزی در طبقه چهارم یک ساختمان حوالی میدان ولیعصر(عج) رخ داد. آتش‌نشانان همزمان با اطفا، عملیات نجات را آغاز و موفق شدند یک خانواده پنج نفره محبوس شده(دوقلو ۶ ماهه، پسر ۴ ساله و پدر و مادر) و دو نفر آقا در طبقه بالا را به کمک نردبان هیدرولیکی از ساختمان خارج کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تصاویری از حمله و یورش تانک‌ها و بولدوزرهای رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در
🔰دعاى روز هفتم ماه مبارک رمضان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پارسال ماه مبارک رمضان کسانی بودند که الان نیستند....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰هیئات و خیریه‌ها برای ماه رمضان چگونه نان پر تعداد خریداری کنند؟ رسول نظافتی مدیر اجرایی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان : 🔹متقاضیان خرید غیرمتعارف و پر تعداد نان برای مراسمات مذهبی ایام مبارک رمضان می‌توانند به محض ثبت‌نام و ثبت درخواست خود در وب‌سایت nanino.ir یا از طریق برنامه کاربردی نظر در بخش ثبت‌نام کسب وکارها ،اقدام به خرید نان به تعداد بالا کنند. 🔹در مرحله ثبت‌نام، متقاضیان باید میزان نیازشان به نان در ماه مبارک رمضان را به صورت ریالی ثبت کرده و کارت‌های بانکی که قرار است با آن‌ها خرید نان را انجام دهند در این صفحه اضافه کنند؛ این اطلاعات پس از ثبت، به صورت خودکار تایید خواهد شد. 🔹سپس ثبت‌نام شده‌ها می‌توانند با مراجعه به نانوایی‌ها و از طریق کارتخوان‌های هوشمند مستقر در نانوایی‌ها وارد منوی کسب‌وکارها شده و خرید خود را انجام دهند. 🔹خریدهای نان ثبت شده از این روال، جزو فروش‌های مورد تایید نان تلقی شده و هیچ خللی در دسترسی نانوایان به آرد یارانه‌ای و پرداخت کمک هزینه دولت ایجاد نخواهد کرد. روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فلاورجان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دیدن این ۵۹ ثانیه برای همه مسئولان جمهوری اسلامی واجب و ضروریست. کاش برخی مسئولان و علماو .... یک هزارم این بسیجی ۱۴ ساله فهم و بصیرت داشتند.
👨‍🦰مغز آقایون : مشکلاتِ گذشته در یه گوشه از ذهنشون بایگانی میشه؛ و تا زمانی که نخوان، باهاش کاری ندارند! خیلی هم در آرامشن! 🧕مغز خانم ها : جایی برای بایگانیِ خاطرات گذشته، وجود نداره! اتفاقات رو مخشونه. و تا در مورد اون حرف نزنند، آروم نمیشن! و اینجوری میشه که تصمیم میگیرند: با همسرشون در میون بزارند تا آروم بشن
احکام نماز مسافر 📚 شرايط شکسته شدن نماز ۱. پیمودن مسافت شرعى ✳️ مسافت شرعی یعنی هشت فرسخ پیموده شود و مقدار مسافت شرعی، حدود ۴۱ کیلومتر در مسافت امتدادی (فقط رفت) و حدود ۲۰.۵ کیلومتر در مسافت تلفیقی (رفت و برگشت) می باشد. ۲. قصد مسافت شرعی 💠 اگر کسی مسافت شرعی را بدون قصد بپیماید، نمازش شکسته نیست و باید نماز را تمام بخواند. ۳. استمرار قصد مسافت شرعی 🔷 در بین راه از قصد خود مبنی بر پیمودن مسافت شرعی برنگردد، بنابر این اگر در بین راه، پیش از رسیدن به حدود ۲۰.۵ کیلومتر از قصد خود برگردد یا تردید کند، در ادامه حکم سفر شرعی نخواهد داشت. ولی چنانچه دوباره برای ادامه همان سفر، تصمیم گرفت، نمازش شکسته است؛ خواه سفر را شروع کرده باشد یا هنوز در آن محل باقی مانده باشد، خواه بقیۀ مسیر به تنهایی به اندازه مسافت شرعی باشد و یا نباشد. ۴. نخواهد از وطن عبور کند و يا نخواهد جایی ده روز یا بیشتر بماند ⏺ مسافری كه مي خواهد پيش از رسيدن به حدود ۴۱ کیلومتر از وطن خود بگذرد و يا در محلی ده روز بماند، چون اين مسافرت کمتر از هشت فرسخ است، بايد نماز را تمام بخواند. ۵. جایز بودن سفر ☑️ کسی که به سفر حرام می رود، خواه خود سفر، حرام باشد مثل فرار از جنگ یا سفر به انگیزه حرام و برای انجام کار حرام باشد مثل دزدی، نمازش تمام است و چنانچه سفر از اول تا آخر (به جز اندکی از آن)، همراه با گناه باشد، حکم سفر معصیت را دارد و نمازش تمام است. ۶. داشتن محل استقرار(خانه به دوش نبودن) 🔶 چنانچه مسافری محل ثابت و مکان استقراری نداشته باشد (و خانه به دوش باشد)، نمازش تمام است همچنین امثال صحرانشين ها و کولی ها که اهل جای خاصی نمی باشند و از این جا به آنجا می روند، نمازشان تمام است. ۷. شغل نبودن سفر 🔄 اگر سفر به جهت شغل باشد، مانند معلمی که برای رسیدن به محل تدریس، سفر می کند و یا خودِ سفر، شغل باشد مانند راننده و خلبان، نماز تمام است. ۸. رسیدن به حد ترخص ⁉️ کسی که به سفر مي رود وقتي به حد ترخص برسد از آنجا به بعد نمازش شکسته است. حد ترخص مکانی است که در آنجا صدای اذانِ آخر شهر (با صدای معمولی و بدون بلندگو)، شنیده نمی شود و تعیین آخر شهر بر عهده عرف است.