eitaa logo
قرارگاه رسانه ای استان تهران
805 دنبال‌کننده
27هزار عکس
12.4هزار ویدیو
193 فایل
افسران جنگ نرم گوش به فرمان سید علی ... رسانه و فضای مجازی تراز انقلاب اسلامی برای تحققش تلاش کنیم ، باید قوی شویم #جنگ_رسانه #جنگ_شناختی •┈┈••✾••┈┈• ارتباط با ادمین ، انتقادات و پیشنهادات و ارسال مطالب ارزشمند 👇👇 https://eitaa.com/M2711313
مشاهده در ایتا
دانلود
16.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️در حوزه رسانه چه کسی حاکم است؟ 🎙 سید علیرضا آل‌داود 💡 هوش سفید| سید علیرضا آل‌داود
6.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥موسیقی «یک و بیست»؛ تیتراژ برنامه «ملک سلیمان» با صدای حسین حقیقی
ایرانی‌ها میلیون‌ها بار فیلترشکن‌ها را دانلود کرده‌اند! 🔹نگاهی به لیست اپلیکیشن‌های با بیشترین دانلود توسط ایرانی‌ها نشان می‌دهد که تعداد زیادی از فیلترشکن های مختلف میلیون ها بار توسط مردم از گوگل پلی دریافت شده اند./ جماران 🔹بنیاد راهبری فضای مجازی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
5️⃣2️⃣8️⃣ 🔆 رسانه و اعدام حقیقت 📡 «دومین معترض اعتراضات ایران به دارآویخته شد». این عبارت، تیتر خبری بی‌بی‌سی پیرامون مجازات مجیدرضا رهنورد است؛ قاتلی که با چاقوی ۳۰ سانتی‌متری با ضربات متعدد بر گلوی فردی او را به قتل رسانده است. پروپاگاندای رسانه‌ای در عصر حاضر در واقع با رسانه‌های متعدد و هزینه‌های هنگفت، با هدف تاثیر بر گرایش‌های مذهبی سیاسی فرهنگی و... پیش‌روی می‌کند. ✍️ شگرد دشمنان در جنگ رسانه‌ای برانگیختن احساسات است تا مخاطب، منطق را قی کرده و عقلانیت را دور بریزد. در این جا قصد داریم به نمونه‌ای از شیطنت‌های رسانه‌ای اشاره کنیم و ببینیم چگونه، از قاتلی بی‌رحم، چهره‌‌ای مظلوم می‌سازند!حقیقتا در مقابله با این‌گونه کنشگری‌های رسانه‌ای، ترویج سواد رسانه برای مقابله با فریب افکار عمومی و برای تصحیح نوع نگرش مخاطبان الزامی است. ☑️ نتیجه هم‌نوایی با این رسانه‌ها این است که اعدام فردی که به فجیع‌ترین نوع ممکن، مرتکب قتل شده، در ذهن مخاطبان اقدامی ظالمانه به حساب می‌آید و هشتگ "نه به اعدام" ترند می‌شود! 🖇 ادامه مطلب در: https://btid.org/fa/news/228594 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است. 📡
📌گروه‌های فشار چه کسانی هستند؟ ◾یکسری گروه‌ها تحت عنوان گروه‌های فشار وجود دارند که افکار عمومی را تحت تاثیر قرار می‌دهند. گروه‌های فشار در افکار عمومی دارای چهار نقش اقتصادی، حقوقی، تخریبی و تبلیغاتی هستند این گروه‌ها به دو دسته سود طلب و آرمان‌گرا تقسیم می‌شوند. ▫برای مثال مافیای خودرو یک گروه فشار سودطلب است که منفعت اقتصادی‌اش اولویت دارد ولی اشخاصی که به سفارت انگلستان رفتند، گروه‌های فشاری هستند که به دلیل آرمان‌ها، باور‌ها، ارزش‌ها و اعتقاداتشان دولت‌هارا تحت فشار قرار می‌دهند تا جوری رفتار کنند که آنها می‌خواهند. درواقع هر عاملی که خارج از قوای سه‌گانه‌ی حکومت، رفتار حاکمیت را تحت تاثیر قرار دهد گروه فشار نام برده می‌شود؛ که به شکل پنهان و آشکار به افکار عمومی رسوخ می‌کنند تا افکار عمومی با آنها همراه شود. ▫اگر افکار عمومی برخلاف خواسته گروه‌های فشار باشد این گروه‌ها کارکرد خودشان را از دست می‌دهند؛ به همین دلیل گروه‌های فشار برای همراه کردن افکار عمومی با خود از تدابیر اقتصادی، حقوقی، تخریبی و تبلیغاتی استفاده می‌کنند که مهم‌ترین آن اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای است. 📎 دکتر احمد باصری، و
تاثیر رسانه بر زندگی.mp3
1.27M
🎙 تاثیر رسانه بر زندگی 📎 دکتر محمد حسنی، رسانه و جنگ شناختی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹دیوارنگاره | «جان فدا» 🔸در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) رونمایی شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نقش بستن تصویر حاج قاسم بر دیوار سفارت انگلیس و برپایی ایستگاه صلواتی مقابل سفارت به مناسبت ایام شهادت سردار دلها