eitaa logo
بصیر
335 دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
5.9هزار ویدیو
375 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
بنیاد آمریکایی FDD با پشتیبانی اسرائیل سال ۲۰۰۱ برای تهاجم اقتصادی به ایران ایجاد شد مدیر اجرائیش ملقب به «معمار تحریم ایران» ۲۴ آبان در مصاحبه‌اش با نیوزویک از اسرائیل خواسته بود در ایران بحران عظیم ارزی ایجاد کنه تا مردم خشمگین، به خیابان بیایند!
تو ایرانی که ۲ ساله زیرساخت های کلاسهای آنلاین ایجاد شده و بچه ها آنلاین درس خوندن، معقوله خودش برای جلوگیری از تحصیل دختران، مسمومشون کنه؟ خب آنلاین درس میخونن دخترای بی حجاب شلوغ کردن معقوله دخترای مذهبی ها تو قم رو از تحصیل منع کنه؟ میاد میره مدارس منطقه ۱ تهرانو رو مسموم میکنه
توی حدیث کساء وقتی جبرئیل می پرسه:اینها چه کسانی هستند که تمام هستی را به خاطر آنها آفریدی؟خدا نمیگه "علی،محمد،حسن یاحسین"بلکه خدا میگه "فاطمه" پدرش،شوهرش و پسرانش؛ یعنی از یک زن برای معرفی بهترین مخلوقاتش استفاده می کنه؛من ارزش زن در اسلام و اینجوری شناختم.
عامل عملیات میدانیِ جریانی‌ست که عملیات روانی این جنایت را هم بعهده دارد. چهار گروه که تا اینجا از این ماجرا بهره برداری رسانه‌ای کردند: باند امنیتی اصلاح‌طلبان در دولت‌ جریان وهابی حامی عبدالحمید فرقه رجوی(محتمل‌ترین) سرویس جاسوسی هادیِ علی کریمی(موساد+سیا)
براتون سؤال شده که توی مدارس چه خبره؟ دنبال این هستید که کیا دارن با جون بچه‌های مردم بازی میکنن؟ و اما پاسخ :
براتون سؤال شده که توی مدارس چه خبره؟ دنبال این هستید که کیا دارن با جون بچه‌های مردم بازی میکنن؟ و اما پاسخ:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از مهمترین سیاستمداران آمریکایی میگوید : درگیری مستقیم با ایران به ضرر ماست. ... ایران دوباره قدرت بزرگ می‌شود باید ازین اتفاق جلوگیری کنیم.
خوشبختانه عوامل برخورد با خانم در تهرانسر شناسایی و دستگیر شدند و حق هم همین است. اما این زن هیچ فرزندی در مدرسه دخترانه ۱۳ آبان تهرانسر ندارد و در طول چند ساعت حضورش مقابل مدرسه مکرراً اقدام به تشویق دانش‌آموزان و عابران به سردادن شعارهای ساختارشکنانه کرده است. قابل بررسی است 🗣عبدالله گنجی
فردای اون روزی که اسرائیل از حریم هوایی باکو برای حمله به تاسیسات ایران استفاده کنه 😂
ایران در جمع صادرکنندگان LNG دنیا 🔸تحمیل سالانه ۵ میلیارد دلار زیان در دولت قبل 🔺مدیرعامل شرکت مایع سازی گاز طبیعی: 🔹این پروژه از سال ۱۳۸۶ برای تولید ۱۰.۵ میلیون تن LNG در سال کلید خورد. مراحل اجرای پروژه تا سال ۱۳۹۲ با هزینه نزدیک به دو میلیارد دلار و پیشرفت ۴۰ درصدی به دلایل مختلف در مقطع سال های ۹۲ تا ۱۴۰۰ متوقف شد. 🔹تحریم، سیاست‌های دولت وقت و وزارت نفت از دلایل توقف این طرح بوده است. 🔹اگر ظرفیت ۱۰.۵ میلیون تن تولید LNG وارد مدار تولید می‌شد، سالیانه پنج میلیارد دلار ارزآوری در این مسیر داشتیم که می‌توانست برای کشور موثر باشد. 🔹نباید تنها بر صادرات نفت خام، برخی محصولات مشخص پتروشیمی یا صادرات گاز از طریق خط لوله محدود شد در حالی که LNG می‌تواند محصول مهمی در سبد صادرات کشور باشد.
💠 ‏علت قطعی مسمومیت دانش آموزان از جهت خبری هنوز روشن نیست. نه سند پزشکی یافت می شود نه رد انسانی.اما مثل همیشه اصلاحطلبان اول مذهبی ها را نشانه رفتند بعد حکومت را متهم کردند.اپوزیسیون هم دنبال کره گیری و فراخوان رفت.در قضیه مهسا امنیتی هم همین مدل اجرا شد 🔺‏اما از جهت تحلیلی معتقدم روی ورود غیریت به مدرسه ‏دخترانه حساسیت وجود دارد و مدیران مدرسه هم حساس هستند و زود لو میرود.ریشه این کار در خود دانش‌ آموزان است.ممکن است با واسطه کسی پشت داستان باشد اما تعطیلی مدرسه جز فرهنگ نشاط بوده است.ممکن است اینجا هم عامل انگیزه بخش باشد.ممکن است ظاهر داستان هم اینقدر ساده و باطنش پیچیده باشد که حتما روشن خواهد شد.
خبری فوق العاده مهم : ایران ذخایر بزرگ لیتیوم جهان را کشف کرد که کشورمان را به دومین ذخایر بزرگ لیتیوم جهان پس از شیلی تبدیل می کند! حالا بیشتر می شود فهمید که غربی ها چرا میلیون‌ها دلار برای سوریه سازی و غارت ایران هزینه می کنند.
وجه تمایز اساسی علل برون ساختاری افزایش نرخ دلار در دوره فعلی نسبت به گذشته چیست؟ در دلایل افزایش نرخ دلار، یکسری عوامل ساختاری و سیاست گذاری داخلی مثل عدم اجرای قوانین مربوطه یا نوع سیاست گذاری، در همه ی دوره ها تأثیرگذار بوده است و هر دولتی به سهم خود، در بحرانی شدن این پدیده اقتصادی نقش داشته است. البته در برخی موارد، نوع تدبیرهای اتخاذی ممکن است اثرات منفی تری را بر نرخ ارز ایجاد کرده باشد. در عین حال در خصوص افزایش نرخ ارز در دولت سیزدهم و دولتهای قبل از آن مثل دولت دوازدهم، یک وجه تمایز اساسی در بخش عوامل برون ساختاری وجود دارد. اینکه در دولت دوازدهم، اساسی ترین عامل برون ساختاری موثر بر نرخ ارز، انتظارات سیاسی بوده است. در واقع وابسته سازی و شرطی ساختن پدیده های اقتصادی به گفتگوی های برجامی، موضوع مهم اختلال در نظام ارزی بوده است. اما در دولت سیزدهم، عامل اساسی برون ساختاری موثر ، کانال های فردایی و نقش آفرینی مستقیم سرویس های امنیتی بیگانه در این حوزه می باشد.
❌ اهداف شوم مسمومیت‌های سریالی👆
✅دفاع گزینشی در برابر حملۀ همه‌جانبۀ ترکیبی⁉️ 🔰 در فتنۀ اخیر، شاهد یک نبرد تمام عیار ترکیبی بودیم؛ که یکی از ابعاد این نبرد، جنگ اقتصادی و ارزی است و مرکز فرماندهی و کنترل آن هم توسط فضای مجازی مدیریت می‌شود. 👈 از سوی دیگر، ما با بُعد فرهنگی فتنۀ دشمن نیز روبرو هستیم که اگر اهمیت آن بیشتر از بُعد اقتصادی نباشد، قطعاً کمتر از آن نیست. ⚠️ اگر به بهانۀ جنگ اقتصادی و امنیتی، در برابر فتنۀ فرهنگی (که در شرایط فعلی در جهت کشف و پیش رفتن به سمت برهنگی است) ایستادگی نکرده و فتنه را خنثی نکنیم، 👌مانند این است که دشمن از شمال، جنوب، غرب و شرق کشور در حال پیشروی و تصرف کشور است و آنگاه ما همه نیرو و توان خود را فقط به سمت یک نقطه یا دو نقطه از کشور برده‌ایم❗️
💠سه ضلعی مرکب ✍ کمیل خجسته : 🔺تعارف و رودربایستی چرا؟! چه کسی است که فشار این روزها را درک نکند؟! چه کسی است که نگوید کاش دولت فلان کار را می‌کرد! کاش رئیس دولت چنین می‌کرد. کاش چنین اشتباهی نمی‌کرد و ... این درست است و سر جایش محل بحث است، اما برای عبور از وضع موجود باید به دو نکته مهم توجه کرد. اول اینکه به صورت کلی جهان از نظم و کلیشه حاکم بر خودش درآمده است. همین الان جمهوری‌خواه‌ها می‌گویند بایدن تهدید و دشمن آمریکا است. آلمانی‌ها در تظاهراتشان می‌خواهند تا دولتشان تجربه هیتلر را در حمله به روسیه تکرار نکند! خیابان‌های فرانسه تجربه جدیدی از مردم معترض را پیدا کرده است. انگلیس پر از اعتصابات است و .... اما این به کنار. دوم اینکه ایران با دستکاری خصمانه روبرو است، مثلا اینکه وقتی محمدرضا فرزین رئیس بانک مرکزی به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس سفر می‌کند تا بتواند نظام ارزی کشور را سامان دهد، پشت سر او آمریکا پول نفت عراق را بلوکه می‌کند. (خود همین هم جالبست!) آمریکا برای تسلط بر دولت عراق، سال‌هاست سیستمی را چیده است که پول فروش نفت عراق در فدرال رزرو امریکا می‌نشیند و با تایید آمریکا پول به بانک عراق واریز می‌شود و به همین دلیل بعد از همراهی عراق با ایران ناگهان پول نفت عراق بلوکه‌ شد. از طرف دیگر رابرت‌مالی به قطر، امارات، عمان رفت و تمام فشارش را به آن‌ها وارد کرد تا مداخلات جدیدی در جریان ارزی ایران صورت بگیرد و این یعنی اینکه بانک مرکزی ایران در مقابل تصمیم خود برای مداخله در حوزه مالی با یک اراده جدی قدرتمند و یک مداخله‌گری خرابکارانه مستمر روبرو است. در واقع مدت‌هاست با یک جنگ سه ضلعی روبرو هستیم، پروژه‌های مرکبی که عمدتا از سه بخش ایجاد شده‌اند: تخریب، فشار رسانه‌ای و آشوب. مثلا در مدیریت دلار رابرت مالی در حال تخریب است، رسانه داغش می‌کند و فردایش فراخوان‌های آشوب در بازار صورت می‌گیرد. در ماجرای مسمومیت هم همین رویه است: مدارس زنجیره‌ای مسموم‌شده دخترانه در ضلع تخریب قرار می‌گیرند. اینترنشنال و منوتو شعارها را به سمت رهبر ایران می‌برند و علی‌نژاد و مریم رجوی برای آشوب فعال می‌شوند. نقشه یک چیز است: تکمیل پروژه مرکب. هر چند پروژه سوری‌سازی در پاییز امسال موفق نشد اما ضرباتش بر پیکره ایران زخمی هم گذاشت. حالا کفتارها چشمشان به زخم افتاده و تلاش می‌کنند سه ضلعی داخلی را با دو ضلع بیرونی تقویت کنند. اول تجمیع آشوبگران خارج از ایران حول پهلوی و دوم همراه‌سازی کشورهای غربی است تا محیط آشوب و اختلاف برای وارد کردن زخم جدید فراهم باشد اما تجربه تاریخی ایران نشان داده است که این پروژه مرکب یک پاشنه آشیل دارد. این تجربه نشان داده که اگر آمریکا بتواند در داخل اختلاف داخلی را بالا ببرد شبیه همان اتفاق تلخ سال ۱۳۳۲ شمسی صورت می‌گیرد. آن زمان وقتی بین صف مردم اختلاف شد؛ پهلوی و شعبون بی‌مخ با کودتا آرزوی نفت ملی را از ایران ربودند و همه سرمایه و منافع ملت را به آمریکا سپردند و بر عکس آن وقتی صف مردم متحد و کنار هم مثل راهپیمایی‌ ۲۲ بهمن‌ها قرار گرفت؛ چهل‌واندی سال هم که بگذرد آمریکایی‌ها دستشان از منافع مردم کوتاه می‌ماند.
💠 خائنان اغلب از دشمنان خطرناک ترند! ✍ مهدی محمدی: ۱- پس از فروکش کردن آشوب های ۱۴۰۱ بارها گفتیم که جلوگیری از نرمال شدن وضعیت در ایران مهم ترین برنامه طرفی است که سرمایه گذاری بی سابقه آن برای آشوب به سختی شکست خورد. البته مثل همیشه، پروژه های آنرمال ساز، ترکیبی است از خطا یا آسیب داخلی و برنامه خارجی. ۲- تمرکز بر بدتر شدن مستمر وضعیت اقتصادی از طریق لوکوموتیوی به نام افزایش قیمت ارز، بارزترین تلاشی است که در این مدت برای ملتهب نگهداشتن وضعیت در ایران انجام شده. به صراحت باید گفت نقش تصمیم های اشتباه و خطاهای سیاستگذاری داخلی در این امر از توطئه دشمن کمتر نبوده است. ۳-سهم دشمن تشدید خروج سرمایه، اختلال در شبکه پرداخت خارجی و نرخ سازی فردایی است و سهم داخل، تعیین بی حاصل سقف قیمتی، عدم کنترل منابع و مصارف و بی برنامگی در ایجاد یک آینده از طریق شکل دادن به یک بازار معاملات آتی ارز و ایجاد یک شبکه پرداخت خارجی جدید با تمرکز بر کالاهای اساسی ۴-همزمان، فشارهای خارجی تشدید شد. آژانس در مقام یک سازمان عملیات روانی اعلام کرد ایران ۸۴ درصد غنی سازی کرده تا علاوه بر کارهای دیگر، بر نرخ دلار فشار بیاورد. امریکا هم با وجود پیام های کاملا متفاوت پشت پرده، در رسانه طوری اظهارنظر می کرد که تنش ارزی در ایران آرام نشود. ۵-هدف کوتاه مدت همه این طراحی ها را انریکه مورا به عنوان ساده دل ترین دیپلمات غربی فاش کرد و گفت غرب اینگونه برآورد کرده که ایران با تشدید مشکلات داخلی به توافق متمایل تر خواهد شد! ۶-حالا پروژه جدید از راه رسیده. مسموم کردن دختران دانش آموز آشکارا یک خرابکاری امنیتی است که شبکه ایجاد کننده آن همان شبکه ای است که آشوب های اخیر را ایجاد کرد. دیگر توان و انرژی سابق را ندارند بنابراین پروژه را کوچک تر و البته خبیثانه تر کرده اند. ۷-در ایران ۴۰ سال است دختران اغلب فعال تر و پرشورتر از پسران به مدرسه و دانشگاه می روند و هرگز کسی امکان مخالفت با آن را نداشته است. فقط دو چشم لازم است که کسی بفهمد این پروژه جنایتکارانه کار همان کسانی است که همین چند ماه قبل کوهی از دروغ ساختند و حالا در پی جنایتی تازه اند. ۸- جنگ شناختی با بدیهیات روش جاری این فتنه است. نظامی که پس از آشوب های اخیر در عالی ترین سطح اعلام کرده زن و دختر بی حجاب را ضد انقلاب و بی دین‌ نمی داند و اکنون سهل گیری آن عیان است، چرا باید کودک مدرسه ای را مسموم‌ کند؟ معلوم است که استعداد دروغگویی هم ته کشیده. ۹-از حیث فنی اولا پیداست که شبکه موساد و منافقین که برای کارهای بسیارخطرناک تری تجهیز شده بود، اکنون عاجز و درمانده، مکلف به جنایت شنیع تری شده است. نگاهی به هلهله رسانه های نفاق از یک ماه قبل تا الان، نشان می دهد در اعلام اینکه با این مسئله مرتبطند پنهان کاری هم نکرده اند. ۱۰- ثانیا فرض دشمن این است که گستردگی مدارس در سراسر کشور و عدم استفاده از سمومی که قابل رهگیری باشد، طبعا کار کشف و پیشگیری اطلاعاتی را دشوار خواهد کرد. پیداست که شبکه اوباش مزد بگیر که پول می گرفتند و جنایت می کردند دوباره فعال شده. ۱۱- ثالثا در آستانه تعطیلات نوروز و در حالی که نرخ ارز رشدی غیرقابل تحمل کرده، فرض دشمن این است که جامعه کلافه است و می تواند با جنایت علیه کودکان آشوب جدیدی کلید بزند. دشمن شکست خورده ای که مرزی برای دروغ و جنایت ندارد، طبعا خط قرمزی هم ندارد. ۱۲- رابعا پروژه بودن موضوع از میزان تلاشی که رجوی و پهلوی برای تبدیل آن به یک فتنه جدید می کنند پیداست. مجری و بوقچی آشکارا هماهنگند. ‌ضدانقلاب پنهان نمی کند بیش از آنکه نگران سلامت دانش آموزان باشند، نگران است چرا برای هیچ کس اتفاقی نیفتاده! ۱۳- اکنون تمرکز کاملی بر کشف عاملان این جنایت شده و زمانی طول نخواهد کشید که حقیقت روشن خواهد شد. گرچه که تقریبا نیمی از اخبار مرتبط با این موضوع خلاف چیزی است که در شبکه های اجتماعی روایت می شود و متاسفانه هنوز یک زیرساخت جنگ‌ شناختی سرپا که روایت بسازد در کشور وجود ندارد. ۱۴- بدتر و رسواتر از همه اما کسانی هستند در داخل کشور بی هیچ دلیل و کینه توزانه در حال متهم کردن نظامند. صرف نظر از پیگیری اصل مسئله، برخورد پشیمان کننده با کسانی که عالمانه دروغ می گویند و تهمت می زنند بر هر کار دیگری مقدم است. این درس اصلی آشوبهای اخیر است. ۱۵- و نهایتا، خلاصه مطلب این است که فتنه و نزاع نه تنها تمام نشده بلکه پیچیده تر شده. در میانه فتنه گفتم و اکنون دوباره تکرار می کنم در این نبرد آنچه در ذهن ها می گذرد از آنچه در خیابان می بینیم مهم تر است؛ و از این کلیدی تر: خائنان اغلب از دشمنان خطرناک ترند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را تبریک می‌گوییم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌿° گوشه ای از صحبت های قابل تأمل حاج مهدی رسولی جهاد تبیین اقتصادی یعنی این...
⚔در خسته و به هم ریخته کردنِ طرف مقابل خیلی مهم است!!! ⭕️وقتی یک کشتی‌گیرِ ضعیف در مقابل یک کشتی‌گیرِ قوی قرار می‌گیرد ، یکی از مهمترین راهبردهای کشتی‌گیری که ضعیف‌تر است ، خسته کردن و عصبی کردن و در نهایت ضربه زدن در لحظاتی است که کشتی‌گیر قوی‌تر خسته و عصبانی شده و احتمالا عکس‌العمل های هیجانی از خود بروز می‌دهد! ⭕️تمام طرح‌ها و هجمه‌های بعد از فتنه‌ی مهسا امینی مانند ؛ 1⃣کشته‌سازی‌ها و کشته‌تراشی‌ها 2⃣فتنه‌انگیزی های مولوی عبدالحمید 3⃣تشویق به نافرمانی‌های مدنی ، مخصوصا حضور بدون در جامعه توسط خانم‌ها 4⃣طرح وکالت دادن به ربع پهلوی و اتحاد اپوزیسیون 5⃣تروریستی اعلام کردن سپاه 6⃣حادثه‌ی مسلحانه سفارت آذربایجان در تهران 7⃣بالا بردن نرخ دلار در بازار آزاد توسط نیروهای مافیایی 8⃣سوء استفاده از مرگ پیروز 9⃣سیاهنمایی ها در موضوع دانش آموزان و... ⭕️همگی در راستای خسته کردن و گرفتن تمرکز از نظام جمهوری اسلامی و همچنین خسته و ناامید کردن مردم ، علی الخصوص قشر مذهبی ، انقلابی و پشتیبان نظام می‌باشد! ✍ میلاد خورسندی
🔴 چرا آمریکا از تیک‌تاک می‌ترسد؟ 🔹ایالات متحده آمریکا با داشتن ۷۵۰ پایگاه نظامی در سراسر دنیا و ایجاد جنگ‌های نیابتی در سراسر دنیا بر سر یک شبکه اجتماعی غیر آمریکایی این همه جار و جنجال به راه انداخته است. 🔹چندی پیش دولت آمریکا به آژانس‌های دولتی ۳۰ روز فرصت داد تا اطمینان حاصل کنند پلتفرم تیک‌تاک بر روی هیچ دستگاه و سیستم دولتی نصب نباشد. 🔹استاندارد دوگانه این پلتفرم‌های غربی، اما خبر از این می‌دهد که «آزادی بیان» مدنظر آنها، فی‌الواقع فقط آزادی بیان مدافعان غرب است. 🔹مشکل اصلی آن‌ها با تیک‌تاک فی‌الواقع این است که تیک‌تاک مانند اینستاگرام، گوگل، آمازون و فیسبوک موظف به همکاری با آژانس‌های امنیتی آمریکایی نشده و دست دستگاه سانسور پنهان آمریکا به آن نمی‌رسد. 🔹هیچ سند و مدرکی برای ارتباط دولت چین با داده‌های کاربران تیک‌تاک منتشر نشده است. اما اسناد و شواهد زیادی در باب همکاری‌های پنهان شبکه‌های اجتماعی آمریکایی با دولت‌های مختلف وجود دارد. ✍ گرداب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کار فرهنگی خوب 🔺یعنی در ذهن مردم‌ حک شود که به خاطر خودشان هم که شده، باید رعایت مکان عمومی را داشته باشند.