eitaa logo
'بینِ راه☾'
114 دنبال‌کننده
170 عکس
68 ویدیو
0 فایل
من ری هستم با کمی حان✨ گاهی کتاب،گاهی حال خوب،گاهی ویدیو،گاهی هنر و گاهی هیچ. نظری،حرفی،انتقادی،فحشی؟https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_8iw0pk4&btn=ری.با.کمی.حان
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از |𝒅𝒆𝒆𝒑|
آقا امشب ۸۰ تایی نشیم؟
دلم تنگ ش_
'بینِ راه☾'
دلم تنگ ش_
اسب سواری بلدی؟
'بینِ راه☾'
اسب سواری بلدی؟
اره کلاس میرفتم تا همین چندماه پیش
'بینِ راه☾'
اره کلاس میرفتم تا همین چندماه پیش
😭واییی، پشت خونمون باشگاه اسب سواریه ولی نمیدونم برم یا نه؟
وای بچه هااااا بلاخره اسم یکی از فیلم های بچگیمو پیدا کردم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 خیلی دنبالش گشتممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭 ☆☆☆
'بینِ راه☾'
منم ی فیلم هست خیلی دوسش داشتم هنوز پیداش نکردم🚮😭
وای من بیشتر از دو ساله دنبال دو تا فیلمم که یکیشو الان پیدا کردم خیلی حس خوبیه😭😭😭 من از چت جیپیتی کمک پرسیدم کمکم کرد تو هم بپرس شاید پیداش کنییی😭 ☆☆☆
https://eitaa.com/khoosehmah44/1930 مبارکت باشه خانوم خوشگلهههه✨💕 ☆☆☆
'بینِ راه☾'
😭واییی، پشت خونمون باشگاه اسب سواریه ولی نمیدونم برم یا نه؟
ببین بستگی به خودت داره اگه به حیوونا علاقه داری برو ولی اگه خواستی ولش کنی دیگه نری اشتباه منو نکن من هفته سه چهار روز میرفتم بعد یهو دیگه کلا نرفتم و تا چند وقت کمر درد و پادرد شدید داشتم(هنوزم دارم) اگرم خواستی ول کنی اروم اروم ولش کن ولی بهترین کلتسی میشه که تو زندگیت رفتی