'بینِ راه☾'
اره کلاس میرفتم تا همین چندماه پیش
😭واییی،
پشت خونمون باشگاه اسب سواریه ولی نمیدونم برم یا نه؟
وای بچه هااااا بلاخره اسم یکی از فیلم های بچگیمو پیدا کردم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
خیلی دنبالش گشتممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭
☆☆☆
'بینِ راه☾'
وای بچه هااااا بلاخره اسم یکی از فیلم های بچگیمو پیدا کردم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 خیلی دنبالش گشتممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭
منم ی فیلم هست خیلی دوسش داشتم هنوز پیداش نکردم🚮😭
'بینِ راه☾'
منم ی فیلم هست خیلی دوسش داشتم هنوز پیداش نکردم🚮😭
وای من بیشتر از دو ساله دنبال دو تا فیلمم که یکیشو الان پیدا کردم خیلی حس خوبیه😭😭😭
من از چت جیپیتی کمک پرسیدم کمکم کرد تو هم بپرس شاید پیداش کنییی😭
☆☆☆
'بینِ راه☾'
😭واییی، پشت خونمون باشگاه اسب سواریه ولی نمیدونم برم یا نه؟
ببین بستگی به خودت داره
اگه به حیوونا علاقه داری برو ولی اگه خواستی ولش کنی دیگه نری اشتباه منو نکن
من هفته سه چهار روز میرفتم بعد یهو دیگه کلا نرفتم و تا چند وقت کمر درد و پادرد شدید داشتم(هنوزم دارم)
اگرم خواستی ول کنی اروم اروم ولش کن
ولی بهترین کلتسی میشه که تو زندگیت رفتی